nee niet echt. ik denk altijd van :"meisjes willen niet dat je naar hun lichaam kijkt" dus dan vermijd ik dat zoveel mogelijk(gaat vanzelf).quote:Op woensdag 13 april 2011 00:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook niet die dame van de 8 ruggetjes?
Mensen dachten dat ze een troll was, verder toch niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet verantwoordelijk en verwacht geen wonderen. Maar mensen werden een beetje hard op haar en later ook op deelnemer. Maar alles wat lanterfanteraar zegt is vreemd, maar ik zou verder gewoon met haar lachen als ik haar IRL kende.
Dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar daarom kan ze beter naar een psycholoog gaan. Sowieso denk ik dat het een troll is.
Deelnemer is ook behoorlijk snel aangebrand.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen dachten dat ze een troll was, verder toch niet?
Ik heb niets heel hards gezien eigenlijk. Bij Deelnemer zeker niet...of ligt dat aan mij.
Niets van gemerkt...quote:Op woensdag 13 april 2011 00:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Deelnemer is ook behoorlijk snel aangebrand.
Dan is het mij een raadsel waarom iedereen nog op hem in ging. Ook jij. En als ik er dan wat zei, was iedereen weer boos. En hij weer mensen manipuleren natuurlijk door zielig te doen en dat hij gelijk kreeg.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen het al vanaf het begin wisten, toch?
Maar je hebt ervoor betaald dus je mag aan haar zitten. Anders geeft ze zelf wel aan hoever je kan gaan, of je spreekt dat vantevoren met elkaar af.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee niet echt. ik denk altijd van :"meisjes willen niet dat je naar hun lichaam kijkt" dus dan vermijd ik dat zoveel mogelijk(gaat vanzelf).
ik durf gewoon helemaal niets, ook niet tijdens seks.
seks hebben voor mij is ervoor betalen, en dan mag ik "alleen dat". en ik wil geen nare "klant" zijn die hun overal betast enzo.
netzoals bij 8k-meisje. zij deed mijn handen op haar borsten, en ik trok meteen terug want ik dacht aan me reputatie ofzoiets wat ze dan wel van me ging denken als ik ze daar had gelaten.
School is voor sukkels. Drie dagen voor het examen even het vak leren, dat is wat echte mannen doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
[..]
Jij. Moeten jullie morgen niet naar werk/school trouwens?
Ik ben werkeloos, maar binnen een maand hopelijk niet meer.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
[..]
shit man, same here... ik zou al een maand naar de kapper gaan, jas kopen en een verjaardagsfeestje houden, nog niks van terecht gekomen allemaalquote:Op woensdag 13 april 2011 00:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
snel dingen uitstellen ipv aan te pakken is inderdaad niet zo goed, maar het is wel heeeeeel kut in mijn geval. omdat ik nu al 5 jaar bijna altijd binnen zit niets te doen.
alles wat ik doe is misschien eens in de week boodschappen halen
om de paar weken naar me ouders voor de was
misschien 1 a 2 keer per jaar naar uni proberen te gaan....
en dat is het wel zon beetje
Jawel. Morgen werken. Laatste werkdag tot mijn vakantie en alles wat ik moest regelen is al geregeld, dus rustig dagje morgen.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Als jij op de meet komt, geef ik je de nummer van een goede vriend van me die voor 10 euro je hele huis schoonmaakt.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:04 schreef formerjellybean het volgende:
Ja helemaal voor mezelf alleen , wat maar goed is ook want ik slaap heel raar en intensief. Word nog weleens raar wakker met lakens enzo heel vaag.
Iwannabehigh lijkt me gewoon een oprechte gozer. Niets mis mee. Strawberry was wat naïef in de Richard-files, maar lijkt me zeker geen troll te zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:03 schreef Keep_Walking het volgende:
Kijk, over wie er een troll is en wie niet. Dat weet ik niet. Lant kan een troll zijn, Richard kan een troll zijn, Iwannabehigh kan een troll zijn, zelfs strawberry kan een troll zijn.
ja maar ik denk zo van:quote:Op woensdag 13 april 2011 00:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar je hebt ervoor betaald dus je mag aan haar zitten. Anders geeft ze zelf wel aan hoever je kan gaan, of je spreekt dat vantevoren met elkaar af.
Dus eigenlijk heb je het intiemste contact wat maar mogelijk is met een vrouw maar je bent bang om haar te bekijken en aan te raken als ze op je zit bv.?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ik denk zo van:
ze wil vast dat ik haar niet bekijk en aanraak.
en dat doe ik alleen maar wat "afgesproken is".
en dan na afloop ga ik weer terug naar me kamertje, alleen zitten zijn. hopelijk dat ik zo min mogelijk overlast voor hun ben geweest.
zomaar iemand strelen, of aanraken, of een oprecht compliment maken daar doe/deed ik niet aan. want als ik iets zeg tegen meisjes is het meestal dat ze boos worden of je dan niet geloven of dat het misgaat.
dus dan doe ik maar niets.
zowiezo vorig jaar was ik superverbaasd omdat ik nooit had geweten dat meisjes seks ook lekker vinden.
ik had daar nooit over nagedacht. maar dat is hoe ik toen dacht erover.
Sowieso, kijken is nooit verboden, al loop je op straat en je ziet een mooi meisje/dame.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee niet echt. ik denk altijd van :"meisjes willen niet dat je naar hun lichaam kijkt" dus dan vermijd ik dat zoveel mogelijk(gaat vanzelf).
ik durf gewoon helemaal niets, ook niet tijdens seks.
seks hebben voor mij is ervoor betalen, en dan mag ik "alleen dat". en ik wil geen nare "klant" zijn die hun overal betast enzo.
netzoals bij 8k-meisje. zij deed mijn handen op haar borsten, en ik trok meteen terug want ik dacht aan me reputatie ofzoiets wat ze dan wel van me ging denken als ik ze daar had gelaten.
en ik heb er ook niet naar gekeken.
behalve vlak voor kleren aantrekken had ik 1 blik half perongeluk van onder tot boven op haar geworpen, en dat zag ze en toen voelde ik me betrapt en dacht ik van :"dat had ik eigenlijk niet moeten doen". laat ik maar niet zeggen dat ze er wel mooi uitzien, want dan klinkt het alsof ik niet oprecht ben. dat zeggen alleen maar players, ik wil geen player zijn.
terwijl ik wel vond dat ze mooi was.
i'm fucked up! het komt allemaal door alles!
Dat past wel bij het beeld dat ik schets in m'n post. Overwaardering van vrouwen.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
zowiezo vorig jaar was ik superverbaasd omdat ik nooit had geweten dat meisjes seks ook lekker vinden.
Niemand van deze personen is een troll. Zeker weten.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:03 schreef Keep_Walking het volgende:
Kijk, over wie er een troll is en wie niet. Dat weet ik niet. Lant kan een troll zijn, Richard kan een troll zijn, Iwannabehigh kan een troll zijn, zelfs strawberry kan een troll zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |