Nee dankje.quote:
Mag ik jouw zijden benen strelenquote:
Lekker die splintertjes erinquote:
Maar het is wel een klassieker hoorquote:
Dan is het maar goed dat je geen houten been hebtquote:
Wat is er?quote:
Dit is pas een klassieker:quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar het is wel een klassieker hoor
Jijquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:07 schreef Driepink het volgende:
niemand merkt mijn kunstwerk op, over dat gedichtje heb ik een kwartier lopen nadenken ja!
"HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN"quote:
Ja ik ben er.quote:
doei makkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:08 schreef Driepink het volgende:
ik ben weg boefjes!
het gaat jullie goed
Ik was nog niet klaar met lezenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:07 schreef Driepink het volgende:
niemand merkt mijn kunstwerk op, over dat gedichtje heb ik een kwartier lopen nadenken ja!
Dat vind ik fijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:09 schreef Beach het volgende:
harde kicks en overenthousiaste melodieën door mijn oren richting mijn hersenen
Ach, tegen de tijd dat een mod het ziet is deze al volquote:
tot ziensquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:08 schreef Driepink het volgende:
ik ben weg boefjes!
het gaat jullie goed
WHAT HAVE YOU DONE NOWquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:09 schreef Beach het volgende:
harde kicks en overenthousiaste melodieën door mijn oren richting mijn hersenen
Deze ooit als surprise gemaaktquote:
Straks?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Straks allemaal baggeraars hier omg.
Nice.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze ooit als surprise gemaaktEen dick in a box dan
Leren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga leren doeiii
Tot later op de avond
Hey gekke Henkiespankie, ik ga ff kijken gr grquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:09 schreef Henkie94 het volgende:
Hey gekke Appel, ik heb een reaksie in je fobo gezet gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
doeiquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga leren doeiii
Tot later op de avond
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey gekke Henkiespankie, ik ga ff kijken gr grNoes, jij ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
doeggg tot vanavondlaat want ik ben er zo vandoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga leren doeiii
Tot later op de avond
OMFG DIE LUISTER IKquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
WHAT HAVE YOU DONE NOW
Within Temptation jwt
Doeg liefjen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga leren doeiii
Tot later op de avond
Hmm gaat wel. Keelpijn is erger geworden dus ik zit hier nu met keelsnoepjes, sjaal allesss.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoe is het met je lieve appelenmevrouw ?
Doei Klinkyquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga leren doeiii
Tot later op de avond
Een paar mensen die wel mijn echte naam weten maar mij als bijnaam Henkiespankie gegeven hebben.quote:
aawwwwquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doeg liefjen!
[..]
Hmm gaat wel. Keelpijn is erger geworden dus ik zit hier nu met keelsnoepjes, sjaal allesss.
Werken was wel oké, veel paastoestanden enzo.
En met u?
OMG HENK HEET EIGENLIJK SPANKquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Een paar mensen die wel mijn echte naam weten maar mij als bijnaam Henkiespankie gegeven hebben.
Ik weet jouw echte naam toch niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Een paar mensen die wel mijn echte naam weten maar mij als bijnaam Henkiespankie gegeven hebben.
omggg heet je Egbert ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb al 3 glazen kamillethee met honing gedronken, dingen geprobeerd met glazen warm water en zout, keelsnoepjes, sjaal HET WERKT NIET GVD.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aawwwwlekker veel kamillethee met honing naar binnenwerken en dan komt het wel snel goed met je keel
En met mij gaat ie goed![]()
quote:
Nee.quote:
Het gaat om het idee mkay?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik weet jouw echte naam toch niet.
Sterke drank helptquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb al 3 glazen kamillethee met honing gedronken, dingen geprobeerd met glazen warm water en zout, keelsnoepjes, sjaal HET WERKT NIET GVD.
Hemmoquote:
Delen.quote:
Bij mij welquote:
ja dat is fijn gr grquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie dat je twitter hebt [ afbeelding ] gr gr
Braaf. Thanksquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders geeft zeroku cola
alstu
quote:
Zoals een echte piratenvrouwquote:
Jan took itquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
The rum is gone. Where's the rum?
sorryquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die van mij ook. Dat weerhoudt mij er niet van om het aan te passen aan de boodschap van mijn post.quote:
Dat heb ik met deze PI, die dekt vaak wel de lading zeg maar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die van mij ook. Dat weerhoudt mij er niet van om het aan te passen aan de boodschap van mijn post.
gr gr
Alcoholist.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zuip ze.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef JanPiraat het volgende:
maarjaaa lieve mensen ik ben even naar een verjaardag en dan snel weer weg na een uurtje om te genieten van wat voetbal voor de buis... ofterwel ik ga jullie missen jullie zijn lief en tot een uurtje of 22.30 - 23.00 uur![]()
![]()
Veel plezier en ik hoop jullie weer te treffen bij #16 ofzo![]()
![]()
Pik je eens een keer niet de lapo jij schavuitquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef JanPiraat het volgende:
maarjaaa lieve mensen ik ben even naar een verjaardag en dan snel weer weg na een uurtje om te genieten van wat voetbal voor de buis... ofterwel ik ga jullie missen jullie zijn lief en tot een uurtje of 22.30 - 23.00 uur![]()
![]()
![]()
Ja, klopt wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat heb ik met deze PI, die dekt vaak wel de lading zeg maar.
Dit.quote:
Graag gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
![]()
Die van jar of dirt is ook leuk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, klopt wel.
[..]
Dit.
[..]
Graag gedaan.
Hihi, veel plezier lieverd! Geniet ervan!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
![]()
neuhh vriend van mn moeder enzo, die er ook bij is... dus ik ga niet ongegeneerd aan de zuip daar hoorquote:
Beetje aan de zuip dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
neuhh vriend van mn moeder enzo, die er ook bij is... dus ik ga niet ongegeneerd aan de zuip daar hoor
Komt goed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Je moet bijblijven als redactie sport.
I CAN'T LIVE IN A FAIRYTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALEquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:23 schreef Omdatappel het volgende:
They will not controoooool ussss, we will be victoooooriousss.
Nice.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
kleinnn beetje wel uiteraard![]()
doeggg![]()
![]()
Wat slecht.quote:
Eetse.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef HappyBob het volgende:
Eten bijna klaarSpreek jullie later dezen avond weer
Eet smakelijk Bobsje. Tot vanavond enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef HappyBob het volgende:
Eten bijna klaarSpreek jullie later dezen avond weer
AND I CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN'T LIVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef Henkie94 het volgende:
I GO FASTER AND FASTER AND FASTER AND FASTER
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef Henkie94 het volgende:
I GO FASTER AND FASTER AND FASTER AND FASTER
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
AND I CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN'T LIVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:
jahoor, waarom is iedereen hier aant zingen?quote:
Ik deel hem wel als ik hem klaar hebquote:
quote:
quote:
0kquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik deel hem wel als ik hem klaar heb
Omdat appel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jahoor, waarom is iedereen hier aant zingen?
Apples rule the worldquote:
Is dat jouw huisdier?quote:
Wat een schatje!quote:
Te lui, youtube pl0x.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iedereen venetian snares - szamár madár luisteren gr gr
Kan die ook trucjes doen?quote:
Nog niet.quote:
Even luisteren.quote:
HOIquote:
Dag appelquote:
HALLO.quote:
het is goeden muziekquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt, alleen goeie muziek toegestaan.
quote:
Datdus!quote:
Als ik daar draai, draai ik alleen maar goede muziek ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt, alleen goeie muziek toegestaan.
Wat draai jij zoal dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik daar draai, draai ik alleen maar goede muziek ja.
De onze.quote:
Leugens. Ik spoelde door want langkontig intro.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je hebt alleen de intro gehoord
Appolquote:
Trance, dance, hardstyle, progressive house.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:36 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wat draai jij zoal dan?
[..]
De onze.
Veul LSD.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef gianni61 het volgende:
na hoeveel drugs wordt het goeden muziek?
Doe ik wel, maar alleen als t goeie muziek is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die liedjens niet afluisteren![]()
![]()
Nope.aviquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Trance, dance, hardstyle, progressive house.
Die van mij en Appel. :3quote:
Laat mij horenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nope.avi
[..]
Die van mij en Appel. :3
Jaquote:
Dit dus. Het begon redelijk goed (beetje saai, maar ok).quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef gianni61 het volgende:
ik heb het wel helemaal geluisterd, zodra die beat erdoorheen kwam was het wel een behoorlijke teleurstelling.
ik had gedacht dat het meer richting apocalyptica zou gaan
apocalypticaquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef gianni61 het volgende:
ik heb het wel helemaal geluisterd, zodra die beat erdoorheen kwam was het wel een behoorlijke teleurstelling.
ik had gedacht dat het meer richting apocalyptica zou gaan
Zullen wij het dan maar over iets anders hebben dan muziek?quote:
quote:
Ja #winning #tigerblood #durftevragenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef gianni61 het volgende:
dit wel snel een trending topic geworden of hoe noem je dat?
Sinds ONZradio users.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef Hatsekiedee het volgende:
he wat sinds wanner gaat het hier over muziek?
Niet mij in een hokje plaatsen.quote:
ZIE EDIT, DEZE IS NEIT DE GEODEN VERSIE.quote:
Jij begrijpt het niet helemaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
het is een sc
ga ergens anders huilen
Alleen voor elitairen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
het is een sc
ga ergens anders huilen
TAKKEJONG IK NET HELEMAAL LUISTERENquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
ZIE EDIT, DEZE IS NEIT DE GEODEN VERSIE.
je hebt deze SC aan ons te danken, vreemdequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
het is een sc
ga ergens anders huilen
Je krijgt er geen spijt van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
TAKKEJONG IK NET HELEMAAL LUISTEREN![]()
Tenzij goede muziek.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
MENSEN ARG STAAT VOOR KWALITEIT. MOCHT MEN OOK HIER MUZIEK WILLEN POSTEN, PECH. DAARVOOR HEB JE RADIO FAAL-ONZIN
GROETJES VAN HARRY
Doe eens lief.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
het is een sc
ga ergens anders huilen
ruim je kots ff op, wil jequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
je hebt deze SC aan ons te danken, vreemde
Met alle respect, maar dit topic is niet bedoelt om als extra slowchat te dienen voor Radio ONZ oid.quote:
Gast, doe eens normaal...quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
je hebt deze SC aan ons te danken, vreemde
Nou Harry, je overmatig gebruik van caps laat inderdaad zien dat het hier enkel uit kwaliteit bestaat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
MENSEN ARG STAAT VOOR KWALITEIT. MOCHT MEN OOK HIER MUZIEK WILLEN POSTEN, PECH. DAARVOOR HEB JE RADIO FAAL-ONZIN
GROETJES VAN HARRY
Komt door mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef sharr het volgende:
Wiz Khalifa en Lupe Fiasco behoren momenteel tot mijn meestgeluisterde. Waar gaat dit heen met mij
ik post 1 liedje gastquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dit topic is niet bedoelt om als extra slowchat te dienen voor Radio ONZ oid.
Ga dan naar: www.onzinradio.nl/chat --- > Viel spas!
Gaat heen, landrotquote:
Fijn hoor, bedankt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik doe alleen liev tegen mensen die ik lievv vind, gr gr
Ga lekker ergens anders bijdehand doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik post 1 liedje gast![]()
word modje ofzo
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders bijdehand doen.
Niets persoonlijk, alleen verloedering van dit prachtige topicquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef gianni61 het volgende:
ik durf al bijna geen muziek suggestie meer te doen hier
Kap gewoon met de boel te verzieken met je bijdehante gedrag.quote:
Noem een paar favoriete artiesten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef gianni61 het volgende:
ik durf al bijna geen muziek suggestie meer te doen hier
Smilequote:
Lieve jongenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kap gewoon met de boel te verzieken met je bijdehante gedrag.
Zeg het eens.quote:
Ja echt he! Wij hebben nog zo'n fotograaf die dan nog zegt 'lachen naar het vogeltje'quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo verschrikkelijk, sowieso schoolfoto's.
TEGEN MIJ ZEGGEN ZEquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja echt he! Wij hebben nog zo'n fotograaf die dan nog zegt 'lachen naar het vogeltje'___!
Die van ons ging altijd flauwe grappen maken enzo, over krokodillen weet ik veel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja echt he! Wij hebben nog zo'n fotograaf die dan nog zegt 'lachen naar het vogeltje'___!
Jeweet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef Henkie94 het volgende:
Bedankt voor de rillingen door dit leuken live liedjen.
Bij ons was het pindakaaaaaaaasquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Gebruik dit op het "vogeltje":quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dusquote:
nee, dan krijg je echt een zooitje door elkaarquote:
Jawel, want ik zie je.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef Hatsekiedee het volgende:
niet zo snel zo kom ik er nooit tussen
ik zeg het in het algemeenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus..
Ga ergens anders lopen bashen.
Zoals je misschien kunt merken staan we open voor nieuwe mensen, ga je zo doen?
Dan mag je lekker opkankeren naar ONZ radio waar je thuis hoort.
Eensch met stellingquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus..
Doe eens nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus..
Rock en metal altijd goed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dan krijg je echt een zooitje door elkaar
ik luister alles van hardstyle/hardcore tot rock en metal
momenteel echter erg veel hooverphonic, gaslight anthem en op dit moment lissie met pursuit of happiness (kid cudi cover)
quote:
sryquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik betrek jouquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef Hatsekiedee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |