abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 april 2011 @ 00:54:40 #151
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95427555
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ook niet die dame van de 8 ruggetjes?
nee niet echt. ik denk altijd van :"meisjes willen niet dat je naar hun lichaam kijkt" dus dan vermijd ik dat zoveel mogelijk(gaat vanzelf).

ik durf gewoon helemaal niets, ook niet tijdens seks.

seks hebben voor mij is ervoor betalen, en dan mag ik "alleen dat". en ik wil geen nare "klant" zijn die hun overal betast enzo.

netzoals bij 8k-meisje. zij deed mijn handen op haar borsten, en ik trok meteen terug want ik dacht aan me reputatie ofzoiets wat ze dan wel van me ging denken als ik ze daar had gelaten.
en ik heb er ook niet naar gekeken.

behalve vlak voor kleren aantrekken had ik 1 blik half perongeluk van onder tot boven op haar geworpen, en dat zag ze en toen voelde ik me betrapt en dacht ik van :"dat had ik eigenlijk niet moeten doen". laat ik maar niet zeggen dat ze er wel mooi uitzien, want dan klinkt het alsof ik niet oprecht ben. dat zeggen alleen maar players, ik wil geen player zijn.
terwijl ik wel vond dat ze mooi was.

i'm fucked up! het komt allemaal door alles!
pi_95427561
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:52 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik voel me ook niet verantwoordelijk en verwacht geen wonderen. Maar mensen werden een beetje hard op haar en later ook op deelnemer. Maar alles wat lanterfanteraar zegt is vreemd, maar ik zou verder gewoon met haar lachen als ik haar IRL kende.
Mensen dachten dat ze een troll was, verder toch niet?
Ik heb niets heel hards gezien eigenlijk. Bij Deelnemer zeker niet...of ligt dat aan mij.
  woensdag 13 april 2011 @ 00:54:54 #153
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95427562
Lijkt me een puik plan om topic #40 met een tweede schone lei en nieuwe OP te beginnen. :)

Ik ga pitten.
Je moeder is een hamster
pi_95427564
quote:
19s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:53 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja maar daarom kan ze beter naar een psycholoog gaan. Sowieso denk ik dat het een troll is.
Dat idee heb ik ook.
pi_95427572
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mensen dachten dat ze een troll was, verder toch niet?
Ik heb niets heel hards gezien eigenlijk. Bij Deelnemer zeker niet...of ligt dat aan mij.
Deelnemer is ook behoorlijk snel aangebrand.
pi_95427576
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:53 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Wat? Via DM enzo.
Oh ik dacht bij een ontmoeting. Dacht al, wat heb ik nu weer gemist. :+
pi_95427583
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Deelnemer is ook behoorlijk snel aangebrand.
Niets van gemerkt...
pi_95427592
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen het al vanaf het begin wisten, toch?
Dan is het mij een raadsel waarom iedereen nog op hem in ging. Ook jij. En als ik er dan wat zei, was iedereen weer boos. En hij weer mensen manipuleren natuurlijk door zielig te doen en dat hij gelijk kreeg.

Maar fuck it. Hij heeft eindelijk een ban dus waar praten we over..
pi_95427598
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:54 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee niet echt. ik denk altijd van :"meisjes willen niet dat je naar hun lichaam kijkt" dus dan vermijd ik dat zoveel mogelijk(gaat vanzelf).

seks hebben voor mij is ervoor betalen, en dan mag ik "alleen dat". en ik wil geen nare "klant" zijn die hun overal betast enzo.

netzoals bij 8k-meisje. zij deed mijn handen op haar borsten, en ik trok meteen terug want ik dacht aan me reputatie ofzoiets wat ze dan wel van me ging denken als ik ze daar had gelaten.
Maar je hebt ervoor betaald dus je mag aan haar zitten. Anders geeft ze zelf wel aan hoever je kan gaan, of je spreekt dat vantevoren met elkaar af.
Children of the night. What music they make.
pi_95427606
Wie maakt er een header voor nummer 40 trouwens?
Ron Paul 2012
pi_95427673
quote:
19s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:57 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee.

[..]

Jij. Moeten jullie morgen niet naar werk/school trouwens?
School is voor sukkels. Drie dagen voor het examen even het vak leren, dat is wat echte mannen doen.
Ron Paul 2012
pi_95427678
quote:

[..]

Ik heb echt geen idee.

[..]

Ik ben werkeloos, maar binnen een maand hopelijk niet meer.
pi_95427685
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

snel dingen uitstellen ipv aan te pakken is inderdaad niet zo goed, maar het is wel heeeeeel kut in mijn geval. omdat ik nu al 5 jaar bijna altijd binnen zit niets te doen.
alles wat ik doe is misschien eens in de week boodschappen halen
om de paar weken naar me ouders voor de was
misschien 1 a 2 keer per jaar naar uni proberen te gaan....

en dat is het wel zon beetje
shit man, same here... ik zou al een maand naar de kapper gaan, jas kopen en een verjaardagsfeestje houden, nog niks van terecht gekomen allemaal :')
Finally, someone let me out of my cage
pi_95427692
quote:

Jawel. Morgen werken. Laatste werkdag tot mijn vakantie en alles wat ik moest regelen is al geregeld, dus rustig dagje morgen.
  woensdag 13 april 2011 @ 01:03:43 #165
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95427809
@ Halcon.

Ik hou niet van botte opmerkingen. Die foto vond ik onsmakkelijk. (ik reageerde voordat Halcon zelf door had wat hij had gepost). Het topic ging daarop dicht. Lijkt mij terecht.

Je opinies bij homohaat kon ik niet waarderen.

@ Crutch

Je eerst post bestond uit het veranderen van MyLifeIsGrey in MyLifeIsGay. Ik ben geen liefhebber van dit soort posten.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 13-04-2011 01:28:10 ]
The view from nowhere.
  woensdag 13 april 2011 @ 01:03:43 #166
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95427810
Kijk, over wie er een troll is en wie niet. Dat weet ik niet. Lant kan een troll zijn, Richard kan een troll zijn, Iwannabehigh kan een troll zijn, zelfs strawberry kan een troll zijn.

Ik ging in op Richard_prf voor het geval dat hij geen troll was. Ook op lantfant, voor het geval dat zij geen troll is.

Enige wat ik deed was advies/inzicht geven en hem zeggen dat hij naar een psycholoog moet. En het topic heeft een beetje geholpen, volgens hem. Misschien gaat hij ooit in het toekomst, door o.a. wat wij allemaal tegen hem hebben gezegd, hulp zoeken bij een professionele instelling.

Zelfde met lantfant. Ze lijkt wel naar ons te luisteren als we bijvoorbeeld zeggen dat ze jongens moet vermijden die haar dwingen om seks te hebben. Ik heb wel het idee dat ze een beetje luistert naar die advies en inzicht hier. En ook wat betreft versieren. Volgens haar heeft ze wel wat hulp gehad van fok en het internet in het algemeen.

Hoe vreemd sommige users ook kunnen zijn, ze komen hier in deze reeks voor hulp en als je hier gaat posten, kan je beter gewoon serieus proberen te helpen. En af en toe moet je gewoon hard zijn, maar iemand expres afkraken omdat ze je irriteren is kinderachtig. Anders moet je gewoon negeren, toch?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 13 april 2011 @ 01:05:11 #167
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95427842
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 01:04 schreef formerjellybean het volgende:
Ja helemaal voor mezelf alleen , wat maar goed is ook want ik slaap heel raar en intensief. Word nog weleens raar wakker met lakens enzo heel vaag.
Als jij op de meet komt, geef ik je de nummer van een goede vriend van me die voor 10 euro je hele huis schoonmaakt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95427871
Hoezo zelfs (!!) Strawberry, maar ik troll soms ook in topics. Ik vind dat grappig soms. Kom ik eerlijk voor uit, zouden meer mensen moeten doen :)

Ik kan lant toch niet serieus nemen en ik ga mijn tijd niet verspillen aan iets wat niet waar is. Ik haat dat gevoel. Tijd in iets nutteloos steken.
pi_95427883
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 01:03 schreef Keep_Walking het volgende:
Kijk, over wie er een troll is en wie niet. Dat weet ik niet. Lant kan een troll zijn, Richard kan een troll zijn, Iwannabehigh kan een troll zijn, zelfs strawberry kan een troll zijn.

Iwannabehigh lijkt me gewoon een oprechte gozer. Niets mis mee. Strawberry was wat naïef in de Richard-files, maar lijkt me zeker geen troll te zijn.
  woensdag 13 april 2011 @ 01:07:20 #170
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95427891
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:56 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Maar je hebt ervoor betaald dus je mag aan haar zitten. Anders geeft ze zelf wel aan hoever je kan gaan, of je spreekt dat vantevoren met elkaar af.
ja maar ik denk zo van:
ze wil vast dat ik haar niet bekijk en aanraak.

en dat doe ik alleen maar wat "afgesproken is".
en dan na afloop ga ik weer terug naar me kamertje, alleen zitten zijn. hopelijk dat ik zo min mogelijk overlast voor hun ben geweest.

zomaar iemand strelen, of aanraken, of een oprecht compliment maken daar doe/deed ik niet aan. want als ik iets zeg tegen meisjes is het meestal dat ze boos worden of je dan niet geloven of dat het misgaat.

dus dan doe ik maar niets.

zowiezo vorig jaar was ik superverbaasd omdat ik nooit had geweten dat meisjes seks ook lekker vinden.

ik had daar nooit over nagedacht. maar dat is hoe ik toen dacht erover.
dus ik dacht dat je meisjes een groot plezier doet als je juist weinig doet.

al dat soort dingen zoals naar hun vorm of lichaam kijken, of voelen, of aan te raken, of (oprechte, gemeende) complimentjes maken.

dan dacht ik van: "zal ik dat doen ? want ik wil dat, het voelt lekker" en over een compliment of iets liefs zeggen dacht ik dan van : "ik wil het zeggen, want het is zo, en ik meen het!"

maar dan deed ik uiteindelijk maar niets, want dat is waar je vrouwen een plezier mee doet.
je doet ze een plezier met alles wat betrekking daartoe heeft vermijden. zodat je zo snel mogelijk op kan rotten uit hun leven.

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 13-04-2011 01:15:13 ]
pi_95427949
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 01:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar ik denk zo van:
ze wil vast dat ik haar niet bekijk en aanraak.

en dat doe ik alleen maar wat "afgesproken is".
en dan na afloop ga ik weer terug naar me kamertje, alleen zitten zijn. hopelijk dat ik zo min mogelijk overlast voor hun ben geweest.

zomaar iemand strelen, of aanraken, of een oprecht compliment maken daar doe/deed ik niet aan. want als ik iets zeg tegen meisjes is het meestal dat ze boos worden of je dan niet geloven of dat het misgaat.

dus dan doe ik maar niets.

zowiezo vorig jaar was ik superverbaasd omdat ik nooit had geweten dat meisjes seks ook lekker vinden.

ik had daar nooit over nagedacht. maar dat is hoe ik toen dacht erover.
Dus eigenlijk heb je het intiemste contact wat maar mogelijk is met een vrouw maar je bent bang om haar te bekijken en aan te raken als ze op je zit bv.?
pi_95427956
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:54 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en ik heb er ook niet naar gekeken.

behalve vlak voor kleren aantrekken had ik 1 blik half perongeluk van onder tot boven op haar geworpen, en dat zag ze en toen voelde ik me betrapt en dacht ik van :"dat had ik eigenlijk niet moeten doen". laat ik maar niet zeggen dat ze er wel mooi uitzien, want dan klinkt het alsof ik niet oprecht ben. dat zeggen alleen maar players, ik wil geen player zijn.
terwijl ik wel vond dat ze mooi was.

i'm fucked up! het komt allemaal door alles!
Sowieso, kijken is nooit verboden, al loop je op straat en je ziet een mooi meisje/dame.
(Wat dan niet betekent dat het niet irritant kan zijn als je een half uur staat te staren :))
Finally, someone let me out of my cage
pi_95427963
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 01:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
Dat past wel bij het beeld dat ik schets in m'n post. Overwaardering van vrouwen.
Ron Paul 2012
pi_95427971
Ik moet wel toegeven dat ik het soms moeilijk vind met lantefanteraar omdat ik haar verhalen ook soms een beetje raar vond omdat ik het niet kon plaatsen of ze het meent of niet.
Maar we hebben haar wel degelijk advies gegeven gisteren volgens mij.
  woensdag 13 april 2011 @ 01:11:38 #175
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95427972
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 01:03 schreef Keep_Walking het volgende:

Niemand van deze personen is een troll. Zeker weten.
The view from nowhere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')