Nou ja ligt eraan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef AYLI het volgende:
[..]
Mwah, iemand die dingen achter je rug om lult is het niet waard toch? Kan ik me echt niet druk om maken.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef mazaru het volgende:
Zo dan!
Hoe bedoel je: "Ze mag hem niet."?
![]()
[ afbeelding ]
prachtigquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef mazaru het volgende:
Zo dan!
Hoe bedoel je: "Ze mag hem niet."?
![]()
[ afbeelding ]
En ik ook!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou ja ligt eraan.
Kijk als je van bijv een laura contstant schatje lieverdje en weet ik wat meer hoort....om er vervolgens achter te komen dat ze achter je rug om lult over je....en je denkt dat ze een vriendin is. Zou dat niet zo leuk zijn.
Maar we dwalen af.
Ik zou iig mo recht in haar smoel durven uitlachen...
Gelezen. En vervolgens binnen de context van deze discussie geplaatst.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:11 schreef Blackprinces het volgende:
waar slaat dat nou weer op?
Lees even waar ik op reageer.
die Flipt meteen en gaat bij Flip uitjanken, Jo pikt het niet en dan heb je gedonder in de pannen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou ja ligt eraan.
Kijk als je van bijv een laura contstant schatje lieverdje en weet ik wat meer hoort....om er vervolgens achter te komen dat ze achter je rug om lult over je....en je denkt dat ze een vriendin is. Zou dat niet zo leuk zijn.
Maar we dwalen af.
Ik zou iig mo recht in haar smoel durven uitlachen...
Wacht ff da's een groot verschil inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie een heel groot verschil tussen eerlijk zijn en iemand recht in zijn gezicht uitlachen.
Omdat ze zichzelf tentoonstelt op tv?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelezen. En vervolgens binnen de context van deze discussie geplaatst.
Waarom zou je in hemelsnaam de behoefte voelen om iemand die je van stream/tv kent in zijn of haar gezicht uit te lachen?
zuurstofmasker op of gasmaskertje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef Urb het volgende:
Joanna houd rekening met de luchtwegen als ze op vakantie gaat.![]()
De luchtwegen van haar hond voor de duidelijkheid he.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef Urb het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zuurstofmasker op of gasmaskertje?
alles wat joanna kan zeggen altijd is : me moeder me broertje , me bulletje , doh doe ff normaal hoezo ik heb een moeder/broer/hond complexquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef Urb het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef Urb het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zuurstofmasker op of gasmaskertje?
Okay ...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:17 schreef Blackprinces het volgende:
Omdat ze zichzelf tentoonstelt op tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |