Nee dankje.quote:
Mag ik jouw zijden benen strelenquote:
Lekker die splintertjes erinquote:
Maar het is wel een klassieker hoorquote:
Dan is het maar goed dat je geen houten been hebtquote:
Wat is er?quote:
Dit is pas een klassieker:quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar het is wel een klassieker hoor
Jijquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:07 schreef Driepink het volgende:
niemand merkt mijn kunstwerk op, over dat gedichtje heb ik een kwartier lopen nadenken ja!
"HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN"quote:
Ja ik ben er.quote:
doei makkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:08 schreef Driepink het volgende:
ik ben weg boefjes!
het gaat jullie goed
Ik was nog niet klaar met lezenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:07 schreef Driepink het volgende:
niemand merkt mijn kunstwerk op, over dat gedichtje heb ik een kwartier lopen nadenken ja!
Dat vind ik fijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:09 schreef Beach het volgende:
harde kicks en overenthousiaste melodieën door mijn oren richting mijn hersenen
Ach, tegen de tijd dat een mod het ziet is deze al volquote:
tot ziensquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:08 schreef Driepink het volgende:
ik ben weg boefjes!
het gaat jullie goed
WHAT HAVE YOU DONE NOWquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:09 schreef Beach het volgende:
harde kicks en overenthousiaste melodieën door mijn oren richting mijn hersenen
Deze ooit als surprise gemaaktquote:
Straks?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Straks allemaal baggeraars hier omg.
Nice.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze ooit als surprise gemaaktEen dick in a box dan
Leren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga leren doeiii
Tot later op de avond
Hey gekke Henkiespankie, ik ga ff kijken gr grquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:09 schreef Henkie94 het volgende:
Hey gekke Appel, ik heb een reaksie in je fobo gezet gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
doeiquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga leren doeiii
Tot later op de avond
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey gekke Henkiespankie, ik ga ff kijken gr grNoes, jij ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
doeggg tot vanavondlaat want ik ben er zo vandoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga leren doeiii
Tot later op de avond
OMFG DIE LUISTER IKquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
WHAT HAVE YOU DONE NOW
Within Temptation jwt
Doeg liefjen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga leren doeiii
Tot later op de avond
Hmm gaat wel. Keelpijn is erger geworden dus ik zit hier nu met keelsnoepjes, sjaal allesss.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoe is het met je lieve appelenmevrouw ?
Doei Klinkyquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga leren doeiii
Tot later op de avond
Een paar mensen die wel mijn echte naam weten maar mij als bijnaam Henkiespankie gegeven hebben.quote:
aawwwwquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doeg liefjen!
[..]
Hmm gaat wel. Keelpijn is erger geworden dus ik zit hier nu met keelsnoepjes, sjaal allesss.
Werken was wel oké, veel paastoestanden enzo.
En met u?
OMG HENK HEET EIGENLIJK SPANKquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Een paar mensen die wel mijn echte naam weten maar mij als bijnaam Henkiespankie gegeven hebben.
Ik weet jouw echte naam toch niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Een paar mensen die wel mijn echte naam weten maar mij als bijnaam Henkiespankie gegeven hebben.
omggg heet je Egbert ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb al 3 glazen kamillethee met honing gedronken, dingen geprobeerd met glazen warm water en zout, keelsnoepjes, sjaal HET WERKT NIET GVD.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aawwwwlekker veel kamillethee met honing naar binnenwerken en dan komt het wel snel goed met je keel
En met mij gaat ie goed![]()
quote:
Nee.quote:
Het gaat om het idee mkay?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik weet jouw echte naam toch niet.
Sterke drank helptquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb al 3 glazen kamillethee met honing gedronken, dingen geprobeerd met glazen warm water en zout, keelsnoepjes, sjaal HET WERKT NIET GVD.
Hemmoquote:
Delen.quote:
Bij mij welquote:
ja dat is fijn gr grquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie dat je twitter hebt [ afbeelding ] gr gr
Braaf. Thanksquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders geeft zeroku cola
alstu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |