Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Nu eerst een Bavaria.quote:
Was zondag wel andersquote:
quote:
quote:
Een afbeelding er van, want zo ik niet snapquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, voor zover ik weet ben ik geen lychee flubber stuiter ding uit een bakje
![]()
Niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, voor zover ik weet ben ik geen lychee flubber stuiter ding uit een bakje
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een afbeelding er van, want zo ik niet snap
Jumjumquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies de goede gevonden, google![]()
Oke, denk dat ik het toch maar eens moet proevenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toko, 1,30 voor 6quote:
Ehm, geen flauw ideequote:
Ik ga maar eens kijken in de toko hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, geen flauw ideeik gok dat het er ook alleen in het Chinees opstaat
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zijn ronde bakjes met stukjes fruit in de puddingquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ga maar eens kijken in de toko hier
Ik heb gesmst en het was goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:31 schreef Toekito het volgende:
Maar MZ hou je er rekening mee dat Muck nu aan het toeteren is!
Hebben?quote:
Hoiquote:
Hoe was je concert?quote:
Dat is zeker vroegquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trev*
Record verbroken, kindjes liggen al op bed
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb gesmst en het was goedDus tot morgen
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kutquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi mupsie![]()
Hoe was je dag vandaag?
quote:
Doe maar Hertog Jan...quote:
Okequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Geniaal episch fantastisch geweldig goed, eigenlijk geen woorden voor.x ontelbaar.
Chili con carne ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:31 schreef Toekito het volgende:
Maar MZ hou je er rekening mee dat Muck nu aan het toeteren is!
Nicequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Geniaal episch fantastisch geweldig goed, eigenlijk geen woorden voor.x ontelbaar.
Roger Waters.quote:
Kut?quote:
Wowwwwwwquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Roger Waters.
Comfortably numb was echt het hoogtepunt. Kippenvel all over en terug.
Het was een eer om er bij de mogen zijn.
Koen is ziek of nouja ziek... hoestenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker vroegzijn ze zo moe of jij?
kapsalons? Meerderequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:31 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, kapsalons op en nu weer volop verder met werken.
He bah van Koenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen is ziek of nouja ziek... hoesten![]()
het is weer zover...
En Sander wilde zonder eten naar bed... prima
1quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kapsalons? Meerdere
Hoi allemaal
We aten wortels.. dat zegt genoegquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
He bah van Koenen hoezo wou Sander zonder eten naar bed?
mwah het wordt nu al wat minderquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1
en mn collega 1
en veel DMS gehad ?
En ook geen onvertogen woord gehoord. Alleen maar positief. Mensen die je ik daar sprak, in de trein onderweg terug en op twitter. Geen negatieve reacties.quote:
Ja, stom werk, stomme achterband waarschijnlijk lek, toen ik em op ging pompen bij de fietsenmaker kwam ik iemand van vroeger tegen wat me doet denken aan minder leuke dingen en wederom geen gympenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kut?![]()
![]()
![]()
Mijn gaat wel.. dokter heeft niet gebeld en toen wilde ik zelf bellen en toen was het ineens 5 uur
Maar verder gaat het wel
Het moment dat die muur 'breekt' wéér kippenvel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:37 schreef JJH het volgende:
Beetje slecht kwaliteit, is van vrijdag geloof ik.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mwah het wordt nu al wat minder
quote:
Stomme dingen dus vandaagquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, stom werk, stomme achterband waarschijnlijk lek, toen ik em op ging pompen bij de fietsenmaker kwam ik iemand van vroeger tegen wat me doet denken aan minder leuke dingen en wederom geen gympenMaar ach, komt wel goed
![]()
Oh, dat is wel jammer... Ik zou morgen gewoon even bellen en kijken wie de vervanger is
Ziet er lekker uitquote:
Jij hebt gisteren al taart op!quote:
iddquote:
zodra ik klaar ben met werkenquote:
Het smaakt ook nog eens lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die ziet er echt superlekker uit
Dat krijg je nu je zo oud bentquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had het koud en lig nu in bed, is dat slecht?
Dan mag jij bij deze kiezenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij jij bent de gast, jij kiest dus
Nicequote:
Dat laatste alsjeblieftquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stomme dingen dus vandaagmoet ik al iemand gaan slaan?
Of even kroelen en kusjes geven?
Jullie kwamen maar niet...quote:
Dan word je superdik en eindig je als de collega van c_a!quote:
Als je fietsend komt bewaar ik een stukjequote:
* charmed_angel kijkt naast haar, maar ziet geen nijntje liggenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had het koud en lig nu in bed, is dat slecht?
Ik kom niet bij vijftienjarigenquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan word je superdik en eindig je als de collega van c_a!
Die is gekquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je fietsend komt bewaar ik een stukje
Zo lelijk zal ik wel al zijn, maar aankomen? Nee hoor, dat lukt hier echt nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan word je superdik en eindig je als de collega van c_a!
Dan maak ik zelfs speciaal een hele nieuwe voor jequote:
Wat is er met je collega dan?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
meh
Kutzooi Koen heeft weer een hoestbui
Dan wordt het wel een stuk aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan maak ik zelfs speciaal een hele nieuwe voor je
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* charmed_angel kijkt naast haar, maar ziet geen nijntje liggen
Nee niet raar
He bah tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
meh
Kutzooi Koen heeft weer een hoestbui
moest werken tot 21:30quote:
Dan kiest Muck maarquote:
Het lijkt me ook zo vermoeiend voor hemquote:
Aha Nou Pheno, ik kan je verklappen, Nijntje wordt niet zoals haar collega want Nijntje is vet schattig en knapquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die is nog maagd en is lelijk en ze praat teveel (40jaar)
Bosjequote:
He Solquote:
Hij ging net spugen, hopelijk is hij een hoop slijm kwijtquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het lijkt me ook zo vermoeiend voor hemBah, hopen dat het snel over is...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha Nou Pheno, ik kan je verklappen, Nijntje wordt niet zoals haar collega want Nijntje is vet schattig en knap
Ik ken het van slijm in je longenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij ging net spugen, hopelijk is hij een hoop slijm kwijt
Ik hoop het ook voor hemquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij ging net spugen, hopelijk is hij een hoop slijm kwijt
quote:
Ik ookquote:
Ik heb het weer behoorlijk zwaar om eerlijk te zijn. Maar ik vecht me er wel doorquote:
Lekker tochquote:
Wat vervelend om te horenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het weer behoorlijk zwaar om eerlijk te zijn. Maar ik vecht me er wel door
Is niet leukquote:
En ik rook niet eensquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookSinds ik gestopt ben met roken is het echt stukken minder
![]()
Ik spring even in bad, ik heb het ook gewoon koudquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:59 schreef Solique het volgende:
brr, wat is het koud hier
* Solique draait de temperatuur omhoog.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor hem
[..]En dat meen ik echt hoor
Jij bent een mooie jongedame
Ik heb d'r op hyvesquote:
Vind ik welquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Maar dat klopt niet heeeelemaal![]()
Ik ben het Marijke eensquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Maar dat klopt niet heeeelemaal![]()
bosquote:
solquote:
Jaquote:
Foto's zijn moment-opnamenquote:[..]
Vind ik wel
Heb geen bad, maar temperatuur geeft nu 11 graden aan hierzo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik spring even in bad, ik heb het ook gewoon koud
Tja ligt aan en aantal factoren. Mijn vader is een midweek weg met een groep gehandicapten van zijn vrijwilligers werk. Hij heeft een hondje waar op gelet moet worden, dus zit ik hier de komende dagen in zijn huis. Dus in een minder bekende omgeving, je weet denk ik ook wel hoe moeilijk dat kan zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker toch
[..]
Wat vervelend om te horenHeb je enig idee waardoor?
Okequote:
Ik was je vergeten te feliciteren daarquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Foto's zijn moment-opnamen
Dat dus! Ik vind je prachtig en vind het jammer dat je dat zelf niet zietquote:
Wat vervelend johquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja ligt aan en aantal factoren. Mijn vader is een midweek weg met een groep gehandicapten van zijn vrijwilligers werk. Hij heeft een hondje waar op gelet moet worden, dus zit ik hier de komende dagen in huis. Dus in een minder bekende omgeving, je weet denk ik ook wel hoe moeilijk dat kan zijn.
Maar dit hadden we al langer geleden besproken, toen het de goede kant met me op ging. Ja wil ik nu net vorige week een terugval krijgen...
Ik doe mijn best. Overmorgen komt een goede vriend hier, dus dat is wel iets om naar toe te leven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat vervelend johZorg je een beetje goed voor jezelf?
Mooi zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Overmorgen komt een goede vriend hier, dus dat is wel iets om naar toe te leven.
Ohquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was je vergeten te feliciteren daarSorry
Enneh:
[..]
Dat dus! Ik vind je prachtig en vind het jammer dat je dat zelf niet ziet
Gelukkigquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohhaha, maakt niet uit
Hmmz, misschien zie ik dat later nog wel eens...
Ja he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef missyB het volgende:
snetverdikke wat een harde koude rotwind staat er!
Oh neequote:
11 gradenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb geen bad, maar temperatuur geeft nu 11 graden aan hierzo.
Koen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:15 schreef Koen66 het volgende:
zow, lekker gegeten en nu nog ff hier rondhangen tot de kids naar bed gaan
Niks van aantrekkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
Aaarhg bah wat een verschrikkelijke patsers op hyves
Nee, maar die namen: 'BlackberrydudeNewPFF-Free2add'quote:
O-M-Gquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar die namen: 'BlackberrydudeNewPFF-Free2add'![]()
Huh wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:19 schreef Koen66 het volgende:
damn morgen echt m'n laptop eens in storing melen
Gewoon niet opletten. Dat soort sites trekken nu eenmaal ook dat soort volk aan. Is hier op FOK ook wel het gevalquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
het gaat z'n gangetjequote:
Nu alquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaat z'n gangetje
jij ook?
k zit aan een rum-cola nu
Ja, al is het onderhand al 16 graden. Al wat behaaglijker.quote:
Ik snap 'ze' soms echt nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
O-M-G![]()
Die jeugd van tegenwoordig
![]()
Woon je in IJslandquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, al is het onderhand al 16 graden. Al wat behaaglijker.
Jaa, tuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verkouden en keelpijn
rum-cola helpt vast
Ik heb er echt zo'n hekel aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon niet opletten. Dat soort sites trekken nu eenmaal ook dat soort volk aan. Is hier op FOK ook wel het geval
Waar staat PFF voor?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom ze tussen aanhalingstekensquote:
nee echt, 1 of 2 glaasjes en een paracetamol met slapen gaan en ik ben morgen weer t mannetjequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jaa, tuurlijk.
+ als je genoeg zuipt, heb je de komende tijd nergens last meer van, geen werk/school ect.
alcohol en een paracetemol helpt toch niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee echt, 1 of 2 glaasjes en een paracetamol met slapen gaan en ik ben morgen weer t mannetje
Met een hamer?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommige toetsen moet ik erg hard aanslaan
ach als ik er maar in geloofquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
alcohol en een paracetemol helpt toch niet?
Daar zijn pilletjes voor.quote:
Ik zeg meestal ook PF, maar ze typen ook al die letters dubbel en zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je dat afkort word het toch PF. Pro en fiel zijn toch geen twee woorden?
Ik ben blij dat ik een generatie eerder was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg meestal ook PF, maar ze typen ook al die letters dubbel en zo'Helddd' 'Moooooiboyyy'
![]()
![]()
en ik ben nog een generatie ouderquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een generatie eerder was.
Niet dat wij netjes en braaf waren, maar als je jezelf dat Nederlands aanleerd komt het nooit meer goed met je.
giet er nog wat alcohol erachter na.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 stopt pil in USB poort en wacht af
Ik gebruik die woorden nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een generatie eerder was.
Niet dat wij netjes en braaf waren, maar als je jezelf dat Nederlands aanleerd komt het nooit meer goed met je.
Alcohol 120% erbij en klaar!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 stopt pil in USB poort en wacht af
nee, ik heb m'n laptop al eens gin-tonic gegeven en dat vond ie niksquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
gooi er nog wat alcohol erachter na.
Misschien is het een breezer-sletje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik heb m'n laptop al eens gin-tonic gegeven en dat vond ie niks
De D ging er toen van haperen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij wer er wel wat kleverig vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Misschien is het een breezer-sletje.
Sorryquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom bellen mensen altijd op het verkeerde moment
mijn vrouw is er niet, geheid at m'n schoonvader vanavond belt vanaf z'n vakantieadresquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Moet ik later bellen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef summer2bird het volgende:
Mijn ouders vinden het gek dat ik ineens in de lach schoot.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens discussies met mn vrouw waarom ik wel eens lach als ik chatquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef summer2bird het volgende:
Mijn ouders vinden het gek dat ik ineens in de lach schoot.
Whoa Gertje, ik moest bellen want je DM deed het niet!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
gewoon de stekker eruit trekkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw is er niet, geheid at m'n schoonvader vanavond belt vanaf z'n vakantieadres
geen discussies hier, meestal loeren we dan even in het desbetreffende topic waar de ander om moest lachenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens discussies met mn vrouw waarom ik wel eens lach als ik chat
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whoa Gertje, ik moest bellen want je DM deed het niet!
Ik niet, ik kijk wel uit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens discussies met mn vrouw waarom ik wel eens lach als ik chat
Ik ben verdomme geen 14quote:Maar dat chatten, is heel gevaarlijk hoor!
Wachten tot ze je een ijsje stuurt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:32 schreef Koen66 het volgende:
ik heb IJS AAN ge DM-med naar C_A wat nu?
krijg je een ijsjequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:32 schreef Koen66 het volgende:
'en je gaat geen mensen die je niet kent accepteren op dat em-em-sen'quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik niet, ik kijk wel uit.
Ze denken dat dit een vieze site is, en jullie allemaal pedo's zijn die zich anders voordoen zodat jullie mij kunnen lokken
[..]
Ik ben verdomme geen 14
hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik niet, ik kijk wel uit.
Ze denken dat dit een vieze site is, en jullie allemaal pedo's zijn die zich anders voordoen zodat jullie mij kunnen lokken
[..]
Ik ben verdomme geen 14
gaan we een ijsje etenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:32 schreef Koen66 het volgende:
15quote:
17. Oud genoeg dusquote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'en je gaat geen mensen die je niet kent accepteren op dat em-em-sen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef Solique het volgende:
Voor de geinteresseerden mijn werkplek waar ik het moet uit zien te houden deze week.Ziet er gezellig uit zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Voor de geinteresseerden mijn werkplek waar ik het moet uit zien te houden deze week.dat gaat wel lukken tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de geinteresseerden mijn werkplek waar ik het moet uit zien te houden deze week.wat op geruimdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
maar het is zo bbbrrrr koudquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef wel.o.k het volgende:
toch maar hardlopen vanavond
ziet er uit als mooi loop weeren dan kom ik ook nog eens buiten
Voor de geinteresseerden mijn werkplek waar ik het moet uit zien te houden deze week.4 screensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb zo'n documenten stapelbak rechts staan.quote:
quote:
wat sneller dan ik, ik had rijbewijs pas op 24quote:
Jij moet niet veel zeggenquote:
Dat gaat mij niet lukken, het duurt niet langer dan een half uur gok ik.quote:
mijne moet ik ook zo eens naar boven movenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:38 schreef missyB het volgende:
2 kiddies in pyama das alvast klaar nog 15 minuten en ze gaan bed in yessss
Werk ook meer met digitale zaken dan papier tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat gaat mij niet lukken, het duurt niet langer dan een half uur gok ik.
En dan ben ik nog positief over mezelf.
Vraag of ie gewoon NL kanquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:38 schreef Toekito het volgende:
leuk een stotterende fries. Ik maak er echt niks van.
gewoon mompelen dat zijn moeder een snor heeft!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:38 schreef Toekito het volgende:
leuk een stotterende fries. Ik maak er echt niks van.
en wat doe je voor die tijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga denk ik om 21:00 uur even gamen
Moet black ops nog uitspelen
kind 1 kan aardig klok kijken tegenwoordig, kan dus niet meer smokkelen om kwart oevr 7 van tis allang 8 uur hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijne moet ik ook zo eens naar boven moven
De single player moet je zeker doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga denk ik om 21:00 uur even gamen
Moet black ops nog uitspelen
Maar werk je ook in die uren?quote:
kan die zegtie maar hoor geen verbetering.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan die zegtie maar hoor geen verbetering.
Tot zo en dan lekker naar jou luisterenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat naar boven verhuizentot zo
wie draait erquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu secret story kijkenEn dan van half 9 tot 9 even naar onz radio luisteren
Tot zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een onzinquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu secret story kijkenEn dan van half 9 tot 9 even naar onz radio luisteren
Ik ben bezigquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
De single player moet je zeker doen
Ga je weer draaien?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
doeiquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:41 schreef summer2bird het volgende:
Damens en heren.
Ik stop even met Fok!
Maar wees niet bang, ik ben morgen weer terug.
Ik wensch u allen een prettige avond, maak de nacht niet te laat,
goede morgen,
tot morgen
Met, vriendelijke, groeten,
Summer2bird
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en als het dan lekker warm en zwoel isquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
okayeen vrijddagavond een keertje ;s)
truste voor straks zomervogeltjequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:41 schreef summer2bird het volgende:
Damens en heren.
Ik stop even met Fok!
goede morgen,
tot morgen
Summer2bird
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten alvastquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:41 schreef summer2bird het volgende:
Damens en heren.
Ik stop even met Fok!
goede morgen,
tot morgen
Summer2bird
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
juni ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en als het dan lekker warm en zwoel is
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:41 schreef summer2bird het volgende:
Damens en heren.
Ik stop even met Fok!
goede morgen,
tot morgen
Summer2bird
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bis Later Zomersvogeltjequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:41 schreef summer2bird het volgende:
Damens en heren.
Ik stop even met Fok!
goede morgen,
tot morgen
Summer2bird
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aha, ik doe bij COD meestal eerst normaal en dan op Veteranquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben bezigBen al best ver...... maar moet hem ook nog op Veteran uitspelen, nu op Hard
yepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |