We aten wortels.. dat zegt genoegquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
He bah van Koenen hoezo wou Sander zonder eten naar bed?
mwah het wordt nu al wat minderquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1
en mn collega 1
en veel DMS gehad ?
En ook geen onvertogen woord gehoord. Alleen maar positief. Mensen die je ik daar sprak, in de trein onderweg terug en op twitter. Geen negatieve reacties.quote:
Ja, stom werk, stomme achterband waarschijnlijk lek, toen ik em op ging pompen bij de fietsenmaker kwam ik iemand van vroeger tegen wat me doet denken aan minder leuke dingen en wederom geen gympenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kut?![]()
![]()
![]()
Mijn gaat wel.. dokter heeft niet gebeld en toen wilde ik zelf bellen en toen was het ineens 5 uur
Maar verder gaat het wel
Het moment dat die muur 'breekt' wéér kippenvel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:37 schreef JJH het volgende:
Beetje slecht kwaliteit, is van vrijdag geloof ik.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mwah het wordt nu al wat minder
quote:
Stomme dingen dus vandaagquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, stom werk, stomme achterband waarschijnlijk lek, toen ik em op ging pompen bij de fietsenmaker kwam ik iemand van vroeger tegen wat me doet denken aan minder leuke dingen en wederom geen gympenMaar ach, komt wel goed
![]()
Oh, dat is wel jammer... Ik zou morgen gewoon even bellen en kijken wie de vervanger is
Ziet er lekker uitquote:
Jij hebt gisteren al taart op!quote:
iddquote:
zodra ik klaar ben met werkenquote:
Het smaakt ook nog eens lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die ziet er echt superlekker uit
Dat krijg je nu je zo oud bentquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had het koud en lig nu in bed, is dat slecht?
Dan mag jij bij deze kiezenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij jij bent de gast, jij kiest dus
Nicequote:
Dat laatste alsjeblieftquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stomme dingen dus vandaagmoet ik al iemand gaan slaan?
Of even kroelen en kusjes geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |