Ik had een plaatje van een spiegelpaleis gepost (zie: http://postimage.org/image/449gstr8/), maar daar zat een deeplink-"beveiliging" op.quote:
En mijn antwoord op jouw PM dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
lipper is de enige met een goede Openingspost. Bij jou staat er alleen 'ja wat'.
Nope. Ik heb zelf ook geen goatse gezien, aangezien het spiegelpaleis in mijn cache stond en ook het linkdoel was. Een goatse had ook niets te maken met de discussie over het spiegelpaleis.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
LOL! Die goatse was dus niet bewust?
Ja. Gisteravond/nacht had ik een date en die vindt mij leuk, we hebben pizza's gegeten en films gekeken. Maar 't is een slet dus ik wil haar niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:52 schreef formerjellybean het volgende:
Weet iemand nog wat te melden over daten ??
Ook niet 'n ritje maken en verder niets?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja. Gisteravond/nacht had ik een date en die vindt mij leuk, we hebben pizza's gegeten en films gekeken. Maar 't is een slet dus ik wil haar niet.
Het lijkt me juist de uitgelezen mogelijkheid om wat ervaring op te doen, of had hij dat al genoeg?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook niet 'n ritje maken en verder niets?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook niet 'n ritje maken en verder niets?
Nee. Dit is raar zeker? Dat vinden meer mensen.quote:
Al heeft hij genoeg, dan nog is het een uitgelezen kans om je zak te legen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het lijkt me juist de uitgelezen mogelijkheid om wat ervaring op te doen, of had hij dat al genoeg?
Denk dat het gros van de mannen het niet af zou slaan. Tenminste, als het een lekker wijf is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
[..]
Nee. Dit is raar zeker? Dat vinden meer mensen.
Nee, is niet raar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
[..]
Daarom. Maar hij mist de sexdrive dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Al heeft hij genoeg, dan nog is het een uitgelezen kans om je zak te legen.
Sletten kunnen ook lekker zijn hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat het gros van de mannen het niet af zou slaan. Tenminste, als het een lekker wijf is.
Sletjes weten vaak ook wel van wanten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Sletten kunnen ook lekker zijn hoor.
Vanuit biologisch-technisch oogpunt gezien wel. Vanuit een willekeurig 'Oh Oh Cherso' oogpunt trouwens ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Dit is raar zeker? Dat vinden meer mensen.
Ja, maar niet van ovenwanten dus hou ik ze niet te lang.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sletjes weten vaak ook wel van wanten.
wat?!?!?!?! richard_rpf ?!?!quote:Op woensdag 13 april 2011 00:00 schreef formerjellybean het volgende:
jahoor pm van richard onder andere naamwelke gedeelte van geen pm's willen snapt die niet dus ook in de block.
Maak gewoon een buddy-list. En geef alleen die mensen PM-toegang?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:00 schreef formerjellybean het volgende:
jahoor pm van richard onder andere naamwelke gedeelte van geen pm's willen snapt die niet dus ook in de block.
Heb jij dat ook?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Maak gewoon een buddy-list. En geef alleen die mensen PM-toegang?
hoi, wat vet dat jij gewoon meisjes kent, die je dan leuk vinden enzo!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja. Gisteravond/nacht had ik een date en die vindt mij leuk, we hebben pizza's gegeten en films gekeken. Maar 't is een slet dus ik wil haar niet.
Dan kun je dus ook geen PM's ontvangen van eventuele nieuwe FOK!Kers die je leert kennen. Beter block je z'n kloon.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Maak gewoon een buddy-list. En geef alleen die mensen PM-toegang?
Bij mij ook, serieusquote:Op woensdag 13 april 2011 00:04 schreef DeHovenier het volgende:
Uitstellen heb ik ook last van, het zit in m'n natuur
Heb je vrienden?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoi, wat vet dat jij gewoon meisjes kent, die je dan leuk vinden enzo!
je vroeg je af waar ik gebleven was... nou ik ben niets aan het doen, en heb ook niet zoveel te melden.
ik had nog vergezochte plannen om bij me auto te gaan staan in de zon. of naar een winkelcentrum te rijden en daar beetje wachten enzo, en wachten tot er mensen op afkomen ofzo.
maar allemaal dingen werken me tegen:
-de sociale angst
-ik blijf dingen uitstellen (dat is voor alles)
het is ( ook objectief gezien ) in-en-in triest dat sommigen users hier zo eenzaam zijn. en dan savonds alleen zitten op de bank, en altijd alleen slapen met lege plek naast hun. en dan het verlangen enzo voelen!!! maar dan het [b]moeten[b] missen . en dat altijd, en niemand die ze lief aankijkt enzo. en ook nooit oprecht en gemeend lieve dingen te horen krijgt.
het is oneerlijk
Het is meestal gewoon een kwestie van plannen en dan ook dat gaan doen zoals je gepland hebt, zonder nog te luisteren naar dat gevoel of stemmetje die je toch nog op andere gedachten wil brengenquote:
Dat kan wel degelijk, alleen moet je die persoon dan even met de hand aan je Buddy-list toevoegen. Kleine moeite, maar goed, overal gezien bespaart het je een hoop ellende.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:04 schreef Crutch het volgende:
Dan kun je dus ook geen PM's ontvangen van eventuele nieuwe FOK!Kers die je leert kennen. Beter block je z'n kloon.
snel dingen uitstellen ipv aan te pakken is inderdaad niet zo goed, maar het is wel heeeeeel kut in mijn geval. omdat ik nu al 5 jaar bijna altijd binnen zit niets te doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:04 schreef DeHovenier het volgende:
Uitstellen heb ik ook last van, het zit in m'n natuur
http://messages.fok.nl/relations.php?mode=buddiesquote:Op woensdag 13 april 2011 00:05 schreef formerjellybean het volgende:
buddylist nu voel ik me een noob
Wat doe je dan de hele dag? Heb je geen werk?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
snel dingen uitstellen ipv aan te pakken is inderdaad niet zo goed, maar het is wel heeeeeel kut in mijn geval. omdat ik nu al 5 jaar bijna altijd binnen zit niets te doen.
alles wat ik doe is misschien eens in de week boodschappen halen
om de paar weken naar me ouders voor de was
misschien 1 a 2 keer per jaar naar uni proberen te gaan....
en dat is het wel zon beetje
Ik ben niet helderziend ofzo.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan wel degelijk, alleen moet je die persoon dan even met de hand aan je Buddy-list toevoegen. Kleine moeite, maar goed, overal gezien bespaart het je een hoop ellende.
Haha je liet me lachen. Zullen we meeten?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoi, wat vet dat jij gewoon meisjes kent, die je dan leuk vinden enzo!
je vroeg je af waar ik gebleven was... nou ik ben niets aan het doen, en heb ook niet zoveel te melden.
ik had nog vergezochte plannen om bij me auto te gaan staan in de zon. of naar een winkelcentrum te rijden en daar beetje wachten enzo, en wachten tot er mensen op afkomen ofzo.
maar allemaal dingen werken me tegen:
-de sociale angst
het is ( ook objectief gezien ) in-en-in triest dat sommigen users hier zo eenzaam zijn. en dan savonds alleen zitten op de bank, en altijd alleen slapen met lege plek naast hun. en dan het verlangen enzo voelen!!! maar dan het [b]moeten[b] missen . en dat altijd, en niemand die ze lief aankijkt enzo. en ook nooit oprecht en gemeend lieve dingen te horen krijgt.
het is oneerlijk
Oh ik heb doorgaans wel in de gaten of ik iemand PM-waardig vind of niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef Crutch het volgende:
Ik ben niet helderziend ofzo.![]()
Krijg vaak genoeg spontaan een PM van iemand.
Ik krijg dat nou nooit. Ik zal wel niet aardig overkomen.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ben niet helderziend ofzo.![]()
Krijg vaak genoeg spontaan een PM van iemand.
Echt wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik krijg dat nou nooit. Ik zal wel niet aardig overkomen.
You're welcome.quote:
ik woon alleen in enschede, en heb hier helemaal geen vrienden.quote:
Awww. Ik vind je wel aardig, hoor. Vanaf nu ben jij mijn beste vriend.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oké, nou goed.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh ik heb doorgaans wel in de gaten of ik iemand PM-waardig vind of niet.
Dat valt best mee volgens mij?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:10 schreef iwannabehigh het volgende:
Jij bent ook mijn beste vriend, hoor. Jullie zijn allemaal mijn beste vrienden!quote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik woon alleen in enschede, en heb hier helemaal geen vrienden.
ik heb een paar vrienden in Noord-Holland. die ik zie in regelmaat van eens per maand tot eens per jaar
Ik ook niet. Krijg alleen gezeik via de PM.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij bent ook mijn beste vriend, hoor. Jullie zijn allemaal mijn beste vrienden!
Menig Troetelbeertje zou hier nog van over zijn nek gaan.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Daar zou je mee uit kunnen gaan en nieuwe mensen ontmoeten.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik woon alleen in enschede, en heb hier helemaal geen vrienden.
ik heb een paar vrienden in Noord-Holland. die ik zie in regelmaat van eens per maand tot eens per jaar
Heb jij zo'n gekleurd paracetamolletje met zo'n breeklijntje op?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat en gezeur van collega-posters die aangeven niet op een meeting te komen omdat ik er mogelijk ook ben.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee is echt zo.
[..]
[..]
Hahaha. Ja áls ik er 1 krijg, dan is het gezeur ja, van een mod ofzo.
Ik hoor vaak andere verhalenquote:99 problems and a bitch ain't one
Huh? Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat en gezeur van collega-posters die aangeven niet op een meeting te komen omdat ik er mogelijk ook ben.
Klopt. Je moet het ook niet als probleem zien. Kleine negertjes in Afrika, die hebben pas problemen.quote:
Hahahahaha wie?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat en gezeur van collega-posters die aangeven niet op een meeting te komen omdat ik er mogelijk ook ben.
Dat zou je denken he, maar zij hebben minder problemen dan wij.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Klopt. Je moet het ook niet als probleem zien. Kleine negertjes in Afrika, die hebben pas problemen.
Er is altijd wel iemand te vinden die het zwaarder heeft dan jij.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Klopt. Je moet het ook niet als probleem zien. Kleine negertjes in Afrika, die hebben pas problemen.
de meeste zijn ook niet erg sociaal. via/met hun kan ik ook geen nieuwe mensen ontmoetenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar zou je mee uit kunnen gaan en nieuwe mensen ontmoeten.
Nodig ze uit in Enschede ofzo.
en dan? ik weet niets te doen. en dan moet ik ook weer helemaal naar buiten enzo.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Haha je liet me lachen. Zullen we meeten?
Ik denk dat dat iemand is met meerdere gedachtengangen.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat houdt deelnemer en deelnemer2 in, of is dat puur toeval?
Een vrouw stiekum!!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 00:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat iemand is met meerdere gedachtengangen.
Geweldige post. Ik denk dat deze de officieel OP moet worden. Wat denken jullie?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:16 schreef Supersoep het volgende:
Alles beneden deze streep is vanaf nu weer wat meer on-topic:
Heeft in het vorige topic een goed punt gemaakt. Dat deze reeks, als we de users bekijken die hier regelmatig komen voor advies, niet zozeer puur gericht is op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen. Ze hebben niet de juiste instelling, hebben vaak al een minder sociaal gevuld leven achter de rug dan standaard is en zodoende hebben ze weinig tot geen ervaring met relaties.
Versieren is voor deze categorie mensen al helemaal een taboe, ze zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw aanspreken. Dit soort users willen wij helpen want dit zijn de users die hier komen. Vaak met sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in de schoenen staan. Contact met mannen gaat veelal nog, wellicht met enige jaloezie en afgunst mochten die wel succes hebben, maar vrouwen zijn vooralsnog het onbekende object.
Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Dat is deprimerend, daar kan je eventueel naartoe werken. Onzekerheid wordt in dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt en dat brengt dan weinig logica met zich mee om het daar eens te proberen. Als je vrouwen wil benaderen, moet dat toch zeker gebeuren op een locatie waar je jezelf wel op je gemak voelt. Vrouwen, raar maar waar, zijn namelijk overal. Ergens in de vorige eeuw, na lang te hebben gebeiteld aan de muur, zijn ze de keuken ontsnapt en als gevolg hebben we nu overal fastfood-ketens. Het pluspunt is wel dat je de straat op kan en daar zijn ze dan. De vrouw.
Is dat dan een locatie om het eens te proberen? Nou, als je een pure adonis bent geef ik je zo'n 21% kans dat een vrouw langdurig met je in conversatie wil terwijl ze van A naar B moet. Dus in het algemeen gaan we ook deze regel stellen, alles voor de veiligheid. Ga het ook niet proberen in ''reizen van A naar B'' locaties. Dat werkt niet zo goed.
Voor deze users geldt dan ook heel simpel, ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen als daar vrouwen bij zitten, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.
Wat snelle tips als je buiten bent:
1.Loop rechtop.
2.Kijk niet steeds naar de grond.
3.Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.
4.Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.
5.Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.
6.Eet elke dag een stengel selderij.
7.Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.
8.Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.
Enkele pointers voor online versieren:
1.Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.
2.Matig uw gebruik vanen de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.
3.Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.
Al dit mooie gedoe hierboven kan prima worden aangevuld, maar dat is niet zo van belang omdat het niet echt ingaat op wat ik in de tweede alinea heb geschetst; de mentale problematiek van de categorie gebruikers die we hier willen helpen. Die hebben baat bij advies over hoe ze hun houding moeten verbeteren, hun visie.
De visie is vaak dat vrouwen superieur zijn, dat ze je heel snel zullen afsnauwen als je iets fout doet en dat je dus enorm huiverig voor ze moet zijn. De vrouw wordt gezien als iets onbereikbaars, zo schoon, edel en zacht. Hoe kan een vrouw, zo perfect, oog hebben voor iets dat imperfect is. Vooral vanwege wat mentale problemen wordt dit gevoel alleen maar versterkt, mooie vrouwen zijn enkel voor macho mannen in soap-series, niet voor losers met depressie, enz.
Het enige nuttige wat we hier over kunnen zeggen is dat je er niet te zwaar aan moet tillen. Er zijn een aantal ervaringen in het leven, sommige minder positief dan andere, die je doen inzien wat er echt belangrijk is, die je doen inzien voor welke dingen je echt bang moet zijn. Dan wordt het al gauw een stuk makkelijker om vrouwen te zien als 'normale' mensen, wat ze ook zijn. Ze poepen om de dag, hebben zeer vervelende gebruiken en enkel als ze een zeer mooi innerlijk hebben mag je ze naar mijn mening enorm overwaarderen op een idealistisch en romantische manier. Dat is dan ook gelijk een veilig iets om te doen, omdat zulke vrouwen lief tegen je zullen blijven.
Relativeren is wellicht het woord dat ik zoek. Diep relativeren als het om vrouwen gaat.
Zo'n houding heeft wel wat zelfverzekerdheid nodig. Niet op- en top arrogantie, maar wees eens blij met jezelf. Je hebt misschien een zwaar leven achter de rug, geef jezelf een klop op de schouders dat je nog steeds kan lopen en nog niet bezweken bent. Vrouwen hebben hier vaak een zwak voor, maar enkel als je dit niet constant loopt te ventileren. Het is nergens voor nodig om zelfs online, waar je jezelf en je emoties makkelijk kan bedekken, jezelf te gedragen als emotioneel wrak. Ik kan bijvoorbeeld zware problemen hebben gehad in m'n leven, geen hond die het ziet mocht dat zo zijn. Dat helpt dan weer, dat helpt enorm, bouw jezelf opnieuw op met je verworven resilience. Heb wat trots, realiseer je dat het leven kut is, maar dat je pas van deze aardkloot af wil als je eindelijk eens goed geneukt hebt en niet eerder, om het plat te zeggen.
Door te blijven hangen in je problemen, en terwijl ik dit typ klinkt het al heel gauw cliché, ga je nooit vooruit denken. Zo blijf je je minderwaardig voelen, terwijl je dat juist niet bent. Je hebt al meer bagage dan menig mooie vrouw, meer levenservaring, zij vaak nog niet. Gedraag je dan ook zo. 99 problems and a bitch ain't one.
Zijn er vragen, stel ze, desnoods via PM of DM.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Geweldige post. Ik denk dat deze de officieel OP moet worden. Wat denken jullie?
Want vallen op iemand die 4 jaar dakloos is geweest, is romantisch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De mensen hier hebben geen gevoel voor romantiek. Het is gewoon hopeloos.
Dit + plaatjes.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Kan het niet kort samengevat worden?
Niet zeurenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Kan het niet kort samengevat worden?
Hij wil ook 'n keer pussy. Laat hem nou.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want vallen op iemand die 4 jaar dakloos is geweest, is romantisch?
Deelnemer je laat je nu wel een beetje kennen met je geslijm naar Lanterfanter.
Ook niks mis mee, toch? Hij heeft zijn leven nu op orde, dus hij lijkt me wel een vechter, denk ik dan.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die valt juist op ongure types.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En wat deze man zegt.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ook niks mis mee, toch? Hij heeft zijn leven nu op orde, dus hij lijkt me wel een vechter, denk ik dan.
Een beetje maar. Kijk je ook nooit porno?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk geen porno. Niemand die me gelooft maar ik kijk het echt niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een beetje maar. Kijk je ook nooit porno?
Maakt niet uit, maar verklaart wel het een en ander.
Ik kijk ook nooit porno. Wat verklaart dat precies?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een beetje maar. Kijk je ook nooit porno?
Maakt niet uit, maar verklaart wel het een en ander.
Ik bedoelde alleen dat het niet typisch romantisch is, verder geen waardeoordeel. Heeft een goede reden dat hij dakloos is geweest, niks mis mee inderdaad maar tegelijkertijd niet iets wat je vertelt op een eerste date natuurlijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ook niks mis mee, toch? Hij heeft zijn leven nu op orde, dus hij lijkt me wel een vechter, denk ik dan.
Het verklaart het een en ander over hem, niet over jou. Ik weet niks over jou.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik kijk ook nooit porno. Wat verklaart dat precies?
Geen idee. Is dat zo?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wordt toch alleen maar makkelijker als de vrouwen ouder worden?
Alleen omdat jij er niets aan doet.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
-de sociale angst
het is oneerlijk
Houden zo.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het verklaart het een en ander over hem, niet over jou. Ik weet niks over jou.
Mwah, niet zo heel veel denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar wat zegt geen porno kijken over Iwannabehigh?
Ballen verloren tijdens een voetbal wedstrijd?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Houden zo.
Wat verklaart het dan over hem?
Heel af en toe , gewoon nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 13 april 2011 00:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Echt waar?
Nee het is misschien raar maar ik kijk het niet
Bam.quote:Dat deze reeks, als we de users bekijken die hier regelmatig komen voor advies, niet zozeer puur gericht is op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen.
Ja, snap ik wel. Ik ken ook een paar. Maar ik denk niet eens dat porno kijken iets te maken heeft met gefocused zijn op seks.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mwah, niet zo heel veel denk ik.
Ik ken er meer die niet zo gefocused zijn op seks.
Ik heb ze nog allebei en kijk het ook niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:35 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ballen verloren tijdens een voetbal wedstrijd?
Zelfs amateur? Er valt zoveel te vinden. Maar je mist er niet zoveel aan.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Echt waar?
Nee het is misschien raar maar ik kijk het nietIk vind het nep en overdreven.
ja maar wat moet ik doen dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen omdat jij er niets aan doet.
Je wordt er niet geil vanquote:Op woensdag 13 april 2011 00:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heel af en toe , gewoon nieuwsgierigheid
Absofuckinglutely wel! Porno kijken draagt juist bij aan hunker naar seks.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:36 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel. Ik ken ook een paar. Maar ik denk niet eens dat porno kijken iets te maken heeft met gefocused zijn op seks.
Maar ze zei dat het specifiek iets over Iwannabehigh zegt. Ben benieuwd wat het is.
Dus het is toch niet zo raar dat mensen er niet naar kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfs amateur? Er valt zoveel te vinden. Maar je mist er niet zoveel aan.
En is off-topic.
Godver de godver.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
[quote]Op woensdag 13 april 2011 00:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar wat moet ik doen dan?
ik zit hier binnen. elke dag ga ik nergens heen kan ik wel zon beetje zeggen voor de meeste dagen
wat moet ik dan gaan doen?
naar school gaan, en beetje studeren en pauze houden in de bibliotheek ofzoiets(uit die lange post van deelnemer hierboven) ?
ik vind het moeilijk
jarenlang dagelijks stereo 3d porno kijken was mijn dieptepunt.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:38 schreef Crutch het volgende:
[..]
Absofuckinglutely wel! Porno kijken draagt juist bij aan hunker naar seks.
Iets doen wat je leuk vindt? Misschien regelmatig buiten komen (fietsen, wandelen, je stad/de regio gaan verkennen).quote:Op woensdag 13 april 2011 00:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zit hier binnen. elke dag ga ik nergens heen kan ik wel zon beetje zeggen voor de meeste dagen
naar school gaan, en beetje studeren en pauze houden in de bibliotheek ofzoiets(uit die lange post van deelnemer hierboven) ?
ik vind het moeilijk
Amateur is niet zoals in de films, maargoed.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee eerder lachwekkend omdat het totaal niet reeel is , maar dat is een ander verhaal
Mag van mij. Mijn OP valt in het niets bij die post...quote:Op woensdag 13 april 2011 00:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Geweldige post. Ik denk dat deze de officieel OP moet worden. Wat denken jullie?
Nee, ook niet. Ik vind het gewoon 10x niks. Wel meer mensen vinden het raar en kunnen het niet geloven maar het is de waarheid.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfs amateur? Er valt zoveel te vinden. Maar je mist er niet zoveel aan.
En is off-topic.
We gaan die samenvoegen. Onze posts zullen, net als onze harten, samen versmelten tot een magisch geheel en het zal vele kindjes baren in de vorm van on-topic posts.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mag van mij. Mijn OP valt in het niets bij die post...
Of ga je algemene kennis vergroten (in de bieb bv.).quote:Op woensdag 13 april 2011 00:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind het moeilijk
ja op de meest pathetic manier.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:41 schreef formerjellybean het volgende:
Was je een beetje porno verslaafd my life ??
Weet niet, ik ben een vrouw maar ik heb altijd begrepen dat 99% van de mannen het kijken.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus het is toch niet zo raar dat mensen er niet naar kijken
Ook niet die dame van de 8 ruggetjes?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[.
en dat was vet. zo goed had ik (en nu nog steeds) nog nooit naakte vrouwen kunnen bekijken
Tegenwoordig schijnen juist steeds meer vrouwen het te kijken. Denk ook wel dat 99% overdreven is. Een deel zal zeker kijken, een deel ook zeker niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet niet, ik ben een vrouw maar ik heb altijd begrepen dat 99% van de mannen het kijken.
Was nog op de radio.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet niet, ik ben een vrouw maar ik heb altijd begrepen dat 99% van de mannen het kijken.
Ik kijk het zelf af en toe maar meer als hulpmiddel, het voegt niet heel veel toe.
Dat moet je per groep van tien beoordelen heujquote:Op woensdag 13 april 2011 00:45 schreef Supersoep het volgende:
Die ene man is dan echt zo'n 90 jarige bejaarde die alleen maar kwijlt.
Klinkt 'n beetje apart op deze manier.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:47 schreef Supersoep het volgende:
Mensen zoals Lanterfanteraar kan je beter een beetje apart nemen, en het dan eens rustig uitleggen. Dat is ook al gebeurd en dat is een goed iets. Ik heb zelf niet heel veel ervaring met mensen die een enorme afwijkende perceptie van de realiteit hebben, dus kan ik wat moeite hebben om het allemaal serieus te nemen, alsof je voor de gek wordt gehouden.
Maar dat gevoel heb ik bij haar niet echt meer.
Gewoon naar een psycholoog hoor, die verwijst ze wel door naar een psychiater. Al kan ik het niet serieus nemen. Echt niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:48 schreef Crutch het volgende:
K_W heeft hier wel een punt, maar voor dit soort gevallen adviseer ik om er een apart topic voor te openen.
Dat is gisteren wel degelijk gedaan hoor , bij lantefanteraar maar je kan iemand advies geven maar wat de ander er mee doet is zijn/haar ding.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar even over lanterfanteraar en deelnemer. Waarom zijn mensen zo hard op lanterfanteraar?
Ze is wel vreemd, maar niet gevaarlijk vreemd. Richard was gevaarlijk vreemd. MLIG schrok ook een beetje van, in het begin. Maar ik snap niet waarom mensen niet al te veel moeite in steekt om lanterfanteraar een beetje te helpen, maar de anderen wel.
Tenminste haar uitleggen waarom ze een jongen niet zomaar tussen haar benen moet laten kan geen kwaad. Of een discussie aangaan over wat ze over Joran van der Sloot denkt, dat zijn ook gevaarlijke gedachtes. Straks gaat zij werkelijk een psychopaat proberen te genezen.
En ja, dat deelnemer de hele tijd on topic blijft, niks verkeerd aan. Ik heb af en toe met deelnemer gesproken, jullie vast ook wel, en ik snap waarom hij het doet.
Ontmaskerd? Z'n manipulatieve gedrag was/is gevaarlijk. Expres met zelfmoord dreigen en dat soort dingen. Andere dingen die hij heeft vertelt.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is Richard dan eindelijk ontmaskerd?
Gevaarlijk voor zichzelf.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is Richard dan eindelijk ontmaskerd?
Voor zichzelf wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Ze is wel vreemd, maar niet gevaarlijk vreemd.
Gevaarlijk? Dat heb ik nooit zo ervaren.quote:Richard was gevaarlijk vreemd.
Ik heb nog wel PMs...damn.quote:MLIG schrok ook een beetje van, in het begin.
Omdat ze niet te helpen valt, zij leeft in een compleet andere realiteit dan wij en je kan haar niets wijsmaken of leren, omdat zij het irl toch anders interpreteert, of zelfs hier. Zij mist die intuïtie.quote:Maar ik snap niet waarom mensen niet al te veel moeite in steekt om lanterfanteraar een beetje te helpen, maar de anderen wel.
Toen ik zei dat hij manipuleerde hé, werd ik hier zowat uitgekotst. Weten jullie dat nog?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:50 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ontmaskerd? Z'n manipulatieve gedrag was/is gevaarlijk. Expres met zelfmoord dreigen en dat soort dingen. Andere dingen die hij heeft vertelt.
Maar bijvoorbeeld Lantfant (en nu ook MLIG, naar mijn mening) zijn niet gevaarlijk. Ze zullen heel vreemd overkomen, maar ik zou ze eerder vertrouwen dan bijvoorbeeld Richard, zeker na die laatste zelfmoord dreiging.
En wat jij zegt , je moet ook uitkijken dat je geen hulpverlenertje gaat spelen in problematiek waar je geen weet van hebt , het kan namelijk ook weleens verkeerd uitpakken.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Gewoon naar een psycholoog hoor, die verwijst ze wel door naar een psychiater. Al kan ik het niet serieus nemen. Echt niet.
Oh?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:47 schreef Supersoep het volgende:
Mensen zoals Lanterfanteraar kan je beter een beetje apart nemen, en het dan eens rustig uitleggen. Dat is ook al gebeurd en dat is een goed iets. Ik heb zelf niet heel veel ervaring met mensen die een enorme afwijkende perceptie van de realiteit hebben, dus kan ik wat moeite hebben om het allemaal serieus te nemen, alsof je voor de gek wordt gehouden.
Maar dat gevoel heb ik bij haar niet echt meer.
Toch wel frappant dat voor sommigen dat nu pas duidelijk is. Een aantal mensen heeft dit zeker al eerder aangegeven.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:50 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ontmaskerd? Z'n manipulatieve gedrag was/is gevaarlijk. Expres met zelfmoord dreigen en dat soort dingen. Andere dingen die hij heeft vertelt.
Maar bijvoorbeeld Lantfant (en nu ook MLIG, naar mijn mening) zijn niet gevaarlijk. Ze zullen heel vreemd overkomen, maar ik zou ze eerder vertrouwen dan bijvoorbeeld Richard, zeker na die laatste zelfmoord dreiging.
Je moet gewoon alles afraden bij Lanterfanteraar. ''Ik ga dit doen''. ''Nee je blijft gewoon thuis je sokken wassen.''quote:Op woensdag 13 april 2011 00:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En wat jij zegt , je moet ook uitkijken dat je geen hulpverlenertje gaat spelen in problematiek waar je geen weet van hebt , het kan namelijk ook weleens verkeerd uitpakken.
Daar dacht ik ook aan. Zie mijn post hierboven.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Toen ik zei dat hij manipuleerde hé, werd ik hier zowat uitgekotst. Weten jullie dat nog?
Ik voel me ook niet verantwoordelijk en verwacht geen wonderen. Maar mensen werden een beetje hard op haar en later ook op deelnemer. Maar alles wat lanterfanteraar zegt is vreemd, maar ik zou verder gewoon met haar lachen als ik haar IRL kende.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is gisteren wel degelijk gedaan hoor , bij lantefanteraar maar je kan iemand advies geven maar wat de ander er mee doet is zijn/haar ding.
Het is een forum en je bent niet voorantwoordelijk voor wat een ander doet. Het is een aardig topic dit maar je moet ook geen wonderen verwachten hoor.
Ja maar daarom kan ze beter naar een psycholoog gaan. Sowieso denk ik dat het een troll is.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:51 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En wat jij zegt , je moet ook uitkijken dat je geen hulpverlenertje gaat spelen in problematiek waar je geen weet van hebt , het kan namelijk ook weleens verkeerd uitpakken.
Ik denk dat de meeste mensen het al vanaf het begin wisten, toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toch wel frappant dat voor sommigen dat nu pas duidelijk is. Een aantal mensen heeft dit zeker al eerder aangegeven.
Richard zijn gezeur was irritant, maar als je 'm een beetje op afstand houdt dan kan het geen kwaad. Het wordt pas gevaarlijk na intensief contact. Dan wil hij meer en meer aandacht.
Iets anders werkt ook niet ben ik bang.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je moet gewoon alles afraden bij Lanterfanteraar. ''Ik ga dit doen''. ''Nee je blijft gewoon thuis je sokken wassen.''
Dan blijft ze wel veilig.
nee niet echt. ik denk altijd van :"meisjes willen niet dat je naar hun lichaam kijkt" dus dan vermijd ik dat zoveel mogelijk(gaat vanzelf).quote:Op woensdag 13 april 2011 00:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook niet die dame van de 8 ruggetjes?
Mensen dachten dat ze een troll was, verder toch niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet verantwoordelijk en verwacht geen wonderen. Maar mensen werden een beetje hard op haar en later ook op deelnemer. Maar alles wat lanterfanteraar zegt is vreemd, maar ik zou verder gewoon met haar lachen als ik haar IRL kende.
Dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar daarom kan ze beter naar een psycholoog gaan. Sowieso denk ik dat het een troll is.
Deelnemer is ook behoorlijk snel aangebrand.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen dachten dat ze een troll was, verder toch niet?
Ik heb niets heel hards gezien eigenlijk. Bij Deelnemer zeker niet...of ligt dat aan mij.
Niets van gemerkt...quote:Op woensdag 13 april 2011 00:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Deelnemer is ook behoorlijk snel aangebrand.
Dan is het mij een raadsel waarom iedereen nog op hem in ging. Ook jij. En als ik er dan wat zei, was iedereen weer boos. En hij weer mensen manipuleren natuurlijk door zielig te doen en dat hij gelijk kreeg.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen het al vanaf het begin wisten, toch?
Maar je hebt ervoor betaald dus je mag aan haar zitten. Anders geeft ze zelf wel aan hoever je kan gaan, of je spreekt dat vantevoren met elkaar af.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee niet echt. ik denk altijd van :"meisjes willen niet dat je naar hun lichaam kijkt" dus dan vermijd ik dat zoveel mogelijk(gaat vanzelf).
ik durf gewoon helemaal niets, ook niet tijdens seks.
seks hebben voor mij is ervoor betalen, en dan mag ik "alleen dat". en ik wil geen nare "klant" zijn die hun overal betast enzo.
netzoals bij 8k-meisje. zij deed mijn handen op haar borsten, en ik trok meteen terug want ik dacht aan me reputatie ofzoiets wat ze dan wel van me ging denken als ik ze daar had gelaten.
School is voor sukkels. Drie dagen voor het examen even het vak leren, dat is wat echte mannen doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
[..]
Jij. Moeten jullie morgen niet naar werk/school trouwens?
Ik ben werkeloos, maar binnen een maand hopelijk niet meer.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
[..]
shit man, same here... ik zou al een maand naar de kapper gaan, jas kopen en een verjaardagsfeestje houden, nog niks van terecht gekomen allemaalquote:Op woensdag 13 april 2011 00:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
snel dingen uitstellen ipv aan te pakken is inderdaad niet zo goed, maar het is wel heeeeeel kut in mijn geval. omdat ik nu al 5 jaar bijna altijd binnen zit niets te doen.
alles wat ik doe is misschien eens in de week boodschappen halen
om de paar weken naar me ouders voor de was
misschien 1 a 2 keer per jaar naar uni proberen te gaan....
en dat is het wel zon beetje
Jawel. Morgen werken. Laatste werkdag tot mijn vakantie en alles wat ik moest regelen is al geregeld, dus rustig dagje morgen.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Als jij op de meet komt, geef ik je de nummer van een goede vriend van me die voor 10 euro je hele huis schoonmaakt.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:04 schreef formerjellybean het volgende:
Ja helemaal voor mezelf alleen , wat maar goed is ook want ik slaap heel raar en intensief. Word nog weleens raar wakker met lakens enzo heel vaag.
Iwannabehigh lijkt me gewoon een oprechte gozer. Niets mis mee. Strawberry was wat naïef in de Richard-files, maar lijkt me zeker geen troll te zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:03 schreef Keep_Walking het volgende:
Kijk, over wie er een troll is en wie niet. Dat weet ik niet. Lant kan een troll zijn, Richard kan een troll zijn, Iwannabehigh kan een troll zijn, zelfs strawberry kan een troll zijn.
ja maar ik denk zo van:quote:Op woensdag 13 april 2011 00:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar je hebt ervoor betaald dus je mag aan haar zitten. Anders geeft ze zelf wel aan hoever je kan gaan, of je spreekt dat vantevoren met elkaar af.
Dus eigenlijk heb je het intiemste contact wat maar mogelijk is met een vrouw maar je bent bang om haar te bekijken en aan te raken als ze op je zit bv.?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ik denk zo van:
ze wil vast dat ik haar niet bekijk en aanraak.
en dat doe ik alleen maar wat "afgesproken is".
en dan na afloop ga ik weer terug naar me kamertje, alleen zitten zijn. hopelijk dat ik zo min mogelijk overlast voor hun ben geweest.
zomaar iemand strelen, of aanraken, of een oprecht compliment maken daar doe/deed ik niet aan. want als ik iets zeg tegen meisjes is het meestal dat ze boos worden of je dan niet geloven of dat het misgaat.
dus dan doe ik maar niets.
zowiezo vorig jaar was ik superverbaasd omdat ik nooit had geweten dat meisjes seks ook lekker vinden.
ik had daar nooit over nagedacht. maar dat is hoe ik toen dacht erover.
Sowieso, kijken is nooit verboden, al loop je op straat en je ziet een mooi meisje/dame.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee niet echt. ik denk altijd van :"meisjes willen niet dat je naar hun lichaam kijkt" dus dan vermijd ik dat zoveel mogelijk(gaat vanzelf).
ik durf gewoon helemaal niets, ook niet tijdens seks.
seks hebben voor mij is ervoor betalen, en dan mag ik "alleen dat". en ik wil geen nare "klant" zijn die hun overal betast enzo.
netzoals bij 8k-meisje. zij deed mijn handen op haar borsten, en ik trok meteen terug want ik dacht aan me reputatie ofzoiets wat ze dan wel van me ging denken als ik ze daar had gelaten.
en ik heb er ook niet naar gekeken.
behalve vlak voor kleren aantrekken had ik 1 blik half perongeluk van onder tot boven op haar geworpen, en dat zag ze en toen voelde ik me betrapt en dacht ik van :"dat had ik eigenlijk niet moeten doen". laat ik maar niet zeggen dat ze er wel mooi uitzien, want dan klinkt het alsof ik niet oprecht ben. dat zeggen alleen maar players, ik wil geen player zijn.
terwijl ik wel vond dat ze mooi was.
i'm fucked up! het komt allemaal door alles!
Dat past wel bij het beeld dat ik schets in m'n post. Overwaardering van vrouwen.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
zowiezo vorig jaar was ik superverbaasd omdat ik nooit had geweten dat meisjes seks ook lekker vinden.
Niemand van deze personen is een troll. Zeker weten.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:03 schreef Keep_Walking het volgende:
Kijk, over wie er een troll is en wie niet. Dat weet ik niet. Lant kan een troll zijn, Richard kan een troll zijn, Iwannabehigh kan een troll zijn, zelfs strawberry kan een troll zijn.
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Niemand van deze personen is een troll. Zeker weten.
En trollen is niet nutteloos? Je kan overal van leren.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Hoezo zelfs (!!) Strawberry, maar ik troll soms ook in topics. Ik vind dat grappig soms. Kom ik eerlijk voor uit, zouden meer mensen moeten doen
Ik kan lant toch niet serieus nemen en ik ga mijn tijd niet verspillen aan iets wat niet waar is. Ik haat dat gevoel. Tijd in iets nutteloos steken.
Ja hebben jullie sowieso gedaan. Ik kan het dus ook niet plaatsen, meestal heb ik wel een soort gevoel van: oke dit is echt/dit meent de persoon maar bij haar heb ik dat echt totaal niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik het soms moeilijk vind met lantefanteraar omdat ik haar verhalen ook soms een beetje raar vond omdat ik het niet kon plaatsen of ze het meent of niet.
Maar we hebben haar wel degelijk advies gegeven gisteren volgens mij.
ja, want ik wil niet die jongen zijn die "naar haar borsten kijkt". en over dat aanraken, mijn ervaring en gevoel was dat je dat dan beter niet kan doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je het intiemste contact wat maar mogelijk is met een vrouw maar je bent bang om haar te bekijken en aan te raken als ze op je zit bv.?
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:17 schreef Supersoep het volgende:
Het is quasi-onmogelijk dat Lanter een troll is want ze is 99% bewezen een vrouw te zijn, en die kunnen zo goed niet trollen. Niet voor zo'n lange periode in ieder geval.
Ze trollt dan ook niet zo goed als de absolute trollmaster.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:17 schreef Supersoep het volgende:
Het is quasi-onmogelijk dat Lanter een troll is want ze is 99% bewezen een vrouw te zijn, en die kunnen zo goed niet trollen. Niet voor zo'n lange periode in ieder geval.
Ja ik weet dus niet, maakt lanterfanteraar wel eens grappen? Of bedoelt ze alles serieus? Want dat is dus iets wat ik bij haar heel moeilijk te pijlen vindt. Wanneer iets serieus is en wanneer niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik het soms moeilijk vind met lantefanteraar omdat ik haar verhalen ook soms een beetje raar vond omdat ik het niet kon plaatsen of ze het meent of niet.
Maar we hebben haar wel degelijk advies gegeven gisteren volgens mij.
Dat is dan weer onderwaardering van het vrouwelijk geslacht.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:17 schreef Supersoep het volgende:
Jezus?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze trollt dan ook niet zo goed als de absolute trollmaster.
Nu denk je er anders over dus thumbs upquote:Op woensdag 13 april 2011 01:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, want ik wil niet die jongen zijn die "naar haar borsten kijkt". en over dat aanraken, mijn ervaring en gevoel was dat je dat dan beter niet kan doen.
dat is alleen voor echte studs, die vrouwen kunnen plezieren ofzo dacht ik. dus niet voor mij
edit: dat is hoe ik 13 maanden terug erover dacht.
ik wist toch niet dat als je naakt bent en seks hebt dat het dan wel ineens mag......
Je hebt gelijk, sorry. Ik ken wel enkele goede vrouwelijke trolls. Vaak christen.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is dan weer onderwaardering van het vrouwelijk geslacht.
Ken je vrouwelijke trolls?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ja geleerd van 8k-meisje.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nu denk je er anders over dus thumbs up
Ok, ik wist niet dat je dit vroeger dacht.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, want ik wil niet die jongen zijn die "naar haar borsten kijkt". en over dat aanraken, mijn ervaring en gevoel was dat je dat dan beter niet kan doen.
dat is alleen voor echte studs, die vrouwen kunnen plezieren ofzo dacht ik. dus niet voor mij
edit: dat is hoe ik 13 maanden terug erover dacht.
ik wist toch niet dat als je naakt bent en seks hebt dat het dan wel ineens mag......
Nee, maar dat wij ons over het algemeen niet bezig houden met zo'n lage vorm van vermaak, betekent niet dat we het niet kunnen.quote:
Wanneer zie je haar weer dan? Je hebt nog contact? Naar mijn weten heeft ze je al lang verlaten, áls ze al ooit bij je was. Nee, dat was ze niet. Dat ook jij zelfmoordneigingen had als 8k meisje je niet wilt wist ik al lang, maar voor jou om dit zo online in het topic te posten is nieuw...waarom zoek je dan niet liever hulp?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja geleerd van 8k-meisje.
en enkele andere nederlandse hoeren een beetje.
ze vind me vast stom enzo omdat ik me dus vreemd/fucked up gedroeg een beetje, maar ik mis zo het gevoel, en het moment van dat ik dicht bij haar ws enzo! ik mis dat vooral, het gaat nog zoveel beter worden hoop ik als ik haar wie zie
maar dat weet zij niet, en ik heb alles verkloot
als ze me definitief verlaat ga ik er een einde aan maken
ik hoop dat ze dat ze weer eens wat van zich laat horen nakomt, en ook dat ze weer eens wil "bijkletensen " anders kan i khet niet accepteren omdat het allemaal mijn schuld is.quote:[...] ik heb het voorlopig even ontzettend druk. Zou het leuk vinden om daarna weer eens wat af te spreken en bij te kletsen. Als jou dat ook leuk lijkt tenminste! ik laat van me horen als alles weer wat rustiger is! (of als ik je geld voor je heb... nog steeds niks gehoort van de rechtbank over wanneer ik nou vergoeding krijg). tot die tijd, sterkte!
Maar jongen, het is maar één meisje. Waarom red jij jezelf niet? Denk je dat je dat niet waard bent?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee ik heb geen contact.
en omdat ik alles verkloot heb heb ik ook geen enkele onschuldige aanleiding om eens iets van me te laten horen aan haar.
ik wacht nu al een paar maanden weer. het laaste was dit:
[..]
ik hoop dat ze dat ze weer eens wat van zich laat horen nakomt, en ook dat ze weer eens wil "bijkletensen " anders kan i khet niet accepteren omdat het allemaal mijn schuld is.
als het misloopt is het mijn schuld.
als het door mijnschuld misloopt pleeg ik zelfmoord(en nee dit is geen zelfmoorddreiging, want het kan allemaal nog goedkomen)
doe ff normaal zeg...quote:Op woensdag 13 april 2011 01:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee ik heb geen contact.
en omdat ik alles verkloot heb heb ik ook geen enkele onschuldige aanleiding om eens iets van me te laten horen aan haar.
ik wacht nu al een paar maanden weer. het laaste was dit:
[..]
ik hoop dat ze dat ze weer eens wat van zich laat horen nakomt, en ook dat ze weer eens wil "bijkletensen " anders kan i khet niet accepteren omdat het allemaal mijn schuld is.
als het misloopt is het mijn schuld.
als het door mijnschuld misloopt pleeg ik zelfmoord(en nee dit is geen zelfmoorddreiging, want het kan allemaal nog goedkomen)
ik weet niet echt iets concreets te versturen, wat niet vreemd overkomt.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
doe ff normaal zeg...
Wat ze schreef ziet er erg enthousiast uit, waarom laat jij niets van je horen dan?
Zo gaat het al heel lang. Ze is altijd 'te druk' met haar eigen sores.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
doe ff normaal zeg...
Wat ze schreef ziet er erg enthousiast uit, waarom laat jij niets van je horen dan?
Gewoon zeggen dat ze het maar moet laten weten wanneer ze tijd heeft en dat je eventueel over een paar weekjes haar nog helpt herinneren. Als je echt denkt dat het zin heeft.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik weet niet echt iets concreets te versturen, wat niet vreemd overkomt.
ik wil gewoon eventjes samen met haar zijn. en dan wil ik dat ze me koffie leert drinken ofzoiets.
ik ben nog steeds onvolwassen wat betreft koffie drinken. daar ben ik nooit mee begonnen, en nog nooit gedronken.
dat lijkt me leuk om te doen, zij drinkt wel koffie en heeft een koffiezetapparaat
maar hoe kom ik daar dan?
en in de sms die ik ervoor naar haar stuurde, had ik me liefde verklaard en allemaal andere dingen.
volgens de boekjes werken meisjes zo niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze het maar moet laten weten wanneer ze tijd heeft en dat je eventueel over een paar weekjes haar nog helpt herinneren. Als je echt denkt dat het zin heeft.
Is dat waarom je zo weinig post?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgens de boekjes werken meisjes zo niet.
niet dat ik het nu wel goed doe met helemaal niets doen, en alleen maar wachten.
trouwens ik heb theorieen dat ze alles volgt hier op fok, en dat ze me eigenlijk haat, en stom vind.
en dat ze "dood" gaat spelen.
ze is al maanden niet ingelogd op haar hyves enzo bijv.
nee, ik weet gewoon niet zoveel te zeggenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat waarom je zo weinig post?
in een boekje wat hier van toepassing is(weet niet meer welke) staat:quote:Maar waar baseer je die theorieën op? Of ben je misschien gewoon paranoide. En misschien is het soms niet erg om af te wijken van de boekjes. Zij lijkt me ook alles behalve een standaard meisje waarop PUA werkt.
om je een indruk te geven over de toestand van users hier in het topic:quote:Op woensdag 13 april 2011 02:13 schreef minibeer het volgende:
ik weet niet, misschien vindt ze je inderdaad stom ofzo. Niet leuk, maar het is niet het einde van de wereld.
de situatie is ingewikkeld(zoals elke situatie die hier alleen met enkele woorden kan worden beschreven). ik denk dat ik aan duidelijkheid vragen niets aan heb.quote:Misschien moet je ook maar gewoon vragen of ze je nog wel wil zien, en dat je daaraan twijfelt, dan krijg je misschien iets meer duidelijkheid.
Ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik slijm niet, maar neem het af een toe voor haar op, als er teveel mensen deze fantasieen te serieus nemen en doen alsof ze gek is.quote:Deelnemer je laat je nu wel een beetje kennen met je geslijm naar Lanterfanter.
kijk ik snap dat je het kut vindt enzo, dat is ook niet gek, maar je hoeft niet zoveel belang te hechten aan wat één meisje van je vindt, toch? Ik bedoel maar, ik ben ook geen player, integendeel, maar als je je over elk meisje dat je niet leuk vindt zorgen gaat maken, schiet het ook niet op.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
om je een indruk te geven over de toestand van users hier in het topic:
als je niet kan versieren(zoals de topictitel), en amper vrouwen in je leven hebt, dan is het wel het einde van de wereld!.
zoals bij richard bijv. hij voelt zich door 1 meisje HEEL HEEL erg afgewezen(dat meisje wat hem een geest vond, en niet aantrekkelijk).
[..]
de situatie is ingewikkeld(zoals elke situatie die hier alleen met enkele woorden kan worden beschreven). ik denk dat ik daar niets aan heb.
sorry als ik erover nadenk dan ga ik me eigen leven, en alles van mezelf heel erg haten.
romantiek verwijst dacht ik alleen naar een periode in de 19de eeuw ergens. in de volksmond is het dat romantiek een andere betekenis heeft die we allemaal kennenquote:Op woensdag 13 april 2011 02:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja.
Romantiek heet een alledaagse betekenis zoals in hollywood romantische komedies: open haardvuur met een brenvel ervor, waar je dan ligt in de armen van een mooie man en met een glas champagne onder handbereik.
Romantiek is ook een cultuurstroming (Goethe, Hesse, Schopenhauer) waarin mensen droomde van verre oorden, vreemde mogelijkheden, barre tochten en ontberingen, edele wilden, Atanties, etc., allemaal bedacht in een comfortabele huiskamer. Deze romantiek ontstond toen Europa politiek op slot zat, terwijl ideeen over vrijheid, gelijkheid en broederschap velen inspireerden. Velen zagen in Napoleon de man die dit alles zou gaan veranderen. Men voelde zich gevangen in de status Quo en niets veranderde. Als alternatief droomde men.
In deze zin is Lanterfanter romantisch. Ze ziet niet de problemen maar laat zich meeslepen door haar fantasie.
[..]
Ik slijm niet, maar neem het af een toe voor haar op, als er teveel mensen deze fantasieen te serieus nemen en doen alsof ze gek is.
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is dan weer overwaardering van het vrouwelijk geslacht. HetNoorderlicht?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar dat wij ons over het algemeen niet bezig houden met zo'n lage vorm van vermaak, betekent niet dat we het niet kunnen.
Maar dat komt omdat je je wereld zo klein hebt gemaakt. Daardoor worden de laatste strohalmen als grote levensreddende mogelijkheden gezien. Dat meisje kun je benaderen zoals Straw zegt. Laat haar weten dat je het ook leuk vindt om haar weer eens te ontmoeten en bij te praten. Als ze nog niet van gedachte is veranderd, spreek je wat af. Je hoeft je bij haar niet groter te maken dan je bent, ze weet al genoeg vermoed ik. Ik vind het leuk dat ze nog zo geinteresseerd is. Gegeven dat ze het meent.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
om je een indruk te geven over de toestand van users hier in het topic:
als je niet kan versieren(zoals de topictitel), en amper vrouwen in je leven hebt, dan is het wel het einde van de wereld!.
Dat is wel een enorme belediging.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:50 schreef deelnemer het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan weer overwaardering van het vrouwelijk geslacht. HetNoorderlicht?
Je hebt gelijk, ik hanteerde slechts de gangbare betekenis.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja.
Romantiek heeft een alledaagse betekenis zoals in hollywood romantische komedies: open haardvuur met een berenvel ervoor, waar je dan ligt in de armen van een mooie man/vrouw en met een glas champagne onder handbereik.
Romantiek is ook een cultuurstroming (Goethe, Hesse, Schopenhauer) waarin mensen droomde van verre oorden, vreemde mogelijkheden, barre tochten en ontberingen, edele wilden, Atlantis, etc., allemaal bedacht in een comfortabele huiskamer. Deze romantiek ontstond toen Europa politiek op slot zat, terwijl ideeen over vrijheid, gelijkheid en broederschap velen inspireerden. Men voelde zich gevangen in de status Quo en niets veranderde. Als alternatief droomde men. Velen zagen in Napoleon de man die dit alles zou gaan veranderen.
In deze zin is Lanterfanter romantisch. Ze ziet niet de problemen maar laat zich meeslepen door haar fantasie.
[..]
Ik slijm niet, maar neem het af een toe voor haar op, als er teveel mensen deze fantasieen te serieus nemen en doen alsof ze gek is.
Goede post.quote:Op woensdag 13 april 2011 03:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je je wereld zo klein hebt gemaakt. Daardoor worden de laatste strohalmen als grote levensreddende mogelijkheden gezien. Dat meisje kun je benaderen zoals Straw zegt. Laat haar weten dat je het ook leuk vindt om haar weer eens te ontmoeten en bij te praten. Als ze nog niet van gedachte is veranderd, spreek je wat af. Je hoeft je bij haar niet groter te maken dan je bent, ze weet al genoeg vermoed ik. Ik vind het leuk dat ze nog zo geinteresseerd is. Gegeven dat ze het meent.
Belangrijker is dat je weer gaat deelnemen aan de gewone wereld. Studie/activiteiten oppakken. Ik denk dat je daar hulp bij nodig hebt. Als boodschappen doen al moeilijk is dan heb je intensieve ondersteunig nodig om die weg af te leggen (zelf verzand je). Want je gedachten zijn teveel bepaald door je eigen inbeelding en je gevoelstoestand is miserabel.
Je post over je idee dat vrouwen geen seksulele gevoelens hebben en je alle oogcontact, aanraking en complimenten moet vermijden, is een voorbeeld van zo'n ingebeelde onjuiste gedachte. Nu weet je beter. Maar nog steeds heb je een vertekend beeld van je situatie. Alles hangt af van een vrouw (of de vrouw iha), die in jou beleving een alles reddende rol kan spelen. Die vrouw is te groot, de rest van de wereld te klein en je geloofd ten onrechte niet in jezelf.
Het is alleen onmogelijk als je niet aan jezelf gaat werken en dus niet verandert ...quote:Op woensdag 13 april 2011 02:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
en het is onmogelijk te krijgen voor de gefrustreerde hier in het topic. het is oneerlijk om het nooit te kunnen ervaren, en anders wel er heel erg naar verlangen, maar weten dat het bijna onmogelijk is om te krijgen
Hoe is het contact tot stand gekomen?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:25 schreef lipper het volgende:
Ik heb nu contact met een vrouw. Ik vind haar schijtirritant en het is echt een burgertrutje. Maar ze vind me lief zegt ze.
Ik weet nu al dat het niks word want het is me type niet. Maar ik wil die aandacht.
Gewoon omdat er iemand is die uit zich zelf tegen me praat.
Ik wil ook niet zeggen dat het niks kan worden want dat vind ik lullig voor haar.
Ow ik was zo'n romanticus toen ik dakloos was. Ik zat altijd op Schiphol en keek ik bij mensen die elkaar ophaalden en in de armen vlogen.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
romantiek verwijst dacht ik alleen naar
een periode in de 19de eeuw ergens. in
de volksmond is het dat romantiek een
andere betekenis heeft die we allemaal
kennen
ik denk dat het niet slechts verlangen
naar of iets romantisch zal zijn is, maar
het VOELT OOK ZO GEWELDIG als het
gebeurd.
naar terugkeren van dat geweldige
gevoel wordt verlangd.
en het is onmogelijk te krijgen voor de
gefrustreerde hier in het topic. het is
oneerlijk om het nooit te kunnen ervaren,
en anders wel er heel erg naar
verlangen, maar weten dat het bijna
onmogelijk is om te krijgen
Ze had me een berichtje gestuurd op knuz.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe is het contact tot stand gekomen?
Wat is een PUA en een 8k meisje??quote:Op woensdag 13 april 2011 09:43 schreef Crutch het volgende:
Mylifeisgrey, ik dacht dat jij een PUA was.
MLIG heeft 8000 euro gegeven aan een meisje omdat hij verliefd was.quote:
Wtfquote:Op woensdag 13 april 2011 14:43 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
MLIG heeft 8000 euro gegeven aan een meisje omdat hij verliefd was
PUA is een groep mensen die jongens leren hoe ze meisjesmoeten versieren, maar op een manipulatieve manier.
Geloof me, jij hebt op zich een best wel interessante verhaal, maar de verhalen die je zal tegenkomen op fok zijn verhalen die je nooit IRL zal tegenkomen.quote:
Welke topic over narcisten? Of psychopaten, bedoel je?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:48 schreef Crutch het volgende:
Ik keek in het begin ook een beetje raar tegen jou aan K_W, met dat topic over narcisten enzo, maar ik vind je een toffe user.
Ja, ik denk het. Weet het niet zo goed meer.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Welke topic over narcisten? Of psychopaten, bedoel je?
Dit snap ik niet leg uitquote:Op woensdag 13 april 2011 14:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Geloof me, jij hebt op zich een best wel interessante verhaal, maar de verhalen die je zal tegenkomen op fok zijn verhalen die je nooit IRL zal tegenkomen.
Kijk, weet je wat het is met mij? Ik heb veel ervaring met mensen die je normaal niet tegen zal komen. Vooral na mijn psychose, maar ook daarvoor. Ik zelf ben, ondanks die psychose die ik heb gehad, heel stabiel in vrijwel alle gedeelte van het leven.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, ik denk het. Weet het niet zo goed meer.
Fok, eigenlijk het internet in algemeen, is een plek waar mensen die IRL hun mening en gedachtes niet kwijt kan, dat wel kunnen doen zonder ernstige gevolgen. Dit geldt vooral voor de mensen die wij IRL niet vaak spreken of bijna nooit tegenkomen.quote:
Duidelijk en mee eens!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:01 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Fok, eigenlijk het internet in algemeen, is een plek waar mensen die IRL hun mening en gedachtes niet kwijt kan, dat wel kunnen doen zonder ernstige gevolgen. Dit geldt vooral voor de mensen
die wij IRL niet vaak spreken of bijna nooit tegenkomen.
Mylifeisgrey bijvoorbeeld, heeft zware sociale fobie (en
waarschijnlijk andere problemen) waardoor hij amper naar
buiten komt en niemand spreekt. Hij heeft een hele afwijkende
wereldbeeld en iemand zoals hem zou je niet tegenkomen in
een kroeg of ergens anders. En als je hem wel tegenkomt, zou
je niet weten hoe afwijkend zijn gedachtegang is, hooguit vind je
hem een beetje stil of verlegen.
Maar hier op fok kan je goed leren hoe sommige mensen
denken.
N'ja, het kan ook luchtig blijven. We hoeven niet perse allerlei intieme verhalen te gaan vertellen. We kunnen het ook gezellig hebben. Dat was eigenlijk mijn plan. En we zien wel hoe die dag afloopt.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef lipper het volgende:
[..]
Duidelijk en mee eens!
Die meet zal wel moeilijk worden voor iedereen met al die persoonlijke verhalen.
Precies. Ik wil geen depressieve dag van maken. Praten over problemen of levenservaring mag wel, natuurlijk. Maar het liefs oplossingsgericht, denk ik dan. Toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:19 schreef Supersoep het volgende:
Lijkt me inderdaad een beter plan om mensen niet in de sleur van hun problemen te laten blijven zitten. Het lijkt me productiever als ze eens zien dat het leven leuk kan zijn ipv aan een tafeltje zitten en klagen maar.
Helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:21 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Precies. Ik wil geen depressieve dag van maken. Praten over problemen of levenservaring mag wel, natuurlijk. Maar het liefs oplossingsgericht, denk ik dan. Toch?
ja dat is toch ieders droom.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:37 schreef lipper het volgende:
[..]
Ow ik was zo'n romanticus toen ik dakloos was. Ik zat altijd op Schiphol en keek ik bij mensen die elkaar ophaalden en in de armen vlogen.
Ik hoopte altijd dat er een lief meisje naar me toe zou lopenen me hand pakte en me mee zou nemen naar haar huis.
En dan gingen we in bed liggen en alleen maar knuffelen.
Daar op Schiphol heb ik mezelf ook een probleem aangeluld, ik wou ook gemist worden en dat iemand me ook me nek zou vliegen. Dat heb ik nog steeds. Ik hoop zo dat ik dat meisje tegen kom die vraagt; wil je bij mij blijven.
Jaja ik ben een romanticus.
pic doet het niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:37 schreef lipper het volgende:
Hier mijn foto.
Als toch iedereen dat doet.
http://my.imageshack.us/v_images.php#iimagekne.jpg (copy/paste deze link)
Ja gewoon een gezelige dag lijkt mij ook leuker.
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:37 schreef lipper het volgende:
Hier mijn foto.
Als toch iedereen dat doet.
http://my.imageshack.us/v_images.php#iimagekne.jpg (copy/paste deze link)
Ja gewoon een gezelige dag lijkt mij ook leuker.
Je kan beter tinypic gebruiken.quote:You must be logged in to see the images. Please click the button below to login. New user? Sign up and start uploading your images and videos!
Ja die dag komt echt voor jou.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat is toch ieders droom.
ik hoop ook dat een meisje op me
afkomt, me gerust stelt, me in haar
armen sluit, en dat alles goed voelt.
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Mijn gebruikersnaam is rick1001.
Ik fok op me mobiel dus het is lastig.
Laptop stuk
Je kan beter tinypic gebruiken.
Zal ik dat maar even tegenspreken. Als je heel je leven loopt te wachten tot een vrouw je ineens benadert en in haar armen sluit omdat je het oh zo moeilijk hebt, dan ben je niet goed bezig.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:44 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja die dag komt echt voor jou.
Het is alleen moeilijk voor te stellen.
Omdat je geen vergelijkingsmateriaal hebt.
Als je wil dat ik inlog op je account dan heb ik je emailadres en je wachtwoord nodigquote:
Versieren is per definitie manipulatie.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:43 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
MLIG heeft 8000 euro gegeven aan een meisje omdat hij verliefd was.
PUA is een groep mensen die jongens leren hoe ze meisjes moeten versieren, maar op een manipulatieve manier.
Ja het staat er niet goed. Het in de armen sluiten zou moeten zijn: je geliefd voelen.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zal ik dat maar even tegenspreken. Als je heel je leven loopt te wachten tot een
vrouw je ineens benadert en in haar
armen sluit omdat je het oh zo moeilijk
hebt, dan ben je niet goed bezig.
Kan je net zo goed niet werken, omdat je
wacht tot je de loterij wint. Wat schiet je
daar nu mee op, ook al gebeurt het
maandelijks dat iemand een leuk bedrag
wint. Statistisch is het onredelijk te
denken dat je hiermee iets opschiet.
Complete bevestiging van een gebrek
aan zelfwaarde weer. Wees eens geen
baby meer.
Mlig bedoelt het echt op zo'n geromantiseerde manier, dus je moet voorzichtig zijn als je hem ergens gelijk in wil geven.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja het staat er niet goed. Het in de armen sluiten zou moeten zijn: je geliefd voelen.
Niemand heeft hier verder op gereageerd, maar ik vind het nu al lullig voor haar dat je zo over haar praat. Als het omgekeerd zou zijn, zou je daar toch ook ongelukkig van worden? Doe dat zo'n meisje dan ook niet aan.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:25 schreef lipper het volgende:
Ik heb nu contact met een vrouw. Ik vind haar schijtirritant en het is echt een burgertrutje. Maar ze vind me lief zegt ze.
Ik weet nu al dat het niks word want het is me type niet. Maar ik wil die aandacht.
Ik wil ook niet zeggen dat het niks kan worden want dat vind ik lullig voor haar.
De waarheid moet toch wel gezegd worden, gaarne in haar gezichtquote:Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niemand heeft hier verder op gereageerd, maar ik vind het nu al lullig voor haar dat je zo over haar praat. Als het omgekeerd zou zijn, zou je daar toch ook ongelukkig van worden? Doe dat zo'n meisje dan ook niet aan.
precies. alles aan het toeval overlaten en alles in het leven totaal willekeurig doen zonder gebruik te maken van geleerde dingen uit eerdere situaties... dat doet niemand.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Versieren is per definitie manipulatie.
Ok.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef Crutch het volgende:
HIj bedoelt zo: http://profile.imageshack.us/user/rick1001 (copy/paste deze link)
Ja maar ik herken het wel. Ik wil gewoon iemand in me leven. Niet alles alleenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mlig bedoelt het echt op zo'n geromantiseerde manier, dus je moet
voorzichtig zijn als je hem ergens gelijk
in wil geven.
Je hebt helemaal gelijk, Ik weet dat het slecht is. Maar ik wil haar dat "ongewilde" gevoel niet geven.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niemand heeft hier verder op
gereageerd, maar ik vind het nu al lullig
voor haar dat je zo over haar praat. Als
het omgekeerd zou zijn, zou je daar toch
ook ongelukkig van worden? Doe dat
zo'n meisje dan ook niet aan.
Ja, en nu? Wil je dat ik zeg: oh ja, dat is best irritant?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:37 schreef lipper het volgende:
Oké voorbeeld ze ging alles
Noemen wat ze gegeten had.
Dus alle ingrediënten, toen warennwe eenbhalf uur verder zegt ze ineens: maïs. Ja dat zat ook in die salade.
Of ze kon niet werken omdat haar Ov. Kaart leeg was en op zondag niet kon opladen. Wtf
Hmm. Schenkie moet eigenlijk schijt krijgen en gewoon doen dus. Alleen dat is moeilijk, natuurlijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef Supersoep het volgende:
Hij weet niet zo goed wat hij moet posten. Hij wil wel dingen ondernemen maar z'n uiterlijk hindert hem daar te erg bij.
Ja!quote:Op woensdag 13 april 2011 16:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en nu? Wil je dat ik zeg: oh ja, dat is best irritant?
Voor jou is dat irritant, of niet? Want jij hebt je hele leven nooit kunnen genieten van dat soort vrijheid? Jij MOEST werken en moest dit en moest dat, want anders was je dakloos of je had niemand om je op te vangen als het even mis ging?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:37 schreef lipper het volgende:
Oké voorbeeld ze ging alles
Noemen wat ze gegeten had.
Dus alle ingrediënten, toen warennwe eenbhalf uur verder zegt ze ineens: maïs. Ja dat zat ook in die salade.
Of ze kon niet werken omdat haar Ov. Kaart leeg was en op zondag niet kon opladen. Wtf
Ja dat zou iemand met een normaal verleden doen. Ik weet heel goed dat het fout is.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:40 schreef formerjellybean het volgende:
Umm je kan ook gewoon zeggen dat het niet botert in plaats haar van aan het lijntje te houden.
Ja ja jaquote:Op woensdag 13 april 2011 16:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Voor jou is dat irritant, of niet? Want jij hebt je hele leven nooit kunnen genieten van dat soort vrijheid? Jij MOEST werken en moest dit en moest dat, want anders was je dakloos of je had
niemand om je op te vangen als het even mis ging?
En zij is dan zo makkelijk niet naar werk gaan, zonder geen
enkele serieuze consequenties?
Op die manier denk ik dan toch een beetje dat je verleden gebruikt als excuus.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:42 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja dat zou iemand met een normaal verleden doen. Ik weet heel goed dat het fout is.
Nou gebruik je je verleden als excuus om haar aan het lijntje te houden. Ik zou het toch niet doen, hoor. Je denkt dat je er wat aan hebt dat ze zegt dat ze je lief vindt, maar als bij jou het gevoel ontbreekt, dan voelt het toch echt niet zoals zou moeten.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:42 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja dat zou iemand met een normaal verleden doen. Ik weet heel goed dat het fout is.
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens meegemaakt (borderliners. ADHDers en autisten). Ik heb er wel een paar in mijn omgeving. Ik kan altijd goed met ADHDers hahaha.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:58 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kijk, weet je wat het is met mij? Ik heb veel ervaring met mensen die je normaal niet tegen zal komen. Vooral na mijn psychose, maar ook daarvoor. Ik zelf ben, ondanks die psychose die ik heb gehad, heel stabiel in vrijwel alle gedeelte van het leven.
Maar bijvoorbeeld over psychopaten, ik heb persoonlijke ervaringen met diagnosticeerde psychopaten. En het is gewoon een soort mens waar ik niks mee te maken wil hebben en persoonlijk vind ik dat de wereld beter af zou zijn zonder dit soort mensen. Ik heb dit gedachte alleen bij psychopaten. Het is zo'n beetje mijn persoonlijke mening dat de meeste leed in deze wereld veroorzaakt wordt door psychopaten en als zij niet bestonden, de wereld een veel betere plek zou zijn om te leven.
Ik heb ook ervaring met borderliners, autisten, ADHDers, schizofrenen, zelfd BDD mensen en daar heb ik geen enkele problemen mee. Behalve dat het af en toe irritant kan worden om met hun om te gaan.
Ja mischien wel, maar ik voel me straks niet zo alleen alsquote:Op woensdag 13 april 2011 16:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Op die manier denk ik dan toch een beetje dat je verleden gebruikt als excuus.
Nou ik heb wel wat aan k-w hij is ongeveer de enige die op mijnquote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef formerjellybean het volgende:
Joh keep walking ik heb zelf borderline en ook te maken gehad met andere mensen die in de hulpverlening zaten.
Neem dit niet onaardig op maar ik heb wel een beetje het idee dat je veel te veel aan de haal gaat met andermans problematiek.
Voor mij is dat trouwens ook een reden dat ik niet op de meet
kom, omdat ik liever mezelf vermaak , dan met allerlei
problemen opgezadeld word.
De eerste zin begrijp ik niet maar het is toch juist goed dat hij ''aan de haal gaat met andermans problemen''. Als hijzelf er maar geen last van heeft en zich er goed bij voelt.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef formerjellybean het volgende:
Joh keep walking ik heb zelf borderline en ook te maken gehad met andere mensen die in de hulpverlening zaten.
Neem dit niet onaardig op maar ik heb wel een beetje het idee dat je veel te veel aan de haal gaat met andermans problematiek.
Voor mij is dat trouwens ook een reden dat ik niet op de meet kom, omdat ik liever mezelf vermaak , dan met allerlei problemen opgezadeld word.
Ja, vind je het gek. Ik zou niet weten wat ik op die rare posts moet zeggen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 13 april 2011 17:00 schreef lipper het volgende:
[..]
Nou ik heb wel wat aan k-w hij is ongeveer de enige die op mijn Posts reageerd
Wat is er raar aan dan? Ik zeg waar ik mee zitquote:Op woensdag 13 april 2011 17:01 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek. Ik zou niet weten wat ik op die rare posts moet zeggen eerlijk gezegd
Misschien moet je dan wat beter je best doen om haar goede en leuke kanten te zien.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:47 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja mischien wel, maar ik voel me straks niet zo alleen als
normaal
Er is echt niemand in mijn leven, de meeste van jullie hebben vrienden of familie waar jullie terechtkunnen.
Wil niet lullig doen maar zowel Lienekien en Iwannabehigh en Lienekien hebben ook gereageerd alleen is het misschien wat anders dan jij verwachtte.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:00 schreef lipper het volgende:
[..]
Nou ik heb wel wat aan k-w hij is ongeveer de enige die op mijn
Posts reageert.
En hij kan beter onder woorden wat ik bedoel dan ik zelf
Je hoeft je best niet te doen want het is gewoon een hele aparte meid en je vindt haar (je eigen woorden) al niks aan. Een burgerlijke trutquote:Op woensdag 13 april 2011 17:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat beter je best doen om haar goede en leuke kanten te zien.
Bedankt, maar ik heb tot nu toe geen last van. Ik laat het niet mijn eigen leven beïnvloeden. Ik vermaak me ook in mijn eigen leven.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:04 schreef formerjellybean het volgende:
Met aan de haal gaan bedoel ik meer dat je veel te veel met de problemen van andere bezig bent en daar voor zichzelf ook best een grens in mag gaan trekken.
Het hoeft niet helemaal maar ik denk dat die af en toe veel te verantwoordelijk voelt voor andermans problemen en daarin nog weleens zijn eigen grenzen overgaat.
Nee zo zit het niet, heb vaak mijn Verhaal neergezet of de problemen waar ik op dat moment mee zat maar niemand reageerde dat speelt al een poosje.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen maar zowel Lienekien en Iwannabehigh en Lienekien hebben ook gereageerd alleen is het misschien wat anders dan jij verwachtte.
We hebben alleen wel gezegd dat we er niet mee eens waren,
en denk meer dat dat je niet bevalt.
He, waarom? Ik bedoelde dat Het Noorderlicht een voorbeeld is van een vrouwelijk troll.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wel een enorme belediging.
Dit soort topic vraagt toch om trollen.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:16 schreef deelnemer het volgende:
[..]
He, waarom? Ik bedoelde dat Het Noorderlicht een voorbeeld is van een vrouwelijk troll.
Beetje ervaring opdoen is niet erg, maar geef haar niet te veel valse hoop.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:25 schreef lipper het volgende:
Goed voorbeeld.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zal ik dat maar even tegenspreken. Als je heel je leven loopt te wachten tot een vrouw je ineens benadert en in haar armen sluit omdat je het oh zo moeilijk hebt, dan ben je niet goed bezig.
Kan je net zo goed niet werken, omdat je wacht tot je de loterij wint.
Alleen als je het weet. Het is ook niet netjes, maar hij hoeft geen verkering met haar te nemen of zo.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niemand heeft hier verder op gereageerd, maar ik vind het nu al lullig voor haar dat je zo over haar praat. Als het omgekeerd zou zijn, zou je daar toch ook ongelukkig van worden? Doe dat zo'n meisje dan ook niet aan.
Ze zijn qua innerlijk redelijk hetzelfde, met als enig verschil dat Lanterfanter in een minder gevorderd stadium van sociale isolatie zit. Maar dat kan nog erger worden, of minder erg als ze nu wel contacten weet op te doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef deelnemer het volgende:
Het valt op dat MLiG en Lanterfanteraar elkaars spiegelbeeld zijn. In het geval van Lanterfanteraar denkt iedereen als een bezorgde ouder en probeert haar af te remmen. Voor haar is het krijgen van aandacht het eenvoudigst door met jongens te flirten. Als ze niet oppast raak ze er verslaafd aan en wordt ze een sletje. (Over sletjes wordt afkeurend gesproken, maar het zijn vaak onzekere meisjes met issues.) Het is daarom begrijpelijk dat ouders en andere opvoeders meisjes inprenten verstandig te zijn, en de jongen moet aan allerlei voorwaarden voldoen.
MLiG wilt die aandacht ook van meisjes maar krijgt het niet, omdat hij niet aan de voorwaarden voldoet. Voor hem heeft al die vooorzichtigheid rond meisjes ertoe geleidt dat hij dacht dat meisje helemaal geen seks willen en iedere seksuele aandacht fout is. En de kieskeurigheid van meisjes heeft geleid tot een gevoel van onbereikbaarheid. Zo wordt de gewone seksualteit van jongens vaak onderdrukt en ontkent. Vooral brave jongens laten zich dat aanleunen en raken in de knoop.
Nice...maaruhh...het klopt dat de meerderheid hier man is, maar de wanhopige vrouwen worden dan niet afgebeeld dus.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:48 schreef Supersoep het volgende:
[ afbeelding ]
Mogelijke header. Suggesties voor de titel daarin? Misschien een quote van iemand? Het donkere van de man weerspiegelt wat we vaak zien in dit topic, maar ik sta nog open voor ideeën. Ik zou nog een rand van rozen willen aanbrengen rondom het plaatje.
Angst voor afwijzing of falen, herkenbaar.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:20 schreef lipper het volgende:
Ik begin steeds vaker te denken dat ik alleen ben omdat ik niet weggestuurd wil worden. Vroeger was ik al een wegloper als ik dacht dat ze me niet meer wilden liep ik weer weg. Zelfde reden waarom ik het altijd uitmaak.
Ik kan er niet tegen als ik denk dat ze me niet willen
Begin jij nu ook al als lanterfanteraar te typen?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:29 schreef lipper het volgende:
[..]
Nee zo zit het niet, heb vaak mijn Verhaal neergezet of de problemen waar ik op dat moment mee zat maar niemand reageerde dat speelt al een poosje.
En lienekien heeft gelijk, dat weet ik maar er iets mee doen is wat lastiger.
Nee maar als ik zeg dat ik druk ben blijft ze praten. En ze verwacht antwoord.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje ervaring opdoen is niet erg, maar geef haar niet te veel valse hoop.
Met gewoon praten is niets mis lijkt me.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:18 schreef lipper het volgende:
[..]
Nee maar als ik zeg dat ik druk ben blijft ze praten. En ze verwacht antwoord.
En ik vind het leuk en irritant. Haha lekker duidelijk weer
Nee maar als ik 2 minuten wacht met antwoord zegt ze:quote:Op woensdag 13 april 2011 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met gewoon praten is niets mis lijkt me.
Ze klinkt onaardig.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:25 schreef lipper het volgende:
[..]
Nee maar als ik 2 minuten wacht met antwoord zegt ze:
Ja zo wil ik me tijd er niet in steken.
Vind het een beetje dwingend, maar fijn dat ze toch wil praten. Maar dat is allemaal small talk en daar ben ik niet zo van.
Ja alleen als ik wacht met reageren. Ik denk dat ik er mee kap maar wil haar ook geen rotgevoel geven.quote:
Ik ga niet meer in dezelfde stad studeren en ik wil op mijn volgende locatie verzekerd zijn van een sociaal leven. Ja, in mijn ex-studiestad kan ik op kamers misschien ook wel een sociaal leven krijgen wanneer ik goede huisgenoten tref, maar ik heb nu echt spookbeelden van die stad.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Lanterfanter wat ga je eigenlijk doen qua studie en/of werk? Ga je werken of nog studeren ooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |