Tja.... dan heb je een dubbel cadeautjequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:54 schreef Frummeltje86 het volgende:
Oef, dat was even stress toen ik het topic dichtgooide.![]()
LB: dat zou ik inderdaad kunnen doen, mits mijn cyclus een beetje normaal wordt. Anders zul je net zien...
Ik heb even terug zitten lezen, maar je NOD op 10 april was een beetje een gok toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef papillion het volgende:
Soempie en Frummeltje fijn om te horen dat jullie er nu wat rustiger onder kunnen zijn.
hier nog steeds geen nieuws
10 april was op basis van een normale duur, vrijdag is het 37 dagen net als de vorige keer, dus daarom dan testen als ik nog niet ongesteld ben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb even terug zitten lezen, maar je NOD op 10 april was een beetje een gok toch?
Zou toch fijn zijn als je menstruatie nu op gang komt, dan weet je in elk geval weer een beetje waar je op kunt rekenen.
Nouja, of nog even een flink aantal maanden uitblijven natuurlijk
Ah, ja dat klinkt wel logischquote:Op woensdag 13 april 2011 18:06 schreef papillion het volgende:
[..]
10 april was op basis van een normale duur, vrijdag is het 37 dagen net als de vorige keer, dus daarom dan testen als ik nog niet ongesteld ben.
Gisteren was ik nog 100% overtuigd dat ik ongesteld moest worden, vandaag echt compleet niet meer, spannend dus, ook al dacht ik dat de kans deze maand klein was. Al heb ik dan ook niet echt mijn klusperiode bijgehouden deze maand.
Ja, misschien wel. Al ben ik nu toch eigenlijk ook wel blij dat ik er niet zo gefocust op ben. Dat zou ik dan wel hebben. Het is wel iets om te doen wellicht als we gestopt zijn met klussen i.v.m. onze bruiloft volgend jaar. We zullen zien! Misschien is het ons gegund de komende maandenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:55 schreef GirlGoneBad het volgende:
Frummeltje, jij hebt pas 1 cyclus achter de rug of niet? Misschien is het een idee om de volgende cyclus te gaan temperaturen? Mocht je toch de komende tijd lange cycli blijven houden, heb je het iig op papier als je naar de HA gaat.
Even een crosspost:
Hier is het weer zover: Alle kwaaltjes associeer ik weer met zwanger zijn. Ik moet mezelf echt tot de orde roepen, want theoretisch gezien zou ik pas over 1,5 kunnen testen...
En dan ga ik ook nog ff in de duimstand! Wachtend op een streepjesregen!
Vorige keer was het wel duidelijk. Maar sinds een buikoperatie voelt het allemaal anders in mijn buik, mijn ongi, mijn honger, etc. Dus ik weet ook niet of ik die buikpijn van nr1 weer krijg..quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:09 schreef LadyBlack het volgende:
Deepfreeze, soms lijkt het me echt heel handig om in ieder geval een béétje te kunnen herkennen wat je voelt! Maar dat zegt natuurlijk ook niet altijd alles, ik duim iig ook voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:28 schreef GirlGoneBad het volgende:
Frummeltje, this one's 4-you!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:28 schreef GirlGoneBad het volgende:
Deepfreeze, hier 1,5 cycli (was zo'n 150 dagen) getemperatuurd en huidige cyclus de ovutesten geprobeerd.
Temperaturen gaf bij mij al gauw het gevoel dat ik er veel te veel mee bezig was. Dat is dan eigenlijk ook wel zo, elke morgen weer meten en schrijven/invoeren... Ik vond het eigenlijk niet fijn, maar moest het van de HA.
De huidige cyclus ben ik dus aan het vogelen gegaan met ovutesten, maar zoals andere ook zeggen in AZW/BNZMG, kan elk merk test weer anders uitvallen. Ik had bijvoorbeeld van testjezelf.nu, maar ik kon geen duidelijke streep ontdekken, terwijl uit de echo's bleek dat ik toch rond die dagen m'n eisprong zou hebben.
Als het deze maand niet gelukt is, ga ik gewoon weer een ander merk proberen, bijvoorbeeld Sensitest.
Frummeltje, this one's 4-you!Haha ik word altijd zo genoemd door mijn vriend, vandaar deze nicknameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb afgelopen weken ook gebruik gemaakt van die Sensitest ovulatietesten, maar op een gegeven moment waren ze op en ben ik er maar mee gestopt. Met zulke lange cyclussen lijkt het me ook bijna onlogisch dat er überhaupt een eisprong plaatsvindt. Wij gaan sowieso proberen tot eind juni, dus ik hoop dat mijn cyclus dan wel wat is genormaliseerd. De tijd die we niet voor een kindje gaan klussen, kan mijn lichaam natuurlijk wel mooi gebruiken om het normaal te krijgen. Ik heb alleen niet zo'n zin om een jaar te wachten voor ik naar de HA ga hiermee, dus dat doen we dan wellicht al eerder indien nodig.
@Soempie, fijn dat je je lekker met andere dingen bezig kunt houden!
Dat gevoel had ik dus eerst ook. Ik had ook lange cycli (37, 40, 42, 51 en iets van over de 100 en 35 (beide afgebroken met Primolut)) voordat ik aan de Clomid 100 begon. Deze maand zou het volgends de echoscopiste rond de 32 uit moeten komen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:27 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Haha ik word altijd zo genoemd door mijn vriend, vandaar deze nickname![]()
Ik heb afgelopen weken ook gebruik gemaakt van die Sensitest ovulatietesten, maar op een gegeven moment waren ze op en ben ik er maar mee gestopt. Met zulke lange cyclussen lijkt het me ook bijna onlogisch dat er überhaupt een eisprong plaatsvindt. Wij gaan sowieso proberen tot eind juni, dus ik hoop dat mijn cyclus dan wel wat is genormaliseerd. De tijd die we niet voor een kindje gaan klussen, kan mijn lichaam natuurlijk wel mooi gebruiken om het normaal te krijgen. Ik heb alleen niet zo'n zin om een jaar te wachten voor ik naar de HA ga hiermee, dus dat doen we dan wellicht al eerder indien nodig.
@Soempie, fijn dat je je lekker \
met andere dingen bezig kunt houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |