Ik heb ook een holle rug.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, het valt nog best mee, en die zondagochtend liep ik ook wel zonder shirt rond en hield ik het idd niet echt in (te brak).
Wat bij mij erg scheelt is dat mijn lichaam niet |.| of |.) loopt, maar meer ).) (holle rug). Maar voor mij lijkt het dan wel best wel alsof ik een flinke buik heb, omdat ik de holing niet echt zie
Ze hebben er geen moeite mee hoor, maar ze willen persé in die kleinere maat, in plaats van accepteren dat ze maat 29 hebben in plaats van 28, oid.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
Wat mij trouwens opvalt, is dat Nederlandse vrouwen best moeite hebben een passende broek te kopen. Veel kopen ze te klein en lopen met vetrollen rond en lijken zo dikker dan ze zijn.
Wat is dat toch?
Hehe, moeten we ook nog doen he. Want dat is gelukkig helemáál niet slecht voor mijn buikjequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
MooiWeet je wat helpt? Minderen in de red-bull
Wanneer gaan we zuipen?
Ik heb gemerkt dat door de week de fris en energiedrink laten staan (de energiedrink helemaal overigens) toch al gauw 2~3 kilo scheeltquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, moeten we ook nog doen he. Want dat is gelukkig helemáál niet slecht voor mijn buikje
Ja, dat is wat ik bedoel met moeite hebben een passende broek te kopen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze hebben er geen moeite mee hoor, maar ze willen persé in die kleinere maat, in plaats van accepteren dat ze maat 29 hebben in plaats van 28, oid.
Die deuren zijn geweldig!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
ook iets waar ik erg blij mee ben die deuren
Witte wodka is wel de minste slechte drank. (qua kcal, suikers e.d.)quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
Hehe, moeten we ook nog doen he. Want dat is gelukkig helemáál niet slecht voor mijn buikje
dat gele muurtje valt nog mee lieve schatquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Behalve dat kêkke gele kleurtje op de muur dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een keertje zuipen doet minder dan iedere dag liters red-bull wegtikkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
dat gele muurtje valt nog mee lieve schatFoto doet 't nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wel, en oj
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ze moeten dus niet zo janken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat is wat ik bedoel met moeite hebben een passende broek te kopen.
Same here.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Met dank aan mijn stofwisseling heb ik nooit ergens op hoeven letten qua eten/drinken/sporten.
Ik blijf gewoon slank.
Ben alleen wat aangekomen omdat ik gestopt ben met roken, maar verder kan ik nog steeds eten wat ik wil.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Witte wodka is wel de minste slechte drank. (qua kcal, suikers e.d.)
ze zeiden tegen mij vanaf je 20ste.... ik merk nu verandering met mijn 29quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd precies, want 10 jaar geleden riep iedereen dat al...
Ik kom wel in bikini in de tuin liggen, goed?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
Je mag ze aanraken, met een flinke kwast in je handen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef rival het volgende:
dat gele muurtje valt nog mee lieve schatHahaha, ja die had je al gepost. Ach ja, is zo een ander kleurtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat eens tegen CL, dan zien je deuren er straks uit als je slaapkamerquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
Je mag ze aanraken, met een flinke kwast in je handen
Vergis je niet in rozequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Hahaha, ja die had je al gepost. Ach ja, is zo een ander kleurtje.
Of je schuurt het af en gooit er liters witte grondverf overquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Kan ik altijd nog als logeerkamer houden
Als je af en toe een biertje voor me brengt!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom wel in bikini in de tuin liggen, goed?
Nee, laat dan maar. Ik ga wel in mijn eigen tuin liggen dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
Als je af en toe een biertje voor me brengt!
Jij bent wel een beetje lui hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, laat dan maar. Ik ga wel in mijn eigen tuin liggen dan.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is DE manier om 3~4kg af te vallen alleen beschikbaar voor niet-rokers: roken
Nah, ik ga niet weer beginnen, ik heb genoeg gerookt vind ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is DE manier om 3~4kg af te vallen alleen beschikbaar voor niet-rokers: roken
Laten we zeggen, ik hoop dat 't behang isquote:
Je kunt die jongen toch wel een biertje brengen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:12 schreef L-E het volgende:
[..]
speltip 37: weet wanneer je moet stoppenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Die 3-4 kg is idd wel echt iets wat opweegt tegen de rest van de risico'squote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
Jij ook, je moet toch afvallen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt die jongen toch wel een biertje brengen.
Iets met eigen glazen enzo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
speltip 37: weet wanneer je moet stoppen
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt die jongen toch wel een biertje brengen.
dat was de rest wel... dat weet ik zeker.. dus die kamer ook vast... ik heb die kamer vrijwel geen aandacht gegeven....quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we zeggen, ik hoop dat 't behang is
Behang is makkelijker te vervangen dan verf, dus ik hoop 't voor jequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
dat was de rest wel... dat weet ik zeker.. dus die kamer ook vast... ik heb die kamer vrijwel geen aandacht gegeven....
ojquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef L-E het volgende:
Maar rival, deze zomer kun je dus Reuring volgen vanuit je tuin!
Ja, werkt daar bier brengen voor dan?quote:
Ik was ooit gestopt met roken toen ik echt nog maar 67 kilo woog en ik kwam geen gram aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
Met de juiste verf in een lege kamer? Dan gaat verven voor mijn gevoel toch sneller/makkelijker. Aangezien bij behang, t oude er eerst af moet en je daarna meeste de muur ook nog moet bijwerken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Behang is makkelijker te vervangen dan verf, dus ik hoop 't voor je
Dop eraf en drinken maarquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog bier staan trouwens. Het wil niet op.
Hoe kwam jij zo licht?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik was ooit gestopt met roken toen ik echt nog maar 67 kilo woog en ik kwam geen gram aan.
Ik kom wel helpenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef L-E het volgende:
Die kamer is niet belangrijk gelukkigquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Behang is makkelijker te vervangen dan verf, dus ik hoop 't voor je
Ik begrijp dat wij allemaal uitgenodigd zijn?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef L-E het volgende:
I knowquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Geweldig, dat is uiteraard een flink pluspunt.
Is dat niet goed dan?quote:
Ik wens mijn ouders nu alvast veel succes met de donkerpaarse verf op mijn murenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met de juiste verf in een lege kamer? Dan gaat verven voor mijn gevoel toch sneller/makkelijker. Aangezien bij behang, t oude er eerst af moet en je daarna meeste de muur ook nog moet bijwerken.
ik ben er ook niet van aangekomenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik was ooit gestopt met roken toen ik echt nog maar 67 kilo woog en ik kwam geen gram aan.
Hoeveel jaar roken kost een liposuctie ongeveer?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die 3-4 kg is idd wel echt iets wat opweegt tegen de rest van de risico's
Afhankelijk van de kleur waarmee je over verft, is dat met roze niet heel makkelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met de juiste verf in een lege kamer? Dan gaat verven voor mijn gevoel toch sneller/makkelijker. Aangezien bij behang, t oude er eerst af moet en je daarna meeste de muur ook nog moet bijwerken.
Woonde toen nog in een dorpje en moest vaak naar Apeldoorn fietsen vanwege school en vrienden. Denk dat dat het verschil maakte. Toen ik zittend werk kreeg kwam ik ook binnen een jaar 10 kilo aan, inclusief minibuikje.quote:
FOK!Zuipploeg nodig?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef L-E het volgende:
Ik weet niet wat een liposuctie kostquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel jaar roken kost een liposuctie ongeveer?
Ik wil best een biertje bij je komen halen, maar trek je dan ook die bikini aan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef L-E het volgende:
Ik toch zeker wel een kilo of 7,5.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Mystikvm het volgende:
Eerst een goede kwaliteit wit of (licht)grijs, dan kan je daarna er vrijwel alles overheen doen wat je wilt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van de kleur waarmee je over verft, is dat met roze niet heel makkelijk
Ook met een goede kwaliteit schijnt dergelijke kleur roze doorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst een goede kwaliteit wit of (licht)grijs, dan kan je daarna er vrijwel alles overheen doen wat je wilt.
Mooiquote:
klopt, maar niet zo erg meer en aangezien er daarna nog een laag overheen komt, is dat opgelostquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook met een goede kwaliteit schijnt dergelijke kleur roze door
grondverf en dan goede latex misschien... komt wel goed...quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst een goede kwaliteit wit of (licht)grijs, dan kan je daarna er vrijwel alles overheen doen wat je wilt.
Stoppen van roken kom je ook niet van aan. Maar beginnen met roken val je wel van af. Het versnelt de stofwisseling.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet altijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, maar niet zo erg meer en aangezien er daarna nog een laag overheen komt, is dat opgelost
gezellig!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi
Dan kom ik wel in je tuin liggen en biertjes brengen
OK, dat wist ik niet. Goeie tipquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stoppen van roken kom je ook niet van aan. Maar beginnen met roken val je wel van af. Het versnelt de stofwisseling.
Het asfalteert ook je longen. Maar dat is natuurlijk maar een kleine prijs om te betalen als die 3 -4 kilo eraf gaanquote:
Zeg maar wanneerquote:
Uh, als je stopt vertraagt je stofwisseling weer. Daarom komt vrijwel iedereen aan na het stoppen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
Stoppen van roken kom je ook niet van aan. Maar beginnen met roken val je wel van af. Het versnelt de stofwisseling.
Dan moet je ook niet zeuren dat het bier niet op komtquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:24 schreef L-E het volgende:
Nee, jullie zijn helemaal niet allemaal hier uitgenodigd.
Komt goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer
Ben jij ook op Huppel dr housewarming?
Ik mag ook nooit wat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren dat het bier niet op komt
'Niet allemaal'?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:24 schreef L-E het volgende:
Nee, jullie zijn helemaal niet allemaal hier uitgenodigd.
snap jij het nog?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren dat het bier niet op komt
Hij gaat terug naar normaal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Uh, als je stopt vertraagt je stofwisseling weer. Daarom komt vrijwel iedereen aan na het stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |