Ja, werkt daar bier brengen voor dan?quote:
Ik was ooit gestopt met roken toen ik echt nog maar 67 kilo woog en ik kwam geen gram aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is DE manier om 3~4kg af te vallen alleen beschikbaar voor niet-rokers: roken
Met de juiste verf in een lege kamer? Dan gaat verven voor mijn gevoel toch sneller/makkelijker. Aangezien bij behang, t oude er eerst af moet en je daarna meeste de muur ook nog moet bijwerken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Behang is makkelijker te vervangen dan verf, dus ik hoop 't voor je
Dop eraf en drinken maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog bier staan trouwens. Het wil niet op.
Hoe kwam jij zo licht?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik was ooit gestopt met roken toen ik echt nog maar 67 kilo woog en ik kwam geen gram aan.
Ik kom wel helpenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef L-E het volgende:
Die kamer is niet belangrijk gelukkigquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Behang is makkelijker te vervangen dan verf, dus ik hoop 't voor je
Ik begrijp dat wij allemaal uitgenodigd zijn?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef L-E het volgende:
I knowquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Geweldig, dat is uiteraard een flink pluspunt.
Is dat niet goed dan?quote:
Ik wens mijn ouders nu alvast veel succes met de donkerpaarse verf op mijn murenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met de juiste verf in een lege kamer? Dan gaat verven voor mijn gevoel toch sneller/makkelijker. Aangezien bij behang, t oude er eerst af moet en je daarna meeste de muur ook nog moet bijwerken.
ik ben er ook niet van aangekomenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik was ooit gestopt met roken toen ik echt nog maar 67 kilo woog en ik kwam geen gram aan.
Hoeveel jaar roken kost een liposuctie ongeveer?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die 3-4 kg is idd wel echt iets wat opweegt tegen de rest van de risico's
Afhankelijk van de kleur waarmee je over verft, is dat met roze niet heel makkelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met de juiste verf in een lege kamer? Dan gaat verven voor mijn gevoel toch sneller/makkelijker. Aangezien bij behang, t oude er eerst af moet en je daarna meeste de muur ook nog moet bijwerken.
Woonde toen nog in een dorpje en moest vaak naar Apeldoorn fietsen vanwege school en vrienden. Denk dat dat het verschil maakte. Toen ik zittend werk kreeg kwam ik ook binnen een jaar 10 kilo aan, inclusief minibuikje.quote:
FOK!Zuipploeg nodig?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef L-E het volgende:
Ik weet niet wat een liposuctie kostquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel jaar roken kost een liposuctie ongeveer?
Ik wil best een biertje bij je komen halen, maar trek je dan ook die bikini aan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef L-E het volgende:
Ik toch zeker wel een kilo of 7,5.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Mystikvm het volgende:
Eerst een goede kwaliteit wit of (licht)grijs, dan kan je daarna er vrijwel alles overheen doen wat je wilt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van de kleur waarmee je over verft, is dat met roze niet heel makkelijk
Ook met een goede kwaliteit schijnt dergelijke kleur roze doorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst een goede kwaliteit wit of (licht)grijs, dan kan je daarna er vrijwel alles overheen doen wat je wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |