Ik snap 'ze' soms echt nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
O-M-G![]()
Die jeugd van tegenwoordig
![]()
Woon je in IJslandquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, al is het onderhand al 16 graden. Al wat behaaglijker.
Jaa, tuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verkouden en keelpijn
rum-cola helpt vast
Ik heb er echt zo'n hekel aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon niet opletten. Dat soort sites trekken nu eenmaal ook dat soort volk aan. Is hier op FOK ook wel het geval
Waar staat PFF voor?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar die namen: 'BlackberrydudeNewPFF-Free2add'![]()
Daarom ze tussen aanhalingstekensquote:
nee echt, 1 of 2 glaasjes en een paracetamol met slapen gaan en ik ben morgen weer t mannetjequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jaa, tuurlijk.
+ als je genoeg zuipt, heb je de komende tijd nergens last meer van, geen werk/school ect.
alcohol en een paracetemol helpt toch niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee echt, 1 of 2 glaasjes en een paracetamol met slapen gaan en ik ben morgen weer t mannetje
Met een hamer?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommige toetsen moet ik erg hard aanslaan
ach als ik er maar in geloofquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
alcohol en een paracetemol helpt toch niet?
Daar zijn pilletjes voor.quote:
Ik zeg meestal ook PF, maar ze typen ook al die letters dubbel en zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je dat afkort word het toch PF. Pro en fiel zijn toch geen twee woorden?
Ik ben blij dat ik een generatie eerder was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg meestal ook PF, maar ze typen ook al die letters dubbel en zo'Helddd' 'Moooooiboyyy'
![]()
![]()
en ik ben nog een generatie ouderquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een generatie eerder was.
Niet dat wij netjes en braaf waren, maar als je jezelf dat Nederlands aanleerd komt het nooit meer goed met je.
giet er nog wat alcohol erachter na.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 stopt pil in USB poort en wacht af
Ik gebruik die woorden nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een generatie eerder was.
Niet dat wij netjes en braaf waren, maar als je jezelf dat Nederlands aanleerd komt het nooit meer goed met je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |