Is er iets? What did I do?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh ja, want dan doe je al kêk genoeg natuurlijk.
Mooie cliffhangerquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, ik zie nog wel 1 mogelijkheid waarmee het leven zoals we het nu kennen eindigt in 2012
Ach ja, iedereen zijn mening he.quote:
www.myloverboy.net?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:30 schreef Royco1 het volgende:
Ach ja, iedereen zijn mening he.
Zou er een markt zijn voor een datingsite voor rap liefhebbers?
Vast welquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen zijn mening he.
Zou er een markt zijn voor een datingsite voor rap liefhebbers?
http://en.wikipedia.org/wiki/Technological_singularityquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
hoe dan stBabs, jij gaat trouwen en monogaam worden?
Ik ook steeds. Ik wil niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
Ik krijg overigens ads voor het chatten en daten met volslanke mensen
Miss White in de keuken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:33 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nu nog een locatie en een dader, en je wint
Jij, in Gent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:33 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nu nog een locatie en een dader, en je wint
Royco1 was chubby én single had ik begrepen? Doe er je voordeel mee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
En heteroquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Royco1 was chubby én single had ik begrepen? Doe er je voordeel mee.
Ik vind volslank zo'n stom woordquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ook niet. Ze schatten mijn kansen wel erg laag in blijkbaar.quote:
Hoe?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Technological_singularity
Ik schat de kans niet hoog in, maar het is mogelijk.
Is gewoon een eufemisme.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind volslank zo'n stom woordHoe kan je nu zowel vol als slank zijn?
Vol, maar niet dik!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
De dames in de ads zijn lokkertjes en hooguit een beetje mollig. Vind ik wel kunnen. De site zal verder vol staan met aangespoelde zeekoeien. Daar bedank ik voor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huuh, ik vind de dames in de ads niet bepaald leuk te noemen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De dames in de ads zijn lokkertjes en hooguit een beetje mollig. Vind ik wel kunnen. De site zal verder vol staan met aangespoelde zeekoeien. Daar bedank ik voor.
Ik snap dat het een eufemisme is. Maar het staat nog wel stom.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef STING het volgende:
[..]
Is gewoon een eufemisme.
Alhoewel er wel een verschil is tussen dik en volslank.
Nou ja, er is ook een verschil. Maar volslank?quote:
Ik zou deze ook niet vrijwillig uitkiezen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Huuh, ik vind de dames in de ads niet bepaald leuk te noemen.
Hoe wil je het anders noemen. Lichtdik?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dat het een eufemisme is. Maar het staat nog wel stom.
[..]
Nou ja, er is ook een verschil. Maar volslank?
AI en quantum computing. We zitten er bij beide tegenaan, dus het kan in 2012 gebeuren. Want als het eenmaal draait, is er vrij weinig dat de continuë versnelling tegenhoudt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze schatten mijn kansen wel erg laag in blijkbaar.
[..]
Hoe?
quote:
Wat is er mis met gewoon 'vol'? Dat is toch niet per definitie een negatief woord?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemen. Lichtdik?
vol·slank bn slank met ronde vormenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, er is ook een verschil. Maar volslank?
mollig lijkt mij dikker dan volslankquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou deze ook niet vrijwillig uitkiezen hoorMaar een beetje vet vind ik geen probleem op een vrouw, maar dan zijn ze ook niet 'volslank'. Dan zijn ze een beetje mollig, of hebben een zwaardere bouw.
Wij gaan niet daten dus?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou deze ook niet vrijwillig uitkiezen hoorMaar een beetje vet vind ik geen probleem op een vrouw, maar dan zijn ze ook niet 'volslank'. Dan zijn ze een beetje mollig, of hebben een zwaardere bouw.
Ik weet wat het ihiiiiis! Maar het klinkt stom.quote:
Zij/hij is vol.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon 'vol'? Dat is toch niet per definitie een negatief woord?
Zo wordt het HELAAS nooit meer geïnterpreteerdquote:
Doet me denken aan een interessante filosofische stelling. Als je twee dozen hebt en in eentje zit een brein van een mens en in de ander een computer. Welke vraag je ook stelt, ze geven hetzelfde antwoord. Kan je dan nog zeggen dat in de ene doos wel een computer zit en geen mens? Of andersom?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
AI en quantum computing. We zitten er bij beide tegenaan, dus het kan in 2012 gebeuren. Want als het eenmaal draait, is er vrij weinig dat de continuë versnelling tegenhoudt.
Dun met dikke tetten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Zo wordt het HELAAS nooit meer geïnterpreteerd
Ik hou wel van volslank in die definitie
straks moet je oppassen met dit soort opmerkingen, ik breng het zo langs hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij gaan niet daten dus?
Ik wil een scheermesje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |