alleen de rebelquote:Op zondag 17 april 2011 20:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik will Hicham en Fouseff!.. zijn ze nog hier?
Dat moet foussef zijn!quote:
Just sneakyquote:Op zondag 17 april 2011 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik voelde niet eens wat; jij bent goed!
2004 belde.quote:Op zondag 17 april 2011 20:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik will Hicham en Fouseff!.. zijn ze nog hier?
Wrom zou ik als ik zijn speeltje gewoon kan gebruiken? dit klinkt wel heel fout maar is het niet! lolquote:Op zondag 17 april 2011 20:49 schreef OPM het volgende:
trouwens..laat hij je nog steeds met zen speeltje...heb je nog altijd niet je eigen speeltje
Jouw avatarplaatje is verdacht.... ik ken hem.quote:
doe je nou naar mij grommen?quote:
Ok.quote:Op zondag 17 april 2011 20:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jouw avatarplaatje is verdacht.... ik ken hem.
Maar geen bel nog.
nietesquote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef ondeugend het volgende:
Een van jullie is nu weer aan de beurt trouwens hoor
Ik zou bijna zeggen rietje.. maar die was nog lomper.quote:
idd worm zou jequote:Op zondag 17 april 2011 20:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wrom zou ik als ik zijn speeltje gewoon kan gebruiken? dit klinkt wel heel fout maar is het niet! lol
Dit kost niets, leer heb ik al, onderhoud is duur en daarbij heb ik niet nog meer onderdak voor nog meer speledingen! En hij smeert gewoon zijn eigen ketting.. geen vieze handen en vooral geen afgebroken nagels.
Oke of er zit iets raars in men Lentebok of jij typt raar.quote:Op zondag 17 april 2011 21:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen rietje.. maar die was nog lomper.
en ergens ook best wel lief
wees blij dat je t niet begrijptquote:Op zondag 17 april 2011 21:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Oke of er zit iets raars in men Lentebok of jij typt raar.
Idd, Hij is of the hook!quote:
Bespaar ons de details.quote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef ondeugend het volgende:
Hoi.. stijf... ff met RB's speeltje gespeeld.... oud.
Ja dat schatje is nog van vroeger.quote:
Het liefste een stevig potje rijden.quote:WB, wat doe je zondag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
Het liefste een stevig potje rijden.Olieverversen.
Remschijven monteren.
Niks veranderd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |