Zuip ze.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef JanPiraat het volgende:
maarjaaa lieve mensen ik ben even naar een verjaardag en dan snel weer weg na een uurtje om te genieten van wat voetbal voor de buis... ofterwel ik ga jullie missen jullie zijn lief en tot een uurtje of 22.30 - 23.00 uur![]()
![]()
Veel plezier en ik hoop jullie weer te treffen bij #16 ofzo![]()
![]()
Pik je eens een keer niet de lapo jij schavuitquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef JanPiraat het volgende:
maarjaaa lieve mensen ik ben even naar een verjaardag en dan snel weer weg na een uurtje om te genieten van wat voetbal voor de buis... ofterwel ik ga jullie missen jullie zijn lief en tot een uurtje of 22.30 - 23.00 uur![]()
![]()
![]()
Ja, klopt wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat heb ik met deze PI, die dekt vaak wel de lading zeg maar.
Dit.quote:
Graag gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
![]()
Die van jar of dirt is ook leuk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, klopt wel.
[..]
Dit.
[..]
Graag gedaan.
Hihi, veel plezier lieverd! Geniet ervan!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
![]()
neuhh vriend van mn moeder enzo, die er ook bij is... dus ik ga niet ongegeneerd aan de zuip daar hoorquote:
Beetje aan de zuip dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
neuhh vriend van mn moeder enzo, die er ook bij is... dus ik ga niet ongegeneerd aan de zuip daar hoor
Komt goed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Je moet bijblijven als redactie sport.
I CAN'T LIVE IN A FAIRYTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALEquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:23 schreef Omdatappel het volgende:
They will not controoooool ussss, we will be victoooooriousss.
Nice.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
kleinnn beetje wel uiteraard![]()
doeggg![]()
![]()
Wat slecht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |