t gaat iig hogerquote:Op zondag 17 april 2011 15:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het lukt me nu steeds beter, krijg em steeds meer naar een zodanig hoog punt dat ik em volledig op dezelfde uitrijd in de eerste versnelling. Overschakelen tijdens wheelie gaat me niet goed af. Heb een kort filmpje maar geen zin om men kenteken weg te moffelen![]()
minder alleen dat ie hier was gespotquote:Op zondag 17 april 2011 13:47 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk straatfietsjejammer dat een collega drie weken vrij is. Gouden tip.
Doetie nog niet, tenminste, niet belast. Filmpje toch maar geuploadquote:Op zondag 17 april 2011 15:43 schreef OPM het volgende:
[..]
t gaat iig hogerdoorschakelen zonder koppeling is makkelijker..
pure power-wheelie.. balanspunt-wheelies, dat is de shit!quote:Op zondag 17 april 2011 15:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het lukt me nu steeds beter, krijg em steeds meer naar een zodanig hoog punt dat ik em volledig op dezelfde uitrijd in de eerste versnelling. Overschakelen tijdens wheelie gaat me niet goed af. Heb een kort filmpje maar geen zin om men kenteken weg te moffelen![]()
Bandjes moeten echt rap vervangen... Zodra je ee bocht in kijkt en gas wilt geven breekt hij al uit
Fàkking ver.quote:
Piccie geleend.quote:
Niet iedereen is perfectquote:Op zondag 17 april 2011 16:44 schreef cageon2 het volgende:
[..]
pure power-wheelie.. balanspunt-wheelies, dat is de shit!
en OPM kwam daar aardig dicht bij in de buurt
Veel te wild?quote:Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat is met de TRX echt een no go ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |