Daar zijn pilletjes voor.quote:
Ik zeg meestal ook PF, maar ze typen ook al die letters dubbel en zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je dat afkort word het toch PF. Pro en fiel zijn toch geen twee woorden?
Ik ben blij dat ik een generatie eerder was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg meestal ook PF, maar ze typen ook al die letters dubbel en zo'Helddd' 'Moooooiboyyy'
![]()
![]()
en ik ben nog een generatie ouderquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een generatie eerder was.
Niet dat wij netjes en braaf waren, maar als je jezelf dat Nederlands aanleerd komt het nooit meer goed met je.
giet er nog wat alcohol erachter na.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 stopt pil in USB poort en wacht af
Ik gebruik die woorden nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een generatie eerder was.
Niet dat wij netjes en braaf waren, maar als je jezelf dat Nederlands aanleerd komt het nooit meer goed met je.
Alcohol 120% erbij en klaar!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 stopt pil in USB poort en wacht af
nee, ik heb m'n laptop al eens gin-tonic gegeven en dat vond ie niksquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
gooi er nog wat alcohol erachter na.
Misschien is het een breezer-sletje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik heb m'n laptop al eens gin-tonic gegeven en dat vond ie niks
De D ging er toen van haperen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij wer er wel wat kleverig vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Misschien is het een breezer-sletje.
Sorryquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom bellen mensen altijd op het verkeerde moment
mijn vrouw is er niet, geheid at m'n schoonvader vanavond belt vanaf z'n vakantieadresquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Moet ik later bellen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef summer2bird het volgende:
Mijn ouders vinden het gek dat ik ineens in de lach schoot.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens discussies met mn vrouw waarom ik wel eens lach als ik chatquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef summer2bird het volgende:
Mijn ouders vinden het gek dat ik ineens in de lach schoot.
Whoa Gertje, ik moest bellen want je DM deed het niet!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
gewoon de stekker eruit trekkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw is er niet, geheid at m'n schoonvader vanavond belt vanaf z'n vakantieadres
geen discussies hier, meestal loeren we dan even in het desbetreffende topic waar de ander om moest lachenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens discussies met mn vrouw waarom ik wel eens lach als ik chat
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whoa Gertje, ik moest bellen want je DM deed het niet!
Ik niet, ik kijk wel uit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens discussies met mn vrouw waarom ik wel eens lach als ik chat
Ik ben verdomme geen 14quote:Maar dat chatten, is heel gevaarlijk hoor!
Wachten tot ze je een ijsje stuurt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:32 schreef Koen66 het volgende:
ik heb IJS AAN ge DM-med naar C_A wat nu?
krijg je een ijsjequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:32 schreef Koen66 het volgende:
'en je gaat geen mensen die je niet kent accepteren op dat em-em-sen'quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik niet, ik kijk wel uit.
Ze denken dat dit een vieze site is, en jullie allemaal pedo's zijn die zich anders voordoen zodat jullie mij kunnen lokken
[..]
Ik ben verdomme geen 14
hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik niet, ik kijk wel uit.
Ze denken dat dit een vieze site is, en jullie allemaal pedo's zijn die zich anders voordoen zodat jullie mij kunnen lokken
[..]
Ik ben verdomme geen 14
gaan we een ijsje etenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:32 schreef Koen66 het volgende:
15quote:
17. Oud genoeg dusquote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'en je gaat geen mensen die je niet kent accepteren op dat em-em-sen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef Solique het volgende:
Voor de geinteresseerden mijn werkplek waar ik het moet uit zien te houden deze week.Ziet er gezellig uit zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Voor de geinteresseerden mijn werkplek waar ik het moet uit zien te houden deze week.dat gaat wel lukken tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de geinteresseerden mijn werkplek waar ik het moet uit zien te houden deze week.wat op geruimdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
maar het is zo bbbrrrr koudquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef wel.o.k het volgende:
toch maar hardlopen vanavond
ziet er uit als mooi loop weeren dan kom ik ook nog eens buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |