Bosjequote:
He Solquote:
Hij ging net spugen, hopelijk is hij een hoop slijm kwijtquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het lijkt me ook zo vermoeiend voor hemBah, hopen dat het snel over is...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha Nou Pheno, ik kan je verklappen, Nijntje wordt niet zoals haar collega want Nijntje is vet schattig en knap
Ik ken het van slijm in je longenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij ging net spugen, hopelijk is hij een hoop slijm kwijt
Ik hoop het ook voor hemquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij ging net spugen, hopelijk is hij een hoop slijm kwijt
quote:
Ik ookquote:
Ik heb het weer behoorlijk zwaar om eerlijk te zijn. Maar ik vecht me er wel doorquote:
Lekker tochquote:
Wat vervelend om te horenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het weer behoorlijk zwaar om eerlijk te zijn. Maar ik vecht me er wel door
Is niet leukquote:
En ik rook niet eensquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookSinds ik gestopt ben met roken is het echt stukken minder
![]()
Ik spring even in bad, ik heb het ook gewoon koudquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:59 schreef Solique het volgende:
brr, wat is het koud hier
* Solique draait de temperatuur omhoog.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor hem
[..]En dat meen ik echt hoor
Jij bent een mooie jongedame
Ik heb d'r op hyvesquote:
Vind ik welquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Maar dat klopt niet heeeelemaal![]()
Ik ben het Marijke eensquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Maar dat klopt niet heeeelemaal![]()
bosquote:
solquote:
Jaquote:
Foto's zijn moment-opnamenquote:[..]
Vind ik wel
Heb geen bad, maar temperatuur geeft nu 11 graden aan hierzo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik spring even in bad, ik heb het ook gewoon koud
Tja ligt aan en aantal factoren. Mijn vader is een midweek weg met een groep gehandicapten van zijn vrijwilligers werk. Hij heeft een hondje waar op gelet moet worden, dus zit ik hier de komende dagen in zijn huis. Dus in een minder bekende omgeving, je weet denk ik ook wel hoe moeilijk dat kan zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker toch
[..]
Wat vervelend om te horenHeb je enig idee waardoor?
Okequote:
Ik was je vergeten te feliciteren daarquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Foto's zijn moment-opnamen
Dat dus! Ik vind je prachtig en vind het jammer dat je dat zelf niet zietquote:
Wat vervelend johquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja ligt aan en aantal factoren. Mijn vader is een midweek weg met een groep gehandicapten van zijn vrijwilligers werk. Hij heeft een hondje waar op gelet moet worden, dus zit ik hier de komende dagen in huis. Dus in een minder bekende omgeving, je weet denk ik ook wel hoe moeilijk dat kan zijn.
Maar dit hadden we al langer geleden besproken, toen het de goede kant met me op ging. Ja wil ik nu net vorige week een terugval krijgen...
Ik doe mijn best. Overmorgen komt een goede vriend hier, dus dat is wel iets om naar toe te leven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat vervelend johZorg je een beetje goed voor jezelf?
Mooi zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Overmorgen komt een goede vriend hier, dus dat is wel iets om naar toe te leven.
Ohquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was je vergeten te feliciteren daarSorry
Enneh:
[..]
Dat dus! Ik vind je prachtig en vind het jammer dat je dat zelf niet ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |