Is er iets? What did I do?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh ja, want dan doe je al kêk genoeg natuurlijk.
Mooie cliffhangerquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, ik zie nog wel 1 mogelijkheid waarmee het leven zoals we het nu kennen eindigt in 2012
Ach ja, iedereen zijn mening he.quote:
www.myloverboy.net?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:30 schreef Royco1 het volgende:
Ach ja, iedereen zijn mening he.
Zou er een markt zijn voor een datingsite voor rap liefhebbers?
Vast welquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen zijn mening he.
Zou er een markt zijn voor een datingsite voor rap liefhebbers?
http://en.wikipedia.org/wiki/Technological_singularityquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
hoe dan stBabs, jij gaat trouwen en monogaam worden?
Ik ook steeds. Ik wil niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
Ik krijg overigens ads voor het chatten en daten met volslanke mensen
Miss White in de keuken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:33 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nu nog een locatie en een dader, en je wint
Jij, in Gent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:33 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nu nog een locatie en een dader, en je wint
Royco1 was chubby én single had ik begrepen? Doe er je voordeel mee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
En heteroquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Royco1 was chubby én single had ik begrepen? Doe er je voordeel mee.
Ik vind volslank zo'n stom woordquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ook niet. Ze schatten mijn kansen wel erg laag in blijkbaar.quote:
Hoe?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Technological_singularity
Ik schat de kans niet hoog in, maar het is mogelijk.
Is gewoon een eufemisme.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind volslank zo'n stom woordHoe kan je nu zowel vol als slank zijn?
Vol, maar niet dik!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
De dames in de ads zijn lokkertjes en hooguit een beetje mollig. Vind ik wel kunnen. De site zal verder vol staan met aangespoelde zeekoeien. Daar bedank ik voor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huuh, ik vind de dames in de ads niet bepaald leuk te noemen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De dames in de ads zijn lokkertjes en hooguit een beetje mollig. Vind ik wel kunnen. De site zal verder vol staan met aangespoelde zeekoeien. Daar bedank ik voor.
Ik snap dat het een eufemisme is. Maar het staat nog wel stom.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef STING het volgende:
[..]
Is gewoon een eufemisme.
Alhoewel er wel een verschil is tussen dik en volslank.
Nou ja, er is ook een verschil. Maar volslank?quote:
Ik zou deze ook niet vrijwillig uitkiezen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Huuh, ik vind de dames in de ads niet bepaald leuk te noemen.
Hoe wil je het anders noemen. Lichtdik?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dat het een eufemisme is. Maar het staat nog wel stom.
[..]
Nou ja, er is ook een verschil. Maar volslank?
AI en quantum computing. We zitten er bij beide tegenaan, dus het kan in 2012 gebeuren. Want als het eenmaal draait, is er vrij weinig dat de continuë versnelling tegenhoudt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze schatten mijn kansen wel erg laag in blijkbaar.
[..]
Hoe?
quote:
Wat is er mis met gewoon 'vol'? Dat is toch niet per definitie een negatief woord?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemen. Lichtdik?
vol·slank bn slank met ronde vormenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, er is ook een verschil. Maar volslank?
mollig lijkt mij dikker dan volslankquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou deze ook niet vrijwillig uitkiezen hoorMaar een beetje vet vind ik geen probleem op een vrouw, maar dan zijn ze ook niet 'volslank'. Dan zijn ze een beetje mollig, of hebben een zwaardere bouw.
Wij gaan niet daten dus?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou deze ook niet vrijwillig uitkiezen hoorMaar een beetje vet vind ik geen probleem op een vrouw, maar dan zijn ze ook niet 'volslank'. Dan zijn ze een beetje mollig, of hebben een zwaardere bouw.
Ik weet wat het ihiiiiis! Maar het klinkt stom.quote:
Zij/hij is vol.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon 'vol'? Dat is toch niet per definitie een negatief woord?
Zo wordt het HELAAS nooit meer geïnterpreteerdquote:
Doet me denken aan een interessante filosofische stelling. Als je twee dozen hebt en in eentje zit een brein van een mens en in de ander een computer. Welke vraag je ook stelt, ze geven hetzelfde antwoord. Kan je dan nog zeggen dat in de ene doos wel een computer zit en geen mens? Of andersom?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
AI en quantum computing. We zitten er bij beide tegenaan, dus het kan in 2012 gebeuren. Want als het eenmaal draait, is er vrij weinig dat de continuë versnelling tegenhoudt.
Dun met dikke tetten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Zo wordt het HELAAS nooit meer geïnterpreteerd
Ik hou wel van volslank in die definitie
straks moet je oppassen met dit soort opmerkingen, ik breng het zo langs hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij gaan niet daten dus?
Ik wil een scheermesje.
Heb ik eindelijk weer iemand in de buurt die voor me naar de apotheek rijdt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
straks moet je oppassen met dit soort opmerkingen, ik breng het zo langs hoor
Turingtest. En nee, zodra een computer de Turingtest haalt, kun je niet meer zeggen welke de computer is en welke de mens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doet me denken aan een interessante filosofische stelling. Als je twee dozen hebt en in eentje zit een brein van een mens en in de ander een computer. Welke vraag je ook stelt, ze geven hetzelfde antwoord. Kan je dan nog zeggen dat in de ene doos wel een computer zit en geen mens? Of andersom?
Dit is niet mijn dag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Tetten hoeven niet dik. Heupen mogen lekker vol
Ik mis normaal tussen slank en volslankquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef STING het volgende:
tenger---mager------slank-----volslank--mollig/chubby------dik-------obees------------morbide obees
Zoiets
Ik zou mager vóór tenger plaatsen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef STING het volgende:
tenger---mager------slank-----volslank--mollig/chubby------dik-------obees------------morbide obees
Zoiets
Ik val ook op zeer slanke vrouwen, getuige mijn 'track record'. Alleen niet op ronduit dikke vrouwen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij gaan niet daten dus?
Ik wil een scheermesje.
Kan primaquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef STING het volgende:
[..]
Zij/hij is vol.
Zij/hij is vol van zichzelf.
Mwah, te verwarrend, dan maar gewoon volslank, voor degenen die een beetje chubby zijn
tenger---magerquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef STING het volgende:
Zoiets
Dat is een waarde-oordeel, geen classificatiequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mis normaal tussen slank en volslank
oke moet ik dus goed leren herkennen wanneer je zomaar iets roept of wanneer je mij voor je karretje wilt spannen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk weer iemand in de buurt die voor me naar de apotheek rijdt.
Je bent morbide obees?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik val ook op zeer slanke vrouwen, getuige mijn 'track record'. Alleen niet op ronduit dikke vrouwen.
Dus jij bent nog steeds geschikt datemateriaal.
Ik ben zelf trouwens ook geen volslanke man, dus dat scheelt
Kusjekroelie!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
oke moet ik dus goed leren herkennen wanneer je zomaar iets roept of wanneer je mij voor je karretje wilt spannen.
Meteen heb ik een MI van die hele dikke vent van een docu laatstquote:
Dan ben ik blij dat ik die docu niet gezien heb.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
Meteen heb ik een MI van die hele dikke vent van een docu laatst
Ik val op supersuperslank.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben 1.95 en 78 kilo...Heb toch een licht buikje...Vind ik zelf soms wel een beetje triest
Zie boven. Maak voor jezelf maar uit of ik de waarheid spreek of een typische Fokker ben die liegt over zijn uiterlijk.quote:
Omdat moddervet wel accurater is, maar tegelijkertijd zo onverbloemend.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lieg ook altijd over mijn uiterlijk hier, dat is prima. Part of the deal. Die piemel valt wel tegen trouwens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zie boven. Maak voor jezelf maar uit of ik de waarheid spreek of een typische Fokker ben die liegt over zijn uiterlijk.
Ik heb natuurlijk ook een piemel van 20 centimeter.
Dan iets anders, maar er hoort nog iets tussen slank en volslank.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is een waarde-oordeel, geen classificatie.
Ik zou voor vol gaan, denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit IRL gezien, geen idee. Wat vind je zelf?
Ik val zeker wel onder slank, alleen geen plat buikje. Zou dat er eens af moeten trainen denk ik. Er zijn tijden geweest dat ik onder de 70 kilo woog, toen vroegen mensen zich serieus af of ik een eetstoornis had.quote:
1.85 en 69 kiloquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben 1.95 en 78 kilo...Heb toch een licht buikje...Vind ik zelf soms wel een beetje triest
Het was een tikfout. Ik bedoelde natuurlijk 30 centimeter!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik lieg ook altijd over mijn uiterlijk hier, dat is prima. Part of the deal. Die piemel valt wel tegen trouwens.
Het was wel interessant eigenlijk... Maar hij was echt hideous...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik die docu niet gezien heb.
Buikspieroefeningen doen wonderen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik val zeker wel onder slank, alleen geen plat buikje. Zou dat er eens af moeten trainen denk ik. Er zijn tijden geweest dat ik onder de 70 kilo woog, toen vroegen mensen zich serieus af of ik een eetstoornis had.
Bijna gemiddeld!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het was een tikfout. Ik bedoelde natuurlijk 30 centimeter!
Vaak wel ja..quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Volslank is gewoon een term voor dikke mensen die niet willen toegeven dat ze dik zijn.
quote:
Volgens een vriend die 4x per week in de sportschool is, helpt het geen fuck. Je trained de spieren onder het vet, je bent niet bezig om exact daar vet te verbranden.quote:
Zoals ik niet voor je naar de apotheek rijd, zo doe ik ook geen buikspieroefeningen speciaal voor jou.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens een vriend die 4x per week in de sportschool is, helpt het geen fuck. Je trained de spieren onder het vet, je bent niet bezig om exact daar vet te verbranden.
Ja, ik wilde net toevoegen: het hielp bij mij na de bevalling. Dan is het niet perse vet, maar is de boel daar helemaal uitgelubberd. Snik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens een vriend die 4x per week in de sportschool is, helpt het geen fuck. Je trained de spieren onder het vet, je bent niet bezig om exact daar vet te verbranden.
Ik moet ook weer gaan trainen voor t sixpack en mn conditiequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:47 schreef Royco1 het volgende:
1.78, 70 kg, geen 6 pack, klein 5 liter fustje
Volgens mij helpt het in hoge kwantiteit wel, toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was een tip, geen vereiste.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoals ik niet voor je naar de apotheek rijd, zo doe ik ook geen buikspieroefeningen speciaal voor jou.![]()
Maar bedankt voor de tip. Ga alleen liever niet naar de sportschool, dus dat wordt thuis een beetje aanmodderen denk ik.
Dan gaat het voor mij sowieso niet op. Heb geen discipline wat dat betreft.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij helpt het in hoge kwantiteit wel, toch?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In combinatie met cardio krijg je het wel strak.
Dus geen excuus.
Nee ook niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus toch maar liposuctiequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Je verbrand het vet niet
Nee hoor, het hoeft voor mij niet allemaal perfect.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je valt dus niet alleen op platte buikjes?
Dat hangt toch van de hartslag af? Of je alleen spieren kweekt of ook vet verbrandt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Je verbrand het vet niet
In mijn gezicht? Ik heb al zon smalle kopquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meestal ga je het eerst trouwens in je gezicht zien.
Ik wilde niks zeggen, maar iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:50 schreef Techno het volgende:
1,91, 85kg
En ik voel me dik in deze broek.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet er wel iets weg te halen zijn
Je kunt niet sturen waar je vet verbrandt. Je moet vet verbrandende oefeningen doen (cardio), maar dan nog gaat het vet overal weg, niet alleen bij je buik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ben nu aan het afsluiten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:
1.91m, 75kg
En goedemiddag!
Is het al tijd om weg te gaan van werk ?
Dan houden wij de date-optie maar openquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor, het hoeft voor mij niet allemaal perfect.
Nee, maar wel je kweekt wel meer spieren, waardoor daar meer energie naar toe gaat. Als je je voedingspatroon correct aanpast, krijg je daardoor ook minder vet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Je verbrand het vet niet
je bent 1 en al smal ding lieve schat, de enige dikkerd is dat leugenachtige kutstemmetje in je kopquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In mijn gezicht? Ik heb al zon smalle kop
Dat is waar, idd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt niet sturen waar je vet verbrandt. Je moet vet verbrandende oefeningen doen (cardio), maar dan nog gaat het vet overal weg, niet alleen bij je buik.
Nou vooruit, 1,75 en +- 60 kg. inmiddelsquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef L-E het volgende:
Leuk dat mannen makkelijk hun lengte en gewicht delen hier, ik zie geen een vrouw het doen.
Klopt. Daar zie je het het eerste.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In mijn gezicht? Ik heb al zon smalle kop
Haha, en dát is de realiteit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, 1,75 en +- 60 kg. inmiddels
60kg! dikzakquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan ben je volgens mij toch behoorlijk slank. Mijn ex woog 70 kilo met die lengte en die vond ik alleen maar een normaal postuur hebben met een klein buikje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Serieus? Dan zijn we redelijk vergelijkbaar. Meer wil ik niet kwijt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
je bent langer en lichter dan ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
verrekte schralequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:
1.91m, 75kg
En goedemiddag!
Is het al tijd om weg te gaan van werk ?
we don't care!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef L-E het volgende:
Leuk dat mannen makkelijk hun lengte en gewicht delen hier, ik zie geen een vrouw het doen.
Dat is misschien niet de meest slimme opmerkingquote:
1.75 en 70 klinkt mij niet als normaal in de oren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan ben je volgens mij toch behoorlijk slank. Mijn ex woog 70 kilo met die lengte en die vond ik alleen maar een normaal postuur hebben met een klein buikje.
Oei, wat zegt dat over mij?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef L-E het volgende:
Ze weet wie het zegtquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is misschien niet de meest slimme opmerking
Ja nee, toch niet helemaal hoor, in vergelijking met vorige zomer is het echt erger geworden..quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
je bent 1 en al smal ding lieve schat, de enige dikkerd is dat leugenachtige kutstemmetje in je kop
Een gewicht waar je vlgs mij als vrouw blij mee moet zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet dat spieren zwaarder wegen dan vet en dat gewicht dus niet altijd iets zegt over postuur?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef L-E het volgende:
[..]
1.75 en 70 klinkt mij niet als normaal in de oren.
(Ja, ik heb issues.)
Het is ook niet zozeer mijn gewicht, hoewel dat gevoelig blijft, maar vooral dat buikje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan ben je volgens mij toch behoorlijk slank. Mijn ex woog 70 kilo met die lengte en die vond ik alleen maar een normaal postuur hebben met een klein buikje.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus? Dan zijn we redelijk vergelijkbaar. Meer wil ik niet kwijt.
Ik vond het geen probleem. Zoals je inmiddels weet doe ik niet moeilijk over een vetrolletje hier of daar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef L-E het volgende:
[..]
1.75 en 70 klinkt mij niet als normaal in de oren.
(Ja, ik heb issues.)
Zie je wel, ik ben gewoon gespierdquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat spieren zwaarder wegen dan vet en dat gewicht dus niet altijd iets zegt over postuur?
Ja, daarom probeer ik me niet te richten op gewicht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat spieren zwaarder wegen dan vet en dat gewicht dus niet altijd iets zegt over postuur?
minder eng dun zal je bedoelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, toch niet helemaal hoor, in vergelijking met vorige zomer is het echt erger geworden..
Oh kan ik wel hebben hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is misschien niet de meest slimme opmerking
Dan heb ik het verkeerd opgevatquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, daarom probeer ik me niet te richten op gewicht.
Mij (en ik denk velen met mij) maakt een buikje niets uit, als je verder niet moddervet bent. Maar goed, het heeft toch geen zin om mensen dat te gaan vertellen als ze er zelf niet erg in geloven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is ook niet zozeer mijn gewicht, hoewel dat gevoelig blijft, maar vooral dat buikje.
Oh, oke.quote:
Vroegah had ik die issues, allang niet meer hoor. Maar ik kan me nog steeds geen goed beeld vormen van een lichaam bij een bepaald gewicht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vond het geen probleem. Zoals je inmiddels weet doe ik niet moeilijk over een vetrolletje hier of daar.
En ja, ik denk dat je toch wel een beetje gewichtsissues hebt als je er zo over denkt
Het zegt dan ook weinig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Vroegah had ik die issues, allang niet meer hoor. Maar ik kan me nog steeds geen goed beeld vormen van een lichaam bij een bepaald gewicht.
Dat laatste heb je gelijk in. Het sterkt ze vaak alleen maar in hun overtuiging heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mij (en ik denk velen met mij) maakt een buikje niets uit, als je verder niet moddervet bent. Maar goed, het heeft toch geen zin om mensen dat te gaan vertellen als ze er zelf niet erg in geloven.
Gewoon altijd om foto's vragen. Doen de mannen hier ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Vroegah had ik die issues, allang niet meer hoor. Maar ik kan me nog steeds geen goed beeld vormen van een lichaam bij een bepaald gewicht.
maar 1.75 en 70kg is volgens mij gewoon slank.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Waanbeelden kun je niet iemands hoofd uit praten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mij (en ik denk velen met mij) maakt een buikje niets uit, als je verder niet moddervet bent. Maar goed, het heeft toch geen zin om mensen dat te gaan vertellen als ze er zelf niet erg in geloven.
Is een gemene vraag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef BeamofLight het volgende:
Ben ik de enige hier die er kilo's bij wil hebben?
We kunnen haast niet wachtenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik zal vanavond even een foto maken van mij met ontbloot bovenlichaam maken, zonder dat ik mijn buik in hou
Dus 1.78 en 70 kg helemaal danquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar 1.75 en 70kg is volgens mij gewoon slank.
foto maken okayquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik zal vanavond even een foto maken van mij met ontbloot bovenlichaam maken, zonder dat ik mijn buik in hou
Van wat ik me herinner, valt dat toch wel mee?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
quote:
ik deed met je mee, maar ik ben al zoverquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef BeamofLight het volgende:
Ik heb een vriendinnetje met exact dat gewicht en die lengte, ik vond haar niet slank. Maar goed, het was bij haar ook heel gek verdeeld, geloof ik. Ze had maat 44 in broeken, en maat 36 in truitjes. Gek.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar 1.75 en 70kg is volgens mij gewoon slank.
Een Barbapappa.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een vriendinnetje met exact dat gewicht en die lengte, ik vond haar niet slank. Maar goed, het was bij haar ook heel gek verdeeld, geloof ik. Ze had maat 44 in broeken, en maat 36 in truitjes. Gek.
Maar dat maak jij weer goed in wijsheidquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben wel korter dan jij. But I'll be a man about it.
Tja, dit is het fitnesstopic niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef BeamofLight het volgende:
Oh nee, zover ben ik al gekomen, goed hequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke.Een vriendin van mij heeft annorexia gehad en die zag je weer wegkwijnen naar zo'n opmerking.
Ik ben trotsquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee, zover ben ik al gekomen, goed he
En toch zoveel psychologen hier in Nederland. Wat doen ze toch.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Waanbeelden kun je niet iemands hoofd uit praten.
Het was toen nog wel wat meer dan nu, maar ik ben redelijk goed in het inhouden van mijn buikquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van wat ik me herinner, valt dat toch wel mee?
Nee idd, dat lukt niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Waanbeelden kun je niet iemands hoofd uit praten.
zoals belooft, hier heb je er 1. mijn entree naar de junglequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kijk, zover zul je mij dus niet krijgenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
Jouw buik is me niet opgevallen. Of liep je daarom vaak zo blauw aan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was toen nog wel wat meer dan nu, maar ik ben redelijk goed in het inhouden van mijn buik
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
zoals belooft, hier heb je er 1. mijn entree naar de jungle
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fokken!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En toch zoveel psychologen hier in Nederland. Wat doen ze toch.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Jouw buik is me niet opgevallen. Of liep je daarom vaak zo blauw aan?
[..]
Wow, mooi zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
hey, wacht maar tot je wat ouder bentquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ghehe. Kan eten wat ik wil, maar gaat maar erg moeizaam lately.
Okequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was toen nog wel wat meer dan nu, maar ik ben redelijk goed in het inhouden van mijn buik
Ik ook. Een heel klein beetjequote:
Ziet er goed uit. Behalve dat kêkke gele kleurtje op de muur dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, het valt nog best mee, en die zondagochtend liep ik ook wel zonder shirt rond en hield ik het idd niet echt in (te brak).quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Jouw buik is me niet opgevallen. Of liep je daarom vaak zo blauw aan?
Mooiquote:
Ik heb ook een holle rug.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, het valt nog best mee, en die zondagochtend liep ik ook wel zonder shirt rond en hield ik het idd niet echt in (te brak).
Wat bij mij erg scheelt is dat mijn lichaam niet |.| of |.) loopt, maar meer ).) (holle rug). Maar voor mij lijkt het dan wel best wel alsof ik een flinke buik heb, omdat ik de holing niet echt zie
Ze hebben er geen moeite mee hoor, maar ze willen persé in die kleinere maat, in plaats van accepteren dat ze maat 29 hebben in plaats van 28, oid.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
Wat mij trouwens opvalt, is dat Nederlandse vrouwen best moeite hebben een passende broek te kopen. Veel kopen ze te klein en lopen met vetrollen rond en lijken zo dikker dan ze zijn.
Wat is dat toch?
Hehe, moeten we ook nog doen he. Want dat is gelukkig helemáál niet slecht voor mijn buikjequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
MooiWeet je wat helpt? Minderen in de red-bull
Wanneer gaan we zuipen?
Ik heb gemerkt dat door de week de fris en energiedrink laten staan (de energiedrink helemaal overigens) toch al gauw 2~3 kilo scheeltquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, moeten we ook nog doen he. Want dat is gelukkig helemáál niet slecht voor mijn buikje
Ja, dat is wat ik bedoel met moeite hebben een passende broek te kopen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze hebben er geen moeite mee hoor, maar ze willen persé in die kleinere maat, in plaats van accepteren dat ze maat 29 hebben in plaats van 28, oid.
Die deuren zijn geweldig!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
ook iets waar ik erg blij mee ben die deuren
Witte wodka is wel de minste slechte drank. (qua kcal, suikers e.d.)quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
Hehe, moeten we ook nog doen he. Want dat is gelukkig helemáál niet slecht voor mijn buikje
dat gele muurtje valt nog mee lieve schatquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Behalve dat kêkke gele kleurtje op de muur dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een keertje zuipen doet minder dan iedere dag liters red-bull wegtikkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
dat gele muurtje valt nog mee lieve schatFoto doet 't nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wel, en oj
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ze moeten dus niet zo janken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat is wat ik bedoel met moeite hebben een passende broek te kopen.
Same here.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Met dank aan mijn stofwisseling heb ik nooit ergens op hoeven letten qua eten/drinken/sporten.
Ik blijf gewoon slank.
Ben alleen wat aangekomen omdat ik gestopt ben met roken, maar verder kan ik nog steeds eten wat ik wil.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Witte wodka is wel de minste slechte drank. (qua kcal, suikers e.d.)
ze zeiden tegen mij vanaf je 20ste.... ik merk nu verandering met mijn 29quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd precies, want 10 jaar geleden riep iedereen dat al...
Ik kom wel in bikini in de tuin liggen, goed?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
Je mag ze aanraken, met een flinke kwast in je handen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef rival het volgende:
dat gele muurtje valt nog mee lieve schatHahaha, ja die had je al gepost. Ach ja, is zo een ander kleurtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat eens tegen CL, dan zien je deuren er straks uit als je slaapkamerquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
Je mag ze aanraken, met een flinke kwast in je handen
Vergis je niet in rozequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Hahaha, ja die had je al gepost. Ach ja, is zo een ander kleurtje.
Of je schuurt het af en gooit er liters witte grondverf overquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Kan ik altijd nog als logeerkamer houden
Als je af en toe een biertje voor me brengt!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom wel in bikini in de tuin liggen, goed?
Nee, laat dan maar. Ik ga wel in mijn eigen tuin liggen dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
Als je af en toe een biertje voor me brengt!
Jij bent wel een beetje lui hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, laat dan maar. Ik ga wel in mijn eigen tuin liggen dan.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is DE manier om 3~4kg af te vallen alleen beschikbaar voor niet-rokers: roken
Nah, ik ga niet weer beginnen, ik heb genoeg gerookt vind ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is DE manier om 3~4kg af te vallen alleen beschikbaar voor niet-rokers: roken
Laten we zeggen, ik hoop dat 't behang isquote:
Je kunt die jongen toch wel een biertje brengen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:12 schreef L-E het volgende:
[..]
speltip 37: weet wanneer je moet stoppenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Die 3-4 kg is idd wel echt iets wat opweegt tegen de rest van de risico'squote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
Jij ook, je moet toch afvallen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt die jongen toch wel een biertje brengen.
Iets met eigen glazen enzo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
speltip 37: weet wanneer je moet stoppen
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt die jongen toch wel een biertje brengen.
dat was de rest wel... dat weet ik zeker.. dus die kamer ook vast... ik heb die kamer vrijwel geen aandacht gegeven....quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we zeggen, ik hoop dat 't behang is
Behang is makkelijker te vervangen dan verf, dus ik hoop 't voor jequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
dat was de rest wel... dat weet ik zeker.. dus die kamer ook vast... ik heb die kamer vrijwel geen aandacht gegeven....
ojquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef L-E het volgende:
Maar rival, deze zomer kun je dus Reuring volgen vanuit je tuin!
Ja, werkt daar bier brengen voor dan?quote:
Ik was ooit gestopt met roken toen ik echt nog maar 67 kilo woog en ik kwam geen gram aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
Met de juiste verf in een lege kamer? Dan gaat verven voor mijn gevoel toch sneller/makkelijker. Aangezien bij behang, t oude er eerst af moet en je daarna meeste de muur ook nog moet bijwerken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Behang is makkelijker te vervangen dan verf, dus ik hoop 't voor je
Dop eraf en drinken maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog bier staan trouwens. Het wil niet op.
Hoe kwam jij zo licht?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik was ooit gestopt met roken toen ik echt nog maar 67 kilo woog en ik kwam geen gram aan.
Ik kom wel helpenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef L-E het volgende:
Die kamer is niet belangrijk gelukkigquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Behang is makkelijker te vervangen dan verf, dus ik hoop 't voor je
Ik begrijp dat wij allemaal uitgenodigd zijn?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef L-E het volgende:
I knowquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Geweldig, dat is uiteraard een flink pluspunt.
Is dat niet goed dan?quote:
Ik wens mijn ouders nu alvast veel succes met de donkerpaarse verf op mijn murenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met de juiste verf in een lege kamer? Dan gaat verven voor mijn gevoel toch sneller/makkelijker. Aangezien bij behang, t oude er eerst af moet en je daarna meeste de muur ook nog moet bijwerken.
ik ben er ook niet van aangekomenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik was ooit gestopt met roken toen ik echt nog maar 67 kilo woog en ik kwam geen gram aan.
Hoeveel jaar roken kost een liposuctie ongeveer?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die 3-4 kg is idd wel echt iets wat opweegt tegen de rest van de risico's
Afhankelijk van de kleur waarmee je over verft, is dat met roze niet heel makkelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met de juiste verf in een lege kamer? Dan gaat verven voor mijn gevoel toch sneller/makkelijker. Aangezien bij behang, t oude er eerst af moet en je daarna meeste de muur ook nog moet bijwerken.
Woonde toen nog in een dorpje en moest vaak naar Apeldoorn fietsen vanwege school en vrienden. Denk dat dat het verschil maakte. Toen ik zittend werk kreeg kwam ik ook binnen een jaar 10 kilo aan, inclusief minibuikje.quote:
FOK!Zuipploeg nodig?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef L-E het volgende:
Ik weet niet wat een liposuctie kostquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel jaar roken kost een liposuctie ongeveer?
Ik wil best een biertje bij je komen halen, maar trek je dan ook die bikini aan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef L-E het volgende:
Ik toch zeker wel een kilo of 7,5.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Mystikvm het volgende:
Eerst een goede kwaliteit wit of (licht)grijs, dan kan je daarna er vrijwel alles overheen doen wat je wilt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van de kleur waarmee je over verft, is dat met roze niet heel makkelijk
Ook met een goede kwaliteit schijnt dergelijke kleur roze doorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst een goede kwaliteit wit of (licht)grijs, dan kan je daarna er vrijwel alles overheen doen wat je wilt.
Mooiquote:
klopt, maar niet zo erg meer en aangezien er daarna nog een laag overheen komt, is dat opgelostquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook met een goede kwaliteit schijnt dergelijke kleur roze door
grondverf en dan goede latex misschien... komt wel goed...quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst een goede kwaliteit wit of (licht)grijs, dan kan je daarna er vrijwel alles overheen doen wat je wilt.
Stoppen van roken kom je ook niet van aan. Maar beginnen met roken val je wel van af. Het versnelt de stofwisseling.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet altijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, maar niet zo erg meer en aangezien er daarna nog een laag overheen komt, is dat opgelost
gezellig!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi
Dan kom ik wel in je tuin liggen en biertjes brengen
OK, dat wist ik niet. Goeie tipquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stoppen van roken kom je ook niet van aan. Maar beginnen met roken val je wel van af. Het versnelt de stofwisseling.
Het asfalteert ook je longen. Maar dat is natuurlijk maar een kleine prijs om te betalen als die 3 -4 kilo eraf gaanquote:
Zeg maar wanneerquote:
Uh, als je stopt vertraagt je stofwisseling weer. Daarom komt vrijwel iedereen aan na het stoppen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
Stoppen van roken kom je ook niet van aan. Maar beginnen met roken val je wel van af. Het versnelt de stofwisseling.
Dan moet je ook niet zeuren dat het bier niet op komtquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:24 schreef L-E het volgende:
Nee, jullie zijn helemaal niet allemaal hier uitgenodigd.
Komt goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer
Ben jij ook op Huppel dr housewarming?
Ik mag ook nooit wat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren dat het bier niet op komt
'Niet allemaal'?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:24 schreef L-E het volgende:
Nee, jullie zijn helemaal niet allemaal hier uitgenodigd.
snap jij het nog?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren dat het bier niet op komt
Hij gaat terug naar normaal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Uh, als je stopt vertraagt je stofwisseling weer. Daarom komt vrijwel iedereen aan na het stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |