Zo eindelijk weer even tijd om rustig alles te lezen en iedereen.
@Callilove, vorige cyclus had ik opeens zonder duidelijke reden een cyclus van 37 dagen in plaats van de gemiddelde 30. Deze ronde mijn nod wel weer op 30 dagen gezet, en vrijdag zou dan de dag zijn dat ik van mijzelf mocht testen voor als het weer lange zou duren. Dus zo doende de extra NOD.
@Crazymoon, jammer dat je ziek bent, en ook jammer van je negatieve test

. Morgen duim ik gewoon voor jou 2e streepje. Verder beterschap!
@Winka, een dikke knuffel voor jou

. Dat is een maand waar niemand op hoopt, goed dat het nu allemaal wel weer achter de rug is / dat het einde inzicht is. Volgende maand moet het geluk jullie dan maar voor 2 maanden gegund zijn en dan komt het helemaal goed

.
@Deepfreeze, spannend! Natuurlijk gewoon uberhaupt al op een 2e streepje wachten, maar helemaal als je toch weer even moet aftasten of dat wat je voelt wel bij het 2e streepje hoort. Als je nog geen symptomen kent van een vorige keer dan kun je iig nog relatieveren dat alle dingen die je voelt er net zo goed net als wel bij kunnen horen, maar als je dingen wel of juist niet gaat voelen die je de vorige keer wel ervaarde dan maakt dat het wel spannend.
het zou iig leuk zijn als we een streepjes regen krijgen deze week.
@Frummeltje, wel frustrerend weer zon lange cyclus. Mocht het weer niet gelukt zijn dan hoop ik iig dat je rust periode straks wat duidelijkheid kan brengen. Of dat je cyclus zich van zelf rechttrekt naar een normale tijd, of dat je uiteindelijk zonder al te veel druk kunt concluderen dat het systematisch lang blijft.
In ieder geval wel spannen met de symptomen die je beschrijft. Het kan de bekende ochtendmisselijkheid zijn, maar helaas ook gewoon betekenen dat je " ziek" bent. Mocht je niet zwanger zijn dan zou ik wel even naar de huisartsgaan en wellicht je bloeddruk na laten meten. Ook even jezelf in de gaten houden waneer je zo ligt in het hoofd word. Een moeilijke stoelgang (vooral als het dan wel op gang komt) kan voor een tijdelijke bloeddruk daling zorgen, en snel opstaan in combinatie met daarna snel en te heet douchen ook.
@girlsgonebad, ik duim ook voor jou mee. Het zou toch mooi zijn als het nu raak is, dan hoef je iig niet de volgende ronde weer met ovulatietesten te zitten rommelen

@Soempie, dat is wel fijn, goede afleiding de dagen rond je nod. Zou natuurlijk helemaal mooi zijn als je straks zonder gestrest te hebben gewoon een 2e streepje plast .
@LB, natuurlijk wil ik ook weten hoe het daar staat met de temperatuur. Wel super fijn dat je je rust hebt gevonden door het tempen, nu maar hopen dat de temp je niet voor de gek houd zodat je niet hoeft te stressen. Al hoop ik natuurlijk heel hard dat je ook geen extra ronde hoeft te zitten tempen omdat het gewoon nu raak is. Ik ga iig voor je in de duimstand.
Hier nog helemaal niets, geen postieve test geen

. Ik moet morgen toch toevallig bloed laten prikken, denk dat ik gewoon de zwangerschaps test ook op de prikkaart laat zetten

Nog een verhaaltje wat ik al een aantal dagen wilde posten maar wat er steeds niet van kwam, nog even helemaal terug naar het trouwen en zwanger zijn

Mijn vriend en ik hebben ook een bruiloft gepland staan. Toen we dat hadden besloten was de eerste reactie van iedereen "ben je zwanger?". Toen het antwoord dus nee was ook heel fijn direct de vraag er achteraan "waarom dan trouwen". Uhm tsja, omdat we van elkaar houden en juist ook eerst willen trouwen en dan gezinnetje stichten. Dat vond iedereen dan eigenlijk wel weer heel logisch

.
In het begin dit alleen dichtbij staande familie verteld simpelweg omdat ik de rest niet kon spreken. Voordat dus de rest van de familie wist dat ik ging trouwen vertelde mijn oma doodleuk opeens aan familie dat ik zwanger was en in de zomer zou bevallen. Dit vertelde ze dus afgelopen zomer

De familie snapte wel dat er iets in het rekensommetje niet klopte dan, gelukkig wist mijn opa zich nog wel te herinneren dat mijn oma fout zat en dat het trouwen moest zijn.