Dat is wel heel slechtquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik normaal ook niet hoor, maar ik gebruik keelpijn als slap excuus
at zouden wij nog steeds een keer gaan doen hequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op dinsdag mag dat
Weet je waar ik ook zin in heb? Om te gaan stappenFoute party ofzo
Ik moet ook nodig weer aan de slag met gezonder etenquote:
Hup, doe dat dan ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet ook nodig weer aan de slag met gezonder eten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
24 juni is het foute feest in de Brabanthallenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
at zouden wij nog steeds een keer gaan doen he
vrijag 6 mei 80/90's feest in Locomotion Zoetermeerquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
24 juni is het foute feest in de Brabanthallen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hup, doe dat dan ookHet is nu met name door de vermoeidheid dat ik het heel lastig vind om goed voor mezelf te zorgen. Dus weer op zoek naar het goede ritme en gemakkelijke gezonde dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
En beginnen is soms moeilijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet ook nodig weer aan de slag met gezonder eten![]()
Ik weet precies hoe het moet, kan het ook erg smakelijk en goed vol te houden maken, maar ik ben gewoon te moequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En beginnen is soms moeilijkIK weet er alles van
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrijag 6 mei 80/90's feest in Locomotion Zoetermeer
Gewoon de wekker om half 9 's ochtens zetten en dan er ook uit gaan en 's avonds voor 12 uur in bed en zorgen dat alles voor half 1 uit isquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is nu met name door de vermoeidheid dat ik het heel lastig vind om goed voor mezelf te zorgen. Dus weer op zoek naar het goede ritme en gemakkelijke gezonde dingen
Gastouder?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs vraagt uit zichzelf om fruit..FRUIT!
Waar hij dat van heeft weet ik ook niet
met vrijdagavonden heeft ze nooit zoveel moeitequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel erg leuk maar vind je vrouw dat dan goed?
En ik wil volgend jaar naar
http://www.goapresski.nl/2010/
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe het moet, kan het ook erg smakelijk en goed vol te houden maken, maar ik ben gewoon te moeKut zooi...
Mijn ma vroeg zich vroeger ook altijd af waar de appels bleven, ik kreeg verder gewoon niet genoeg te etenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
Daar krijgt hij het wel en hij krijgt het hier sowieso ook wel natuurlijk, maar dat hij er om vraagt...of hij alsjeblieft een appel magquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
Nou ja, ik moet er vaak eerder uit en op tijd naar bed is doorgaans het probleem niet, zelfs in het weekend niet... Alleen is mijn lijf compleet uitgeput van griepgedoe en een antibioticakuur en het duurt even voor dat er uit is... Als het met een week of 4 niet beter is ga ik weer naar de ha...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon de wekker om half 9 's ochtens zetten en dan er ook uit gaan en 's avonds voor 12 uur in bed en zorgen dat alles voor half 1 uit is. Dat werkt hier goed, lukt nu alleen van geen kant
omze kids houden ook van fruitquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
proestquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met vrijdagavonden heeft ze nooit zoveel moeite
(tenzij ik ga roepen dat ik met een blone dame van e chat zou gaan natuurlijk)
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Komt goed
![]()
Als straks alles weer rustig is, dat weet ik zeker
Welthuisquote:
Aha, ik snap wat je bedoelt, ik geef je ook geen ongelijk als het dan nog niet weg is dat je naar de ha gaatquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tof
[..]
Nou ja, ik moet er vaak eerder uit en op tijd naar bed is doorgaans het probleem niet, zelfs in het weekend niet... Alleen is mijn lijf compleet uitgeput van griepgedoe en een antibioticakuur en het duurt even voor dat er uit is... Als het met een week of 4 niet beter is ga ik weer naar de ha...
nou foto's zijn een goed middel om te zien dat het niet goed gaatquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop hetNa foto's van van het weekend weet ik het weer zeker
![]()
hmmm eigenlijk nog nooit verdiept in Zoetermeerse hotelsquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
proest
Hebben ze wel goedkope hotelletjes in zoetermeer? Want als ik naar zo'n feestje ga, dan ga ik niet naar huis rijden
Ja maar denk niet dat je vrouw dat goed vindquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm eigenlijk nog nooit verdiept in Zoetermeerse hotels
zou allemaal eens tuk makkelijker zijn als je gewoon hier kon slapen
net zoveel kans als at ze mee Sushi gaat eten met Marijke, Symph en Barquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar denk niet dat je vrouw dat goed vind
Tenzij ze meegaat en mij gewoon aardig vind enzo
Nou ja, ik wist al dat het niet goed ging aangezien ik een kg of 45 ben aangekomen in anderhalf jaar tijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou foto's zijn een goed middel om te zien dat het niet goed gaat
Ik had dat na de meet op 13-11, ik zag de foto's en dacht WOWEr moet wat af
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
net zoveel kans als at ze mee Sushi gaat eten met Marijke, Symph en Bar
Dat doe je goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef Crazy-M het volgende:
Zo morgen even mn uren van vandaag opschrijven
13 werkuren + 1 uur reistijd overuurdus totaal 14 uur is 6 overuren
ow dat is best wel veel in 1,5 jaar tijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik wist al dat het niet goed ging aangezien ik een kg of 45 ben aangekomen in anderhalf jaar tijd
km of 5 van Zoetermeerquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar.
Waar ligt Moerkapelle?
Ja, dat is gigantisch veelquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat is best wel veel in 1,5 jaar tijd![]()
Ik iets minder in 10 jaar tijd 30 kg
tjaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |