Ik had een plaatje van een spiegelpaleis gepost (zie: http://postimage.org/image/449gstr8/), maar daar zat een deeplink-"beveiliging" op.quote:
En mijn antwoord op jouw PM dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
lipper is de enige met een goede Openingspost. Bij jou staat er alleen 'ja wat'.
Nope. Ik heb zelf ook geen goatse gezien, aangezien het spiegelpaleis in mijn cache stond en ook het linkdoel was. Een goatse had ook niets te maken met de discussie over het spiegelpaleis.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
LOL! Die goatse was dus niet bewust?
Ja. Gisteravond/nacht had ik een date en die vindt mij leuk, we hebben pizza's gegeten en films gekeken. Maar 't is een slet dus ik wil haar niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:52 schreef formerjellybean het volgende:
Weet iemand nog wat te melden over daten ??
Ook niet 'n ritje maken en verder niets?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja. Gisteravond/nacht had ik een date en die vindt mij leuk, we hebben pizza's gegeten en films gekeken. Maar 't is een slet dus ik wil haar niet.
Het lijkt me juist de uitgelezen mogelijkheid om wat ervaring op te doen, of had hij dat al genoeg?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook niet 'n ritje maken en verder niets?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook niet 'n ritje maken en verder niets?
Nee. Dit is raar zeker? Dat vinden meer mensen.quote:
Al heeft hij genoeg, dan nog is het een uitgelezen kans om je zak te legen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het lijkt me juist de uitgelezen mogelijkheid om wat ervaring op te doen, of had hij dat al genoeg?
Denk dat het gros van de mannen het niet af zou slaan. Tenminste, als het een lekker wijf is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
[..]
Nee. Dit is raar zeker? Dat vinden meer mensen.
Nee, is niet raar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
[..]
Nee. Dit is raar zeker? Dat vinden meer mensen.
Daarom. Maar hij mist de sexdrive dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Al heeft hij genoeg, dan nog is het een uitgelezen kans om je zak te legen.
Sletten kunnen ook lekker zijn hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat het gros van de mannen het niet af zou slaan. Tenminste, als het een lekker wijf is.
Sletjes weten vaak ook wel van wanten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Sletten kunnen ook lekker zijn hoor.
Vanuit biologisch-technisch oogpunt gezien wel. Vanuit een willekeurig 'Oh Oh Cherso' oogpunt trouwens ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Dit is raar zeker? Dat vinden meer mensen.
Ja, maar niet van ovenwanten dus hou ik ze niet te lang.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sletjes weten vaak ook wel van wanten.
wat?!?!?!?! richard_rpf ?!?!quote:Op woensdag 13 april 2011 00:00 schreef formerjellybean het volgende:
jahoor pm van richard onder andere naamwelke gedeelte van geen pm's willen snapt die niet dus ook in de block.
Maak gewoon een buddy-list. En geef alleen die mensen PM-toegang?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:00 schreef formerjellybean het volgende:
jahoor pm van richard onder andere naamwelke gedeelte van geen pm's willen snapt die niet dus ook in de block.
Heb jij dat ook?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Maak gewoon een buddy-list. En geef alleen die mensen PM-toegang?
hoi, wat vet dat jij gewoon meisjes kent, die je dan leuk vinden enzo!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja. Gisteravond/nacht had ik een date en die vindt mij leuk, we hebben pizza's gegeten en films gekeken. Maar 't is een slet dus ik wil haar niet.
Dan kun je dus ook geen PM's ontvangen van eventuele nieuwe FOK!Kers die je leert kennen. Beter block je z'n kloon.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Maak gewoon een buddy-list. En geef alleen die mensen PM-toegang?
Bij mij ook, serieusquote:Op woensdag 13 april 2011 00:04 schreef DeHovenier het volgende:
Uitstellen heb ik ook last van, het zit in m'n natuur
Heb je vrienden?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoi, wat vet dat jij gewoon meisjes kent, die je dan leuk vinden enzo!
je vroeg je af waar ik gebleven was... nou ik ben niets aan het doen, en heb ook niet zoveel te melden.
ik had nog vergezochte plannen om bij me auto te gaan staan in de zon. of naar een winkelcentrum te rijden en daar beetje wachten enzo, en wachten tot er mensen op afkomen ofzo.
maar allemaal dingen werken me tegen:
-de sociale angst
-ik blijf dingen uitstellen (dat is voor alles)
het is ( ook objectief gezien ) in-en-in triest dat sommigen users hier zo eenzaam zijn. en dan savonds alleen zitten op de bank, en altijd alleen slapen met lege plek naast hun. en dan het verlangen enzo voelen!!! maar dan het [b]moeten[b] missen . en dat altijd, en niemand die ze lief aankijkt enzo. en ook nooit oprecht en gemeend lieve dingen te horen krijgt.
het is oneerlijk
Het is meestal gewoon een kwestie van plannen en dan ook dat gaan doen zoals je gepland hebt, zonder nog te luisteren naar dat gevoel of stemmetje die je toch nog op andere gedachten wil brengenquote:
Dat kan wel degelijk, alleen moet je die persoon dan even met de hand aan je Buddy-list toevoegen. Kleine moeite, maar goed, overal gezien bespaart het je een hoop ellende.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:04 schreef Crutch het volgende:
Dan kun je dus ook geen PM's ontvangen van eventuele nieuwe FOK!Kers die je leert kennen. Beter block je z'n kloon.
snel dingen uitstellen ipv aan te pakken is inderdaad niet zo goed, maar het is wel heeeeeel kut in mijn geval. omdat ik nu al 5 jaar bijna altijd binnen zit niets te doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:04 schreef DeHovenier het volgende:
Uitstellen heb ik ook last van, het zit in m'n natuur
http://messages.fok.nl/relations.php?mode=buddiesquote:Op woensdag 13 april 2011 00:05 schreef formerjellybean het volgende:
buddylist nu voel ik me een noob
Wat doe je dan de hele dag? Heb je geen werk?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
snel dingen uitstellen ipv aan te pakken is inderdaad niet zo goed, maar het is wel heeeeeel kut in mijn geval. omdat ik nu al 5 jaar bijna altijd binnen zit niets te doen.
alles wat ik doe is misschien eens in de week boodschappen halen
om de paar weken naar me ouders voor de was
misschien 1 a 2 keer per jaar naar uni proberen te gaan....
en dat is het wel zon beetje
Ik ben niet helderziend ofzo.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan wel degelijk, alleen moet je die persoon dan even met de hand aan je Buddy-list toevoegen. Kleine moeite, maar goed, overal gezien bespaart het je een hoop ellende.
Haha je liet me lachen. Zullen we meeten?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoi, wat vet dat jij gewoon meisjes kent, die je dan leuk vinden enzo!
je vroeg je af waar ik gebleven was... nou ik ben niets aan het doen, en heb ook niet zoveel te melden.
ik had nog vergezochte plannen om bij me auto te gaan staan in de zon. of naar een winkelcentrum te rijden en daar beetje wachten enzo, en wachten tot er mensen op afkomen ofzo.
maar allemaal dingen werken me tegen:
-de sociale angst
-ik blijf dingen uitstellen (dat is voor alles)
het is ( ook objectief gezien ) in-en-in triest dat sommigen users hier zo eenzaam zijn. en dan savonds alleen zitten op de bank, en altijd alleen slapen met lege plek naast hun. en dan het verlangen enzo voelen!!! maar dan het [b]moeten[b] missen . en dat altijd, en niemand die ze lief aankijkt enzo. en ook nooit oprecht en gemeend lieve dingen te horen krijgt.
het is oneerlijk
Oh ik heb doorgaans wel in de gaten of ik iemand PM-waardig vind of niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef Crutch het volgende:
Ik ben niet helderziend ofzo.![]()
Krijg vaak genoeg spontaan een PM van iemand.
Ik krijg dat nou nooit. Ik zal wel niet aardig overkomen.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ben niet helderziend ofzo.![]()
Krijg vaak genoeg spontaan een PM van iemand.
Echt wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik krijg dat nou nooit. Ik zal wel niet aardig overkomen.
You're welcome.quote:
ik woon alleen in enschede, en heb hier helemaal geen vrienden.quote:
Awww. Ik vind je wel aardig, hoor. Vanaf nu ben jij mijn beste vriend.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oké, nou goed.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh ik heb doorgaans wel in de gaten of ik iemand PM-waardig vind of niet.
Dat valt best mee volgens mij?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:10 schreef iwannabehigh het volgende:
Jij bent ook mijn beste vriend, hoor. Jullie zijn allemaal mijn beste vrienden!quote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik woon alleen in enschede, en heb hier helemaal geen vrienden.
ik heb een paar vrienden in Noord-Holland. die ik zie in regelmaat van eens per maand tot eens per jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |