Tja.... dan heb je een dubbel cadeautjequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:54 schreef Frummeltje86 het volgende:
Oef, dat was even stress toen ik het topic dichtgooide.![]()
LB: dat zou ik inderdaad kunnen doen, mits mijn cyclus een beetje normaal wordt. Anders zul je net zien...
Ik heb even terug zitten lezen, maar je NOD op 10 april was een beetje een gok toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef papillion het volgende:
Soempie en Frummeltje fijn om te horen dat jullie er nu wat rustiger onder kunnen zijn.
hier nog steeds geen nieuws
10 april was op basis van een normale duur, vrijdag is het 37 dagen net als de vorige keer, dus daarom dan testen als ik nog niet ongesteld ben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb even terug zitten lezen, maar je NOD op 10 april was een beetje een gok toch?
Zou toch fijn zijn als je menstruatie nu op gang komt, dan weet je in elk geval weer een beetje waar je op kunt rekenen.
Nouja, of nog even een flink aantal maanden uitblijven natuurlijk
Ah, ja dat klinkt wel logischquote:Op woensdag 13 april 2011 18:06 schreef papillion het volgende:
[..]
10 april was op basis van een normale duur, vrijdag is het 37 dagen net als de vorige keer, dus daarom dan testen als ik nog niet ongesteld ben.
Gisteren was ik nog 100% overtuigd dat ik ongesteld moest worden, vandaag echt compleet niet meer, spannend dus, ook al dacht ik dat de kans deze maand klein was. Al heb ik dan ook niet echt mijn klusperiode bijgehouden deze maand.
Ja, misschien wel. Al ben ik nu toch eigenlijk ook wel blij dat ik er niet zo gefocust op ben. Dat zou ik dan wel hebben. Het is wel iets om te doen wellicht als we gestopt zijn met klussen i.v.m. onze bruiloft volgend jaar. We zullen zien! Misschien is het ons gegund de komende maandenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:55 schreef GirlGoneBad het volgende:
Frummeltje, jij hebt pas 1 cyclus achter de rug of niet? Misschien is het een idee om de volgende cyclus te gaan temperaturen? Mocht je toch de komende tijd lange cycli blijven houden, heb je het iig op papier als je naar de HA gaat.
Even een crosspost:
Hier is het weer zover: Alle kwaaltjes associeer ik weer met zwanger zijn. Ik moet mezelf echt tot de orde roepen, want theoretisch gezien zou ik pas over 1,5 kunnen testen...
En dan ga ik ook nog ff in de duimstand! Wachtend op een streepjesregen!
Vorige keer was het wel duidelijk. Maar sinds een buikoperatie voelt het allemaal anders in mijn buik, mijn ongi, mijn honger, etc. Dus ik weet ook niet of ik die buikpijn van nr1 weer krijg..quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:09 schreef LadyBlack het volgende:
Deepfreeze, soms lijkt het me echt heel handig om in ieder geval een béétje te kunnen herkennen wat je voelt! Maar dat zegt natuurlijk ook niet altijd alles, ik duim iig ook voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:28 schreef GirlGoneBad het volgende:
Frummeltje, this one's 4-you!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:28 schreef GirlGoneBad het volgende:
Deepfreeze, hier 1,5 cycli (was zo'n 150 dagen) getemperatuurd en huidige cyclus de ovutesten geprobeerd.
Temperaturen gaf bij mij al gauw het gevoel dat ik er veel te veel mee bezig was. Dat is dan eigenlijk ook wel zo, elke morgen weer meten en schrijven/invoeren... Ik vond het eigenlijk niet fijn, maar moest het van de HA.
De huidige cyclus ben ik dus aan het vogelen gegaan met ovutesten, maar zoals andere ook zeggen in AZW/BNZMG, kan elk merk test weer anders uitvallen. Ik had bijvoorbeeld van testjezelf.nu, maar ik kon geen duidelijke streep ontdekken, terwijl uit de echo's bleek dat ik toch rond die dagen m'n eisprong zou hebben.
Als het deze maand niet gelukt is, ga ik gewoon weer een ander merk proberen, bijvoorbeeld Sensitest.
Frummeltje, this one's 4-you!Haha ik word altijd zo genoemd door mijn vriend, vandaar deze nicknameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb afgelopen weken ook gebruik gemaakt van die Sensitest ovulatietesten, maar op een gegeven moment waren ze op en ben ik er maar mee gestopt. Met zulke lange cyclussen lijkt het me ook bijna onlogisch dat er überhaupt een eisprong plaatsvindt. Wij gaan sowieso proberen tot eind juni, dus ik hoop dat mijn cyclus dan wel wat is genormaliseerd. De tijd die we niet voor een kindje gaan klussen, kan mijn lichaam natuurlijk wel mooi gebruiken om het normaal te krijgen. Ik heb alleen niet zo'n zin om een jaar te wachten voor ik naar de HA ga hiermee, dus dat doen we dan wellicht al eerder indien nodig.
@Soempie, fijn dat je je lekker met andere dingen bezig kunt houden!
Dat gevoel had ik dus eerst ook. Ik had ook lange cycli (37, 40, 42, 51 en iets van over de 100 en 35 (beide afgebroken met Primolut)) voordat ik aan de Clomid 100 begon. Deze maand zou het volgends de echoscopiste rond de 32 uit moeten komen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:27 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Haha ik word altijd zo genoemd door mijn vriend, vandaar deze nickname![]()
Ik heb afgelopen weken ook gebruik gemaakt van die Sensitest ovulatietesten, maar op een gegeven moment waren ze op en ben ik er maar mee gestopt. Met zulke lange cyclussen lijkt het me ook bijna onlogisch dat er überhaupt een eisprong plaatsvindt. Wij gaan sowieso proberen tot eind juni, dus ik hoop dat mijn cyclus dan wel wat is genormaliseerd. De tijd die we niet voor een kindje gaan klussen, kan mijn lichaam natuurlijk wel mooi gebruiken om het normaal te krijgen. Ik heb alleen niet zo'n zin om een jaar te wachten voor ik naar de HA ga hiermee, dus dat doen we dan wellicht al eerder indien nodig.
@Soempie, fijn dat je je lekker \
met andere dingen bezig kunt houden!
quote:Op maandag 18 april 2011 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet niet zo goed hoeveel hoop ik moet hebben, ik heb elke maand 3-4 dagen voor NOD bruinverlies, en nu dus weer.... gruwelijk regelmatig dus.
En de temperatuur ook dalend, dus ik ga er maar niet meer vanuit
quote:Op maandag 18 april 2011 12:59 schreef papillion het volgende:
Crazymoon, je houd het wel spannend. Ik hoop dat het 2e streepje overmorgen gewoon goed doorzet! Dus dan geen getwijfel maar een dikke vette 2e streep!
Dank voor de felicitaties
Wat zijn die zwanger worden capsules precies? Vitaminen? Of? Hoop in elk geval dat ze heel veel geluk gaan brengen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zojuist ook de Etos zwanger worden capsules gekochtInmiddels gewoon ongesteld, dus heb gisteren lekker een wijntje genomen in de kroeg
En we zullen zien wat de komende ronde met de nieuwe pilletjes ons brengt. Soemp, mn vriend was thuis, en heel lief
Hij vond het ook spannend deze ronde.
Moet je maar verhuizen. Doen wij ookquote:Op woensdag 20 april 2011 10:39 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik woon in E'de inderdaad, jij ook dan?
Een huis vol weet ik nog niet. Dit huis heeft 3 slaapkamers, dus dat zit met ons, 1 peuter en 1 baby al vol
Tot mn achttiende gewoondquote:Op woensdag 20 april 2011 10:39 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik woon in E'de inderdaad, jij ook dan?
Jammer... sowieso is het slecht gesteld met de werkgelegenheid hier en het wordt alleen maar minderquote:Op woensdag 20 april 2011 12:26 schreef Lijnloos het volgende:
Hier ook een ex-Enschede-er... Van mijn 17 tot mijn 28e gewoondTopstad, zou er ook zo weer terug willen komen, maar helaas geen werkgelegenheid voor ons beiden (IT, niet heel ruim bezet daar).
Tuurlijk. Het is niet aan mij om dat te vertellen. Dat laat ik aan jezelf over...quote:Op woensdag 20 april 2011 12:39 schreef Deepfreeze het volgende:
Diaan, je mag het op donderdag wel stilhouden nog als het positief mocht zijn.. Niet iedereen daar hoeft het te weten voor de 10-12 weken
Tijd voor een enschede-streepjes meet?
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb bericht van het ziekenhuis!
Binnenkort een afspraak voor de uitleg voor de IUI behandelingen
Zaad was nu slechter dan het eerste onderzoek
quote:Op woensdag 20 april 2011 09:22 schreef Deepfreeze het volgende:
Rammelende mannen zijn![]()
Weg stoere kerel, hallo schattige vent
Ja ik ben blij dat het nu eindelijk gaat gebeuren, ik zou het eerst nog 6 maanden zelf moeten proberenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is weer een hele stap vooruit. Fijn dat het voortvarend aangepakt wordt. IUI valt best mee, tenminste dat vond ik.
Ja ik heb al onderzoeken gehadquote:Op woensdag 20 april 2011 12:50 schreef Deepfreeze het volgende:
CA, balen van die slechtere uitslag.. Dus jullie gaan nu echt het vervolgtraject in
(of zat je daar al, ken de voorgeschiedenis niet helemaal)
Ik was al terug aan het zoeken. Is dit zo gekomen door een second opinion?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben blij dat het nu eindelijk gaat gebeuren, ik zou het eerst nog 6 maanden zelf moeten proberenEn nu niet meer
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn vriend riep een paar dagen terug over een klein konijntje: 'wat een schatje!'Kan het niet uitleggen, maar vond het gewoon zo komisch om hem zo te zien. Over het wachten op het tweede streepje maken we samen vooral grappen. Na de vorige ronde riep hij: 'nouja, ik heb je 't beste van het beste gegeven en je doet er niks mee!'
Of als we door hem verdwalen in de stad, dat we hopen dat de rest van hem een beter gevoel voor richting heeft. Allemaal heel flauw, maar 't helpt wel om het niet zo spannend te maken allemaal. En nu in het begin kan ik er nog om lachen.
Fijn dat jullie dan nu direct door kunnen, ipv 6 maanden wachten!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik heb al onderzoeken gehad
Bij mij is alles goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, deze keer hadden we al een paar maand geoefend. Maar ik zei al tegen mijn man. Als ik me hier aanmeld is het vast weer snel raak. Fok brengt gewoon gelukquote:Op donderdag 21 april 2011 11:45 schreef Poppejans het volgende:
Wow, weer zo snel zwanger Deepfreeze![]()
gefeliciteeeeeerd
![]()
![]()
![]()
Kan ik me iets bij voorstellen.. Haha nou, ik hoop voor je dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:52 schreef Deepfreeze het volgende:
Ja, diaan, die wilde er niet meer af.
Een van de dames (B.) had over me gedroomd, dat ik zwanger was van een drieling.
johquote:Op donderdag 21 april 2011 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jullie zitten allemaal hard te neuken WHAHAHA
Iew! Dat vind ik echt viesquote:Op donderdag 21 april 2011 16:57 schreef Lijnloos het volgende:
hier wordt alleen de liefde bedreven!
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Iew! Dat vind ik echt viesBrrr!
Jij weet zeker niet beter dan dat je dat pinnetje gekregen hebt om te pissen?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jullie zitten allemaal hard te neuken WHAHAHA
Ik moest even naar boven scrollen om het te bekijken.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
Soempiiiiieee, hoe is het bij jou dan? Ook NOD vandaag toch?
Nee nog niet. Maar ik weet ook helemaal niet of m'n cyclus wel zo regelmatig is. Als ik de 28e nog niet ongesteld ben ga ik testen.quote:Op zondag 24 april 2011 10:03 schreef CrazyMoon het volgende:
En jij Soempie? Nog geen?
wanneer ga je testen?
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op zondag 24 april 2011 19:30 schreef LadyBlack het volgende:
Wow lijnloos, die zie je ook niet aankomen dan!
Is het niet een ander soort bloeding?
Dat is echt geen leuke tijd om jarig te zijn.quote:Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op
Zondag 27 Maart 2011, dan ben je uitgerekend op:
Zondag 1 Januari 2012.
Ik heb hem ook gedaanquote:Op zondag 24 april 2011 21:53 schreef Soempie het volgende:
Oke, die zwangerschapstest in de OP (die voor de gein) gedaan.
[..]
Dat is echt geen leuke tijd om jarig te zijn.Maar wel een mooi begin van het nieuwe jaar natuurlijk.
quote:Op zondag 24 april 2011 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb hem ook gedaan
Vrijdag 6 Januari 2012.
Je hebt 65% kans dat je zwanger bent.
Nou dat is al meer dan de vorige maanden
Waar kun je die test doen?quote:Op zondag 24 april 2011 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en volgens de Chinese conceptie krijg ik een jongen
Whahahahahahaha zo rappig
quote:Op zondag 24 april 2011 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
Die chinese testen zijn bij mij nog nooit goed uitgekomen. 2x meisje voorspeld, 2x jongen gekregen.
quote:Op zondag 24 april 2011 22:16 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Hoe houden jullie alles eigenlijk bij? Alleen de menstruatie? Of ook de ovulatie? De keren dat je seks hebt? Kwaaltjes? Of houd je amper/ niks bij?
Ik heb nu een schema waarop ik alles met kleurtjes bij houd. Ovulatie weet ik dan niet, maar ik gok dat dat na zo'n 14 dagen is. Nooit gedacht dat ik zoiets zou bijhouden.
Zo leukquote:Op maandag 25 april 2011 16:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
jups; amper zichtbaar; vandaar ook dat Pupo bij soempie; ik moest de eerste test ook echt tegen het licht houden, 1 oog dichtknijpen en met veeeeel fantasie zag ik dan een lijntje...;)
inmiddels weten we dat we een 2e dochter krijgen![]()
dan kan je ze alle2 ws zienquote:Op maandag 25 april 2011 18:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zo leukik hoop ook snel aan de beurt te zijn, en dan kan ik niet wachten op een noordelijke OUD-meet! Wil jouw vrolijke meisje(s) wel eens in het echt zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk duim ik wel voor iedereen die zijn NOD verwacht en helemaal voor crazymoon die werd geplaagd met een (valse?) test. Hopelijk heb je iig gewoon duidelijkheid of een dikke 2e streep vandaag of morgen of dan maar de.
dank je!! Ik had 1 mei ook al als NOD staan, maar een cyclus ding op internet gaf aan dat 26 april de testdag zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:54 schreef papillion het volgende:
Je kunt thuis inderdaad testen op de dag dat je normaal ongesteld word. Ofwel je niet ongesteld dag NOD. De meeste testen hebben dit ook in de beschrijving staan. Als je HCG hoog is en/of de test heel gevoelig dan kun je soms voor je NOD al een een 2e streepje waarnemen, maar om teleurstelling te voorkomen is het slim om tot je NOD te wachten. En ook dan is het nog zo test je negatief maar word je niet ongesteld probeer het dan 2/3 dagen later nog een keer. Je HCG zal zich in het begin steeds verdubbelen dus het kan na een paar dagen wel zichtbaar worden.
1 mei klinkt voor jou duidelijk als je NOD dus een mooie dag om te testen.
Ik hoop het ook. Al een tijd lees ik hier mee en elke keer vond ik het weer niet leuk voor de rest als een van de dames zwanger bleek te zijn (weet even niet goed hoe ik het uit moet drukken en het is zeker niet stom bedoeld, maar het is vast soms niet makkelijk als je graag zwanger wilt worden en je moet nog wachten). Ik duim heel hard voor iedereen hier.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
de volgende dames ook succes de komende dagen, hopen dat dit de eerste van de reeks is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |