zoiets jahquote:
quote:
Fijn toch dat je stabiel bent? Beter dan aankomenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef Koen66 het volgende:
ik ben gewoon veel te zwaar momenteel, maar zit op een soort break-even point, zwaarder word ik niet wat ik ook vreet
mensen die vragen worden over geslagenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef sararaats het volgende:
mag het volgende topic iets over mij zijn?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef sararaats het volgende:
Als je het al weet dan is het al lang niet zo vervelendquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjawast latertje vandaag zou worden
Bedoel je de TT?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef sararaats het volgende:
waar wil je het over hebben?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef sararaats het volgende:
dat is het dichtsbijzijnde goedkoopste hotelquote:
depressiequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is gigantisch veelDepressie
![]()
Dat is ieder jaar 3 kg, dat is inderdaad telkens een klein beetje, ik kan me voorstellen dat je dat niet echt merkt...
ik ken depessies VEEL te goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is het dichtsbijzijnde goedkoopste hotel
[..]
depressieIk ken dat, niet van mezelf hoor, maar zus van me collega
ik ben heel blij dat je het niet van jezelf kentquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is het dichtsbijzijnde goedkoopste hotel
[..]
depressieIk ken dat, niet van mezelf hoor, maar zus van me collega
Ja, het is niet fijn samenleven met een depressief iemand, dat weet ikquote:
ik las beffenquote:
Jarig toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
just kidding. ik ben morgen drukbezet
ik zou maar eens een goede backup gaan makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zoiets jah
begon als een gek te trillen![]()
Als je er maar van genietquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
just kidding. ik ben morgen drukbezet
Nee. ERG raar. Dus kopjes geven en zo denk ikquote:
Stofjes in je hoofdquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom is/was iedereen hier depressief? Ik word er depressief van
Ik ben of was niet depressief. Hoor ik er nou niet meer bij?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
mja iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou maar eens een goede backup gaan maken
ik ben niet echt depressief, alhoewel ik ook wel eens bij de psych heb gezeten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |