Geen idee waar WB naar luistert, ik niet naar die malloot hierboven in ieder gevalquote:
Ik luister gewoon de beste muziek.quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:34 schreef Sounddragon het volgende:
Geen idee waar WB naar luistert, ik niet naar die malloot hierboven in ieder geval
+ stiekem een ton erbij.quote:Op vrijdag 15 april 2011 03:17 schreef Geerd het volgende:
Daytona blokje heeft 54k gelopen, denk dat ik de gok maar ga wagenomzetten die zooi.
Hej, waarom vink ik het "Verbind deze sessie aan dit IP" telkens uit, maar word ik telkens uitgelogd bij het switchen van IP.quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:34 schreef Sounddragon het volgende:
Geen idee waar WB naar luistert, ik niet naar die malloot hierboven in ieder geval
Die thermometer plug je toch gewoon in Nagios????quote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef cageon2 het volgende:
zo, weer wat "semi-nuttigs" gemaakt vandaag
Digitale Thermometer die de temperatuur laat zien en dat door kan geven aan een PC.
Daarbij een Appje gemaakt die onder / boven bepaalde temperatuur een mailtje de deur uit doet.
(bv. om de temperatuur van een serverruimte te monitoren)
*edit, idd OFFTOPIC!
Dus ontopic: Spuitplamuur gefixed om het kuipwerk dit weekend een net strak laagje te geven.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
Die thermometer plug je toch gewoon in Nagios????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cageon en OPM zie ik wel eens @circuit, voor hun dus iets minder off topic dan voor de rest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:32 schreef rene90 het volgende:
Mooi om te lezen allemaal WB wat je met je motor/monster doet.
Maandag trouwens mooi rijweer, 20 graden en volop zon. Wie is er vrij die dag....hehe.
Dagje no stressquote:
Hij vond het wel gek dat de verstellingen op de achtershock zo weinig verschil gaven tussen helemaal in en helemaal uit. Slijtage.quote:no excuses meer dus
had wel een counter verwacht, no exc gaat nu zeker mij geldenquote:Op zaterdag 16 april 2011 08:55 schreef Worldbeater het volgende:
Hij vond het wel gek dat de verstellingen op de achtershock zo weinig verschil gaven tussen helemaal in en helemaal uit. Slijtage.Zo wel redelijk in de buurt, nog iets te soepel.
Maar met een goede ruime lijn over het Scheivlak heb je sowieso minder hobbes.
Aan het eind gaat het wel goed, ene keer bijna links door het gras.
Denk dat ik woensdag wel een paar seconden sneller was.
In ieder geval hopje Bos Uit (van 10.000 naar 12.000 Rpm) en hoogste topsnelheid ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |