trevquote:
Alvast Trusten LLquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
hoi was ik weer, maar ik zeg ook wel weer doei want ik kan het niet volgen...
Fijne avond allemaal degene die me nodig hebben weten me te vinden
Oh, dacht ik alquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
En windows versie die ouder is dan dat jij bent
Met die mooie witte foutmeldingenquote:
Ik haat e-knuffelen!quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zie edithoe bruut
Het deed het of niet, geen tussen weg
Oh ja, jij bent puber, die betrekken alles op zichzelfquote:
Ach ja, doe mij toch maar Windows 7quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker en neemt ook niet veel ruimte in
Met 3.11 kan je in theorie net zoveelquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, doe mij toch maar Windows 7
He'd like Photoshopquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met 3.11 kan je in theorie net zoveel
ik kan het ook niet echt volgenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
hoi was ik weer, maar ik zeg ook wel weer doei want ik kan het niet volgen...
Fijne avond allemaal degene die me nodig hebben weten me te vinden
ldgquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef littledrummergirl het volgende:
de kinderen op mijn stage hadden met terugwerkende kracht een stoel voor mijn verjaardag versierd vandaag![]()
oh en goeieavondik ben weer vrij
Hoiquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef littledrummergirl het volgende:
de kinderen op mijn stage hadden met terugwerkende kracht een stoel voor mijn verjaardag versierd vandaag![]()
Dat is wel heel tof van zequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Geen ideequote:
quote:
Dat is een dagtaak op zichquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan het ook niet echt volgen
Op het werk Muck en thuis allemaal wisselende foto's van Nederlandquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
Maar Toek, wat heb je dan voor bureaubladachtergrond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |