die moest ze toch inlveren toen ze naar binnen gingquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef Freule het volgende:
ineens schiet mij te binnen dat Jo een zen tuintje of zo deed harken heb het haar nog niet 1 x zien doen .
In haar introductie filmpje deed ze dat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef Freule het volgende:
ineens schiet mij te binnen dat Jo een zen tuintje of zo deed harken heb het haar nog niet 1 x zien doen .
joh... allemaal onzen van drquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef Freule het volgende:
Als je alle gaapmomenten van Flauwra achter elkaar plakt kan je er een complete film van makenquote:
daar heeft ze d'r breiwerk verstoptquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:24 schreef Freule het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
In haar introductie filmpje deed ze dat.
Ik ben bakkie thee lurken
een thriller ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als je alle gaapmomenten van Flauwra achter elkaar plakt kan je er een complete film van maken
[..]
Ze denkt dat er mensen zijn die haar gezien hebben en wel wat zien in die oren van d'r, of die gaapmuil?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef Stability het volgende:
lau kan zo weer terecht bij haar oude werkgever........
......maar als er nog iets anders op haar pad komt..........
dream on, sleeping bitch
[..]
geer en karim niet , die doen niks verkeerd vind ik hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef Stability het volgende:
wat zullen ze met zn allen op hun bek gaan als ze eenmaal thuis zijn oei oei oei
wat zou ik graag bij dat moment zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef Stability het volgende:
wat zullen ze met zn allen op hun bek gaan als ze eenmaal thuis zijn oei oei oei
Echt? Wat schiet je daar nu mee op, behalve iemand kwetsen. IK vertel hier ook gewoon wat ik van de kandidaten vind en wat ik leuk of niet leuk vind, maar dan zitten ze als karakters in een tv show. Om op een vreemde af telopen en ongevraagd mijn mening te geven, dat vind ik onbeschoft.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
weet je wat ik me afvraag he??
Als je een gemiddelde cos erbij pakt zouden een heleboel cossers hetzelfde zeggen als ik.
Maar naar mijn mening ben je nieuwsgierig?
Ik zou zoiets zeggen als. Mo, meisje wat heb jij je vreselijk voor schut gezet op tv. Jij met je hoge IQ en dan je zo ranzig gedragen.
En zijn je ouders echt trots op je?
Wel tevreden met mijn antwoord? Ik wil namelijk even met me dochter thee gaan drinken....
ik snap het niet helemaal hoor...quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef Freule het volgende:
luinix wil een week met haar moeder weg , nou ga ...je laat je moeder toch niet wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |