Die thermometer plug je toch gewoon in Nagios????quote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef cageon2 het volgende:
zo, weer wat "semi-nuttigs" gemaakt vandaag
Digitale Thermometer die de temperatuur laat zien en dat door kan geven aan een PC.
Daarbij een Appje gemaakt die onder / boven bepaalde temperatuur een mailtje de deur uit doet.
(bv. om de temperatuur van een serverruimte te monitoren)
*edit, idd OFFTOPIC!
Dus ontopic: Spuitplamuur gefixed om het kuipwerk dit weekend een net strak laagje te geven.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
Die thermometer plug je toch gewoon in Nagios????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cageon en OPM zie ik wel eens @circuit, voor hun dus iets minder off topic dan voor de rest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:32 schreef rene90 het volgende:
Mooi om te lezen allemaal WB wat je met je motor/monster doet.
Maandag trouwens mooi rijweer, 20 graden en volop zon. Wie is er vrij die dag....hehe.
Dagje no stressquote:
Hij vond het wel gek dat de verstellingen op de achtershock zo weinig verschil gaven tussen helemaal in en helemaal uit. Slijtage.quote:no excuses meer dus
had wel een counter verwacht, no exc gaat nu zeker mij geldenquote:Op zaterdag 16 april 2011 08:55 schreef Worldbeater het volgende:
Hij vond het wel gek dat de verstellingen op de achtershock zo weinig verschil gaven tussen helemaal in en helemaal uit. Slijtage.Zo wel redelijk in de buurt, nog iets te soepel.
Maar met een goede ruime lijn over het Scheivlak heb je sowieso minder hobbes.
Aan het eind gaat het wel goed, ene keer bijna links door het gras.
Denk dat ik woensdag wel een paar seconden sneller was.
In ieder geval hopje Bos Uit (van 10.000 naar 12.000 Rpm) en hoogste topsnelheid ooit.
Ja niet leuk om te horen dat de fiets niet zo okselfris is, op de teller staat nu iets van 4.000 kilometer.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:05 schreef OPM het volgende:
had wel een counter verwacht, no exc gaat nu zeker mij geldengeen slappe veren, frame en vermogens enzo meer..
mr hoe kan zon shock nu al versleten zijn?
door het grasmet die lappen asfalt om hoek daar..toch knap
hopjes bij bosuit s niet fijn nee
riekt naar koffie die niet helemaal zuiver isquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:26 schreef Worldbeater het volgende:
Ja niet leuk om te horen dat de fiets niet zo okselfris is, op de teller staat nu iets van 4.000 kilometer.
De buitenpoot had al wat grindsporen, maar nu bleek de binnenpoot ook niet fris aan motorzijde.
Aan het eind van het Scheivlak ga ik altijd naar links, nog voor het insturen naar rechts.
Maar er zit daar een kronkel in de weg, en als je iets te sterk links aanhoudt..
In mei een circuitdag op Assen, in juli op Zandvoort de MSL cup rijden..
Heb je al dagen geboekt? Of ZAC?Ben benieuwd naar je bike.
![]()
lantaarnpaal enzulksquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:01 schreef OPM het volgende:
anders wordt t jezelf omver lepelen als je niet oppastbeen there, done that almost
Idd paar doem scenario's via via gehoord over andere teller unit en dat de bike origineel zwart was.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:47 schreef OPM het volgende:
riekt naar koffie die niet helemaal zuiver is![]()
Mja ik dacht die heb je al even gehaald, cursus was toch deze maand.quote:ZAC? neuh daar heb je een licentie voor nodig he
pas 1 dag geboekt op Assen, in mei
en mijn bike heeft ook al de nodige ervaring
Oude gietijzeren schijnen het fijnste te remmenquote:btw is een Wave Braking echt zoveel beter
Is dat allemaal te controleren aan de hand van het framenummer etc?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Idd paar doem scenario's via via gehoord over andere teller unit en dat de bike origineel zwart was.
Positief was wel dat de olie nog doorzichtig was na drie dagen spanje en drie maanden stallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 11:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dag lieve ZXR voorkantHele setje ziet er toch best leuk uit, en potverdorie remschijven als nieuw, remblokken nieuw, mag de totale opbrengst bijna meteen weer overmaken naar het CJIB
Apart klokje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |