dus sorry voor al de vragen.
 dus sorry voor al de vragen.

dank je!! Ik had 1 mei ook al als NOD staan, maar een cyclus ding op internet gaf aan dat 26 april de testdag zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:54 schreef papillion het volgende:
Je kunt thuis inderdaad testen op de dag dat je normaal ongesteld word. Ofwel je niet ongesteld dag NOD. De meeste testen hebben dit ook in de beschrijving staan. Als je HCG hoog is en/of de test heel gevoelig dan kun je soms voor je NOD al een een 2e streepje waarnemen, maar om teleurstelling te voorkomen is het slim om tot je NOD te wachten. En ook dan is het nog zo test je negatief maar word je niet ongesteld probeer het dan 2/3 dagen later nog een keer. Je HCG zal zich in het begin steeds verdubbelen dus het kan na een paar dagen wel zichtbaar worden.
1 mei klinkt voor jou duidelijk als je NOD dus een mooie dag om te testen.

Misschien maar de week ervoor flink aan de bak!
 Misschien maar de week ervoor flink aan de bak!  

Duideiljk toch?
 Duideiljk toch?

Die is zeker duidelijk, geen twijfel mogelijk!
 Die is zeker duidelijk, geen twijfel mogelijk! 

Ik hoop het ook. Al een tijd lees ik hier mee en elke keer vond ik het weer niet leuk voor de rest als een van de dames zwanger bleek te zijn (weet even niet goed hoe ik het uit moet drukken en het is zeker niet stom bedoeld, maar het is vast soms niet makkelijk als je graag zwanger wilt worden en je moet nog wachten). Ik duim heel hard voor iedereen hier.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
de volgende dames ook succes de komende dagen, hopen dat dit de eerste van de reeks is...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |