OMG HENK HEET EIGENLIJK SPANKquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Een paar mensen die wel mijn echte naam weten maar mij als bijnaam Henkiespankie gegeven hebben.
Ik weet jouw echte naam toch niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Een paar mensen die wel mijn echte naam weten maar mij als bijnaam Henkiespankie gegeven hebben.
omggg heet je Egbert ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb al 3 glazen kamillethee met honing gedronken, dingen geprobeerd met glazen warm water en zout, keelsnoepjes, sjaal HET WERKT NIET GVD.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aawwwwlekker veel kamillethee met honing naar binnenwerken en dan komt het wel snel goed met je keel
En met mij gaat ie goed![]()
quote:
Nee.quote:
Het gaat om het idee mkay?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik weet jouw echte naam toch niet.
Sterke drank helptquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb al 3 glazen kamillethee met honing gedronken, dingen geprobeerd met glazen warm water en zout, keelsnoepjes, sjaal HET WERKT NIET GVD.
Hemmoquote:
Delen.quote:
Bij mij welquote:
ja dat is fijn gr grquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie dat je twitter hebt [ afbeelding ] gr gr
Braaf. Thanksquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders geeft zeroku cola
alstu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |