riep je?quote:
Nee het was een observatiequote:
Kak, kwam ik helemaal voor niks aanrennenquote:
Is die nieuwe witte beemert van jou?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef koffiekoekje het volgende:
En tevens de volledige OP plaatsen
nOOb
Dacht ik dus ook, maar wie ben ik hehquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Kan een mod even de eerste [ voor de F zetten. Zo maken we gebruik van de nieuwe fok funktionaliteit
Done.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Kan een mod even de eerste [ voor de F zetten. Zo maken we gebruik van de nieuwe fok funktionaliteit
'Nieuw deel' geramd, de vorige was ook al kut, dus zeuren bij OPMquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef koffiekoekje het volgende:
En tevens de volledige OP plaatsen
nOOb
Prima te doen met een startersbudgetquote:Op woensdag 13 april 2011 09:21 schreef Tankiej het volgende:
http://link.marktplaats.nl/282183344
Leuke motor voor een beginner?
Alleen Soundragout weet datquote:Op woensdag 13 april 2011 12:29 schreef bvvt het volgende:
Hey, was er iemand gekke dingen aan het roepen - en dat heb ik weer niet mee gekregen........
Wie?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alleen Soundragout weet dat [ afbeelding ]
Zelfde als WB?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:27 schreef Geluidsdraak het volgende:
Volgens mij is SD zijn muzieksmaak niet bepaald universeel
quote:Vandaag is er vrij veel bewolking, langs de oostgrens komt eerst nog mist voor. Vanmiddag is een enkele bui niet uit te sluiten. De maxima lopen uiteen van een graad of 9 aan de kust tot 12 a 13 graden landinwaarts. Er staat een zwakke tot matige zuidwestelijke wind, kracht 3.
Geen idee waar WB naar luistert, ik niet naar die malloot hierboven in ieder gevalquote:
Ik luister gewoon de beste muziek.quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:34 schreef Sounddragon het volgende:
Geen idee waar WB naar luistert, ik niet naar die malloot hierboven in ieder geval
+ stiekem een ton erbij.quote:Op vrijdag 15 april 2011 03:17 schreef Geerd het volgende:
Daytona blokje heeft 54k gelopen, denk dat ik de gok maar ga wagenomzetten die zooi.
Hej, waarom vink ik het "Verbind deze sessie aan dit IP" telkens uit, maar word ik telkens uitgelogd bij het switchen van IP.quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:34 schreef Sounddragon het volgende:
Geen idee waar WB naar luistert, ik niet naar die malloot hierboven in ieder geval
Die thermometer plug je toch gewoon in Nagios????quote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef cageon2 het volgende:
zo, weer wat "semi-nuttigs" gemaakt vandaag
Digitale Thermometer die de temperatuur laat zien en dat door kan geven aan een PC.
Daarbij een Appje gemaakt die onder / boven bepaalde temperatuur een mailtje de deur uit doet.
(bv. om de temperatuur van een serverruimte te monitoren)
*edit, idd OFFTOPIC!
Dus ontopic: Spuitplamuur gefixed om het kuipwerk dit weekend een net strak laagje te geven.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
Die thermometer plug je toch gewoon in Nagios????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cageon en OPM zie ik wel eens @circuit, voor hun dus iets minder off topic dan voor de rest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:32 schreef rene90 het volgende:
Mooi om te lezen allemaal WB wat je met je motor/monster doet.
Maandag trouwens mooi rijweer, 20 graden en volop zon. Wie is er vrij die dag....hehe.
Dagje no stressquote:
Hij vond het wel gek dat de verstellingen op de achtershock zo weinig verschil gaven tussen helemaal in en helemaal uit. Slijtage.quote:no excuses meer dus
had wel een counter verwacht, no exc gaat nu zeker mij geldenquote:Op zaterdag 16 april 2011 08:55 schreef Worldbeater het volgende:
Hij vond het wel gek dat de verstellingen op de achtershock zo weinig verschil gaven tussen helemaal in en helemaal uit. Slijtage.Zo wel redelijk in de buurt, nog iets te soepel.
Maar met een goede ruime lijn over het Scheivlak heb je sowieso minder hobbes.
Aan het eind gaat het wel goed, ene keer bijna links door het gras.
Denk dat ik woensdag wel een paar seconden sneller was.
In ieder geval hopje Bos Uit (van 10.000 naar 12.000 Rpm) en hoogste topsnelheid ooit.
Ja niet leuk om te horen dat de fiets niet zo okselfris is, op de teller staat nu iets van 4.000 kilometer.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:05 schreef OPM het volgende:
had wel een counter verwacht, no exc gaat nu zeker mij geldengeen slappe veren, frame en vermogens enzo meer..
mr hoe kan zon shock nu al versleten zijn?
door het grasmet die lappen asfalt om hoek daar..toch knap
hopjes bij bosuit s niet fijn nee
riekt naar koffie die niet helemaal zuiver isquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:26 schreef Worldbeater het volgende:
Ja niet leuk om te horen dat de fiets niet zo okselfris is, op de teller staat nu iets van 4.000 kilometer.
De buitenpoot had al wat grindsporen, maar nu bleek de binnenpoot ook niet fris aan motorzijde.
Aan het eind van het Scheivlak ga ik altijd naar links, nog voor het insturen naar rechts.
Maar er zit daar een kronkel in de weg, en als je iets te sterk links aanhoudt..
In mei een circuitdag op Assen, in juli op Zandvoort de MSL cup rijden..
Heb je al dagen geboekt? Of ZAC?Ben benieuwd naar je bike.
![]()
lantaarnpaal enzulksquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:01 schreef OPM het volgende:
anders wordt t jezelf omver lepelen als je niet oppastbeen there, done that almost
Idd paar doem scenario's via via gehoord over andere teller unit en dat de bike origineel zwart was.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:47 schreef OPM het volgende:
riekt naar koffie die niet helemaal zuiver is![]()
Mja ik dacht die heb je al even gehaald, cursus was toch deze maand.quote:ZAC? neuh daar heb je een licentie voor nodig he
pas 1 dag geboekt op Assen, in mei
en mijn bike heeft ook al de nodige ervaring
Oude gietijzeren schijnen het fijnste te remmenquote:btw is een Wave Braking echt zoveel beter
Is dat allemaal te controleren aan de hand van het framenummer etc?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Idd paar doem scenario's via via gehoord over andere teller unit en dat de bike origineel zwart was.
Positief was wel dat de olie nog doorzichtig was na drie dagen spanje en drie maanden stallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 11:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dag lieve ZXR voorkantHele setje ziet er toch best leuk uit, en potverdorie remschijven als nieuw, remblokken nieuw, mag de totale opbrengst bijna meteen weer overmaken naar het CJIB
Apart klokje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Nooit foto's genoegquote:Op zondag 17 april 2011 12:08 schreef Den_Haag het volgende:
Weer zo nodig op de foto moeten komen CP?
Zijn er al paasplannen?
Luchtvochtigheidsmetertje.. Zoals je ziet moeten de ramen even openquote:
Ik verwacht er bij jou eigenlijk eerder een setje dikke Haan wheels onder met SM rubberquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
Stom toevallig wat oude pics tegengekomen. Toch nog wel eens leuke dingen gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die waren er ook.quote:Op zondag 17 april 2011 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
Ik verwacht er bij jou eigenlijk eerder een setje dikke Haan wheels onder met SM rubber![]()
Mooie brommert
Nee alleen de ondergrondse, maar moet even een keertje bellen met Motoport Zelhem.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:59 schreef koffiekoekje het volgende:
Is dat allemaal te controleren aan de hand van het framenummer etc?
Kijk, da's al beterquote:Op zondag 17 april 2011 12:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die waren er ook.
[ afbeelding ]
Al is dik met die crossfietsen ietwat lastig, bandjes lopen al snel tegen de ketting.
Ja met de VX800 is het ook nog best aardig sturen, smalle bandjes helpen zelfs mee.quote:Op zondag 17 april 2011 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
Kijk, da's al beter![]()
dik is ook niet echt nodig toch? plat gaat ie tóch wel![]()
Ik krijg mijn verhoogde Twin ook met de steppies aan de grond, en ik heb ook maar een 140'er achter
oja die heb je ook nog gehad..quote:Op zondag 17 april 2011 12:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die waren er ook.
[ afbeelding ]
Al is dik met die crossfietsen ietwat lastig, bandjes lopen al snel tegen de ketting.
Ik verbaas mij ook elke keer weer over hoe plat ik met de Twin kan gaan; doet ie best goed voor zo'n zwaar krengquote:Op zondag 17 april 2011 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja met de VX800 is het ook nog best aardig sturen, smalle bandjes helpen zelfs mee.
Ik zag gisteren een talentencup SM wedstrijd bij Eurosport, iets van Amerikaans kampioenschap.
Daar had ik zelfs nog wel mee durven rijden.(weinig voetjes aan de grond, beetje rechtop wegduwen)
Niet met de cracks uit het ONK.
Bandjes en Haans wheels had je trouwens op de vorige foto's ook kunnen vinden.
2005, wat vliegt de tijd.quote:
Leuk straatfietsjequote:Op zondag 17 april 2011 13:28 schreef OPM het volgende:
iemand nog een goedkoop fietsje hebben http://link.marktplaats.nl/441797678
Ja wat jaartjes met dezelfde motor rijden is goed voor het zelfvertrouwen.quote:Op zondag 17 april 2011 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
Ik verbaas mij ook elke keer weer over hoe plat ik met de Twin kan gaan; doet ie best goed voor zo'n zwaar krengIk heb eigenlijk nog nooit op een échte SM brommer gereden, maar beter ook denk ik; voor je het weet vind je het leuk en wil je er eentje hebben
quote:Op zondag 17 april 2011 13:47 schreef Worldbeater het volgende:
Ja wat jaartjes met dezelfde motor rijden is goed voor het zelfvertrouwen.
Maar goed er zijn mensen die het aan de andere kant nooit leren of spannend vinden om wat sportiever te rijden.
Hulde dus.
Dat is hier om de hoekquote:Op zondag 17 april 2011 12:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee alleen de ondergrondse, maar moet even een keertje bellen met Motoport Zelhem.
Zekersquote:Op zondag 17 april 2011 14:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Af en toe een beetje de asfalthooligan uithangen is best leuk
t gaat iig hogerquote:Op zondag 17 april 2011 15:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het lukt me nu steeds beter, krijg em steeds meer naar een zodanig hoog punt dat ik em volledig op dezelfde uitrijd in de eerste versnelling. Overschakelen tijdens wheelie gaat me niet goed af. Heb een kort filmpje maar geen zin om men kenteken weg te moffelen![]()
minder alleen dat ie hier was gespotquote:Op zondag 17 april 2011 13:47 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk straatfietsjejammer dat een collega drie weken vrij is. Gouden tip.
Doetie nog niet, tenminste, niet belast. Filmpje toch maar geuploadquote:Op zondag 17 april 2011 15:43 schreef OPM het volgende:
[..]
t gaat iig hogerdoorschakelen zonder koppeling is makkelijker..
pure power-wheelie.. balanspunt-wheelies, dat is de shit!quote:Op zondag 17 april 2011 15:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het lukt me nu steeds beter, krijg em steeds meer naar een zodanig hoog punt dat ik em volledig op dezelfde uitrijd in de eerste versnelling. Overschakelen tijdens wheelie gaat me niet goed af. Heb een kort filmpje maar geen zin om men kenteken weg te moffelen![]()
Bandjes moeten echt rap vervangen... Zodra je ee bocht in kijkt en gas wilt geven breekt hij al uit
Fàkking ver.quote:
Piccie geleend.quote:
Niet iedereen is perfectquote:Op zondag 17 april 2011 16:44 schreef cageon2 het volgende:
[..]
pure power-wheelie.. balanspunt-wheelies, dat is de shit!
en OPM kwam daar aardig dicht bij in de buurt
Veel te wild?quote:Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat is met de TRX echt een no go ...
Ik heb er maar 60 geloof ik, en een tandje of 3 groter als standaard achter, en dan weegt ie 220 kilo ofzoquote:
Hehehe, ik wil er ook wel een vierkante banden fiets bij, dan kan ik een beetje opschieten op de snelweg, da's met de Twin niet echt comfortabel als je een beetje door wilt rijdenquote:Op zondag 17 april 2011 18:09 schreef Geerd het volgende:
Ja met zoon cardan gaat dat makkelijk een tandje meer of minder, en die vierkante wielen die der onder zitten ook zo fijn in de bocht
Whehe, volgens mij nietquote:
Hoiquote:Op zondag 17 april 2011 20:32 schreef ondeugend het volgende:
Omg ik was ff absent.. wie zijn jullie allemaal?
![]()
CP / beun.quote:Op zondag 17 april 2011 20:32 schreef ondeugend het volgende:
Omg ik was ff absent.. wie zijn jullie allemaal?
![]()
Ik deed je editten.. sorryquote:
Hoi ik ken jou.quote:
n00bquote:Op zondag 17 april 2011 20:34 schreef Sounddragon het volgende:
Enneehh.. wie is RB? en welk speeltje?
quote:
Noob!quote:Op zondag 17 april 2011 20:34 schreef Sounddragon het volgende:
Enneehh.. wie is RB? en welk speeltje?
Ik voelde niet eens wat; jij bent goed!quote:
quote:
WUT?quote:
alleen de rebelquote:Op zondag 17 april 2011 20:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik will Hicham en Fouseff!.. zijn ze nog hier?
Dat moet foussef zijn!quote:
Just sneakyquote:Op zondag 17 april 2011 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik voelde niet eens wat; jij bent goed!
2004 belde.quote:Op zondag 17 april 2011 20:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik will Hicham en Fouseff!.. zijn ze nog hier?
Wrom zou ik als ik zijn speeltje gewoon kan gebruiken? dit klinkt wel heel fout maar is het niet! lolquote:Op zondag 17 april 2011 20:49 schreef OPM het volgende:
trouwens..laat hij je nog steeds met zen speeltje...heb je nog altijd niet je eigen speeltje
Jouw avatarplaatje is verdacht.... ik ken hem.quote:
doe je nou naar mij grommen?quote:
Ok.quote:Op zondag 17 april 2011 20:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jouw avatarplaatje is verdacht.... ik ken hem.
Maar geen bel nog.
nietesquote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef ondeugend het volgende:
Een van jullie is nu weer aan de beurt trouwens hoor
Ik zou bijna zeggen rietje.. maar die was nog lomper.quote:
idd worm zou jequote:Op zondag 17 april 2011 20:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wrom zou ik als ik zijn speeltje gewoon kan gebruiken? dit klinkt wel heel fout maar is het niet! lol
Dit kost niets, leer heb ik al, onderhoud is duur en daarbij heb ik niet nog meer onderdak voor nog meer speledingen! En hij smeert gewoon zijn eigen ketting.. geen vieze handen en vooral geen afgebroken nagels.
Oke of er zit iets raars in men Lentebok of jij typt raar.quote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen rietje.. maar die was nog lomper.
en ergens ook best wel lief
wees blij dat je t niet begrijptquote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Oke of er zit iets raars in men Lentebok of jij typt raar.
Idd, Hij is of the hook!quote:
Bespaar ons de details.quote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef ondeugend het volgende:
Hoi.. stijf... ff met RB's speeltje gespeeld.... oud.
Ja dat schatje is nog van vroeger.quote:
Het liefste een stevig potje rijden.quote:WB, wat doe je zondag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
Het liefste een stevig potje rijden.Olieverversen.
Remschijven monteren.
Niks veranderd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
De koffie staar klaarquote:Op zondag 17 april 2011 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fàkking ver.![]()
Was anders vorige week ff langsgereden.
Grindsporen zitten nu gedraaid aan motorzijde.
Meedenken van Hyperpro.![]()
(kan de andere kant ook een keertje dit of volgend jaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |