Altijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Darakka het volgende:
Goedemiddag ben ik weer![]()
Is het weer tijd voor Lauwra bash?
gerard wilde voor de grap een ei over gaan gooienquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Dus vandaag gebeurd er niks meer ?
<<<----- pakt Miss-L op en plakt de stukjes weer aan elkaar....we moeten lief zijn voormekaar he?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef Dark het volgende:
Geer, Karim, Sharon en Lau denken dat volgende week, de week van de verleiding wordt........
Hoe saai!![]()
Doe dan maar de week van het verraad!
ja en dr bh niet vergetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef Stability het volgende:
laura is in staat om op haar echte huwelijksnacht een flanellen streepjes pyama van haar opa aan te trekken....lekker warm
oke pak maar een bezem , ik lig in 1000 stukjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:38 schreef Stability het volgende:
[..]
<<<----- pakt Miss-L op en plakt de stukjes weer aan elkaar....we moeten lief zijn voormekaar he?
Wat ik nu niet helmaal snap... het is toch de laatste dag van de teams???quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef delfse het volgende:
Teammissie
12 april om 15.09
Bedenk een battle tussen de Fobiacs en de Screamers.
Morgen komt er voor een van de laatste keren deze week een opdracht voor The Fobiacs en The Screamers. Maar nu strijden ze voor geld. En jij mag bedenken wat onze bewoners gaan doen. Verzin een teammissie die uit te voeren is in een minuut en laat je tot 17:00 uur vandaag (12-4) horen op Twitter. Vergeet niet onze hashtags te gebruiken: #sstnl en #teammissie. Wie weet zie je jouw idee terug in de daily show van morgen!
misschien ook nog een paar steunkousenquote:
was die dan voorbij?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Darakka het volgende:
Goedemiddag ben ik weer![]()
Is het weer tijd voor Lauwra bash?
oh jee , waar is toverheks nou je dr nodig hebt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef Miss-L het volgende:
[..]
oke pak maar een bezem , ik lig in 1000 stukjes![]()
![]()
Blijkbaar niet, dus maar 1 dag om te stemmen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef titula het volgende:
[..]
Wat ik nu niet helmaal snap... het is toch de laatste dag van de teams???
dat ze 1000 euro uit hun kluis kwijt zijn voor fluisterenquote:
hahahahaa,quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:39 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien ook nog een paar steunkousen
Ik vermoed dat Laura meer een beest in bed is dan men denkt. Nette meisjes... ja ja. Ze was in staat om voor haar fakerelatie seks te hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef Stability het volgende:
laura is in staat om op haar echte huwelijksnacht een flanellen streepjes pyama van haar opa aan te trekken....lekker warm
en geld..quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef Stability het volgende:
waarom denken ze toch steeds aan bungy jumpen? daar is niet eens ruimte voor ??
Met Guido jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Laura meer een beest in bed is dan men denkt. Nette meisjes... ja ja. Ze was in staat om voor haar fakerelatie seks te hebben.
hahaha en alex ook in zn streepjespyama en zn knuffeltje natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef Miss-L het volgende:
[..]
hahahahaa,ik zie het helemaal voor me , staat ze daar voor alex , gaap gaap
![]()
en manueel bevredigenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Met Guido jaMet Alex ging ze niet verder dan aaien en tongelen
O jawel hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Met Guido jaMet Alex ging ze niet verder dan aaien en tongelen
laat dat in godsnaam niet waar zijn !! dan zijn ze een streamer kwijt .....quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef marky het volgende:
[..]
Heeft Karim nu de opdracht om Laura te verleiden?
ja zijn riddertjes knuffel..hahhaquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha en alex ook in zn streepjespyama en zn knuffeltje natuurlijk
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef marky het volgende:
[..]
Heeft Karim nu de opdracht om Laura te verleiden?
Niks geen thee.....me dochtertje gaat lekker buiten spelenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op dit moment wel, omdat het nu zo ter sprake kwam.
[..]
Tevreden is een groot woord, maar ik heb mijn antwoord. Geniet van je thee!
+1quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:43 schreef Stability het volgende:
[..]
laat dat in godsnaam niet waar zijn !! dan zijn ze een streamer kwijt .....
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:45 schreef Dark het volgende:
Missie voor de bewoners - allemaal tongen met elkaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |