Daar zijn pilletjes voor.quote:
Ik zeg meestal ook PF, maar ze typen ook al die letters dubbel en zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je dat afkort word het toch PF. Pro en fiel zijn toch geen twee woorden?
Ik ben blij dat ik een generatie eerder was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg meestal ook PF, maar ze typen ook al die letters dubbel en zo'Helddd' 'Moooooiboyyy'
![]()
![]()
en ik ben nog een generatie ouderquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een generatie eerder was.
Niet dat wij netjes en braaf waren, maar als je jezelf dat Nederlands aanleerd komt het nooit meer goed met je.
giet er nog wat alcohol erachter na.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 stopt pil in USB poort en wacht af
Ik gebruik die woorden nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een generatie eerder was.
Niet dat wij netjes en braaf waren, maar als je jezelf dat Nederlands aanleerd komt het nooit meer goed met je.
Alcohol 120% erbij en klaar!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 stopt pil in USB poort en wacht af
nee, ik heb m'n laptop al eens gin-tonic gegeven en dat vond ie niksquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
gooi er nog wat alcohol erachter na.
Misschien is het een breezer-sletje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik heb m'n laptop al eens gin-tonic gegeven en dat vond ie niks
De D ging er toen van haperen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik heb m'n laptop al eens gin-tonic gegeven en dat vond ie niks
hij wer er wel wat kleverig vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Misschien is het een breezer-sletje.
Sorryquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom bellen mensen altijd op het verkeerde moment
mijn vrouw is er niet, geheid at m'n schoonvader vanavond belt vanaf z'n vakantieadresquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Moet ik later bellen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |