Oh, dacht ik alquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
En windows versie die ouder is dan dat jij bent
Met die mooie witte foutmeldingenquote:
Ik haat e-knuffelen!quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zie edithoe bruut
Het deed het of niet, geen tussen weg
Oh ja, jij bent puber, die betrekken alles op zichzelfquote:
Ach ja, doe mij toch maar Windows 7quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker en neemt ook niet veel ruimte in
Met 3.11 kan je in theorie net zoveelquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, doe mij toch maar Windows 7
He'd like Photoshopquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met 3.11 kan je in theorie net zoveel
ik kan het ook niet echt volgenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
hoi was ik weer, maar ik zeg ook wel weer doei want ik kan het niet volgen...
Fijne avond allemaal degene die me nodig hebben weten me te vinden
ldgquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef littledrummergirl het volgende:
de kinderen op mijn stage hadden met terugwerkende kracht een stoel voor mijn verjaardag versierd vandaag![]()
oh en goeieavondik ben weer vrij
Hoiquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef littledrummergirl het volgende:
de kinderen op mijn stage hadden met terugwerkende kracht een stoel voor mijn verjaardag versierd vandaag![]()
Dat is wel heel tof van zequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Geen ideequote:
quote:
Dat is een dagtaak op zichquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan het ook niet echt volgen
Op het werk Muck en thuis allemaal wisselende foto's van Nederlandquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
Maar Toek, wat heb je dan voor bureaubladachtergrond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |