Mij (en ik denk velen met mij) maakt een buikje niets uit, als je verder niet moddervet bent. Maar goed, het heeft toch geen zin om mensen dat te gaan vertellen als ze er zelf niet erg in geloven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is ook niet zozeer mijn gewicht, hoewel dat gevoelig blijft, maar vooral dat buikje.
Oh, oke.quote:
Vroegah had ik die issues, allang niet meer hoor. Maar ik kan me nog steeds geen goed beeld vormen van een lichaam bij een bepaald gewicht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vond het geen probleem. Zoals je inmiddels weet doe ik niet moeilijk over een vetrolletje hier of daar.
En ja, ik denk dat je toch wel een beetje gewichtsissues hebt als je er zo over denkt
Het zegt dan ook weinig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Vroegah had ik die issues, allang niet meer hoor. Maar ik kan me nog steeds geen goed beeld vormen van een lichaam bij een bepaald gewicht.
Dat laatste heb je gelijk in. Het sterkt ze vaak alleen maar in hun overtuiging heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mij (en ik denk velen met mij) maakt een buikje niets uit, als je verder niet moddervet bent. Maar goed, het heeft toch geen zin om mensen dat te gaan vertellen als ze er zelf niet erg in geloven.
Gewoon altijd om foto's vragen. Doen de mannen hier ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Vroegah had ik die issues, allang niet meer hoor. Maar ik kan me nog steeds geen goed beeld vormen van een lichaam bij een bepaald gewicht.
maar 1.75 en 70kg is volgens mij gewoon slank.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Waanbeelden kun je niet iemands hoofd uit praten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mij (en ik denk velen met mij) maakt een buikje niets uit, als je verder niet moddervet bent. Maar goed, het heeft toch geen zin om mensen dat te gaan vertellen als ze er zelf niet erg in geloven.
Is een gemene vraag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef BeamofLight het volgende:
Ben ik de enige hier die er kilo's bij wil hebben?
We kunnen haast niet wachtenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik zal vanavond even een foto maken van mij met ontbloot bovenlichaam maken, zonder dat ik mijn buik in hou
Dus 1.78 en 70 kg helemaal danquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar 1.75 en 70kg is volgens mij gewoon slank.
foto maken okayquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik zal vanavond even een foto maken van mij met ontbloot bovenlichaam maken, zonder dat ik mijn buik in hou
Van wat ik me herinner, valt dat toch wel mee?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
quote:
ik deed met je mee, maar ik ben al zoverquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef BeamofLight het volgende:
Ben ik de enige hier die er kilo's bij wil hebben?
Ik heb een vriendinnetje met exact dat gewicht en die lengte, ik vond haar niet slank. Maar goed, het was bij haar ook heel gek verdeeld, geloof ik. Ze had maat 44 in broeken, en maat 36 in truitjes. Gek.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar 1.75 en 70kg is volgens mij gewoon slank.
Een Barbapappa.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een vriendinnetje met exact dat gewicht en die lengte, ik vond haar niet slank. Maar goed, het was bij haar ook heel gek verdeeld, geloof ik. Ze had maat 44 in broeken, en maat 36 in truitjes. Gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |