en op de radio is Falco on his wayquote:
rechtermuis op bovenste balk did the trickquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon vanuit je startbalk wmp openen, dan bestand, url openen.
hij doet het nu, ONZ radioquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en op de radio is Falco on his way
Straks een special van 2 uur met Falco
klik op organiserenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
WMP 12 in W7.... IK kan het niet vinden
okequote:
2 nummers nog in 4 minutenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oke
en om 23:00 ga ik weer
Gisteren was het gaaf, veel verzoekjes, daarna een uur Soul en daarna heb ik nog een uur Soul gedraaid
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mij lukt het aardig, alleen deze sc gaat het snelst
FireFox helpt een hoop, meerdere tabs openen.quote:
dan nog....quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:58 schreef Solique het volgende:
[..]
FireFox helpt een hoop, meerdere tabs openen.
dat doet iedere browser tegenswoordig tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:58 schreef Solique het volgende:
[..]
FireFox helpt een hoop, meerdere tabs openen.
Klopt, alleen vind zelf FF het relaxt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat doet iedere browser tegenswoordig toch
FF is bij mij ook default.... Vorige week naar FF 4 overgeschakeldquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, alleen vind zelf FF het relaxt.
Net getest kan sowieso 5 streams tegelijk draaien over meerdere speakers.
Ja die gebruik ik op me werkquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gebruik Iron, een chrome kloon
Eens kijken of die er ook voor onder Tux is, ik vind de reclames in Chrome maar eng, ze weten echt alles van mequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gebruik Iron, een chrome kloon
Ja dat is inderdaad niet zo fijn, bij iron heb je dat nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eens kijken of die er ook voor onder Tux is, ik vind de reclames in Chrome maar eng, ze weten echt alles van me
http://www.srware.net/en/software_srware_iron_news.phpquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eens kijken of die er ook voor onder Tux is, ik vind de reclames in Chrome maar eng, ze weten echt alles van me
wil ik ookquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van die likeur, oet ehct weer naar Tenerife dit jaar
klinkt goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van die honingrum, oet ehct weer naar Tenerife dit jaar
ik hou er iook zo van, en dan vooral goed koud, jummie als je dat drinkt kom je bijna klaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van die honingrum, oet ehct weer naar Tenerife dit jaar
ja klopt helemaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hou er iook zo van, en dan vooral goed koud, jummie als je dat drinkt kom je bijna klaar![]()
Wat ga je dan allemaal doen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe de planning voor komend weekend is klaar![]()
Was nog een listig verhaal allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |