abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95450200
Met aan de haal gaan bedoel ik meer dat je veel te veel met de problemen van andere bezig bent en daar voor zichzelf ook best een grens in mag gaan trekken.

Het hoeft niet helemaal maar ik denk dat die af en toe veel te verantwoordelijk voelt voor andermans problemen en daarin nog weleens zijn eigen grenzen overgaat.
  woensdag 13 april 2011 @ 17:06:28 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95450280
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:47 schreef lipper het volgende:

[..]

Ja mischien wel, maar ik voel me straks niet zo alleen als
normaal

Er is echt niemand in mijn leven, de meeste van jullie hebben vrienden of familie waar jullie terechtkunnen.
Misschien moet je dan wat beter je best doen om haar goede en leuke kanten te zien.
The love you take is equal to the love you make.
pi_95450329
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:00 schreef lipper het volgende:

[..]

Nou ik heb wel wat aan k-w hij is ongeveer de enige die op mijn
Posts reageert.
En hij kan beter onder woorden wat ik bedoel dan ik zelf
Wil niet lullig doen maar zowel Lienekien en Iwannabehigh en Lienekien hebben ook gereageerd alleen is het misschien wat anders dan jij verwachtte.
We hebben alleen wel gezegd dat we er niet mee eens waren, en denk meer dat dat je niet bevalt.
pi_95450720
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Misschien moet je dan wat beter je best doen om haar goede en leuke kanten te zien.
Je hoeft je best niet te doen want het is gewoon een hele aparte meid en je vindt haar (je eigen woorden) al niks aan. Een burgerlijke trut :P Haar ingrediënten van het eten opnoemen, liegen over de OVchipkaart.. :') Laat dan maar zitten toch, zou ik persoonlijk denken.
  woensdag 13 april 2011 @ 17:27:53 #280
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95451186
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:04 schreef formerjellybean het volgende:
Met aan de haal gaan bedoel ik meer dat je veel te veel met de problemen van andere bezig bent en daar voor zichzelf ook best een grens in mag gaan trekken.

Het hoeft niet helemaal maar ik denk dat die af en toe veel te verantwoordelijk voelt voor andermans problemen en daarin nog weleens zijn eigen grenzen overgaat.
Bedankt, maar ik heb tot nu toe geen last van. Ik laat het niet mijn eigen leven beïnvloeden. Ik vermaak me ook in mijn eigen leven.

Sterker nog, dit soort dingen vind ik juist leuk om te doen. Maar ik heb ook gewoon vrienden, een vriendin, ga regelmatig uit en ben gelukkig enzo.

Ik voel me niet verantwoordelijk en als iemand hier zelfmoord pleegt, dan ga ik ook geen slaap daarover verliezen. Maar dit is gewoon een hobby/interesse voor me. Vanaf mijn puberteit wilde ik een psycholoog worden, ook al studeer ik nu rechten. IRL ben ik ook niet zo'n type die alleen maar naar andermans problemen luistert en advies geef.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95451244
quote:
Op woensdag 13 april 2011 17:07 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Wil niet lullig doen maar zowel Lienekien en Iwannabehigh en Lienekien hebben ook gereageerd alleen is het misschien wat anders dan jij verwachtte.
We hebben alleen wel gezegd dat we er niet mee eens waren,
en denk meer dat dat je niet bevalt.
Nee zo zit het niet, heb vaak mijn Verhaal neergezet of de problemen waar ik op dat moment mee zat maar niemand reageerde dat speelt al een poosje.
En lienekien heeft gelijk, dat weet ik maar er iets mee doen is wat lastiger.
pi_95451967

Mogelijke header. Suggesties voor de titel daarin? Misschien een quote van iemand? Het donkere van de man weerspiegelt wat we vaak zien in dit topic, maar ik sta nog open voor ideeën. Ik zou nog een rand van rozen willen aanbrengen rondom het plaatje. :P
Ron Paul 2012
  woensdag 13 april 2011 @ 18:16:43 #283
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95453081
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is wel een enorme belediging.
He, waarom? Ik bedoelde dat Het Noorderlicht een voorbeeld is van een vrouwelijk troll. :@
The view from nowhere.
pi_95453430
Even mijn complimenten voor de geweldige reactie van Supersoep op pagina 4 (of 3, ofzo) die de nieuwe OP wordt. Staan echt hele fijne bruikbare dingen in! :)
pi_95454722
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:16 schreef deelnemer het volgende:

[..]

He, waarom? Ik bedoelde dat Het Noorderlicht een voorbeeld is van een vrouwelijk troll. :@
Dit soort topic vraagt toch om trollen. :{
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95455126
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 14:25 schreef lipper het volgende:
Ik heb nu contact met een vrouw. Ik vind haar schijtirritant en het is echt een burgertrutje. Maar ze vind me lief zegt ze.
Ik weet nu al dat het niks word want het is me type niet. Maar ik wil die aandacht.
Gewoon omdat er iemand is die uit zich zelf tegen me praat.
Ik wil ook niet zeggen dat het niks kan worden want dat vind ik lullig voor haar.
Beetje ervaring opdoen is niet erg, maar geef haar niet te veel valse hoop.
  woensdag 13 april 2011 @ 19:09:20 #287
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95455525
Het valt op dat MLiG en Lanterfanteraar elkaars spiegelbeeld zijn. In het geval van Lanterfanteraar denkt iedereen als een bezorgde ouder en probeert haar af te remmen. Voor haar is het krijgen van aandacht het eenvoudigst door met jongens te flirten. Als ze niet oppast raak ze er verslaafd aan en wordt ze een sletje. (Over sletjes wordt afkeurend gesproken, maar het zijn vaak onzekere meisjes met issues.) Het is daarom begrijpelijk dat ouders en andere opvoeders meisjes inprenten verstandig te zijn, en de jongen moet aan allerlei voorwaarden voldoen.

MLiG wilt die aandacht ook van meisjes maar krijgt het niet, omdat hij niet aan de voorwaarden voldoet. Voor hem heeft al die vooorzichtigheid rond meisjes ertoe geleidt dat hij dacht dat meisje helemaal geen seks willen en iedere seksuele aandacht fout is. En de kieskeurigheid van meisjes heeft geleid tot een gevoel van onbereikbaarheid. Zo wordt de gewone seksualteit van jongens vaak onderdrukt en ontkent. Vooral brave jongens laten zich dat aanleunen en raken in de knoop.
The view from nowhere.
pi_95455531
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Zal ik dat maar even tegenspreken. Als je heel je leven loopt te wachten tot een vrouw je ineens benadert en in haar armen sluit omdat je het oh zo moeilijk hebt, dan ben je niet goed bezig.

Kan je net zo goed niet werken, omdat je wacht tot je de loterij wint.
Goed voorbeeld. :Y
pi_95455579
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Niemand heeft hier verder op gereageerd, maar ik vind het nu al lullig voor haar dat je zo over haar praat. Als het omgekeerd zou zijn, zou je daar toch ook ongelukkig van worden? Doe dat zo'n meisje dan ook niet aan.
Alleen als je het weet. Het is ook niet netjes, maar hij hoeft geen verkering met haar te nemen of zo.
pi_95455680
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:09 schreef deelnemer het volgende:
Het valt op dat MLiG en Lanterfanteraar elkaars spiegelbeeld zijn. In het geval van Lanterfanteraar denkt iedereen als een bezorgde ouder en probeert haar af te remmen. Voor haar is het krijgen van aandacht het eenvoudigst door met jongens te flirten. Als ze niet oppast raak ze er verslaafd aan en wordt ze een sletje. (Over sletjes wordt afkeurend gesproken, maar het zijn vaak onzekere meisjes met issues.) Het is daarom begrijpelijk dat ouders en andere opvoeders meisjes inprenten verstandig te zijn, en de jongen moet aan allerlei voorwaarden voldoen.

MLiG wilt die aandacht ook van meisjes maar krijgt het niet, omdat hij niet aan de voorwaarden voldoet. Voor hem heeft al die vooorzichtigheid rond meisjes ertoe geleidt dat hij dacht dat meisje helemaal geen seks willen en iedere seksuele aandacht fout is. En de kieskeurigheid van meisjes heeft geleid tot een gevoel van onbereikbaarheid. Zo wordt de gewone seksualteit van jongens vaak onderdrukt en ontkent. Vooral brave jongens laten zich dat aanleunen en raken in de knoop.
Ze zijn qua innerlijk redelijk hetzelfde, met als enig verschil dat Lanterfanter in een minder gevorderd stadium van sociale isolatie zit. Maar dat kan nog erger worden, of minder erg als ze nu wel contacten weet op te doen.

quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:48 schreef Supersoep het volgende:
[ afbeelding ]

Mogelijke header. Suggesties voor de titel daarin? Misschien een quote van iemand? Het donkere van de man weerspiegelt wat we vaak zien in dit topic, maar ik sta nog open voor ideeën. Ik zou nog een rand van rozen willen aanbrengen rondom het plaatje. :P
Nice...maaruhh...het klopt dat de meerderheid hier man is, maar de wanhopige vrouwen worden dan niet afgebeeld dus.

Lanterfanter wat ga je eigenlijk doen qua studie en/of werk? Ga je werken of nog studeren ooit?
pi_95455878
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:20 schreef lipper het volgende:

Ik begin steeds vaker te denken dat ik alleen ben omdat ik niet weggestuurd wil worden. Vroeger was ik al een wegloper als ik dacht dat ze me niet meer wilden liep ik weer weg. Zelfde reden waarom ik het altijd uitmaak.
Ik kan er niet tegen als ik denk dat ze me niet willen
Angst voor afwijzing of falen, herkenbaar.

quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:29 schreef lipper het volgende:

[..]

Nee zo zit het niet, heb vaak mijn Verhaal neergezet of de problemen waar ik op dat moment mee zat maar niemand reageerde dat speelt al een poosje.
En lienekien heeft gelijk, dat weet ik maar er iets mee doen is wat lastiger.
Begin jij nu ook al als lanterfanteraar te typen? ;)
pi_95456104
quote:
Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Beetje ervaring opdoen is niet erg, maar geef haar niet te veel valse hoop.
Nee maar als ik zeg dat ik druk ben blijft ze praten. En ze verwacht antwoord.
En ik vind het leuk en irritant. Haha lekker duidelijk weer
pi_95456168
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:18 schreef lipper het volgende:

[..]

Nee maar als ik zeg dat ik druk ben blijft ze praten. En ze verwacht antwoord.
En ik vind het leuk en irritant. Haha lekker duidelijk weer
Met gewoon praten is niets mis lijkt me.
  woensdag 13 april 2011 @ 19:22:29 #294
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95456310
Je moeder is een hamster
pi_95456494
quote:
Op woensdag 13 april 2011 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Met gewoon praten is niets mis lijkt me.
Nee maar als ik 2 minuten wacht met antwoord zegt ze:
Ja zo wil ik me tijd er niet in steken.
Vind het een beetje dwingend, maar fijn dat ze toch wil praten. Maar dat is allemaal small talk en daar ben ik niet zo van.
pi_95456500

Twee compleet verschillende stijlen. Heerlijk.
Ron Paul 2012
pi_95456549
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:25 schreef lipper het volgende:

[..]

Nee maar als ik 2 minuten wacht met antwoord zegt ze:
Ja zo wil ik me tijd er niet in steken.
Vind het een beetje dwingend, maar fijn dat ze toch wil praten. Maar dat is allemaal small talk en daar ben ik niet zo van.
Ze klinkt onaardig. :(
  woensdag 13 april 2011 @ 19:27:22 #298
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95456588
Lol!

Ja ik probeer het nog een knipoog te geven anders wordt het zo'n zielige OP. :'(
Je moeder is een hamster
pi_95456684
quote:
Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef L-E het volgende:

[..]

Ze klinkt onaardig. :(
Ja alleen als ik wacht met reageren. Ik denk dat ik er mee kap maar wil haar ook geen rotgevoel geven.

Af en toe heb ik het idee dat dit hele topic op mij van toepassing is.
  woensdag 13 april 2011 @ 19:29:25 #300
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95456729
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:

Lanterfanter wat ga je eigenlijk doen qua studie en/of werk? Ga je werken of nog studeren ooit?
Ik ga niet meer in dezelfde stad studeren en ik wil op mijn volgende locatie verzekerd zijn van een sociaal leven. Ja, in mijn ex-studiestad kan ik op kamers misschien ook wel een sociaal leven krijgen wanneer ik goede huisgenoten tref, maar ik heb nu echt spookbeelden van die stad.

Ik weet alleen geen studie. Maar ik moet deze zomer op Kamers. Liefst voor mijn verjaardag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')