Ah vandaar haar geweldige engels!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanaf haar 4e jaar heeft mamajo opgespoten lip naar Engelse les gedaan.
bah die blik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef mazaru het volgende:
Zo dan!
Hoe bedoel je: "Ze mag hem niet."?
![]()
[ afbeelding ]
geen idee , en dan scheert ie volgens mij zn benen ook nogquote:
Daar is tie weer!quote:
misschien wil ie mannen lokkn voor na het programmaquote:
zow alweer eentje...hoeveelste gaap gif is dit al? hahahahaquote:
weet je wat ik me afvraag he??quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay ...
En hoe moet ik me dat voorstellen? Stel, je ziet haar op straat. Zou je er dan op aflopen en haar voor haar neus gaan uitlachen? Nog wat woorden uiten om je uitlachen kracht bij te zetten?
Ik ben oprecht nieuwsgierig.
stop er een sok in ofzoquote:
komt mooi uit indd..donderdag naar huis, en volgende week op de bank bij de anderen die er uit zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:21 schreef wildstar het volgende:
Laura zei net dat ze graag de liveshow een keer zou willen mee kijken.......kan toch geregeld worden![]()
En nu studeert ze Chinees.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanaf haar 4e jaar heeft mamajo opgespoten lip naar Engelse les gedaan.
Bron: SST site.quote:Ze heeft twee (online)kledingwinkels, maar wil uiteindelijk een eigen kledinglabel opzetten in China. Om deze droom te verwezenlijken, studeert ze op dit moment Chinees.
En ik was het laatste half uur al minstens 3x te laat met cappen. Dat ding geeuwt de hele godganse dag door.quote:
ik stem voorquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:22 schreef Stability het volgende:
[..]
komt mooi uit indd..donderdag naar huis, en volgende week op de bank bij de anderen die er uit zijn
donderdag naar huis, geen probleem danquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:21 schreef wildstar het volgende:
Laura zei net dat ze graag de liveshow een keer zou willen mee kijken.......kan toch geregeld worden![]()
Was toch een meet- and greet met Alex, inclusief bijwonen liveshow?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:22 schreef Stability het volgende:
[..]
komt mooi uit indd..donderdag naar huis, en volgende week op de bank bij de anderen die er uit zijn
ja sushi eten ofzoietsquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was toch een meet- and greet met Alex, inclusief bijwonen liveshow?
Opgeslagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |