Zeg dat eens tegen CL, dan zien je deuren er straks uit als je slaapkamerquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
Je mag ze aanraken, met een flinke kwast in je handen
Vergis je niet in rozequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Hahaha, ja die had je al gepost. Ach ja, is zo een ander kleurtje.
Of je schuurt het af en gooit er liters witte grondverf overquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Kan ik altijd nog als logeerkamer houden
Als je af en toe een biertje voor me brengt!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom wel in bikini in de tuin liggen, goed?
Nee, laat dan maar. Ik ga wel in mijn eigen tuin liggen dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
Als je af en toe een biertje voor me brengt!
Jij bent wel een beetje lui hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, laat dan maar. Ik ga wel in mijn eigen tuin liggen dan.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is DE manier om 3~4kg af te vallen alleen beschikbaar voor niet-rokers: roken
Nah, ik ga niet weer beginnen, ik heb genoeg gerookt vind ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
Overigens is DE manier om 3~4kg af te vallen alleen beschikbaar voor niet-rokers: roken
Laten we zeggen, ik hoop dat 't behang isquote:
Je kunt die jongen toch wel een biertje brengen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:12 schreef L-E het volgende:
[..]
speltip 37: weet wanneer je moet stoppenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Die 3-4 kg is idd wel echt iets wat opweegt tegen de rest van de risico'squote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
Jij ook, je moet toch afvallen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt die jongen toch wel een biertje brengen.
Iets met eigen glazen enzo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
speltip 37: weet wanneer je moet stoppen
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt die jongen toch wel een biertje brengen.
dat was de rest wel... dat weet ik zeker.. dus die kamer ook vast... ik heb die kamer vrijwel geen aandacht gegeven....quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we zeggen, ik hoop dat 't behang is
Behang is makkelijker te vervangen dan verf, dus ik hoop 't voor jequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
dat was de rest wel... dat weet ik zeker.. dus die kamer ook vast... ik heb die kamer vrijwel geen aandacht gegeven....
ojquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef L-E het volgende:
Maar rival, deze zomer kun je dus Reuring volgen vanuit je tuin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |