Nou die lange luie draagt nog steeds dr trouwring. Zal wel denken :eens gekregen blijft gekregen. is natuurlijk doodsbang dat als ze hem afdoet die weer terug moet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef Freule het volgende:
[..]
Ik heb enkel verliefdheid bij alex bespeurd niet bij luira
Je kunt wel aan de gang blijven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijkt ze op de UI van Reksie
Dit zou ik dus ook doen, als ze aan me zouden vragen hoe ik het vond zou ik het wel zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef mazaru het volgende:
Ik zou helemaal niets tegen ze zeggen als ik ze op straat zou tegenkomen. Misschien tegen Gerard. Dat ik hem een kanjer vind.
Maar voor de rest zou ik gewoon doorlopen en negeren.
ja hebbe , hebbe... bah ook op dr huwlijks nacht onder dr babydoll dr bh aan hebben hoezo sexyquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou die lange luie draagt nog steeds dr trouwring. Zal wel denken :eens gekregen blijft gekregen. is natuurlijk doodsbang dat als ze hem afdoet die weer terug moet.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hier lijkt ze op de UI van Reksie
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Freule het volgende:
[..]
ja hebbe , hebbe... bah ook op dr huwlijks nacht onder dr babydoll dr bh aan hebben hoezo sexy
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura denkt dat zelfs 'haar moeder met open bek zit te kijken'. Die gaapt ook zo vaak?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:35 schreef Freule het volgende:
[..]
ja hebbe , hebbe... bah ook op dr huwlijks nacht onder dr babydoll dr bh aan hebben hoezo sexy
whahaha ik ga kapotquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef Stability het volgende:
laura is in staat om op haar echte huwelijksnacht een flanellen streepjes pyama van haar opa aan te trekken....lekker warm
Dus vandaag gebeurd er niks meer ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef delfse het volgende:
Teammissie
12 april om 15.09
Bedenk een battle tussen de Fobiacs en de Screamers.
Morgen komt er voor een van de laatste keren deze week een opdracht voor The Fobiacs en The Screamers. Maar nu strijden ze voor geld. En jij mag bedenken wat onze bewoners gaan doen. Verzin een teammissie die uit te voeren is in een minuut en laat je tot 17:00 uur vandaag (12-4) horen op Twitter. Vergeet niet onze hashtags te gebruiken: #sstnl en #teammissie. Wie weet zie je jouw idee terug in de daily show van morgen!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef maickeltje het volgende:
ik irriteer erger me steeds meer aan mo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |