Niemand heeft hier verder op gereageerd, maar ik vind het nu al lullig voor haar dat je zo over haar praat. Als het omgekeerd zou zijn, zou je daar toch ook ongelukkig van worden? Doe dat zo'n meisje dan ook niet aan.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:25 schreef lipper het volgende:
Ik heb nu contact met een vrouw. Ik vind haar schijtirritant en het is echt een burgertrutje. Maar ze vind me lief zegt ze.
Ik weet nu al dat het niks word want het is me type niet. Maar ik wil die aandacht.
Gewoon omdat er iemand is die uit zich zelf tegen me praat.
Ik wil ook niet zeggen dat het niks kan worden want dat vind ik lullig voor haar.
De waarheid moet toch wel gezegd worden, gaarne in haar gezichtquote:Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niemand heeft hier verder op gereageerd, maar ik vind het nu al lullig voor haar dat je zo over haar praat. Als het omgekeerd zou zijn, zou je daar toch ook ongelukkig van worden? Doe dat zo'n meisje dan ook niet aan.
precies. alles aan het toeval overlaten en alles in het leven totaal willekeurig doen zonder gebruik te maken van geleerde dingen uit eerdere situaties... dat doet niemand.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Versieren is per definitie manipulatie.
Ok.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef Crutch het volgende:
HIj bedoelt zo: http://profile.imageshack.us/user/rick1001 (copy/paste deze link)
Ja maar ik herken het wel. Ik wil gewoon iemand in me leven. Niet alles alleenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mlig bedoelt het echt op zo'n geromantiseerde manier, dus je moet
voorzichtig zijn als je hem ergens gelijk
in wil geven.
Je hebt helemaal gelijk, Ik weet dat het slecht is. Maar ik wil haar dat "ongewilde" gevoel niet geven.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niemand heeft hier verder op
gereageerd, maar ik vind het nu al lullig
voor haar dat je zo over haar praat. Als
het omgekeerd zou zijn, zou je daar toch
ook ongelukkig van worden? Doe dat
zo'n meisje dan ook niet aan.
Ja, en nu? Wil je dat ik zeg: oh ja, dat is best irritant?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:37 schreef lipper het volgende:
Oké voorbeeld ze ging alles
Noemen wat ze gegeten had.
Dus alle ingrediënten, toen warennwe eenbhalf uur verder zegt ze ineens: maïs. Ja dat zat ook in die salade.
Of ze kon niet werken omdat haar Ov. Kaart leeg was en op zondag niet kon opladen. Wtf
Hmm. Schenkie moet eigenlijk schijt krijgen en gewoon doen dus. Alleen dat is moeilijk, natuurlijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef Supersoep het volgende:
Hij weet niet zo goed wat hij moet posten. Hij wil wel dingen ondernemen maar z'n uiterlijk hindert hem daar te erg bij.
Ja!quote:Op woensdag 13 april 2011 16:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en nu? Wil je dat ik zeg: oh ja, dat is best irritant?
Voor jou is dat irritant, of niet? Want jij hebt je hele leven nooit kunnen genieten van dat soort vrijheid? Jij MOEST werken en moest dit en moest dat, want anders was je dakloos of je had niemand om je op te vangen als het even mis ging?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:37 schreef lipper het volgende:
Oké voorbeeld ze ging alles
Noemen wat ze gegeten had.
Dus alle ingrediënten, toen warennwe eenbhalf uur verder zegt ze ineens: maïs. Ja dat zat ook in die salade.
Of ze kon niet werken omdat haar Ov. Kaart leeg was en op zondag niet kon opladen. Wtf
Ja dat zou iemand met een normaal verleden doen. Ik weet heel goed dat het fout is.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:40 schreef formerjellybean het volgende:
Umm je kan ook gewoon zeggen dat het niet botert in plaats haar van aan het lijntje te houden.
Ja ja jaquote:Op woensdag 13 april 2011 16:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Voor jou is dat irritant, of niet? Want jij hebt je hele leven nooit kunnen genieten van dat soort vrijheid? Jij MOEST werken en moest dit en moest dat, want anders was je dakloos of je had
niemand om je op te vangen als het even mis ging?
En zij is dan zo makkelijk niet naar werk gaan, zonder geen
enkele serieuze consequenties?
Op die manier denk ik dan toch een beetje dat je verleden gebruikt als excuus.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:42 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja dat zou iemand met een normaal verleden doen. Ik weet heel goed dat het fout is.
Nou gebruik je je verleden als excuus om haar aan het lijntje te houden. Ik zou het toch niet doen, hoor. Je denkt dat je er wat aan hebt dat ze zegt dat ze je lief vindt, maar als bij jou het gevoel ontbreekt, dan voelt het toch echt niet zoals zou moeten.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:42 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja dat zou iemand met een normaal verleden doen. Ik weet heel goed dat het fout is.
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens meegemaakt (borderliners. ADHDers en autisten). Ik heb er wel een paar in mijn omgeving. Ik kan altijd goed met ADHDers hahaha.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:58 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kijk, weet je wat het is met mij? Ik heb veel ervaring met mensen die je normaal niet tegen zal komen. Vooral na mijn psychose, maar ook daarvoor. Ik zelf ben, ondanks die psychose die ik heb gehad, heel stabiel in vrijwel alle gedeelte van het leven.
Maar bijvoorbeeld over psychopaten, ik heb persoonlijke ervaringen met diagnosticeerde psychopaten. En het is gewoon een soort mens waar ik niks mee te maken wil hebben en persoonlijk vind ik dat de wereld beter af zou zijn zonder dit soort mensen. Ik heb dit gedachte alleen bij psychopaten. Het is zo'n beetje mijn persoonlijke mening dat de meeste leed in deze wereld veroorzaakt wordt door psychopaten en als zij niet bestonden, de wereld een veel betere plek zou zijn om te leven.
Ik heb ook ervaring met borderliners, autisten, ADHDers, schizofrenen, zelfd BDD mensen en daar heb ik geen enkele problemen mee. Behalve dat het af en toe irritant kan worden om met hun om te gaan.
Ja mischien wel, maar ik voel me straks niet zo alleen alsquote:Op woensdag 13 april 2011 16:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Op die manier denk ik dan toch een beetje dat je verleden gebruikt als excuus.
Nou ik heb wel wat aan k-w hij is ongeveer de enige die op mijnquote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef formerjellybean het volgende:
Joh keep walking ik heb zelf borderline en ook te maken gehad met andere mensen die in de hulpverlening zaten.
Neem dit niet onaardig op maar ik heb wel een beetje het idee dat je veel te veel aan de haal gaat met andermans problematiek.
Voor mij is dat trouwens ook een reden dat ik niet op de meet
kom, omdat ik liever mezelf vermaak , dan met allerlei
problemen opgezadeld word.
De eerste zin begrijp ik niet maar het is toch juist goed dat hij ''aan de haal gaat met andermans problemen''. Als hijzelf er maar geen last van heeft en zich er goed bij voelt.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef formerjellybean het volgende:
Joh keep walking ik heb zelf borderline en ook te maken gehad met andere mensen die in de hulpverlening zaten.
Neem dit niet onaardig op maar ik heb wel een beetje het idee dat je veel te veel aan de haal gaat met andermans problematiek.
Voor mij is dat trouwens ook een reden dat ik niet op de meet kom, omdat ik liever mezelf vermaak , dan met allerlei problemen opgezadeld word.
Ja, vind je het gek. Ik zou niet weten wat ik op die rare posts moet zeggen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 13 april 2011 17:00 schreef lipper het volgende:
[..]
Nou ik heb wel wat aan k-w hij is ongeveer de enige die op mijn Posts reageerd
Wat is er raar aan dan? Ik zeg waar ik mee zitquote:Op woensdag 13 april 2011 17:01 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek. Ik zou niet weten wat ik op die rare posts moet zeggen eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |