abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95426124
quote:
19s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:10 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik krijg dat nou nooit. Ik zal wel niet aardig overkomen. ;(
Ik ook niet. Krijg alleen gezeik via de PM. :)
pi_95426139
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Jij bent ook mijn beste vriend, hoor. Jullie zijn allemaal mijn beste vrienden!
:')
Children of the night. What music they make.
pi_95426147
Heel handig , had ik even eerder moeten ontdekken.
pi_95426177
quote:
Menig Troetelbeertje zou hier nog van over zijn nek gaan. :o
  woensdag 13 april 2011 @ 00:13:58 #55
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95426179
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik woon alleen in enschede, en heb hier helemaal geen vrienden.

ik heb een paar vrienden in Noord-Holland. die ik zie in regelmaat van eens per maand tot eens per jaar
Daar zou je mee uit kunnen gaan en nieuwe mensen ontmoeten.
Nodig ze uit in Enschede ofzo.
Je moeder is een hamster
  woensdag 13 april 2011 @ 00:15:08 #56
118585 Crutch
pi_95426224
quote:

[..]

Heb jij zo'n gekleurd paracetamolletje met zo'n breeklijntje op? :P
Je moeder is een hamster
pi_95426298
Alles beneden deze streep is vanaf nu weer wat meer on-topic: :(

Deelnemer / Deelnemer2, koning der on-topic posts, denker des versieren op latere leeftijd topicreeks, verjager van offtopic geneuzel en gelanterfanter, pachthebber van wijsheid,

Heeft in het vorige topic een goed punt gemaakt. Dat deze reeks, als we de users bekijken die hier regelmatig komen voor advies, niet zozeer puur gericht is op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen. Ze hebben niet de juiste instelling, hebben vaak al een minder sociaal gevuld leven achter de rug dan standaard is en zodoende hebben ze weinig tot geen ervaring met relaties.

Versieren is voor deze categorie mensen al helemaal een taboe, ze zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw aanspreken. Dit soort users willen wij helpen want dit zijn de users die hier komen. Vaak met sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in de schoenen staan. Contact met mannen gaat veelal nog, wellicht met enige jaloezie en afgunst mochten die wel succes hebben, maar vrouwen zijn vooralsnog het onbekende object.

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Dat is deprimerend, daar kan je eventueel naartoe werken. Onzekerheid wordt in dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt en dat brengt dan weinig logica met zich mee om het daar eens te proberen. Als je vrouwen wil benaderen, moet dat toch zeker gebeuren op een locatie waar je jezelf wel op je gemak voelt. Vrouwen, raar maar waar, zijn namelijk overal. Ergens in de vorige eeuw, na lang te hebben gebeiteld aan de muur, zijn ze de keuken ontsnapt en als gevolg hebben we nu overal fastfood-ketens. Het pluspunt is wel dat je de straat op kan en daar zijn ze dan. De vrouw.

Is dat dan een locatie om het eens te proberen? Nou, als je een pure adonis bent geef ik je zo'n 21% kans dat een vrouw langdurig met je in conversatie wil terwijl ze van A naar B moet. Dus in het algemeen gaan we ook deze regel stellen, alles voor de veiligheid. Ga het ook niet proberen in ''reizen van A naar B'' locaties. Dat werkt niet zo goed.

Voor deze users geldt dan ook heel simpel, ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen als daar vrouwen bij zitten, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Wat snelle tips als je buiten bent:

1.Loop rechtop.
2.Kijk niet steeds naar de grond.
3.Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.
4.Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.
5.Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.
6.Eet elke dag een stengel selderij.
7.Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.
8.Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:
1.Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.
2.Matig uw gebruik van :') en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.
3.Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Al dit mooie gedoe hierboven kan prima worden aangevuld, maar dat is niet zo van belang omdat het niet echt ingaat op wat ik in de tweede alinea heb geschetst; de mentale problematiek van de categorie gebruikers die we hier willen helpen. Die hebben baat bij advies over hoe ze hun houding moeten verbeteren, hun visie.

De visie is vaak dat vrouwen superieur zijn, dat ze je heel snel zullen afsnauwen als je iets fout doet en dat je dus enorm huiverig voor ze moet zijn. De vrouw wordt gezien als iets onbereikbaars, zo schoon, edel en zacht. Hoe kan een vrouw, zo perfect, oog hebben voor iets dat imperfect is. Vooral vanwege wat mentale problemen wordt dit gevoel alleen maar versterkt, mooie vrouwen zijn enkel voor macho mannen in soap-series, niet voor losers met depressie, enz.

Het enige nuttige wat we hier over kunnen zeggen is dat je er niet te zwaar aan moet tillen. Er zijn een aantal ervaringen in het leven, sommige minder positief dan andere, die je doen inzien wat er echt belangrijk is, die je doen inzien voor welke dingen je echt bang moet zijn. Dan wordt het al gauw een stuk makkelijker om vrouwen te zien als 'normale' mensen, wat ze ook zijn. Ze poepen om de dag, hebben zeer vervelende gebruiken en enkel als ze een zeer mooi innerlijk hebben mag je ze naar mijn mening enorm overwaarderen op een idealistisch en romantische manier. Dat is dan ook gelijk een veilig iets om te doen, omdat zulke vrouwen lief tegen je zullen blijven.

Relativeren is wellicht het woord dat ik zoek. Diep relativeren als het om vrouwen gaat.

Zo'n houding heeft wel wat zelfverzekerdheid nodig. Niet op- en top arrogantie, maar wees eens blij met jezelf. Je hebt misschien een zwaar leven achter de rug, geef jezelf een klop op de schouders dat je nog steeds kan lopen en nog niet bezweken bent. Vrouwen hebben hier vaak een zwak voor, maar enkel als je dit niet constant loopt te ventileren. Het is nergens voor nodig om zelfs online, waar je jezelf en je emoties makkelijk kan bedekken, jezelf te gedragen als emotioneel wrak. Ik kan bijvoorbeeld zware problemen hebben gehad in m'n leven, geen hond die het ziet mocht dat zo zijn. Dat helpt dan weer, dat helpt enorm, bouw jezelf opnieuw op met je verworven resilience. Heb wat trots, realiseer je dat het leven kut is, maar dat je pas van deze aardkloot af wil als je eindelijk eens goed geneukt hebt en niet eerder, om het plat te zeggen.

Door te blijven hangen in je problemen, en terwijl ik dit typ klinkt het al heel gauw cliché, ga je nooit vooruit denken. Zo blijf je je minderwaardig voelen, terwijl je dat juist niet bent. Je hebt al meer bagage dan menig mooie vrouw, meer levenservaring, zij vaak nog niet. Gedraag je dan ook zo. 99 problems and a bitch ain't one.

Zijn er vragen, stel ze, desnoods via PM of DM.
Ron Paul 2012
pi_95426304
quote:
19s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:16 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee is echt zo. :P

[..]

:*

[..]

Hahaha. Ja áls ik er 1 krijg, dan is het gezeur ja, van een mod ofzo.
Dat en gezeur van collega-posters die aangeven niet op een meeting te komen omdat ik er mogelijk ook ben. :')
pi_95426406
quote:
99 problems and a bitch ain't one
Ik hoor vaak andere verhalen :')
  woensdag 13 april 2011 @ 00:20:34 #60
118585 Crutch
pi_95426440
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat en gezeur van collega-posters die aangeven niet op een meeting te komen omdat ik er mogelijk ook ben. :')
Huh? Wat heb je gedaan dan?
Je moeder is een hamster
pi_95426447
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:19 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik hoor vaak andere verhalen :')
Klopt. Je moet het ook niet als probleem zien. Kleine negertjes in Afrika, die hebben pas problemen.
Ron Paul 2012
pi_95426468
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hahahahaha wie?
  woensdag 13 april 2011 @ 00:21:30 #63
118585 Crutch
pi_95426475
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:20 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Klopt. Je moet het ook niet als probleem zien. Kleine negertjes in Afrika, die hebben pas problemen.
Dat zou je denken he, maar zij hebben minder problemen dan wij.
Je moeder is een hamster
pi_95426482
quote:
19s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:21 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hahahahaha wie?
Tja, een deelnemer aan dit topic. :X
pi_95426494
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:20 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Er is altijd wel iemand te vinden die het zwaarder heeft dan jij.
  woensdag 13 april 2011 @ 00:22:14 #66
118585 Crutch
pi_95426514
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja, een deelnemer aan dit topic. :X
Wat houdt deelnemer en deelnemer2 in, of is dat puur toeval? :')
Je moeder is een hamster
  woensdag 13 april 2011 @ 00:22:22 #67
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95426522
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef Crutch het volgende:

[..]

Daar zou je mee uit kunnen gaan en nieuwe mensen ontmoeten.
Nodig ze uit in Enschede ofzo.
de meeste zijn ook niet erg sociaal. via/met hun kan ik ook geen nieuwe mensen ontmoeten

quote:
19s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Haha je liet me lachen. Zullen we meeten?
en dan? ik weet niets te doen. en dan moet ik ook weer helemaal naar buiten enzo.

ik weet alleen fantasiedingetjes die irl niet werken te doen. zoals beetje rondtoeren met de auto, op zoek naar meisjes die een vriendje willen met rijbewijs en een auto.
dat schijnt te werken denk ik soms voor net 18 jarigen. maargoed eenmaal 23 werkt dat ook allemaal niet meer. dat raam is nu gesloten voor me.

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 13-04-2011 00:30:08 ]
pi_95426540
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:22 schreef Crutch het volgende:

[..]

Wat houdt deelnemer en deelnemer2 in, of is dat puur toeval? :')
Ik denk dat dat iemand is met meerdere gedachtengangen.
  woensdag 13 april 2011 @ 00:23:46 #69
118585 Crutch
pi_95426578
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik denk dat dat iemand is met meerdere gedachtengangen.
Een vrouw stiekum!!!!
Ik kan maar een ding tegelijk. :P
Je moeder is een hamster
pi_95426587
Hij heeft twee accounts en wisselt soms tussen die twee. Ik weet ook niet waarom.
Ron Paul 2012
  woensdag 13 april 2011 @ 00:24:51 #71
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95426623
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:16 schreef Supersoep het volgende:
Alles beneden deze streep is vanaf nu weer wat meer on-topic: :(

Deelnemer / Deelnemer2, koning der on-topic posts, denker des versieren op latere leeftijd topicreeks, verjager van offtopic geneuzel en gelanterfanter, pachthebber van wijsheid,

Heeft in het vorige topic een goed punt gemaakt. Dat deze reeks, als we de users bekijken die hier regelmatig komen voor advies, niet zozeer puur gericht is op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen. Ze hebben niet de juiste instelling, hebben vaak al een minder sociaal gevuld leven achter de rug dan standaard is en zodoende hebben ze weinig tot geen ervaring met relaties.

Versieren is voor deze categorie mensen al helemaal een taboe, ze zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw aanspreken. Dit soort users willen wij helpen want dit zijn de users die hier komen. Vaak met sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in de schoenen staan. Contact met mannen gaat veelal nog, wellicht met enige jaloezie en afgunst mochten die wel succes hebben, maar vrouwen zijn vooralsnog het onbekende object.

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Dat is deprimerend, daar kan je eventueel naartoe werken. Onzekerheid wordt in dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt en dat brengt dan weinig logica met zich mee om het daar eens te proberen. Als je vrouwen wil benaderen, moet dat toch zeker gebeuren op een locatie waar je jezelf wel op je gemak voelt. Vrouwen, raar maar waar, zijn namelijk overal. Ergens in de vorige eeuw, na lang te hebben gebeiteld aan de muur, zijn ze de keuken ontsnapt en als gevolg hebben we nu overal fastfood-ketens. Het pluspunt is wel dat je de straat op kan en daar zijn ze dan. De vrouw.

Is dat dan een locatie om het eens te proberen? Nou, als je een pure adonis bent geef ik je zo'n 21% kans dat een vrouw langdurig met je in conversatie wil terwijl ze van A naar B moet. Dus in het algemeen gaan we ook deze regel stellen, alles voor de veiligheid. Ga het ook niet proberen in ''reizen van A naar B'' locaties. Dat werkt niet zo goed.

Voor deze users geldt dan ook heel simpel, ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen als daar vrouwen bij zitten, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Wat snelle tips als je buiten bent:

1.Loop rechtop.
2.Kijk niet steeds naar de grond.
3.Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.
4.Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.
5.Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.
6.Eet elke dag een stengel selderij.
7.Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.
8.Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:
1.Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.
2.Matig uw gebruik van :') en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.
3.Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Al dit mooie gedoe hierboven kan prima worden aangevuld, maar dat is niet zo van belang omdat het niet echt ingaat op wat ik in de tweede alinea heb geschetst; de mentale problematiek van de categorie gebruikers die we hier willen helpen. Die hebben baat bij advies over hoe ze hun houding moeten verbeteren, hun visie.

De visie is vaak dat vrouwen superieur zijn, dat ze je heel snel zullen afsnauwen als je iets fout doet en dat je dus enorm huiverig voor ze moet zijn. De vrouw wordt gezien als iets onbereikbaars, zo schoon, edel en zacht. Hoe kan een vrouw, zo perfect, oog hebben voor iets dat imperfect is. Vooral vanwege wat mentale problemen wordt dit gevoel alleen maar versterkt, mooie vrouwen zijn enkel voor macho mannen in soap-series, niet voor losers met depressie, enz.

Het enige nuttige wat we hier over kunnen zeggen is dat je er niet te zwaar aan moet tillen. Er zijn een aantal ervaringen in het leven, sommige minder positief dan andere, die je doen inzien wat er echt belangrijk is, die je doen inzien voor welke dingen je echt bang moet zijn. Dan wordt het al gauw een stuk makkelijker om vrouwen te zien als 'normale' mensen, wat ze ook zijn. Ze poepen om de dag, hebben zeer vervelende gebruiken en enkel als ze een zeer mooi innerlijk hebben mag je ze naar mijn mening enorm overwaarderen op een idealistisch en romantische manier. Dat is dan ook gelijk een veilig iets om te doen, omdat zulke vrouwen lief tegen je zullen blijven.

Relativeren is wellicht het woord dat ik zoek. Diep relativeren als het om vrouwen gaat.

Zo'n houding heeft wel wat zelfverzekerdheid nodig. Niet op- en top arrogantie, maar wees eens blij met jezelf. Je hebt misschien een zwaar leven achter de rug, geef jezelf een klop op de schouders dat je nog steeds kan lopen en nog niet bezweken bent. Vrouwen hebben hier vaak een zwak voor, maar enkel als je dit niet constant loopt te ventileren. Het is nergens voor nodig om zelfs online, waar je jezelf en je emoties makkelijk kan bedekken, jezelf te gedragen als emotioneel wrak. Ik kan bijvoorbeeld zware problemen hebben gehad in m'n leven, geen hond die het ziet mocht dat zo zijn. Dat helpt dan weer, dat helpt enorm, bouw jezelf opnieuw op met je verworven resilience. Heb wat trots, realiseer je dat het leven kut is, maar dat je pas van deze aardkloot af wil als je eindelijk eens goed geneukt hebt en niet eerder, om het plat te zeggen.

Door te blijven hangen in je problemen, en terwijl ik dit typ klinkt het al heel gauw cliché, ga je nooit vooruit denken. Zo blijf je je minderwaardig voelen, terwijl je dat juist niet bent. Je hebt al meer bagage dan menig mooie vrouw, meer levenservaring, zij vaak nog niet. Gedraag je dan ook zo. 99 problems and a bitch ain't one.

Zijn er vragen, stel ze, desnoods via PM of DM.
Geweldige post. Ik denk dat deze de officieel OP moet worden. Wat denken jullie?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 13 april 2011 @ 00:25:25 #72
118585 Crutch
pi_95426648
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Geweldige post. Ik denk dat deze de officieel OP moet worden. Wat denken jullie?
Ik dacht hetzelfde. :)
Je moeder is een hamster
pi_95426655
ja ik denk het wel.
pi_95426660
Kan het niet kort samengevat worden?
pi_95426687
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef deelnemer het volgende:

[..]

De mensen hier hebben geen gevoel voor romantiek. Het is gewoon hopeloos.
Want vallen op iemand die 4 jaar dakloos is geweest, is romantisch?

Deelnemer je laat je nu wel een beetje kennen met je geslijm naar Lanterfanter. ;)
pi_95426688
quote:
19s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Dit + plaatjes.
pi_95426696
quote:
19s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Niet zeuren
Keep walking
En dan neuken.
Ron Paul 2012
pi_95426707
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Deelnemer je laat je nu wel een beetje kennen met je geslijm naar Lanterfanter. ;)
Hij wil ook 'n keer pussy. Laat hem nou.
  woensdag 13 april 2011 @ 00:28:12 #79
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95426758
quote:

[..]

Ook niks mis mee, toch? Hij heeft zijn leven nu op orde, dus hij lijkt me wel een vechter, denk ik dan.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 13 april 2011 @ 00:28:20 #80
118585 Crutch
pi_95426761
quote:

[..]

Die valt juist op ongure types.
Je moeder is een hamster
  woensdag 13 april 2011 @ 00:28:39 #81
118585 Crutch
pi_95426773
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ook niks mis mee, toch? Hij heeft zijn leven nu op orde, dus hij lijkt me wel een vechter, denk ik dan.
En wat deze man zegt.
Je moeder is een hamster
pi_95426807
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

[..]

Nee. Dit is raar zeker? Dat vinden meer mensen.
Een beetje maar. Kijk je ook nooit porno? ;)

Maakt niet uit, maar verklaart wel het een en ander.
pi_95426829
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik kijk geen porno. Niemand die me gelooft maar ik kijk het echt niet.
pi_95426838
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik kijk ook nooit porno. Wat verklaart dat precies?
pi_95426842
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik bedoelde alleen dat het niet typisch romantisch is, verder geen waardeoordeel. Heeft een goede reden dat hij dakloos is geweest, niks mis mee inderdaad maar tegelijkertijd niet iets wat je vertelt op een eerste date natuurlijk. :)
pi_95426847
Wordt toch alleen maar makkelijker als de vrouwen ouder worden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95426854
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik kijk ook nooit porno. Wat verklaart dat precies?
Het verklaart het een en ander over hem, niet over jou. Ik weet niks over jou.
pi_95426856
Ik kijk ook geen porno. Nooit.
Ron Paul 2012
pi_95426864
Ook geen playboy's ??
pi_95426872
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:31 schreef Supersoep het volgende:
Ik kijk ook geen porno. Nooit.
:')
pi_95426880
Ik kijk het echt niet. Serieus. ;(
pi_95426883
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wordt toch alleen maar makkelijker als de vrouwen ouder worden?
Geen idee. Is dat zo?
  woensdag 13 april 2011 @ 00:32:21 #93
118585 Crutch
pi_95426893
Niemand kijkt porno net zoals niemand op de PVV heeft gestemd.
Je moeder is een hamster
pi_95426918
Ik kijk wel af en toe porno :@
  woensdag 13 april 2011 @ 00:33:37 #95
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95426929
Ik kijk wel porno. Zelfs wanneer ik regelmatig seks heb, kijk ik porno.

Maar wat zegt geen porno kijken over Iwannabehigh?
pi_95426932
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

-de sociale angst
-ik blijf dingen uitstellen (dat is voor alles)

het is oneerlijk
Alleen omdat jij er niets aan doet. :)
pi_95426940
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het verklaart het een en ander over hem, niet over jou. Ik weet niks over jou.
Houden zo. ;)

Wat verklaart het dan over hem?
pi_95426976
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:33 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kijk wel af en toe porno :@
Echt waar?

Nee het is misschien raar maar ik kijk het niet :P Ik vind het nep en overdreven.
  woensdag 13 april 2011 @ 00:35:03 #99
118585 Crutch
pi_95426981
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar wat zegt geen porno kijken over Iwannabehigh?
Mwah, niet zo heel veel denk ik.
Ik ken er meer die niet zo gefocused zijn op seks.
Je moeder is een hamster
  woensdag 13 april 2011 @ 00:35:07 #100
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95426985
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Houden zo. ;)

Wat verklaart het dan over hem?
Ballen verloren tijdens een voetbal wedstrijd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')