Zo gaat het al heel lang. Ze is altijd 'te druk' met haar eigen sores.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
doe ff normaal zeg...
Wat ze schreef ziet er erg enthousiast uit, waarom laat jij niets van je horen dan?
Gewoon zeggen dat ze het maar moet laten weten wanneer ze tijd heeft en dat je eventueel over een paar weekjes haar nog helpt herinneren. Als je echt denkt dat het zin heeft.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik weet niet echt iets concreets te versturen, wat niet vreemd overkomt.
ik wil gewoon eventjes samen met haar zijn. en dan wil ik dat ze me koffie leert drinken ofzoiets.
ik ben nog steeds onvolwassen wat betreft koffie drinken. daar ben ik nooit mee begonnen, en nog nooit gedronken.
dat lijkt me leuk om te doen, zij drinkt wel koffie en heeft een koffiezetapparaat
maar hoe kom ik daar dan?
en in de sms die ik ervoor naar haar stuurde, had ik me liefde verklaard en allemaal andere dingen.
volgens de boekjes werken meisjes zo niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze het maar moet laten weten wanneer ze tijd heeft en dat je eventueel over een paar weekjes haar nog helpt herinneren. Als je echt denkt dat het zin heeft.
Is dat waarom je zo weinig post?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgens de boekjes werken meisjes zo niet.
niet dat ik het nu wel goed doe met helemaal niets doen, en alleen maar wachten.
trouwens ik heb theorieen dat ze alles volgt hier op fok, en dat ze me eigenlijk haat, en stom vind.
en dat ze "dood" gaat spelen.
ze is al maanden niet ingelogd op haar hyves enzo bijv.
nee, ik weet gewoon niet zoveel te zeggenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat waarom je zo weinig post?
in een boekje wat hier van toepassing is(weet niet meer welke) staat:quote:Maar waar baseer je die theorieën op? Of ben je misschien gewoon paranoide. En misschien is het soms niet erg om af te wijken van de boekjes. Zij lijkt me ook alles behalve een standaard meisje waarop PUA werkt.
om je een indruk te geven over de toestand van users hier in het topic:quote:Op woensdag 13 april 2011 02:13 schreef minibeer het volgende:
ik weet niet, misschien vindt ze je inderdaad stom ofzo. Niet leuk, maar het is niet het einde van de wereld.
de situatie is ingewikkeld(zoals elke situatie die hier alleen met enkele woorden kan worden beschreven). ik denk dat ik aan duidelijkheid vragen niets aan heb.quote:Misschien moet je ook maar gewoon vragen of ze je nog wel wil zien, en dat je daaraan twijfelt, dan krijg je misschien iets meer duidelijkheid.
Ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want vallen op iemand die 4 jaar dakloos is geweest, is romantisch?
Ik slijm niet, maar neem het af een toe voor haar op, als er teveel mensen deze fantasieen te serieus nemen en doen alsof ze gek is.quote:Deelnemer je laat je nu wel een beetje kennen met je geslijm naar Lanterfanter.
kijk ik snap dat je het kut vindt enzo, dat is ook niet gek, maar je hoeft niet zoveel belang te hechten aan wat één meisje van je vindt, toch? Ik bedoel maar, ik ben ook geen player, integendeel, maar als je je over elk meisje dat je niet leuk vindt zorgen gaat maken, schiet het ook niet op.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
om je een indruk te geven over de toestand van users hier in het topic:
als je niet kan versieren(zoals de topictitel), en amper vrouwen in je leven hebt, dan is het wel het einde van de wereld!.
zoals bij richard bijv. hij voelt zich door 1 meisje HEEL HEEL erg afgewezen(dat meisje wat hem een geest vond, en niet aantrekkelijk).
[..]
de situatie is ingewikkeld(zoals elke situatie die hier alleen met enkele woorden kan worden beschreven). ik denk dat ik daar niets aan heb.
sorry als ik erover nadenk dan ga ik me eigen leven, en alles van mezelf heel erg haten.
romantiek verwijst dacht ik alleen naar een periode in de 19de eeuw ergens. in de volksmond is het dat romantiek een andere betekenis heeft die we allemaal kennenquote:Op woensdag 13 april 2011 02:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja.
Romantiek heet een alledaagse betekenis zoals in hollywood romantische komedies: open haardvuur met een brenvel ervor, waar je dan ligt in de armen van een mooie man en met een glas champagne onder handbereik.
Romantiek is ook een cultuurstroming (Goethe, Hesse, Schopenhauer) waarin mensen droomde van verre oorden, vreemde mogelijkheden, barre tochten en ontberingen, edele wilden, Atanties, etc., allemaal bedacht in een comfortabele huiskamer. Deze romantiek ontstond toen Europa politiek op slot zat, terwijl ideeen over vrijheid, gelijkheid en broederschap velen inspireerden. Velen zagen in Napoleon de man die dit alles zou gaan veranderen. Men voelde zich gevangen in de status Quo en niets veranderde. Als alternatief droomde men.
In deze zin is Lanterfanter romantisch. Ze ziet niet de problemen maar laat zich meeslepen door haar fantasie.
[..]
Ik slijm niet, maar neem het af een toe voor haar op, als er teveel mensen deze fantasieen te serieus nemen en doen alsof ze gek is.
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is dan weer onderwaardering van het vrouwelijk geslacht.
Dat is dan weer overwaardering van het vrouwelijk geslacht. HetNoorderlicht?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar dat wij ons over het algemeen niet bezig houden met zo'n lage vorm van vermaak, betekent niet dat we het niet kunnen.
Maar dat komt omdat je je wereld zo klein hebt gemaakt. Daardoor worden de laatste strohalmen als grote levensreddende mogelijkheden gezien. Dat meisje kun je benaderen zoals Straw zegt. Laat haar weten dat je het ook leuk vindt om haar weer eens te ontmoeten en bij te praten. Als ze nog niet van gedachte is veranderd, spreek je wat af. Je hoeft je bij haar niet groter te maken dan je bent, ze weet al genoeg vermoed ik. Ik vind het leuk dat ze nog zo geinteresseerd is. Gegeven dat ze het meent.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
om je een indruk te geven over de toestand van users hier in het topic:
als je niet kan versieren(zoals de topictitel), en amper vrouwen in je leven hebt, dan is het wel het einde van de wereld!.
Dat is wel een enorme belediging.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:50 schreef deelnemer het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan weer overwaardering van het vrouwelijk geslacht. HetNoorderlicht?
Je hebt gelijk, ik hanteerde slechts de gangbare betekenis.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja.
Romantiek heeft een alledaagse betekenis zoals in hollywood romantische komedies: open haardvuur met een berenvel ervoor, waar je dan ligt in de armen van een mooie man/vrouw en met een glas champagne onder handbereik.
Romantiek is ook een cultuurstroming (Goethe, Hesse, Schopenhauer) waarin mensen droomde van verre oorden, vreemde mogelijkheden, barre tochten en ontberingen, edele wilden, Atlantis, etc., allemaal bedacht in een comfortabele huiskamer. Deze romantiek ontstond toen Europa politiek op slot zat, terwijl ideeen over vrijheid, gelijkheid en broederschap velen inspireerden. Men voelde zich gevangen in de status Quo en niets veranderde. Als alternatief droomde men. Velen zagen in Napoleon de man die dit alles zou gaan veranderen.
In deze zin is Lanterfanter romantisch. Ze ziet niet de problemen maar laat zich meeslepen door haar fantasie.
[..]
Ik slijm niet, maar neem het af een toe voor haar op, als er teveel mensen deze fantasieen te serieus nemen en doen alsof ze gek is.
Goede post.quote:Op woensdag 13 april 2011 03:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je je wereld zo klein hebt gemaakt. Daardoor worden de laatste strohalmen als grote levensreddende mogelijkheden gezien. Dat meisje kun je benaderen zoals Straw zegt. Laat haar weten dat je het ook leuk vindt om haar weer eens te ontmoeten en bij te praten. Als ze nog niet van gedachte is veranderd, spreek je wat af. Je hoeft je bij haar niet groter te maken dan je bent, ze weet al genoeg vermoed ik. Ik vind het leuk dat ze nog zo geinteresseerd is. Gegeven dat ze het meent.
Belangrijker is dat je weer gaat deelnemen aan de gewone wereld. Studie/activiteiten oppakken. Ik denk dat je daar hulp bij nodig hebt. Als boodschappen doen al moeilijk is dan heb je intensieve ondersteunig nodig om die weg af te leggen (zelf verzand je). Want je gedachten zijn teveel bepaald door je eigen inbeelding en je gevoelstoestand is miserabel.
Je post over je idee dat vrouwen geen seksulele gevoelens hebben en je alle oogcontact, aanraking en complimenten moet vermijden, is een voorbeeld van zo'n ingebeelde onjuiste gedachte. Nu weet je beter. Maar nog steeds heb je een vertekend beeld van je situatie. Alles hangt af van een vrouw (of de vrouw iha), die in jou beleving een alles reddende rol kan spelen. Die vrouw is te groot, de rest van de wereld te klein en je geloofd ten onrechte niet in jezelf.
Het is alleen onmogelijk als je niet aan jezelf gaat werken en dus niet verandert ...quote:Op woensdag 13 april 2011 02:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
en het is onmogelijk te krijgen voor de gefrustreerde hier in het topic. het is oneerlijk om het nooit te kunnen ervaren, en anders wel er heel erg naar verlangen, maar weten dat het bijna onmogelijk is om te krijgen
Hoe is het contact tot stand gekomen?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:25 schreef lipper het volgende:
Ik heb nu contact met een vrouw. Ik vind haar schijtirritant en het is echt een burgertrutje. Maar ze vind me lief zegt ze.
Ik weet nu al dat het niks word want het is me type niet. Maar ik wil die aandacht.
Gewoon omdat er iemand is die uit zich zelf tegen me praat.
Ik wil ook niet zeggen dat het niks kan worden want dat vind ik lullig voor haar.
Ow ik was zo'n romanticus toen ik dakloos was. Ik zat altijd op Schiphol en keek ik bij mensen die elkaar ophaalden en in de armen vlogen.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
romantiek verwijst dacht ik alleen naar
een periode in de 19de eeuw ergens. in
de volksmond is het dat romantiek een
andere betekenis heeft die we allemaal
kennen
ik denk dat het niet slechts verlangen
naar of iets romantisch zal zijn is, maar
het VOELT OOK ZO GEWELDIG als het
gebeurd.
naar terugkeren van dat geweldige
gevoel wordt verlangd.
en het is onmogelijk te krijgen voor de
gefrustreerde hier in het topic. het is
oneerlijk om het nooit te kunnen ervaren,
en anders wel er heel erg naar
verlangen, maar weten dat het bijna
onmogelijk is om te krijgen
Ze had me een berichtje gestuurd op knuz.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe is het contact tot stand gekomen?
Wat is een PUA en een 8k meisje??quote:Op woensdag 13 april 2011 09:43 schreef Crutch het volgende:
Mylifeisgrey, ik dacht dat jij een PUA was.
MLIG heeft 8000 euro gegeven aan een meisje omdat hij verliefd was.quote:
Wtfquote:Op woensdag 13 april 2011 14:43 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
MLIG heeft 8000 euro gegeven aan een meisje omdat hij verliefd was
PUA is een groep mensen die jongens leren hoe ze meisjesmoeten versieren, maar op een manipulatieve manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |