Is er iets? What did I do?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh ja, want dan doe je al kêk genoeg natuurlijk.
Mooie cliffhangerquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, ik zie nog wel 1 mogelijkheid waarmee het leven zoals we het nu kennen eindigt in 2012
Ach ja, iedereen zijn mening he.quote:
www.myloverboy.net?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:30 schreef Royco1 het volgende:
Ach ja, iedereen zijn mening he.
Zou er een markt zijn voor een datingsite voor rap liefhebbers?
Vast welquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen zijn mening he.
Zou er een markt zijn voor een datingsite voor rap liefhebbers?
http://en.wikipedia.org/wiki/Technological_singularityquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
hoe dan stBabs, jij gaat trouwen en monogaam worden?
Ik ook steeds. Ik wil niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
Ik krijg overigens ads voor het chatten en daten met volslanke mensen
Miss White in de keuken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:33 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nu nog een locatie en een dader, en je wint
Jij, in Gent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:33 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nu nog een locatie en een dader, en je wint
Royco1 was chubby én single had ik begrepen? Doe er je voordeel mee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
En heteroquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Royco1 was chubby én single had ik begrepen? Doe er je voordeel mee.
Ik vind volslank zo'n stom woordquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ook niet. Ze schatten mijn kansen wel erg laag in blijkbaar.quote:
Hoe?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Technological_singularity
Ik schat de kans niet hoog in, maar het is mogelijk.
Is gewoon een eufemisme.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind volslank zo'n stom woordHoe kan je nu zowel vol als slank zijn?
Vol, maar niet dik!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
De dames in de ads zijn lokkertjes en hooguit een beetje mollig. Vind ik wel kunnen. De site zal verder vol staan met aangespoelde zeekoeien. Daar bedank ik voor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huuh, ik vind de dames in de ads niet bepaald leuk te noemen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De dames in de ads zijn lokkertjes en hooguit een beetje mollig. Vind ik wel kunnen. De site zal verder vol staan met aangespoelde zeekoeien. Daar bedank ik voor.
Ik snap dat het een eufemisme is. Maar het staat nog wel stom.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef STING het volgende:
[..]
Is gewoon een eufemisme.
Alhoewel er wel een verschil is tussen dik en volslank.
Nou ja, er is ook een verschil. Maar volslank?quote:
Ik zou deze ook niet vrijwillig uitkiezen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Huuh, ik vind de dames in de ads niet bepaald leuk te noemen.
Hoe wil je het anders noemen. Lichtdik?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dat het een eufemisme is. Maar het staat nog wel stom.
[..]
Nou ja, er is ook een verschil. Maar volslank?
AI en quantum computing. We zitten er bij beide tegenaan, dus het kan in 2012 gebeuren. Want als het eenmaal draait, is er vrij weinig dat de continuë versnelling tegenhoudt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze schatten mijn kansen wel erg laag in blijkbaar.
[..]
Hoe?
quote:
Wat is er mis met gewoon 'vol'? Dat is toch niet per definitie een negatief woord?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemen. Lichtdik?
vol·slank bn slank met ronde vormenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, er is ook een verschil. Maar volslank?
mollig lijkt mij dikker dan volslankquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou deze ook niet vrijwillig uitkiezen hoorMaar een beetje vet vind ik geen probleem op een vrouw, maar dan zijn ze ook niet 'volslank'. Dan zijn ze een beetje mollig, of hebben een zwaardere bouw.
Wij gaan niet daten dus?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou deze ook niet vrijwillig uitkiezen hoorMaar een beetje vet vind ik geen probleem op een vrouw, maar dan zijn ze ook niet 'volslank'. Dan zijn ze een beetje mollig, of hebben een zwaardere bouw.
Ik weet wat het ihiiiiis! Maar het klinkt stom.quote:
Zij/hij is vol.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon 'vol'? Dat is toch niet per definitie een negatief woord?
Zo wordt het HELAAS nooit meer geïnterpreteerdquote:
Doet me denken aan een interessante filosofische stelling. Als je twee dozen hebt en in eentje zit een brein van een mens en in de ander een computer. Welke vraag je ook stelt, ze geven hetzelfde antwoord. Kan je dan nog zeggen dat in de ene doos wel een computer zit en geen mens? Of andersom?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
AI en quantum computing. We zitten er bij beide tegenaan, dus het kan in 2012 gebeuren. Want als het eenmaal draait, is er vrij weinig dat de continuë versnelling tegenhoudt.
Dun met dikke tetten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Zo wordt het HELAAS nooit meer geïnterpreteerd
Ik hou wel van volslank in die definitie
straks moet je oppassen met dit soort opmerkingen, ik breng het zo langs hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij gaan niet daten dus?
Ik wil een scheermesje.
Heb ik eindelijk weer iemand in de buurt die voor me naar de apotheek rijdt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
straks moet je oppassen met dit soort opmerkingen, ik breng het zo langs hoor
Turingtest. En nee, zodra een computer de Turingtest haalt, kun je niet meer zeggen welke de computer is en welke de mens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doet me denken aan een interessante filosofische stelling. Als je twee dozen hebt en in eentje zit een brein van een mens en in de ander een computer. Welke vraag je ook stelt, ze geven hetzelfde antwoord. Kan je dan nog zeggen dat in de ene doos wel een computer zit en geen mens? Of andersom?
Dit is niet mijn dag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Tetten hoeven niet dik. Heupen mogen lekker vol
Ik mis normaal tussen slank en volslankquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef STING het volgende:
tenger---mager------slank-----volslank--mollig/chubby------dik-------obees------------morbide obees
Zoiets
Ik zou mager vóór tenger plaatsen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef STING het volgende:
tenger---mager------slank-----volslank--mollig/chubby------dik-------obees------------morbide obees
Zoiets
Ik val ook op zeer slanke vrouwen, getuige mijn 'track record'. Alleen niet op ronduit dikke vrouwen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij gaan niet daten dus?
Ik wil een scheermesje.
Kan primaquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef STING het volgende:
[..]
Zij/hij is vol.
Zij/hij is vol van zichzelf.
Mwah, te verwarrend, dan maar gewoon volslank, voor degenen die een beetje chubby zijn
tenger---magerquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef STING het volgende:
Zoiets
Dat is een waarde-oordeel, geen classificatiequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mis normaal tussen slank en volslank
oke moet ik dus goed leren herkennen wanneer je zomaar iets roept of wanneer je mij voor je karretje wilt spannen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk weer iemand in de buurt die voor me naar de apotheek rijdt.
Je bent morbide obees?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik val ook op zeer slanke vrouwen, getuige mijn 'track record'. Alleen niet op ronduit dikke vrouwen.
Dus jij bent nog steeds geschikt datemateriaal.
Ik ben zelf trouwens ook geen volslanke man, dus dat scheelt
Kusjekroelie!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
oke moet ik dus goed leren herkennen wanneer je zomaar iets roept of wanneer je mij voor je karretje wilt spannen.
Meteen heb ik een MI van die hele dikke vent van een docu laatstquote:
Dan ben ik blij dat ik die docu niet gezien heb.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
Meteen heb ik een MI van die hele dikke vent van een docu laatst
Ik val op supersuperslank.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben 1.95 en 78 kilo...Heb toch een licht buikje...Vind ik zelf soms wel een beetje triest
Zie boven. Maak voor jezelf maar uit of ik de waarheid spreek of een typische Fokker ben die liegt over zijn uiterlijk.quote:
Omdat moddervet wel accurater is, maar tegelijkertijd zo onverbloemend.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lieg ook altijd over mijn uiterlijk hier, dat is prima. Part of the deal. Die piemel valt wel tegen trouwens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zie boven. Maak voor jezelf maar uit of ik de waarheid spreek of een typische Fokker ben die liegt over zijn uiterlijk.
Ik heb natuurlijk ook een piemel van 20 centimeter.
Dan iets anders, maar er hoort nog iets tussen slank en volslank.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is een waarde-oordeel, geen classificatie.
Ik zou voor vol gaan, denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit IRL gezien, geen idee. Wat vind je zelf?
Ik val zeker wel onder slank, alleen geen plat buikje. Zou dat er eens af moeten trainen denk ik. Er zijn tijden geweest dat ik onder de 70 kilo woog, toen vroegen mensen zich serieus af of ik een eetstoornis had.quote:
1.85 en 69 kiloquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben 1.95 en 78 kilo...Heb toch een licht buikje...Vind ik zelf soms wel een beetje triest
Het was een tikfout. Ik bedoelde natuurlijk 30 centimeter!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik lieg ook altijd over mijn uiterlijk hier, dat is prima. Part of the deal. Die piemel valt wel tegen trouwens.
Het was wel interessant eigenlijk... Maar hij was echt hideous...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik die docu niet gezien heb.
Buikspieroefeningen doen wonderen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik val zeker wel onder slank, alleen geen plat buikje. Zou dat er eens af moeten trainen denk ik. Er zijn tijden geweest dat ik onder de 70 kilo woog, toen vroegen mensen zich serieus af of ik een eetstoornis had.
Bijna gemiddeld!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het was een tikfout. Ik bedoelde natuurlijk 30 centimeter!
Vaak wel ja..quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
Volslank is gewoon een term voor dikke mensen die niet willen toegeven dat ze dik zijn.
quote:
Volgens een vriend die 4x per week in de sportschool is, helpt het geen fuck. Je trained de spieren onder het vet, je bent niet bezig om exact daar vet te verbranden.quote:
Zoals ik niet voor je naar de apotheek rijd, zo doe ik ook geen buikspieroefeningen speciaal voor jou.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens een vriend die 4x per week in de sportschool is, helpt het geen fuck. Je trained de spieren onder het vet, je bent niet bezig om exact daar vet te verbranden.
Ja, ik wilde net toevoegen: het hielp bij mij na de bevalling. Dan is het niet perse vet, maar is de boel daar helemaal uitgelubberd. Snik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens een vriend die 4x per week in de sportschool is, helpt het geen fuck. Je trained de spieren onder het vet, je bent niet bezig om exact daar vet te verbranden.
Ik moet ook weer gaan trainen voor t sixpack en mn conditiequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:47 schreef Royco1 het volgende:
1.78, 70 kg, geen 6 pack, klein 5 liter fustje
Volgens mij helpt het in hoge kwantiteit wel, toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was een tip, geen vereiste.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoals ik niet voor je naar de apotheek rijd, zo doe ik ook geen buikspieroefeningen speciaal voor jou.![]()
Maar bedankt voor de tip. Ga alleen liever niet naar de sportschool, dus dat wordt thuis een beetje aanmodderen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |