abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 april 2011 @ 14:09:13 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95580166
Nah, met 9DPO weet ik de uitslag dan wel....

Gewoon verder met mn schilderproject :)
  zaterdag 16 april 2011 @ 14:28:36 #52
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_95580698
LB, zou ik inderdaad ook niet doen.

Pfff, ik voel me echt enorm brak vandaag. Een moeilijke toiletgang vanmorgen en net onder de douche werd ik helemaal naar. Beetje duizelig, alsof ik er niet helemaal bij was. Ik werd ook wakker met wat hoofdpijn.

Kortom: een niet zo fijne dag voor mij vandaag. Ik kan me niet voorstellen dat dit iets met een zwangerschap te maken zou hebben... ;(
  zaterdag 16 april 2011 @ 15:12:34 #53
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95581971
Bah frummeltje... gelukkig is het zaterdag! Lekker rustig aan doen vandaag :)
  zondag 17 april 2011 @ 09:41:36 #54
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_95612088
en? was je temperatuur nog hoog LB?
  zondag 17 april 2011 @ 10:24:24 #55
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_95612806
Ik ben ook benieuwd, LB!
pi_95615572
LB, hoe was de temp?

Frummel, gaat het vandaag beter? Ik hoop het wel!
pi_95618957
LB, weet je al wat?

Frummeltje, die dingen kunnen best wel wat met een zwangerschap te maken te hebben hoor. Een slechte stoelgang hoort er zeker bij (lang leve de aambeien als je niet oppast) en die duizeligheid kan komen door een laag ijzergehalte, waar heel veel mensen last van hebben tijdens de zwangerschap. Je vk prikt daar dan ook op tijdens controles.
Spannend meid, wie weet!
  zondag 17 april 2011 @ 15:38:33 #58
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_95622920
Het gaat vandaag al wel weer beter, gelukkig. :) Wel nog erg moe en last van mijn onderrug. En ik ben al sinds twee weken in de ochtend tot een uur of 12.00 misselijk. Als dat inderdaad iets met een beeb te maken zou kunnen hebben, dan heb ik het er graag voor over!
pi_95624971
Zou je er geen test tegenaan gooien?
pi_95642383
Zo eindelijk weer even tijd om rustig alles te lezen en iedereen.

@Callilove, vorige cyclus had ik opeens zonder duidelijke reden een cyclus van 37 dagen in plaats van de gemiddelde 30. Deze ronde mijn nod wel weer op 30 dagen gezet, en vrijdag zou dan de dag zijn dat ik van mijzelf mocht testen voor als het weer lange zou duren. Dus zo doende de extra NOD.

@Crazymoon, jammer dat je ziek bent, en ook jammer van je negatieve test :(. Morgen duim ik gewoon voor jou 2e streepje. Verder beterschap!

@Winka, een dikke knuffel voor jou :* . Dat is een maand waar niemand op hoopt, goed dat het nu allemaal wel weer achter de rug is / dat het einde inzicht is. Volgende maand moet het geluk jullie dan maar voor 2 maanden gegund zijn en dan komt het helemaal goed ;).

@Deepfreeze, spannend! Natuurlijk gewoon uberhaupt al op een 2e streepje wachten, maar helemaal als je toch weer even moet aftasten of dat wat je voelt wel bij het 2e streepje hoort. Als je nog geen symptomen kent van een vorige keer dan kun je iig nog relatieveren dat alle dingen die je voelt er net zo goed net als wel bij kunnen horen, maar als je dingen wel of juist niet gaat voelen die je de vorige keer wel ervaarde dan maakt dat het wel spannend.
het zou iig leuk zijn als we een streepjes regen krijgen deze week.

@Frummeltje, wel frustrerend weer zon lange cyclus. Mocht het weer niet gelukt zijn dan hoop ik iig dat je rust periode straks wat duidelijkheid kan brengen. Of dat je cyclus zich van zelf rechttrekt naar een normale tijd, of dat je uiteindelijk zonder al te veel druk kunt concluderen dat het systematisch lang blijft.
In ieder geval wel spannen met de symptomen die je beschrijft. Het kan de bekende ochtendmisselijkheid zijn, maar helaas ook gewoon betekenen dat je " ziek" bent. Mocht je niet zwanger zijn dan zou ik wel even naar de huisartsgaan en wellicht je bloeddruk na laten meten. Ook even jezelf in de gaten houden waneer je zo ligt in het hoofd word. Een moeilijke stoelgang (vooral als het dan wel op gang komt) kan voor een tijdelijke bloeddruk daling zorgen, en snel opstaan in combinatie met daarna snel en te heet douchen ook.

@girlsgonebad, ik duim ook voor jou mee. Het zou toch mooi zijn als het nu raak is, dan hoef je iig niet de volgende ronde weer met ovulatietesten te zitten rommelen ;)

@Soempie, dat is wel fijn, goede afleiding de dagen rond je nod. Zou natuurlijk helemaal mooi zijn als je straks zonder gestrest te hebben gewoon een 2e streepje plast .

@LB, natuurlijk wil ik ook weten hoe het daar staat met de temperatuur. Wel super fijn dat je je rust hebt gevonden door het tempen, nu maar hopen dat de temp je niet voor de gek houd zodat je niet hoeft te stressen. Al hoop ik natuurlijk heel hard dat je ook geen extra ronde hoeft te zitten tempen omdat het gewoon nu raak is. Ik ga iig voor je in de duimstand.

Hier nog helemaal niets, geen postieve test geen }). Ik moet morgen toch toevallig bloed laten prikken, denk dat ik gewoon de zwangerschaps test ook op de prikkaart laat zetten ;)

Nog een verhaaltje wat ik al een aantal dagen wilde posten maar wat er steeds niet van kwam, nog even helemaal terug naar het trouwen en zwanger zijn :P

Mijn vriend en ik hebben ook een bruiloft gepland staan. Toen we dat hadden besloten was de eerste reactie van iedereen "ben je zwanger?". Toen het antwoord dus nee was ook heel fijn direct de vraag er achteraan "waarom dan trouwen". Uhm tsja, omdat we van elkaar houden en juist ook eerst willen trouwen en dan gezinnetje stichten. Dat vond iedereen dan eigenlijk wel weer heel logisch :P.

In het begin dit alleen dichtbij staande familie verteld simpelweg omdat ik de rest niet kon spreken. Voordat dus de rest van de familie wist dat ik ging trouwen vertelde mijn oma doodleuk opeens aan familie dat ik zwanger was en in de zomer zou bevallen. Dit vertelde ze dus afgelopen zomer ;) De familie snapte wel dat er iets in het rekensommetje niet klopte dan, gelukkig wist mijn opa zich nog wel te herinneren dat mijn oma fout zat en dat het trouwen moest zijn.
  zondag 17 april 2011 @ 22:47:02 #61
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95646309
Nog geen nieuws ladies, maar nog wel hoge temperatuur!!

Nu lekker slapen :z morgen vroeg op.
  maandag 18 april 2011 @ 07:15:45 #62
30252 Soempie
Procreating
pi_95654052
Papillion, wat leuk zeg! Gefeliciteerd. ^)

Frummel en LB, spannend hoor. Hoop dat er snel duidelijkheid is voor jullie, in positieve zin.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_95655271
Hier vanmorgen een negatieve test. Zit nu op 11dpo.
Dacht een licht streepje te zien maar later niet meer. Ik wacht maar weer af tot woensdag :)

Frummel en LB, spannend!!

Papillion, wat leuk! Gefeliciteerd!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  maandag 18 april 2011 @ 12:00:52 #64
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95660965
Hier vanmorgen nog steeds een (vrij) hoge temperatuur, maar wel lager dan gisteren en net op de wc ook alweer de eerste voortekenen van een menstruatie....

Verdomme -O-

Crazymoon, bij jou is het dus nog spannend! Voel je je zwanger?
  maandag 18 april 2011 @ 12:03:44 #65
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_95661092
LB: He, jammer!!! Hopelijk is het vals alarm!!!
pi_95661624
Ah Crap LB! En Crazymoon ook een negatieve test... -O- Ik hoop voor jullie dat er misschien toch nog wat hoop is, maar in elk geval even een virtuele knuffel :*
  maandag 18 april 2011 @ 12:22:25 #67
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95661862
Ik weet niet zo goed hoeveel hoop ik moet hebben, ik heb elke maand 3-4 dagen voor NOD bruinverlies, en nu dus weer.... gruwelijk regelmatig dus.

En de temperatuur ook dalend, dus ik ga er maar niet meer vanuit :{
  maandag 18 april 2011 @ 12:30:59 #68
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_95662177
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet niet zo goed hoeveel hoop ik moet hebben, ik heb elke maand 3-4 dagen voor NOD bruinverlies, en nu dus weer.... gruwelijk regelmatig dus.

En de temperatuur ook dalend, dus ik ga er maar niet meer vanuit :{
:( knuffeltje van mij dan maar erbij!
pi_95663183
Shit zeg LB :( het leek deze ronde zo goed te gaan. :*
pi_95663248
Crazymoon, je houd het wel spannend. Ik hoop dat het 2e streepje overmorgen gewoon goed doorzet! Dus dan geen getwijfel maar een dikke vette 2e streep!

Dank voor de felicitaties :)
pi_95663769
LB, he nee toch!! dikke knuffel en ik hoop toch dat het innestellingsbloed is geweest..
ik blijf duimen! :*

Ik heb getest met de vroege test van Predictor, en nu lees ik op internet heel veel negatieve verhalen. Toch maar weer de kruidvat testen halen morgen!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  maandag 18 april 2011 @ 13:58:13 #72
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_95665545
papillion gefeli met je aanstaande huwelijk! Zo denk ik er trouwens ook over hoor. Trouwen omdat je van elkaar houdt, niet omdat het moet voor de kinderen.
pi_95666794
Balen LB..

Crazymoon, Succes met wachten!
  maandag 18 april 2011 @ 15:51:11 #74
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95670340
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:59 schreef papillion het volgende:
Crazymoon, je houd het wel spannend. Ik hoop dat het 2e streepje overmorgen gewoon goed doorzet! Dus dan geen getwijfel maar een dikke vette 2e streep!

Dank voor de felicitaties :)
:o helemaal niet goed gelezen! Ik begreep dat die trouwplannen er dus al heel lang waren, maar ze zijn kersvers begrijp ik? Leueueueuk *;
  maandag 18 april 2011 @ 17:52:19 #75
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_95675821
LB... :* Geef de moed niet op!

Papillion, wat een lange post! _O_

Crazymoon, ik had ook zo'n vroege test gedaan van Predictor. Misschien inderdaad niet de meest betrouwbare, maar het was bij de Etos de enige die een lagere concentratie HCG kon meten... :@ Vervelend he, dat wachten!

Hier nog steeds geen bloed te bespeuren, inmiddels dag 61. Wachten wachten wachten... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')