ruim je kots ff op, wil jequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
je hebt deze SC aan ons te danken, vreemde
Met alle respect, maar dit topic is niet bedoelt om als extra slowchat te dienen voor Radio ONZ oid.quote:
Gast, doe eens normaal...quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
je hebt deze SC aan ons te danken, vreemde
Nou Harry, je overmatig gebruik van caps laat inderdaad zien dat het hier enkel uit kwaliteit bestaat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
MENSEN ARG STAAT VOOR KWALITEIT. MOCHT MEN OOK HIER MUZIEK WILLEN POSTEN, PECH. DAARVOOR HEB JE RADIO FAAL-ONZIN
GROETJES VAN HARRY
Komt door mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef sharr het volgende:
Wiz Khalifa en Lupe Fiasco behoren momenteel tot mijn meestgeluisterde. Waar gaat dit heen met mij
ik post 1 liedje gastquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dit topic is niet bedoelt om als extra slowchat te dienen voor Radio ONZ oid.
Ga dan naar: www.onzinradio.nl/chat --- > Viel spas!
Gaat heen, landrotquote:
Fijn hoor, bedankt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik doe alleen liev tegen mensen die ik lievv vind, gr gr
Ga lekker ergens anders bijdehand doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik post 1 liedje gast![]()
word modje ofzo
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders bijdehand doen.
Niets persoonlijk, alleen verloedering van dit prachtige topicquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef gianni61 het volgende:
ik durf al bijna geen muziek suggestie meer te doen hier
Kap gewoon met de boel te verzieken met je bijdehante gedrag.quote:
Noem een paar favoriete artiesten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:42 schreef gianni61 het volgende:
ik durf al bijna geen muziek suggestie meer te doen hier
Smilequote:
Lieve jongenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kap gewoon met de boel te verzieken met je bijdehante gedrag.
Zeg het eens.quote:
Ja echt he! Wij hebben nog zo'n fotograaf die dan nog zegt 'lachen naar het vogeltje'quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo verschrikkelijk, sowieso schoolfoto's.
TEGEN MIJ ZEGGEN ZEquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja echt he! Wij hebben nog zo'n fotograaf die dan nog zegt 'lachen naar het vogeltje'___!
Die van ons ging altijd flauwe grappen maken enzo, over krokodillen weet ik veel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja echt he! Wij hebben nog zo'n fotograaf die dan nog zegt 'lachen naar het vogeltje'___!
Jeweet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef Henkie94 het volgende:
Bedankt voor de rillingen door dit leuken live liedjen.
Bij ons was het pindakaaaaaaaasquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Gebruik dit op het "vogeltje":quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dusquote:
nee, dan krijg je echt een zooitje door elkaarquote:
Jawel, want ik zie je.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef Hatsekiedee het volgende:
niet zo snel zo kom ik er nooit tussen
ik zeg het in het algemeenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus..
Ga ergens anders lopen bashen.
Zoals je misschien kunt merken staan we open voor nieuwe mensen, ga je zo doen?
Dan mag je lekker opkankeren naar ONZ radio waar je thuis hoort.
Eensch met stellingquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus..
Doe eens nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus..
Rock en metal altijd goed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dan krijg je echt een zooitje door elkaar
ik luister alles van hardstyle/hardcore tot rock en metal
momenteel echter erg veel hooverphonic, gaslight anthem en op dit moment lissie met pursuit of happiness (kid cudi cover)
quote:
sryquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik betrek jouquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:45 schreef Hatsekiedee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |