Mooiquote:
klopt, maar niet zo erg meer en aangezien er daarna nog een laag overheen komt, is dat opgelostquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook met een goede kwaliteit schijnt dergelijke kleur roze door
grondverf en dan goede latex misschien... komt wel goed...quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst een goede kwaliteit wit of (licht)grijs, dan kan je daarna er vrijwel alles overheen doen wat je wilt.
Stoppen van roken kom je ook niet van aan. Maar beginnen met roken val je wel van af. Het versnelt de stofwisseling.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik was ooit gestopt met roken toen ik echt nog maar 67 kilo woog en ik kwam geen gram aan.
Niet altijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, maar niet zo erg meer en aangezien er daarna nog een laag overheen komt, is dat opgelost
gezellig!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi
Dan kom ik wel in je tuin liggen en biertjes brengen
OK, dat wist ik niet. Goeie tipquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stoppen van roken kom je ook niet van aan. Maar beginnen met roken val je wel van af. Het versnelt de stofwisseling.
Het asfalteert ook je longen. Maar dat is natuurlijk maar een kleine prijs om te betalen als die 3 -4 kilo eraf gaanquote:
Zeg maar wanneerquote:
Uh, als je stopt vertraagt je stofwisseling weer. Daarom komt vrijwel iedereen aan na het stoppen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
Stoppen van roken kom je ook niet van aan. Maar beginnen met roken val je wel van af. Het versnelt de stofwisseling.
Dan moet je ook niet zeuren dat het bier niet op komtquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:24 schreef L-E het volgende:
Nee, jullie zijn helemaal niet allemaal hier uitgenodigd.
Komt goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer
Ben jij ook op Huppel dr housewarming?
Ik mag ook nooit wat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren dat het bier niet op komt
'Niet allemaal'?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:24 schreef L-E het volgende:
Nee, jullie zijn helemaal niet allemaal hier uitgenodigd.
snap jij het nog?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren dat het bier niet op komt
Hij gaat terug naar normaal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Uh, als je stopt vertraagt je stofwisseling weer. Daarom komt vrijwel iedereen aan na het stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |