Nee nog niet. Maar ik weet ook helemaal niet of m'n cyclus wel zo regelmatig is. Als ik de 28e nog niet ongesteld ben ga ik testen.quote:Op zondag 24 april 2011 10:03 schreef CrazyMoon het volgende:
En jij Soempie? Nog geen?
wanneer ga je testen?
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op zondag 24 april 2011 19:30 schreef LadyBlack het volgende:
Wow lijnloos, die zie je ook niet aankomen dan!
Is het niet een ander soort bloeding?
Dat is echt geen leuke tijd om jarig te zijn.quote:Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op
Zondag 27 Maart 2011, dan ben je uitgerekend op:
Zondag 1 Januari 2012.
Ik heb hem ook gedaanquote:Op zondag 24 april 2011 21:53 schreef Soempie het volgende:
Oke, die zwangerschapstest in de OP (die voor de gein) gedaan.
[..]
Dat is echt geen leuke tijd om jarig te zijn.Maar wel een mooi begin van het nieuwe jaar natuurlijk.
quote:Op zondag 24 april 2011 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb hem ook gedaan
Vrijdag 6 Januari 2012.
Je hebt 65% kans dat je zwanger bent.
Nou dat is al meer dan de vorige maanden
Waar kun je die test doen?quote:Op zondag 24 april 2011 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en volgens de Chinese conceptie krijg ik een jongen
Whahahahahahaha zo rappig
quote:Op zondag 24 april 2011 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
Die chinese testen zijn bij mij nog nooit goed uitgekomen. 2x meisje voorspeld, 2x jongen gekregen.
quote:Op zondag 24 april 2011 22:16 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Hoe houden jullie alles eigenlijk bij? Alleen de menstruatie? Of ook de ovulatie? De keren dat je seks hebt? Kwaaltjes? Of houd je amper/ niks bij?
Ik heb nu een schema waarop ik alles met kleurtjes bij houd. Ovulatie weet ik dan niet, maar ik gok dat dat na zo'n 14 dagen is. Nooit gedacht dat ik zoiets zou bijhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |