Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Waar naar terug wil jij dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe mij deze combinatie maar:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Naar toen de wereld nog lief voor me was...quote:
Niet naar Zwolle dus?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Naar toen de wereld nog lief voor me was...
de wereld is leifquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dit keer twijfel ik er zelfs aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Het komt hopelijk allemaal goed
![]()
Neequote:
Aha,* Trevland geeft ST een knuffquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hey LLquote:
leif misschien, maar lief nietquote:
Evanescence heeft dat gevoel wel mooi verwoord:quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:I still remember the world
From the eyes of a child
Slowly those feelings
Were clouded by what I know now
Where has my heart gone?
An uneven trade for the real world
Oh I, I want to go back to
Believing in everything and knowing nothing at all
I still remember the sun
Always warm on my back
Somehow,it seems colder now
Where has my heart gone?
Trapped in the eyes of a stranger
Oh I, I want to go back to
Believing in everything
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dank je welquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha,* Trevland geeft ST een knuff
[..]
Hey LL![]()
Goed gedraaiden nu een warme knuffel
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
leif misschien, maar lief niet
Snap ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dit keer twijfel ik er zelfs aan
Okidoquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeDaar was ik afgelopen zaterdag al. EN de zaterdag ervoor trouwens.
Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Morgen de dokter maar weer bellen
ja, dingen.quote:
ik ga wel heel erg voor je duimen enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die 1e fles heb ik ooit wel eens op 1 van de Canarische eilanden gekochtquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
Deze honingrum (70cl) kost bij de mitra 15 euro
[ afbeelding ]
Op Tenerife betaal ik voor de lekkerste honingrum (1l) 5 euro
[ afbeelding ]
ooh okquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dingen.
maar niet voor hier
Ja klopt, komt ook van de Can. Eilanden, ik vind het jammer dat ze de onderste hier niet verkopen..... ja of ik moet 25 euro betalenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die 1e fles heb ik ooit wel eens op 1 van de Canarische eilanden gekocht
Dat is wel heel klotequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dingen.
maar niet voor hier
nah, ze staat nu onder de douchequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dan is het over met de pret?
ik heb nu al 3 iets grotere glazen baco achter de kiezenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Maar het moet van jou...
Zijn maar kleine glaasjes
Als ik werk door de weeks drink ik bijna nooit, niet dat ik elk weekend alcohol drinkquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nu al 3 iets grotere glazen baco achter de kiezen
en dat op insdsg
je hebt mijn nummer hé!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dingen.
maar niet voor hier
Op dinsdag mag datquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nu al 3 iets grotere glazen baco achter de kiezen
en dat op insdsg
ey Trevquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooek
ik normaal ook niet hoor, maar ik gebruik keelpijn als slap excuusquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik werk door de weeks drink ik bijna nooit, niet dat ik elk weekend alcohol drink
Dat is wel heel slechtquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik normaal ook niet hoor, maar ik gebruik keelpijn als slap excuus
at zouden wij nog steeds een keer gaan doen hequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op dinsdag mag dat
Weet je waar ik ook zin in heb? Om te gaan stappenFoute party ofzo
Ik moet ook nodig weer aan de slag met gezonder etenquote:
Hup, doe dat dan ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet ook nodig weer aan de slag met gezonder eten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
24 juni is het foute feest in de Brabanthallenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
at zouden wij nog steeds een keer gaan doen he
vrijag 6 mei 80/90's feest in Locomotion Zoetermeerquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
24 juni is het foute feest in de Brabanthallen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hup, doe dat dan ookHet is nu met name door de vermoeidheid dat ik het heel lastig vind om goed voor mezelf te zorgen. Dus weer op zoek naar het goede ritme en gemakkelijke gezonde dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
En beginnen is soms moeilijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet ook nodig weer aan de slag met gezonder eten![]()
Ik weet precies hoe het moet, kan het ook erg smakelijk en goed vol te houden maken, maar ik ben gewoon te moequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En beginnen is soms moeilijkIK weet er alles van
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrijag 6 mei 80/90's feest in Locomotion Zoetermeer
Gewoon de wekker om half 9 's ochtens zetten en dan er ook uit gaan en 's avonds voor 12 uur in bed en zorgen dat alles voor half 1 uit isquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is nu met name door de vermoeidheid dat ik het heel lastig vind om goed voor mezelf te zorgen. Dus weer op zoek naar het goede ritme en gemakkelijke gezonde dingen
Gastouder?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs vraagt uit zichzelf om fruit..FRUIT!
Waar hij dat van heeft weet ik ook niet
met vrijdagavonden heeft ze nooit zoveel moeitequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel erg leuk maar vind je vrouw dat dan goed?
En ik wil volgend jaar naar
http://www.goapresski.nl/2010/
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe het moet, kan het ook erg smakelijk en goed vol te houden maken, maar ik ben gewoon te moeKut zooi...
Mijn ma vroeg zich vroeger ook altijd af waar de appels bleven, ik kreeg verder gewoon niet genoeg te etenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
Daar krijgt hij het wel en hij krijgt het hier sowieso ook wel natuurlijk, maar dat hij er om vraagt...of hij alsjeblieft een appel magquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
Nou ja, ik moet er vaak eerder uit en op tijd naar bed is doorgaans het probleem niet, zelfs in het weekend niet... Alleen is mijn lijf compleet uitgeput van griepgedoe en een antibioticakuur en het duurt even voor dat er uit is... Als het met een week of 4 niet beter is ga ik weer naar de ha...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon de wekker om half 9 's ochtens zetten en dan er ook uit gaan en 's avonds voor 12 uur in bed en zorgen dat alles voor half 1 uit is. Dat werkt hier goed, lukt nu alleen van geen kant
omze kids houden ook van fruitquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
proestquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met vrijdagavonden heeft ze nooit zoveel moeite
(tenzij ik ga roepen dat ik met een blone dame van e chat zou gaan natuurlijk)
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Komt goed
![]()
Als straks alles weer rustig is, dat weet ik zeker
Welthuisquote:
Aha, ik snap wat je bedoelt, ik geef je ook geen ongelijk als het dan nog niet weg is dat je naar de ha gaatquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tof
[..]
Nou ja, ik moet er vaak eerder uit en op tijd naar bed is doorgaans het probleem niet, zelfs in het weekend niet... Alleen is mijn lijf compleet uitgeput van griepgedoe en een antibioticakuur en het duurt even voor dat er uit is... Als het met een week of 4 niet beter is ga ik weer naar de ha...
nou foto's zijn een goed middel om te zien dat het niet goed gaatquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop hetNa foto's van van het weekend weet ik het weer zeker
![]()
hmmm eigenlijk nog nooit verdiept in Zoetermeerse hotelsquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
proest
Hebben ze wel goedkope hotelletjes in zoetermeer? Want als ik naar zo'n feestje ga, dan ga ik niet naar huis rijden
Ja maar denk niet dat je vrouw dat goed vindquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm eigenlijk nog nooit verdiept in Zoetermeerse hotels
zou allemaal eens tuk makkelijker zijn als je gewoon hier kon slapen
net zoveel kans als at ze mee Sushi gaat eten met Marijke, Symph en Barquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar denk niet dat je vrouw dat goed vind
Tenzij ze meegaat en mij gewoon aardig vind enzo
Nou ja, ik wist al dat het niet goed ging aangezien ik een kg of 45 ben aangekomen in anderhalf jaar tijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou foto's zijn een goed middel om te zien dat het niet goed gaat
Ik had dat na de meet op 13-11, ik zag de foto's en dacht WOWEr moet wat af
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
net zoveel kans als at ze mee Sushi gaat eten met Marijke, Symph en Bar
Dat doe je goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef Crazy-M het volgende:
Zo morgen even mn uren van vandaag opschrijven
13 werkuren + 1 uur reistijd overuurdus totaal 14 uur is 6 overuren
ow dat is best wel veel in 1,5 jaar tijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik wist al dat het niet goed ging aangezien ik een kg of 45 ben aangekomen in anderhalf jaar tijd
km of 5 van Zoetermeerquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar.
Waar ligt Moerkapelle?
Ja, dat is gigantisch veelquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat is best wel veel in 1,5 jaar tijd![]()
Ik iets minder in 10 jaar tijd 30 kg
tjaquote:
zoiets jahquote:
quote:
Fijn toch dat je stabiel bent? Beter dan aankomenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef Koen66 het volgende:
ik ben gewoon veel te zwaar momenteel, maar zit op een soort break-even point, zwaarder word ik niet wat ik ook vreet
mensen die vragen worden over geslagenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef sararaats het volgende:
mag het volgende topic iets over mij zijn?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef sararaats het volgende:
Als je het al weet dan is het al lang niet zo vervelendquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjawast latertje vandaag zou worden
Bedoel je de TT?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef sararaats het volgende:
waar wil je het over hebben?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef sararaats het volgende:
dat is het dichtsbijzijnde goedkoopste hotelquote:
depressiequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is gigantisch veelDepressie
![]()
Dat is ieder jaar 3 kg, dat is inderdaad telkens een klein beetje, ik kan me voorstellen dat je dat niet echt merkt...
ik ken depessies VEEL te goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is het dichtsbijzijnde goedkoopste hotel
[..]
depressieIk ken dat, niet van mezelf hoor, maar zus van me collega
ik ben heel blij dat je het niet van jezelf kentquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is het dichtsbijzijnde goedkoopste hotel
[..]
depressieIk ken dat, niet van mezelf hoor, maar zus van me collega
Ja, het is niet fijn samenleven met een depressief iemand, dat weet ikquote:
ik las beffenquote:
Jarig toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
just kidding. ik ben morgen drukbezet
ik zou maar eens een goede backup gaan makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zoiets jah
begon als een gek te trillen![]()
Als je er maar van genietquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
just kidding. ik ben morgen drukbezet
Nee. ERG raar. Dus kopjes geven en zo denk ikquote:
Stofjes in je hoofdquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom is/was iedereen hier depressief? Ik word er depressief van
Ik ben of was niet depressief. Hoor ik er nou niet meer bij?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
mja iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou maar eens een goede backup gaan maken
ik ben niet echt depressief, alhoewel ik ook wel eens bij de psych heb gezeten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
Een krolse hardeschijf?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. ERG raar. Dus kopjes geven en zo denk ik
jawelquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben of was niet depressief. Hoor ik er nou niet meer bij?
Tuurlijk komt het goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik ben heel blij dat je het niet van jezelf kentDat gun je niemand
Maar ach, alles komt goed
Ja, echt iedereeeeeen hequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
zou dat bij mijn vrouw ook helpenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk komt het goedNieuwe liefde
nou is de lol er wel weer vamaf hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
DM: JARIG AAN naar Sararaaats en ontvang een unieke DM terug.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
Hee stelletje emo's wie moet ik gaan knuffen
Buhh, dalijk word ik het ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stofjes in je hoofd
Maar je moet het je niet aantrekken![]()
Mij, want knuffelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
als ik een nieuwe liefde zoek helpt dat bij haar niet hequote:
Dat maakt veel goed, maar niet allesquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk komt het goedNieuwe liefde
Uhu, of gewoon vaker seksenquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben niet depri hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou is de lol er wel weer vamaf hoor
Mijn posts bevatten stijlfiguren.quote:
Ga er maar niet van uitquote:
Neequote:
Liefde, seks en knuffelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat maakt veel goed, maar niet alles![]()
[..]
Uhu, of gewoon vaker seksen![]()
Endorfine maakt mensen blij, jeweets
[..]Knuffen
De mooie dingen in het levenquote:
Erfelijkheid? oh, dan is het goed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga er maar niet van uitIets met erfelijkheid en omgevingsfactoren en copings mechanismen enzo
![]()
Komt door z'n bureaubladachtergrondquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeeJij lijkt wel chronisch blij en vrolijk
![]()
Depressief is een groot woord... een minder vrolijke dag omschrijft het beter... zelfs vrolijke muziek helpt niet echt vandaagquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
Kan wel voor gezorgd wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef sararaats het volgende:
zolang m'n PM inbox niet instort is alles goed
ik hoop dat het morgen niet te hard regent
Kan ook heel vermoeiend zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
Ik nietquote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Erfelijkheid? oh, dan is het goed.
Knuffquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Depressief is een groot woord... een minder vrolijke dag omschrijft het beter... zelfs vrolijke muziek helpt niet echt vandaag.
Iets met Elmo?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt door z'n bureaubladachtergrond![]()
Vanmiddag al 2 keer een DM box vol gegooidquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan wel voor gezorgd worden
[..]
Kan ook heel vermoeiend zijn
zow, mooi dat het nu beter gaatquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef sararaats het volgende:
hehe nu gaat het eindelijk goed met mij dankzij de medicatie een hulp van een psychotherapeute.
ik ben jarenlang depressief geweest.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady deelt knuffels uit aan een ieder die dat kan gebruiken
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Rawrquote:
* DaMart geeft een knuffel terugquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
I'll try!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
owee, verslavingkje gehadquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef missyB het volgende:
is bijna jaar drankloos, bevalt wel hoor maar soms zo op zomerse dag mis ik het weleens
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en als we dan toch aan het uitdelen zijn
En wat is daar erg aan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
ik zit aan de niks.... ik drink niks meer, anders moet ik plassen
en dat wil je nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
ik zit aan de niks.... ik drink niks meer, anders moet ik plassen
zijn wij jan en allemanquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:54 schreef sararaats het volgende:
dat hangt ervan af, ik word niet graag besprongen door ja en alleman
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:54 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat maar is plat liggen in bed
morgen gelukkig ff uitslapen en daarna weer werken
Bies morgen all![]()
nope, jij bent Koen66 en ik ben Crazy-Mquote:
Trusten Mquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:54 schreef Crazy-M het volgende:
Bies morgen all![]()
waar is Robquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Ik hoor trouwens enge geluiden beneden
Heb ik weer
Weltrustenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:54 schreef Crazy-M het volgende:
Bies morgen all![]()
getver, klinkt net zo beroerd als alcoholvrij bier of cafeinevrije koffiequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef missyB het volgende:
nou das wellicht een te zwaar woord maar merkte dat er gewoon teveel doorging,en dat een fles in no time leegging dus toen gezegd stop ermee geen zin meer in.
En nu ben ik te bang om eens glas te nemen omdat ik denk dan weer snel op een te hoge consumptie te zitten.
heb het wel gewoon in huis hoor, manlief drinkt graag biertje etc.
Ik haal weleens flesje alcoholvrije rose, smaakt ook best trouwens
Wat is er mee?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
Maar seriously, quoteknopje mensen, quoteknopje!
Trusten Sara en maak er morgen een mooie dag vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef sararaats het volgende:
in elk geval ga ik bijna slapen. vannacht nogal raar gedroomd en dat wil ik nu voorkomen
truste Saraquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef sararaats het volgende:
in elk geval ga ik bijna slapen. vannacht nogal raar gedroomd en dat wil ik nu voorkomen
Oh sorryquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
I'll try!
Wat is mijn achtergrond dan MZ?
dat dacht ik dus ook maar die ik koop is echt lekker vind ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
getver, klinkt net zo beroerd als alcoholvrij bier of cafeinevrije koffie
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef sararaats het volgende:
quote:
Die is goed hequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh sorryIk dacht dat het over Trev ging
Dan heb ik me vergist
PM even je adres, dan bel ik 112quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even beneden kijken
Als ik binnen 5 minuten niet reageer, dan ben ik er niet meer
Knuff voor jouquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een knuffel gebruiken
Dan krijg je er eentje van mij terugquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even beneden kijken
Als ik binnen 5 minuten niet reageer, dan ben ik er niet meer
Ohquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh sorryIk dacht dat het over Trev ging
Dan heb ik me vergist
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PM even je adres, dan bel ik 112
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben er al weerHet was de hond
Maar ik hoorde buiten ook watDus gordijnen dicht gedaan en naar boven gesprint
Ik ben echt een schijterd
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan krijg je er eentje van mij terug
Deze:quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OhWat voor achtergrond heeft hij dan?
Ja, ziequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een hele grotequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OhWat voor achtergrond heeft hij dan?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat je een andere hebtquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
op een zwarte achtergrond
ok ik vertelde er niet bij, dat ik me honkbalknuppel in me hand hadquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een hele grote
[..]![]()
Ik ken dat
Ik vind het al heel wat dat je bent gaan kijken
Omgquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
op een zwarte achtergrond en beeld vullend
Nee hoor, dat is je achtergrond nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
op een zwarte achtergrond en beeld vullend
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok ik vertelde er niet bij, dat ik me honkbalknuppel in me hand had
Zal ik je komen beschermen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
Jullie vragen er omquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is je achtergrond niet
Leuk hequote:
Ik dacht alquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is je achtergrond niet
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zet altijd m'n handboog in elkaar
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zet altijd m'n handboog in elkaar
Moppersmurf gaat in de hoek staan.quote:
quote:Venneper heeft spoor rond woning
Gepubliceerd op 12 april 11, 17:17 Laatst bijgewerkt op 12 april 11, 18:29
NIEUW-VENNEP - Rond het huis van Ton der Pol aan de IJweg ligt meer dan tweehonderd meter aan treinspoor. En de Venneper is nog lang niet klaar.
Als jongen had hij al een spoorbaan, maar die verkocht hij toen hij zestien werd. Van de opbrengst kocht hij een brommer. ,,Ik heb daar altijd spijt van gehad, herinnert Van der Pol zich. Hij bleef gek van treinen, bracht bijvoorbeeld bezoekjes aan Duitse stations of maakte ritjes met stoomtreinen.
Maar pas jaren nadat hij van het oude dorp naar een vrijstaande woning aan de IJweg was verhuisd, begon hij met de aanleg van het spoor in de tuin. Sinds twaalf jaar ligt zijn tuin vol met sporen. Het dubbelspoor loopt rondom het huis van het echtpaar Van der Pol aan de rand van Nieuw-Vennep. Vaak genoeg staan voorbijgangers te genieten hoe de treintjes door zijn voortuin rijden. ,,Laatst zelfs allemaal jongens van een hockeyteam, in tenue. En s avonds is het helemaal een prachtig gezicht, met al die lampjes, vertelt een trotse Van der Pol.
Joahquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zijn op alles voorbereid
Girlpower
of ontsnapte blauwe kreeften uit mn aquarium grumbl!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:03 schreef missyB het volgende:
ben vaak alleen snachts maar eigenlijk nooit bang geweest gelukkig
ik ben dan weer meer bang voor spinnen enzo die ik dan alleen moet weghalen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:05 schreef Trevland het volgende:
Jullie vroegen er zelf om
[ afbeelding ]
Met Esmee!quote:
weltrustenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:12 schreef Koen66 het volgende:
mensjes, ik ben nu echt ffies weg
diegenen die komend half uur gaan slapen![]()
En voor de meissies die gaan slapen een, en ST een paar extra
Ik ben er zo nog wel hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:12 schreef Koen66 het volgende:
Het zou er om spannenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:12 schreef Koen66 het volgende:
trevquote:
Alvast Trusten LLquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
hoi was ik weer, maar ik zeg ook wel weer doei want ik kan het niet volgen...
Fijne avond allemaal degene die me nodig hebben weten me te vinden
Oh, dacht ik alquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
En windows versie die ouder is dan dat jij bent
Met die mooie witte foutmeldingenquote:
Ik haat e-knuffelen!quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zie edithoe bruut
Het deed het of niet, geen tussen weg
Oh ja, jij bent puber, die betrekken alles op zichzelfquote:
Ach ja, doe mij toch maar Windows 7quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker en neemt ook niet veel ruimte in
Met 3.11 kan je in theorie net zoveelquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, doe mij toch maar Windows 7
He'd like Photoshopquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met 3.11 kan je in theorie net zoveel
ik kan het ook niet echt volgenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
hoi was ik weer, maar ik zeg ook wel weer doei want ik kan het niet volgen...
Fijne avond allemaal degene die me nodig hebben weten me te vinden
ldgquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef littledrummergirl het volgende:
de kinderen op mijn stage hadden met terugwerkende kracht een stoel voor mijn verjaardag versierd vandaag![]()
oh en goeieavondik ben weer vrij
Hoiquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef littledrummergirl het volgende:
de kinderen op mijn stage hadden met terugwerkende kracht een stoel voor mijn verjaardag versierd vandaag![]()
Dat is wel heel tof van zequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Geen ideequote:
quote:
Dat is een dagtaak op zichquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan het ook niet echt volgen
Op het werk Muck en thuis allemaal wisselende foto's van Nederlandquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
Maar Toek, wat heb je dan voor bureaubladachtergrond?
Ooit was er geen windowsquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
Denk dat de oudste Windows die ik gebruikt heb Windows 95 is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |