done!quote:
dus gewoon fietsen dan zeker?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog een maandje volhouden en dan kan ik ook weer op de fiets
Kantoor Rockanje is gesloten, dus we worden nu op kantoor Zuidland geplaatst
20 minuutjes fietsen van mij huis en 10 minuutjes met de scooter
160 km reizenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
fietsen
kon ik ook maar fietsen naar m'n werk
maar 160 km per dag is wat minder haalbaar
waarschijnlijk 80 heen en 80 terug... neem ik aan...quote:Op woensdag 13 april 2011 08:24 schreef LovelyLady het volgende:
Pff 160 km reizen voor je eens op je werk bent
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In de zomer fietsenIs het kutweer dan op de scooter
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:24 schreef LovelyLady het volgende:
Pff 160 km reizen voor je eens op je werk bent
ik weet niet beter en het is een keuze he.... 1995-2006 50 km heen, 50 km terugquote:Op woensdag 13 april 2011 08:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
160 km reizenEcht dat had ik never nooit niet gedaan
Ik vind 23 km al veel
dat dusquote:Op woensdag 13 april 2011 08:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarschijnlijk 80 heen en 80 terug... neem ik aan...
quote:
Mja wat dat betreft ben ik dan verwend. Mijn vriend werkte eerst in A'dam, is daarna naar Purmerend gegaan en nu zit hij 4 km verderopquote:Op woensdag 13 april 2011 08:27 schreef Koen66 het volgende:
ik weet niet beter en het is een keuze he.... 1995-2006 50 km heen, 50 km terug
sinds 2006 30 km verder
quote:
nog zo'n ver-werkerquote:Op woensdag 13 april 2011 08:28 schreef Solique het volgende:
Ben het onderhand wel gewend om 50 heen, 50 terug te rijden naar mijn werk.
Op de fiets zou relaxt wezen, maar niet bepaald een goed idee.
50 km vind ik nog veelquote:Op woensdag 13 april 2011 08:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ik weet niet beter en het is een keuze he.... 1995-2006 50 km heen, 50 km terug
sinds 2006 30 km verder
Hoelang doe je daar dan over?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:28 schreef Solique het volgende:
Ben het onderhand wel gewend om 50 heen, 50 terug te rijden naar mijn werk.
Op de fiets zou relaxt wezen, maar niet bepaald een goed idee.
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:29 schreef Muck het volgende:
May be dumb, but i'm not a dweeb
Just a sucker with no self esteem
Oweejoooyeaaheee
Goed bezig, ik merk ook iedere morgen dat ik redelijk wakker ben als ik hier aankom, omdat ik lekker even gefietst heb, soms moet ik met de auto, omdat ik dan naar Vlissingen moet, dan heb ik smorgens altijd wel een extra bakkie nodig om wakker te wordenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
En met de auto is het ook 20 minutenDus scooter is het snelst, door de polder enzo
Maar zoveel mogelijk op de fietsIK heb niet voor niets een nieuwe fiets gekocht vorig jaar
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:29 schreef Muck het volgende:
May be dumb, but i'm not a dweeb
Just a sucker with no self esteem
Oweejoooyeaaheee
ik heb koffie en het zonnetje schijnt, dus ik heb niets te klagenquote:
Maar dus nog een maandje wachten... 12 mei beginnen we op het nieuwe kantoor. Maar dan moet ik nog met de auto, omdat ik wat spullen mee moet nemen. 13 Mei weekendje Londen, en 16 mei op de fiets dusquote:Op woensdag 13 april 2011 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig, ik merk ook iedere morgen dat ik redelijk wakker ben als ik hier aankom, omdat ik lekker even gefietst heb, soms moet ik met de auto, omdat ik dan naar Vlissingen moet, dan heb ik smorgens altijd wel een extra bakkie nodig om wakker te worden
Geen stof in mijn huisquote:Op woensdag 13 april 2011 08:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik ook
en ik zie opeens ERG veel stof
Lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 08:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb koffie en het zonnetje schijnt, dus ik heb niets te klagen
quote:
en dat terwijl de tekst ronduit deprimerend isquote:
met mij wel goed. Weer hard voor weinig en straks jou knuffelenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toekje![]()
Mwah
Maar ik ga strakjes naar jouw dinnetje
Ik ben alleen zo bang dat mijn fietsband weer leeg is
![]()
Met jou dan?
Maar dat komt door dequote:Op woensdag 13 april 2011 08:34 schreef Muck het volgende:
[..]
en dat terwijl de tekst ronduit deprimerend is
35 minuten zonder file, meestal 60 minuten, met file ???quote:Op woensdag 13 april 2011 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoelang doe je daar dan over?
Ik word al gek als ik 40 minuten over mijn stukje van 25 minuten doequote:Op woensdag 13 april 2011 08:35 schreef Solique het volgende:
[..]
35 minuten zonder file, meestal 60 minuten, met file ???
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik word al gek als ik 40 minuten over mijn stukje van 25 minuten doe
Ow ik ben echt erg
mijn record voor de 80 km: 46 minutenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:35 schreef Solique het volgende:
[..]
35 minuten zonder file, meestal 60 minuten, met file ???
weer niet gewonnen zekerquote:Op woensdag 13 april 2011 08:35 schreef Pheno het volgende:
Zo, prijswinnaar bekend, review online. Goed bezig. En mannetje van de magnetron is er
tssquote:Op woensdag 13 april 2011 08:35 schreef Pheno het volgende:
Zo, prijswinnaar bekend, review online. Goed bezig. En mannetje van de magnetron is er
* wel.o.k mee gaat zoekenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:38 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady op zoek gaat naar koffie![]()
* Solique heeft genoeg hierzoquote:Op woensdag 13 april 2011 08:38 schreef LovelyLady het volgende:
hmmmm waar laat je de koffie meestalquote:Op woensdag 13 april 2011 08:38 schreef LovelyLady het volgende:
bij de buren zeker?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm waar laat je de koffie meestal![]()
Haringquote:Op woensdag 13 april 2011 08:38 schreef Panda72 het volgende:
Gadverdamme 'smorgens vroeg 3 haringen speciaal(jaja met curry, mayo en uitjes) en daar ook nog honing overheen doen. Hoe krijg je weg. Ben blij dat ik niet met diegene op de kamer zit werd al misselijk toen ik diegene wat moest vragen. Sowieso haring :puke:
ik snapquote:
ghehehequote:
waar staan die prijsvragen dan? Ik zie ze heel soms alleen bovenin verschijnen... zo heb ik ook die HP DVD gewonnenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:43 schreef charmed_angel het volgende:
Stom heb ik niet geweten hoor van die prijsvraagMoet echt vaker kijken
Ik wil ook een Assassins Creed: Brotherhood-vest
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:43 schreef DaMart het volgende:
Het tempo zit er alweer goed in op de vroege ochtend!
En ook niet de combi die mijn collega wegwerkt neem ik aan?quote:
nee gadverdammequote:Op woensdag 13 april 2011 08:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En ook niet de combi die mijn collega wegwerkt neem ik aan?
WINNEN! Acties en prijsvragen op FOK! in de maand april!quote:Op woensdag 13 april 2011 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waar staan die prijsvragen dan? Ik zie ze heel soms alleen bovenin verschijnen... zo heb ik ook die HP DVD gewonnen
Het is elke maandagquote:Op woensdag 13 april 2011 08:43 schreef charmed_angel het volgende:
Stom heb ik niet geweten hoor van die prijsvraagMoet echt vaker kijken
Ik wil ook een Assassins Creed: Brotherhood-vest
Hier dus : WINNEN! Acties en prijsvragen op FOK! in de maand april!quote:Op woensdag 13 april 2011 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waar staan die prijsvragen dan? Ik zie ze heel soms alleen bovenin verschijnen... zo heb ik ook die HP DVD gewonnen
Werkschuw tuig is het. En langharig!quote:Op woensdag 13 april 2011 08:43 schreef DaMart het volgende:
Het tempo zit er alweer goed in op de vroege ochtend!
Waar dan?quote:
hier is nog geen zon te bekennenquote:
MPG, stuur jij de rekening voor je patent?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier dus : WINNEN! Acties en prijsvragen op FOK! in de maand april!
Ah, das handig!quote:Op woensdag 13 april 2011 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
WINNEN! Acties en prijsvragen op FOK! in de maand april!
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:38 schreef Panda72 het volgende:
Gadverdamme 'smorgens vroeg 3 haringen speciaal(jaja met curry, mayo en uitjes) en daar ook nog honing overheen doen. Hoe krijg je weg. Ben blij dat ik niet met diegene op de kamer zit werd al misselijk toen ik diegene wat moest vragen. Sowieso haring :puke:
Niet meer afspreken dan, als het je verslaving in de weg zit!quote:Op woensdag 13 april 2011 08:44 schreef Koen66 het volgende:
om 9:00 visite, dus weer ff geen FOk dan
Ik ben vrij vandaagquote:Op woensdag 13 april 2011 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werkschuw tuig is het. En langharig!
Ergens onder in de kast lag nog een verdwaald pakquote:
klopt.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik win eigenlijk nooit watquote:Op woensdag 13 april 2011 08:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, das handig!thanks! Al zijn er nog maar 2 prijsvragen waar de sluitingsdatum nog in de toekomst ligt
Pas je op dat je niet struikelt dan, nu je haar tot de grond reikt?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:48 schreef Muck het volgende:
[..]
klopt.
Inmiddels anderhalf jaar thuis en haar tot over mijn schouders.
Ik ook meestal niet, maar vorige week zowaar hier die DVD gewonnen en een avondje uit naar de release van deze DVDquote:Op woensdag 13 april 2011 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik win eigenlijk nooit wat![]()
Alleen toen ik 6 was heb ik een mega grote beer gewonnenDaarna nooit meer wat
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand die een vriend/familie in amerika heeft wonen???
Ik wil graag een cd hebben die gisteren is gelanceerd in de presale.. de cd kost 12 dollar 99quote:
ja, hoezo?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
o ja, vanmiddag naar de kapsterquote:Op woensdag 13 april 2011 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
hoe was de release?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ook meestal niet, maar vorige week zowaar hier die DVD gewonnen en een avondje uit naar de release van deze DVD
nog welquote:Op woensdag 13 april 2011 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
even niet in de stemmingquote:
Leuk, had die film nog niet gezien, dus dat was wel leuk, heb naast de DVD ook nog de elder wand gekregen, dus wel leuk kado erbij! Verder leuk om zoiets een keer mee te makenquote:
Over twee maanden ben ik erquote:Op woensdag 13 april 2011 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
Deze?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuk, had die film nog niet gezien, dus dat was wel leuk, heb naast de DVD ook nog de elder wand gekregen, dus wel leuk kado erbij! Verder leuk om zoiets een keer mee te maken
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil graag een cd hebben die gisteren is gelanceerd in de presale.. de cd kost 12 dollar 99
verzendkosten zijn fucking 23 dollar
Er zat nog een trui in het winkelwagentjequote:
Om welke cd gaat het, vaak is er via andere routes ook naar nederland te verschepen zonder de extra kosten.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil graag een cd hebben die gisteren is gelanceerd in de presale.. de cd kost 12 dollar 99
verzendkosten zijn fucking 23 dollar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |