en de andere 10 procent over jaonna??????quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef mootie het volgende:
Laten we wel wezen, in de Cossen wordt wel het meest gesproken over Laura. 90% is hetzelfde, maar toch.
Nog niet zei ze..quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:49 schreef Berenjenafok het volgende:
Laura zegt dat het geld haar niets kan schelen
...
Nee, dat doet ie niet.. Hij zet Mo tot nadenken!! Mo zou namelijk nooit mensen sparen, die gaat voor de knikkers!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef superkokje het volgende:
hemel jezelf ff lekker op Geer. Dat staat je niet
haha 90% is hetzelfde, net als laura zelf daar zit ook niet veel variatie inquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef mootie het volgende:
Laten we wel wezen, in de Cossen wordt wel het meest gesproken over Laura. 90% is hetzelfde, maar toch.
Zoiets ja, en dan nog een beetje over de hygiene van Mo, dan zijn we er wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
en de andere 10 procent over jaonna??????
Was sich liebt das necktt sichquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef mootie het volgende:
Ja, maar die moest gisteren wel onder de douche, dus beginnen we daar morgen pas weer over!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoiets ja, en dan nog een beetje over de hygiene van Mo, dan zijn we er wel.
ze trekt ook voor 90% hetzelfde smoelwerk en ligt of slaapt voor 90%quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef mootie het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, maar die moest gisteren wel onder de douche, dus beginnen we daar morgen pas weer over!
Allemaal kutnijdquote:
hahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze zeggen dat de vliegen overal zitten. Daaruit mogen we dus concluderen dat Mo deze week gedoucht heeft
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze zeggen dat de vliegen overal zitten. Daaruit mogen we dus concluderen dat Mo deze week gedoucht heeft
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef Berenjenafok het volgende:
Typisch het verschil:
Maik: Moeten we weer tot half9 wachten om iets te doen
Gerard: We kunnen ook zelf iets bedenken!
Maik: Maar daar krijgen we geen punten voor
Gerard: En? Hebben we wel wat te doen!
Ik denk dat ze het wel zou doen om niet genomineerd te worden!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef Blackprinces het volgende:
Mo gaat gelijk naar de kapper dit weekend en haar kop kort laten knippen
Op de vraag van geer of ze haar kop kaal laat scheren voor 5 punten zegt ze niet voor punten.
Wel voor geld???
denk het ook, zei ze gisteravond alquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel zou doen om niet genomineerd te worden!
2 goie bij elkaar , 2 luie niksnutten .quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef Stability het volgende:
waaarom gaat maik niet met laura??????
En dan zijn er nog mensen die voor Maik gaan smsen..quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef Berenjenafok het volgende:
Typisch het verschil:
Maik: Moeten we weer tot half9 wachten om iets te doen
Gerard: We kunnen ook zelf iets bedenken!
Maik: Maar daar krijgen we geen punten voor
Gerard: En? Hebben we wel wat te doen!
ja dat zou een superstel zijn...allebij de geheime kamer in, sleutel weggooien , en wij er geen last meer van , dreamscenarioquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:55 schreef Miss-L het volgende:
[..]
2 goie bij elkaar , 2 luie niksnutten .
Lijkt wel of er lijm aan hun kont zit , blijven overal plakken behalve waar ze moeten zijn
Gisteravond zei Mo al moet ik mezelf kaal scheren of 10 piercing zetten doe ik het om te winnen. Ze scheit in haar string voor de stoel .quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel zou doen om niet genomineerd te worden!
das een goeie , misschien een tip voor de programma makers , mja dan moet mo er ook bij worden gegooid , want anders krijg je dat urenlange gejank en gezeikquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:57 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat zou een superstel zijn...allebij de geheime kamer in, sleutel weggooien , en wij er geen last meer van , dreamscenario
kan ze beter doen als ze vrijdag thuis is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:59 schreef Copycat het volgende:
Een nieuw begin voor Monique, met korte coupe?
Of camouflage?
hahahah , ja dat kan ze ook niet weten , want ze slaapt anders zelf ook wanneer het haar uitkomtquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef beequeen het volgende:
Zegt Luira nou dat Mo en Maik alleen maar slapen?
Nee ze had het over haar liefhebbende man.... alexquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef beequeen het volgende:
Zegt Luira nou dat Mo en Maik alleen maar slapen?
Als ik Mo was had ik me haar zwart geverfd bril op want die heeft een partij voor joker gestaan in het progamma .quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:59 schreef Copycat het volgende:
Een nieuw begin voor Monique, met korte coupe?
Of camouflage?
Komt omdat 70% van de cos wordt bevolkt door vrouwenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef mootie het volgende:
En zij lag naast hem. Pot en ketel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef titula het volgende:
Nee ze had het over haar liefhebbende man.... alex
Wie weet, het zou me eerlijk gezegd niet heel veel verbazen als het toch iets kan worden na SST, maar nu is het programma eerst het belangrijkste voor Laura.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef Freule het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo staan Luira en Ales boven aan , ik heb geen minuut het idee gehad dat luinix verliefd was.
Of heb ik dat verkeerd gezien?
Ja dat is het vast!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:01 schreef marky het volgende:
[..]
Komt omdat 70% van de cos wordt bevolkt door vrouwen
Aal en Palingquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
En zij lag naast hem. Pot en ketel.
*bam*quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:01 schreef marky het volgende:
[..]
Komt omdat 70% van de cos wordt bevolkt door vrouwen
Ik doelde ook op dat 'dit weekend naar de kapper gaan'.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef Blackprinces het volgende:
kan ze beter doen als ze vrijdag thuis is.
Minder kans op uitlachen als mensen haar herkennen op straat
past allemaal in straatje van mo,poep en plas sex,wormen.maden,niet douchen,quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:01 schreef Blackprinces het volgende:
Jo benoemt even dat mo het veel over poepen heeft?
omdat mensen nou nooit eens lekker het lef hebben om dat gewoon in iemands gezicht te doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doelde ook op dat 'dit weekend naar de kapper gaan'.
En dat uitlachen valt volgens mij reuze mee, uiteindelijk.
Zolang zij die opdracht niet hoeft te doen is het goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:49 schreef Berenjenafok het volgende:
Laura zegt dat het geld haar niets kan schelen, ze heeft iig haar momentje weer gehad.
Hoopt op opdracht voor 10punten vanavond, want we hebben ons opgegeven voor spanning en sensatie!
Ze denken dat ze razend populair zijn. Gaat dat even tegenvallen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:03 schreef Copycat het volgende:
Die 3 mensen die kijken zullen vast niet over de straat rollen als ze haar zien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
moest dat nou ...quote:
Lef? Iemand recht in zijn/haar gezicht uitlachen vind ik dan eerder ietwat asociaal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
omdat mensen nou nooit eens lekker het lef hebben om dat gewoon in iemands gezicht te doen
Of omdat mensen zich er irl niet zo aan storen als op een forum ... En de herkenninsgraad laag zal zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:04 schreef Blackprinces het volgende:
omdat mensen nou nooit eens lekker het lef hebben om dat gewoon in iemands gezicht te doen
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:06 schreef Stability het volgende:
wat een herrie komt er toch altijd uit sharon !
inddquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef superkokje het volgende:
daar moet een keer een stembandje uitgetrokken worden.
ja hehe,ze zat onder de beestjes,er slapen ook nog andere mensen in die kamerquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:04 schreef titula het volgende:
mo heeft gisteren 2 x gedouched... in de ochtend en in de avond
maar wel eerlijker dan achter je rug omquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Lef? Iemand recht in zijn/haar gezicht uitlachen vind ik dan eerder ietwat asociaal.
Daar zijn ze binnen een week ook wel weer aan gewend. Hoop ik voor zequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:05 schreef beequeen het volgende:
Ze denken dat ze razend populair zijn. Gaat dat even tegenvallen.
truequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
maar wel eerlijker dan achter je rug om
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:08 schreef MargrietV het volgende:
televaag:
SST Joanna en Philip geven toe aan verliefdheid van onze redactie
AMSTERDAM - Veel Secret Story-fans hebben er lang op gewacht, maar het is dan eindelijk toch gebeurd: Joanna en Philip hebben gezoend!
Foto: Secret Story Het zat er al een tijdje aan te komen, maar Philip en Joanna hebben eindelijk toegegeven aan hun liefde voor elkaar.
Eerder werd duidelijk dat Joanna bang was dat Philip meer voor haar voelde dan alleen vriendschap. Joanna probeerde dat met man en macht tegen te gaan, maar nu ze sindskort weer vrijgezel is geeft ook zij toe aan haar gevoelens voor Philip.
Nu Joanna en Philip met elkaar gezoend hebben, lijkt het derde Secret Story-koppel een feit. Maik en Monique zijn stapelverliefd op elkaar en Laura en Alex, die vorige week Het Huis der Geheimen verliet, 'trouwden' in het programma.
was alex maar hier , zucht ... hahahahaaquote:
Jawel, maar als iemand een opmerking recht in mijn gezicht maakt doet het me meer dan dat ik het via-via hoor of op internet lees, want dat kan me eerlijk gezegd helemaal niks schelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Verliefdheid.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:08 schreef MargrietV het volgende:
televaag:
SST Joanna en Philip geven toe aan verliefdheid van onze redactie
AMSTERDAM - Veel Secret Story-fans hebben er lang op gewacht, maar het is dan eindelijk toch gebeurd: Joanna en Philip hebben gezoend!
Foto: Secret Story Het zat er al een tijdje aan te komen, maar Philip en Joanna hebben eindelijk toegegeven aan hun liefde voor elkaar.
Eerder werd duidelijk dat Joanna bang was dat Philip meer voor haar voelde dan alleen vriendschap. Joanna probeerde dat met man en macht tegen te gaan, maar nu ze sindskort weer vrijgezel is geeft ook zij toe aan haar gevoelens voor Philip.
Nu Joanna en Philip met elkaar gezoend hebben, lijkt het derde Secret Story-koppel een feit. Maik en Monique zijn stapelverliefd op elkaar en Laura en Alex, die vorige week Het Huis der Geheimen verliet, 'trouwden' in het programma.
Ik hoor liever dat iemand me niet mag recht in me gezicht dan dat ik met iemand omga die achter me rug om lult.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:09 schreef AYLI het volgende:
[..]
Jawel, maar als iemand een opmerking recht in mijn gezicht maakt doet het me meer dan dat ik het via-via hoor of op internet lees, want dat kan me eerlijk gezegd helemaal niks schelen.
Want jij gaat met de bewoners om?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:10 schreef Blackprinces het volgende:
Ik hoor liever dat iemand me niet mag recht in me gezicht dan dat ik met iemand omga die achter me rug om lult.
het zal haar eerste leugen niet zijn, ze heeft een zoldervol leugens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zei Laura nou tegen Geer dat Alex alles was voor haar?
Mwah, iemand die dingen achter je rug om lult is het niet waard toch? Kan ik me echt niet druk om maken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hoor liever dat iemand me niet mag recht in me gezicht dan dat ik met iemand omga die achter me rug om lult.
Ik zie een heel groot verschil tussen eerlijk zijn en iemand recht in zijn gezicht uitlachen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
helemaal mee eens. en als ik hoor dat iemand achter mn rug om lult ga ik naar diegene toe.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zo houd hij haar bij Karim wegquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
Volgens mij baalt Lau als een stekker dat Geer het nog met enige regelmaati over Alex heeft.
ja hahaha ik denk dat gerard dat expres doet , hij ziet toch ook dat ze zo weer over wil lopen naar karimquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
Volgens mij baalt Lau als een stekker dat Geer het nog met enige regelmaati over Alex heeft.
Nou ja ligt eraan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef AYLI het volgende:
[..]
Mwah, iemand die dingen achter je rug om lult is het niet waard toch? Kan ik me echt niet druk om maken.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef mazaru het volgende:
Zo dan!
Hoe bedoel je: "Ze mag hem niet."?
![]()
[ afbeelding ]
prachtigquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef mazaru het volgende:
Zo dan!
![]()
[ afbeelding ]
En ik ook!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou ja ligt eraan.
Kijk als je van bijv een laura contstant schatje lieverdje en weet ik wat meer hoort....om er vervolgens achter te komen dat ze achter je rug om lult over je....en je denkt dat ze een vriendin is. Zou dat niet zo leuk zijn.
Maar we dwalen af.
Ik zou iig mo recht in haar smoel durven uitlachen...
Gelezen. En vervolgens binnen de context van deze discussie geplaatst.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef Blackprinces het volgende:
waar slaat dat nou weer op?
Lees even waar ik op reageer.
die Flipt meteen en gaat bij Flip uitjanken, Jo pikt het niet en dan heb je gedonder in de pannen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou ja ligt eraan.
Kijk als je van bijv een laura contstant schatje lieverdje en weet ik wat meer hoort....om er vervolgens achter te komen dat ze achter je rug om lult over je....en je denkt dat ze een vriendin is. Zou dat niet zo leuk zijn.
Maar we dwalen af.
Ik zou iig mo recht in haar smoel durven uitlachen...
Wacht ff da's een groot verschil inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie een heel groot verschil tussen eerlijk zijn en iemand recht in zijn gezicht uitlachen.
Omdat ze zichzelf tentoonstelt op tv?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelezen. En vervolgens binnen de context van deze discussie geplaatst.
Waarom zou je in hemelsnaam de behoefte voelen om iemand die je van stream/tv kent in zijn of haar gezicht uit te lachen?
zuurstofmasker op of gasmaskertje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef Urb het volgende:
Joanna houd rekening met de luchtwegen als ze op vakantie gaat.![]()
De luchtwegen van haar hond voor de duidelijkheid he.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef Urb het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zuurstofmasker op of gasmaskertje?
alles wat joanna kan zeggen altijd is : me moeder me broertje , me bulletje , doh doe ff normaal hoezo ik heb een moeder/broer/hond complexquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef Urb het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef Urb het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zuurstofmasker op of gasmaskertje?
Okay ...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:17 schreef Blackprinces het volgende:
Omdat ze zichzelf tentoonstelt op tv?
Ah vandaar haar geweldige engels!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanaf haar 4e jaar heeft mamajo opgespoten lip naar Engelse les gedaan.
bah die blik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef mazaru het volgende:
Zo dan!
![]()
[ afbeelding ]
geen idee , en dan scheert ie volgens mij zn benen ook nogquote:
Daar is tie weer!quote:
misschien wil ie mannen lokkn voor na het programmaquote:
zow alweer eentje...hoeveelste gaap gif is dit al? hahahahaquote:
weet je wat ik me afvraag he??quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay ...
En hoe moet ik me dat voorstellen? Stel, je ziet haar op straat. Zou je er dan op aflopen en haar voor haar neus gaan uitlachen? Nog wat woorden uiten om je uitlachen kracht bij te zetten?
Ik ben oprecht nieuwsgierig.
stop er een sok in ofzoquote:
komt mooi uit indd..donderdag naar huis, en volgende week op de bank bij de anderen die er uit zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:21 schreef wildstar het volgende:
Laura zei net dat ze graag de liveshow een keer zou willen mee kijken.......kan toch geregeld worden![]()
En nu studeert ze Chinees.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanaf haar 4e jaar heeft mamajo opgespoten lip naar Engelse les gedaan.
Bron: SST site.quote:Ze heeft twee (online)kledingwinkels, maar wil uiteindelijk een eigen kledinglabel opzetten in China. Om deze droom te verwezenlijken, studeert ze op dit moment Chinees.
En ik was het laatste half uur al minstens 3x te laat met cappen. Dat ding geeuwt de hele godganse dag door.quote:
ik stem voorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:22 schreef Stability het volgende:
[..]
komt mooi uit indd..donderdag naar huis, en volgende week op de bank bij de anderen die er uit zijn
donderdag naar huis, geen probleem danquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:21 schreef wildstar het volgende:
Laura zei net dat ze graag de liveshow een keer zou willen mee kijken.......kan toch geregeld worden![]()
Was toch een meet- and greet met Alex, inclusief bijwonen liveshow?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:22 schreef Stability het volgende:
[..]
komt mooi uit indd..donderdag naar huis, en volgende week op de bank bij de anderen die er uit zijn
ja sushi eten ofzoietsquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was toch een meet- and greet met Alex, inclusief bijwonen liveshow?
Opgeslagen.quote:
die moest ze toch inlveren toen ze naar binnen gingquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef Freule het volgende:
ineens schiet mij te binnen dat Jo een zen tuintje of zo deed harken heb het haar nog niet 1 x zien doen .
In haar introductie filmpje deed ze dat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef Freule het volgende:
ineens schiet mij te binnen dat Jo een zen tuintje of zo deed harken heb het haar nog niet 1 x zien doen .
joh... allemaal onzen van drquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef Freule het volgende:
Als je alle gaapmomenten van Flauwra achter elkaar plakt kan je er een complete film van makenquote:
daar heeft ze d'r breiwerk verstoptquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef Freule het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
In haar introductie filmpje deed ze dat.
Ik ben bakkie thee lurken
een thriller ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als je alle gaapmomenten van Flauwra achter elkaar plakt kan je er een complete film van maken
[..]
Ze denkt dat er mensen zijn die haar gezien hebben en wel wat zien in die oren van d'r, of die gaapmuil?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef Stability het volgende:
lau kan zo weer terecht bij haar oude werkgever........
......maar als er nog iets anders op haar pad komt..........
dream on, sleeping bitch
[..]
geer en karim niet , die doen niks verkeerd vind ik hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef Stability het volgende:
wat zullen ze met zn allen op hun bek gaan als ze eenmaal thuis zijn oei oei oei
wat zou ik graag bij dat moment zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef Stability het volgende:
wat zullen ze met zn allen op hun bek gaan als ze eenmaal thuis zijn oei oei oei
Echt? Wat schiet je daar nu mee op, behalve iemand kwetsen. IK vertel hier ook gewoon wat ik van de kandidaten vind en wat ik leuk of niet leuk vind, maar dan zitten ze als karakters in een tv show. Om op een vreemde af telopen en ongevraagd mijn mening te geven, dat vind ik onbeschoft.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
weet je wat ik me afvraag he??
Als je een gemiddelde cos erbij pakt zouden een heleboel cossers hetzelfde zeggen als ik.
Maar naar mijn mening ben je nieuwsgierig?
Ik zou zoiets zeggen als. Mo, meisje wat heb jij je vreselijk voor schut gezet op tv. Jij met je hoge IQ en dan je zo ranzig gedragen.
En zijn je ouders echt trots op je?
Wel tevreden met mijn antwoord? Ik wil namelijk even met me dochter thee gaan drinken....
ik snap het niet helemaal hoor...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef Freule het volgende:
luinix wil een week met haar moeder weg , nou ga ...je laat je moeder toch niet wachten
wie wil nu zo een mager speenvarken!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef Stability het volgende:
lau kan zo weer terecht bij haar oude werkgever........
......maar als er nog iets anders op haar pad komt..........
dream on, sleeping bitch
nee die niet, maar das wel duidelijk hequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef Miss-L het volgende:
[..]
geer en karim niet , die doen niks verkeerd vind ik hoor
Op dit moment wel, omdat het nu zo ter sprake kwam.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:22 schreef Blackprinces het volgende:
weet je wat ik me afvraag he??
Als je een gemiddelde cos erbij pakt zouden een heleboel cossers hetzelfde zeggen als ik.
Maar naar mijn mening ben je nieuwsgierig?
Tevreden is een groot woord, maar ik heb mijn antwoord. Geniet van je thee!quote:Ik zou zoiets zeggen als. Mo, meisje wat heb jij je vreselijk voor schut gezet op tv. Jij met je hoge IQ en dan je zo ranzig gedragen.
En zijn je ouders echt trots op je?
Wel tevreden met mijn antwoord? Ik wil namelijk even met me dochter thee gaan drinken....
Ja, want ik hoor haar nog steeds geeuwen, maar de camera staat niet meer op haar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef Freule het volgende:
[..]
o my god ............leest regie hier mee?
Jaap zou zeggen tot nooit meer ziensquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:26 schreef Sonera het volgende:
Lau wat denk je nou? Dat nederland je nog vaker op tv wilt zien?
heb ik net geplaatstquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef MightyDude het volgende:
Waar is de poll gebleven op de secret story site ?
weggelopen uit schaamtequote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef MightyDude het volgende:
Waar is de poll gebleven op de secret story site ?
dat dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef mazaru het volgende:
Ik zou helemaal niets tegen ze zeggen als ik ze op straat zou tegenkomen. Misschien tegen Gerard. Dat ik hem een kanjer vind.
Maar voor de rest zou ik gewoon doorlopen en negeren.
Ik heb enkel verliefdheid bij alex bespeurd niet bij luiraquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef titula het volgende:
[..]
ik snap het niet helemaal hoor...
als alex en laura zoo verliefd zijn.. laura wil alleen met haar moeder een weekje weg.. en alex had het erover om in de zomer vakantie met zijn vrienden weg te gaan... gezellig
Ik ook niet en zou ze wrs zo voorbijlopen omdat ik ze niet zou herkennen. Behalve Geer en Karim.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef mazaru het volgende:
Ik zou helemaal niets tegen ze zeggen als ik ze op straat zou tegenkomen. Misschien tegen Gerard. Dat ik hem een kanjer vind.
Morgen nog meer, dus maar 1 dag stemmen?quote:Teammissie
12 april om 15.09
Bedenk een battle tussen de Fobiacs en de Screamers.
Morgen komt er voor een van de laatste keren deze week een opdracht voor The Fobiacs en The Screamers. Maar nu strijden ze voor geld. En jij mag bedenken wat onze bewoners gaan doen. Verzin een teammissie die uit te voeren is in een minuut en laat je tot 17:00 uur vandaag (12-4) horen op Twitter. Vergeet niet onze hashtags te gebruiken: #sstnl en #teammissie. Wie weet zie je jouw idee terug in de daily show van morgen!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef Stability het volgende:
kijk die paal nou , naast karim met dr trui omhoog...doet ze ook steeds vaker de laatste tijd he
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura denkt dat zelfs 'haar moeder met open bek zit te kijken'. Die gaapt ook zo vaak?
Laura denkt dat zelfs 'haar moeder met open bek zit te kijken'. Die gaapt ook zo vaak?
Nou die lange luie draagt nog steeds dr trouwring. Zal wel denken :eens gekregen blijft gekregen. is natuurlijk doodsbang dat als ze hem afdoet die weer terug moet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef Freule het volgende:
[..]
Ik heb enkel verliefdheid bij alex bespeurd niet bij luira
Je kunt wel aan de gang blijven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijkt ze op de UI van Reksie
Dit zou ik dus ook doen, als ze aan me zouden vragen hoe ik het vond zou ik het wel zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef mazaru het volgende:
ja hebbe , hebbe... bah ook op dr huwlijks nacht onder dr babydoll dr bh aan hebben hoezo sexyquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou die lange luie draagt nog steeds dr trouwring. Zal wel denken :eens gekregen blijft gekregen. is natuurlijk doodsbang dat als ze hem afdoet die weer terug moet.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijkt ze op de UI van Reksie
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Freule het volgende:
[..]
ja hebbe , hebbe... bah ook op dr huwlijks nacht onder dr babydoll dr bh aan hebben hoezo sexy
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Freule het volgende:
[..]
ja hebbe , hebbe... bah ook op dr huwlijks nacht onder dr babydoll dr bh aan hebben hoezo sexy
whahaha ik ga kapotquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef Stability het volgende:
laura is in staat om op haar echte huwelijksnacht een flanellen streepjes pyama van haar opa aan te trekken....lekker warm
Dus vandaag gebeurd er niks meer ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef delfse het volgende:
Teammissie
12 april om 15.09
Morgen komt er voor een van de laatste keren deze week een opdracht voor The Fobiacs en The Screamers. Maar nu strijden ze voor geld. En jij mag bedenken wat onze bewoners gaan doen. Verzin een teammissie die uit te voeren is in een minuut en laat je tot 17:00 uur vandaag (12-4) horen op Twitter. Vergeet niet onze hashtags te gebruiken: #sstnl en #teammissie. Wie weet zie je jouw idee terug in de daily show van morgen!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef maickeltje het volgende:
ik irriteer erger me steeds meer aan mo
Altijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Darakka het volgende:
Goedemiddag ben ik weer![]()
Is het weer tijd voor Lauwra bash?
gerard wilde voor de grap een ei over gaan gooienquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Dus vandaag gebeurd er niks meer ?
<<<----- pakt Miss-L op en plakt de stukjes weer aan elkaar....we moeten lief zijn voormekaar he?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef Dark het volgende:
Geer, Karim, Sharon en Lau denken dat volgende week, de week van de verleiding wordt........
Hoe saai!![]()
Doe dan maar de week van het verraad!
ja en dr bh niet vergetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef Stability het volgende:
laura is in staat om op haar echte huwelijksnacht een flanellen streepjes pyama van haar opa aan te trekken....lekker warm
oke pak maar een bezem , ik lig in 1000 stukjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef Stability het volgende:
[..]
<<<----- pakt Miss-L op en plakt de stukjes weer aan elkaar....we moeten lief zijn voormekaar he?
Wat ik nu niet helmaal snap... het is toch de laatste dag van de teams???quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef delfse het volgende:
Teammissie
12 april om 15.09
misschien ook nog een paar steunkousenquote:
was die dan voorbij?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Darakka het volgende:
Goedemiddag ben ik weer![]()
Is het weer tijd voor Lauwra bash?
oh jee , waar is toverheks nou je dr nodig hebt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef Miss-L het volgende:
[..]
oke pak maar een bezem , ik lig in 1000 stukjes![]()
![]()
Blijkbaar niet, dus maar 1 dag om te stemmen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef titula het volgende:
[..]
Wat ik nu niet helmaal snap... het is toch de laatste dag van de teams???
dat ze 1000 euro uit hun kluis kwijt zijn voor fluisterenquote:
hahahahaa,quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien ook nog een paar steunkousen
Ik vermoed dat Laura meer een beest in bed is dan men denkt. Nette meisjes... ja ja. Ze was in staat om voor haar fakerelatie seks te hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef Stability het volgende:
en geld..quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef Stability het volgende:
waarom denken ze toch steeds aan bungy jumpen? daar is niet eens ruimte voor ??
Met Guido jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Laura meer een beest in bed is dan men denkt. Nette meisjes... ja ja. Ze was in staat om voor haar fakerelatie seks te hebben.
hahaha en alex ook in zn streepjespyama en zn knuffeltje natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef Miss-L het volgende:
[..]
hahahahaa,ik zie het helemaal voor me , staat ze daar voor alex , gaap gaap
![]()
en manueel bevredigenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Met Guido jaMet Alex ging ze niet verder dan aaien en tongelen
O jawel hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Met Guido jaMet Alex ging ze niet verder dan aaien en tongelen
laat dat in godsnaam niet waar zijn !! dan zijn ze een streamer kwijt .....quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef marky het volgende:
[..]
Heeft Karim nu de opdracht om Laura te verleiden?
ja zijn riddertjes knuffel..hahhaquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha en alex ook in zn streepjespyama en zn knuffeltje natuurlijk
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef marky het volgende:
[..]
Heeft Karim nu de opdracht om Laura te verleiden?
Niks geen thee.....me dochtertje gaat lekker buiten spelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op dit moment wel, omdat het nu zo ter sprake kwam.
[..]
Tevreden is een groot woord, maar ik heb mijn antwoord. Geniet van je thee!
+1quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef Stability het volgende:
[..]
laat dat in godsnaam niet waar zijn !! dan zijn ze een streamer kwijt .....
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:45 schreef Dark het volgende:
Missie voor de bewoners - allemaal tongen met elkaar!
Omg hahahahahhaha ( rent naar wc)quote:
hmmm... dan was ze flauw gevallenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:44 schreef willllll het volgende:
hallo hebben ze laura nog ontvoerd vannacht??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |