Wie?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alleen Soundragout weet dat [ afbeelding ]
Zelfde als WB?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:27 schreef Geluidsdraak het volgende:
Volgens mij is SD zijn muzieksmaak niet bepaald universeel
quote:Vandaag is er vrij veel bewolking, langs de oostgrens komt eerst nog mist voor. Vanmiddag is een enkele bui niet uit te sluiten. De maxima lopen uiteen van een graad of 9 aan de kust tot 12 a 13 graden landinwaarts. Er staat een zwakke tot matige zuidwestelijke wind, kracht 3.
Geen idee waar WB naar luistert, ik niet naar die malloot hierboven in ieder gevalquote:
Ik luister gewoon de beste muziek.quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:34 schreef Sounddragon het volgende:
Geen idee waar WB naar luistert, ik niet naar die malloot hierboven in ieder geval
+ stiekem een ton erbij.quote:Op vrijdag 15 april 2011 03:17 schreef Geerd het volgende:
Daytona blokje heeft 54k gelopen, denk dat ik de gok maar ga wagenomzetten die zooi.
Hej, waarom vink ik het "Verbind deze sessie aan dit IP" telkens uit, maar word ik telkens uitgelogd bij het switchen van IP.quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:34 schreef Sounddragon het volgende:
Geen idee waar WB naar luistert, ik niet naar die malloot hierboven in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |